Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 984 ggr
[Kathja]1
2014-05-27 21:40

Gruppmeditation sön 1/6

Så är det dags igen ~ klockan 21.00, söndagen den 1/6 samlas vi för att förenas i allt som är. Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier. Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej. Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden

Annons:
Jofiel
2014-05-28 19:10
#1

Jag är med…..

Jofiel

Otroulig
2014-05-28 20:13
#2

NU har jag lugn, ro och tid. Jag är med 😃

Jofiel

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

ollivoll
2014-05-28 22:17
#3

Jag också Jofiel Otroulig ollivoll

[Saz]
2014-05-29 09:41
#4

Jofiel Otroulig Ollivoll Saz

Minney
2014-05-30 16:17
#5

Jofiel Otroulig Ollivoll Saz Minney

Theleonora
2014-05-30 16:29
#6

Theleonora Jofiel Otroulig Ollivoll Saz Minney


Annons:
Håbe
2014-05-31 19:17
#7

Söndagar kl.21 är en lite svår tid för mig. Barnen borde sova men efter helgen somnar de alltid senare och det är ett evigt "mamma!" om än det ena än det andra.  Men jag ska vill vara med så jag ska försöka få dem att fatta att jag inte är anträffbar 😃.

Theleonora 
Jofiel 
Otroulig 
Ollivoll 
Saz 
Minney

Håbe

Älvan
2014-06-01 19:22
#8

Theleonora  Jofiel  Otroulig  Ollivoll  Saz  Minney Håbe

Älvan
2014-06-01 19:23
#9

…..och jag Älvan också….

Otroulig
2014-06-01 20:59
#10

Då kör vi:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-06-01 21:43
#11

Jag är lite otålig..det känns som att det ska komma en sån där jaha upplevelse. Någon slags insikt som skall komma..men än har det inte gjort det. Så jag satt inte så länge.

Det var en skön stund.

Jag försökte skicka tankar till er alla. Kände av en del av er.

Saz blev jag alldeles varm i magen och hjärtat när jag tänkte på ❤️.

När jag tänkte på Minney kom det fram som en mjuk ullig kanin unge.

Jofiel var lila sprakande.

Älvan hade sina älve kompisar med som gnistrade. Du kändes lätt och fri. 

Jag såg oss gå på en stig med fantastisk grönska, tak av löv och sol som strilade ned genom bladen. Vi var lätta till sinnes och hoppade fram och och tillbaka och plockade blommor. 

Tack för ikväll ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-06-01 21:53
#12

Outrolig Kan du fatta vad glada älvorna var av gospelkonserten i fredags! :) Ja, de försöker och lyckas liva upp mig. Hoppas de lyckas liva upp dig med Otroulig. :) Jag hamnade i den där sprickan mycket korta stunder. I början var det så mycket energi att det sprakade i händer och armar. Jag höll i stenar så det jordade mig. Jag flög korta stunder. I slutet var det ett lila svart hål som jag sögs mot. Jag blev lite rädd och slutade. Vad är det? :/

Älvan
2014-06-01 21:54
#13

Aha, sprakandet var säkert de förväntansfulla älvorna. :)

Annons:
Minney
2014-06-01 22:13
#14

Stressade upp mig för en grej tidigare på kvällen o hade svårt att komma till ro. Men kände att jag var med en kort stund. Ni var lugna och klädda i grönt och vippade med gröna vackra kvistar. Vad fint med en ullig kaninunge Otroulig, för mig handlar det om mjukhet mot mig själv. Har brustit i den ett tag upplever jag själv. Ser det som en påminnelse om att ta vara på det mjuka.

Otroulig
2014-06-01 22:36
#15

Ja du Älvan ditt hål kan nog bara du känna vad det är. 

Jag har hoppat ned i ett sånt hål en gång. Jag mådde skit och för mig handlade hålet om att släppa allt. Allt jag älskade, min familj, mina vänner och mig själv. Jag gick in i hålet och det kändes som att jag gick in i döden. Allt blev först svart - sen fylldes jag av en sådan enorm kraft , ljus och kärlek och det var som att jag föddes direkt in i källan.

En riktigt transformation - där det handlade om att våga släppa allt.

Det här är inget jag kan rekommendera - för jag vet ju inte hur andra reagerar eller hur deras " mörker " ser ut. Det finns en terapi form som en kvinna skrivit en bok om…men naturligtvis kommer jag inte på hennes namn just nu…Boken läste jag efter min upplevelse. Fascinerande.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-06-01 22:46
#16

Jag ville inte hoppa ner i hålet och då ställde sig Jesus framför och blockerade dess ingång. Kanske betyder att jag inte är redo eller att jag kan gå genom honom i stället. Jag känner som att jag har ett val här.

Theleonora
2014-06-01 23:00
#17

Resan?


Älvan
2014-06-01 23:10
#18

#17 Resan vadå?:/

Theleonora
2014-06-01 23:12
#19

Tror det är så terapiformen som Otroulig hänvisar till heter, Resan med Brandon Bays. Googla!


Älvan
2014-06-01 23:14
#20

Aha! Ska kolla upp det.

Annons:
Otroulig
2014-06-01 23:21
#21

Ja Thea, tack du är en pärla 😍

Hålet kan ju stå för dina rädslor helt enkelt..Så kan det ju vara - då behöver du ju inte gå in där 🙂.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-06-01 23:32
#22

Vad intressant om den svarta tunneln! Har flera sett den i meditationen? Jag kan bara titta in där som genom ett nyckelhål vanligtvis.

MissInAction
2014-06-01 23:37
#23

Läser här inne trots att jag inte skrev upp mig den här veckan ♥
Tycker om att läsa om era upplevelser 🙂

Jag vill ju så gärna men den här tiden är oftast en tid då det är stor aktivitet på spelfronten så oftast sitter jag fast i någon slags spel. Ikväll så hade jag nog kunnat vara med - men glömde helt bort det 😮


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-06-01 23:39
#24

Nä jag har aldrig upplevt det förutom den gången - och det var mer en intention att gå in i "intigheten", ingen meditation direkt.

Jag känner aldrig obehag eller ser obehagliga saker. Bara lugn, lycka och kärlek.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-06-01 23:45
#25

Ni får mig att le.

Älvan
2014-06-01 23:57
#26

Jag trodde alla fick en tunnel. :) jag har bara haft ljusa tunnlar förut. Det har bara gått att gå in en gång helt o hållet och det var underbart. Denna gång var tunneln som en tunnel in i Moder jords mitt. Kändes inte helt lockande. Liv; härligt att du ler. :)

[::Vera::]
2014-06-02 00:03
#27

Ja. :)… Men Älvan, du har ju nyss kommit ur en svart tunnel. Vad i hela världen skulle du in där och göra? Måste Jesus blocka för att du ska förstå att du inte ska kika in där igen ;-)

Annons:
[::Vera::]
2014-06-02 00:13
#28

Jag vill också vara grönklädd och vippa med grenar och ha ulliga kaniner… Hur kan jag inte le? Ni är ju underbara!

…Förlåt att jag tjuvkollar…jag var ju inte ens med och mediterade.

Älvan
2014-06-02 00:34
#29

Hahaaa Liv Du har rätt! Inga svarta tunnlar för mig tack! :) Det var ju inte mitt fel att den dök upp? Var som ett svart hål ungefär som ville suga ner mig. :/

[::Vera::]
2014-06-02 00:53
#30

Nej just det! De kan ju dyka upp om man vill eller ej. Och då gäller det att vara med, ha redskap (eller Jesus) som hindrar. :) …och har man det, och vet att man har det så kan man vara nära de svarta hålen, se in i dom, och vara trygg och ändå hålla sig kvar i ljuset. Vara vän med dem?

[Saz]
2014-06-03 10:42
#31

Otroulig

Men åh så härligt att du blev varm av tanken på mig ❤️

Jag vet inte vad som har hänt men något har hänt i mitt liv.

Igår hörde 2 av mina gamla dejter av sig och vill ses plus att jag har hittat en ny som jag har lite kontakt med. Från att känna mig ensammast i världen till att helt plötsligt överösas av kärleksförklaringar… eller ja, att dom tar kontakt med mig igen ialf 🤪

Go with the flow 🌊

Upp till toppen
Annons: