Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1948 ggr
SHIAWASE
2014-07-01 05:49

Är du medveten om din skaparkraft?

Är ni verkligen medvetna om vilken enorm skaparkraft ni(vi) besitter???

Igår upplevde jag detta på ett fantastiskt sätt.

I söndags så skrev jag ett blogginlägg. Min blogg är oftast glad , positiv ,, med andra ord Jag. Men i Söndags skrev jag för ovanlighetens skull ett "argt" inlägg,,, Jag blev nämligen "haffad" av polisen i lördags, på stationen, plötsligt kom de fram till mig och bad mig visa först passet (jag bär ju INTE med mig pass efter 25 år i det här landet) sedan efter "Alien registration card" ett kort som vi "utlänningar " har, och som man enligt lag, tydligen måste bära med sig jämt. Jag hade inte det med mig,, körkortet hade jag däremot (japanskt) och visade dem det, men det gick inte,, så där ,, jag 45 år,, klädd i kjol, rosa kofta,, hur "ofarlig" som helst,, fick jag följa med till poliskontoret som ligger vid stationen,, jag skulle ju iväg till min talkshow, så jag var inte glad,, och tyckte att det var slöseri med skattemedel,, att de borde ha andra saker att göra en att "haffa" varje utlänning som är ute och går… Nåväl,, skrev alltså ett blogginlägg om detta,, nämnde också att självklart så är det lag så är det, och att jag borde bära med mig detta id kort,, ,

Såååå helt plötsligt vår jag värsta rasistkommentarer på min blogg !!!!

Där har vi första skaparkraften,, jag sände ut ilska och irritation,, fick det tillbaka,,,

Tydligen hade någon lagt upp inlägget på ett forum som har en rasistisk lutning,,haha

Jag kommenterade inte dessa kommenterer,,, lät dem vara,, emellan dessa kom vänliga kommentarer( de flesta tyckte om mitt inlägg) som uppmuntrade mig,, (tacksam för det!! även fast jag inte brydde mig särskilt) MEN ,,, kommentarerna verkade inte sluta,, och jag ville ju inte starta någon diskussion,,

Så jag satte mig ner,, fixade till min energi,, så att den kom upp i min kraftfulla  energi som jag vanligtvis har (som en solros,, var det en healer sa till min man,, "en så stark positiv energi, så den kan bli för stark för vissa",,,tydligen) ,,, Och sedan skrev jag en kommentar i kommentarlistan,,, där jag tackade för ALLA kommentarer,,, att jag var medveten om mitt "fel" etc. etc. ,,, skrev det med BARA ljus energi) ,, efter detta kom två positiva kommenterar, men kommentarerna från de andra ( från detta forum) stannade totalt,,, inte en ända kommentar till,,!!

WOW!!

 Så ,,,, här ser vi vilken enorm kraft vi besitter!!! Hur vi faktiskt genom att kunna kontrollera vår energi,, kan påverka oss själva, OCH omgivningen,,,, VI kan välja vad vi vill ta emot eller inte vill ta emot!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
2014-07-01 06:42
#1

Ett väldigt bra exempel på hur det fungerar…och en bra påminnelse 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-07-01 06:56
#2

Ja eller hur Otroulig,, det kändes också så tydligt,,, så det blev denna WOW känsla,,, jag insåg igen att så länge jag behåller mig själv på min nivå, i min höga frekvens,, då matchare inte de lägre frekvenserna mig, MEN så fort jag sänker min frekvens,, dååå får jag ju det som matchar den frekvensen!!! TACK

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Mops1
2014-07-01 08:14
#3

Handlar det om en god etik och moral?Att göra/handla för det som är gott och att det genererar detsamma tillbaka?//Mvh M

SHIAWASE
2014-07-01 08:20
#4

Allt genererar allt tillbaka,, med andra ord,, vi sänder ut en frekvens, vi är vibrerande energi varelser,, vi får tillbaka det vi sänder ut,, oavsett om vi är medvetna eller inte,,,

MEN vill vi skapa en tillvaro som vi ÖNSKAR, så kan medvetet jobba på den frekvens man sänder ut och på så sätt skapa en tillvaro som passar en själv,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-07-01 09:12
#5

Visst är det fräckt! Och en perfekt påminnelse om hur viktigt det är att vara i rätt känsla INNAN man ska göra saker.

MissInAction
2014-07-01 13:30
#6

Så häftigt!! Vi är såna fantastiska skapare och jag är tacksam varje gång jag inser det ♥ 

Undrar vad det var som gjorde att du blev haffad? Vad hade du sänt ut för vibbar då? 
Eller så var det helt enkelt en "mindre dålig" händelse… kanske hade du råkat ut för något ännu jobbigare om inte detta hänt? 😮
Dock var det ju ändå inte i din planering och intention att det här skulle hända.

Hm blev påmind om ett blogginlägg som delades på facebook i vintras eller nåt, av någon vars son som jag tror har downs syndrom hade blivit påhoppad med riktigt elaka kommentarer i ett av hennes blogginlägg där hon visade en bild på världens gladaste unge typ ♥ 
Så istället för att skriva arga kommentarer tillbaka kom bara kärlek och ljus tillbaka från mamman ♥ 

Ryser nu när jag tänker på det. Så himla mäktiga vi är och vi är helt fria att välja tanke och välja känsla - tune in to love!!!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
2014-07-01 13:53
#7

Ja Miss,, just det har jag inte klurat ut ännu, varför jag blev haffad,, har ju inte hänt på de 25 år som jag har bott i Japan,,,MEN,, en sak är att jag är en person som står för förändring,, för att skapa förändring, måste jag uppleva själv,,, jag tror att det är där det ligger,, jag har inte rösträtt(är svensk medborgare) men jag har en STARK röst så att säga,,,hmm!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-07-01 13:58
#8

Den händelsen blev om inte annat en tydlig påminnelsen om hur vi skapar våra liv med våra känslor. Det är kanske orsak nog?

Upp till toppen
Annons: