Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 4848 ggr
SHIAWASE
2014-05-23 16:38

Bubbeltråden!

Här i bubbeltråden är det tillåtet att bara bubbla på om allt det roliga , trevliga, fantastiska  saker, både små och stora, som händer i våra liv..

BUBBLA PÅ!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2014-05-23 16:42
#1

haha,, nu har jag skapat en tråd där jag kan få bubbla på bäst jag vill, och där ni alla kan få bubbla på!!!
Nu är jag rätt så trött men OJJJJJJ vilket flyt, det händer så mycket, så mycket roligt, och jag börjar förvänta mig bara roligt, och jag känner igen känslan,, den känslan jag hade när jag var runt 20 och kom hit, då fanns inget annat än pirriga förväntningar,,

Är otroligt glad för intervjun med mig i ett väletablerat magasin !!!

Och budskapet!!! WOW mitt i prick !!! kanon LOA budskap kom ut,, 

fantastiskt att journalisten valde att skriva på det sättet``

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skogshumblan
2014-05-23 16:49
#2

Bubbelibubblar in och är konstigt nog förvånad över hur fort saker löser sig som man önskat och hoppats.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

SHIAWASE
2014-05-23 16:56
#3

Jaaaa, Skogshumblan, bubbla på!!!! Jag tror vi behöver det``härligt at höra att saker och ting löser sig!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skogshumblan
2014-05-23 17:27
#4

Ja i dag slog det mig vilken oro och ångest jag hade för ett år sedan vid denna tid över jobb. Nu, först i tur trodde jag att ett vick på en skola och med åldrar jag inte vill jobba med var min lott men si universum verkar höra böner man inte visste man bett så innerligt utan mest bara nämnt. Ingen jobb ångest what so ever i år, blir kvar på stället jag vill med åldrar jag gillar och kollega blir min kompis! Bättre lösning finns inte! Så se upp med vad ni önskar, det blir lätt så;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

MissInAction
2014-05-23 17:53
#5

Åh vad jag älskar försommaren!! Jag verkligen älskar värme och sol ♥ ☀️ även när det är värmebölja och man knappt kan andas och man vet inte var man ska ta vägen - mmm värme ♥
Och som sagt grönska som är så vackert ljust grönt, luktar fräscht, blommor.
Jag skulle oerhört gärna ha vår sommar och lätt höst som enda årstider - mestadels sommar kanske 😉😇

Njuter verkligen av den här tiden och vaknar varje år till liv av att se förändringen i naturen… små knoppar, gröna blad, koltrastens första sång. Varenda en av dessa saker kan göra mig lycklig i hela själen och jag känner mig som ett litet barn inombords  ♥ 
Vilken underbart vacker planet vi lever på! ♥ 🌈☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-05-23 22:01
#6

Haha, Shia -inte vet jag vad som är skillnad på klotterplank o bubbeltråd😉, för mig same same, men här får vi väl bubbla då och så får vi klottra i den andra😂

Annons:
linnease
2014-05-23 22:48
#7

Jag har cyklar 20 km tre gånger sista veckan!! Och joggat pyttelite däremellan, kroppen håller, yay!!!🥳🥳

Och badat både igår och idag, är varmt i sjön här, måste vara 20 grader, man kan va i o simma runt en stund utan problem!!

MissInAction
2014-05-24 00:26
#8

Jag är så himla käääääääääääääääär!!!! 😍❤️☀️😊🌈🥳KärHjärtaSolFörlägenRegnbågePartajarKärHjärtaSolFörlägenRegnbågePartajarKärHjärtaSolFörlägenRegnbågePartajarKärHjärtaSolFörlägenRegnbågePartajarKärHjärtaSolFörlägenRegnbågePartajar


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-05-24 01:55
#9

SKillnad på att klottra och bubbla är att bubbla är bara braiga saker!! Som att Miss är käär och äslkar försommar, och att skogshumblan har bästa jobbet!! Så tänker jag.

I klotterplanket är det mycket blandat av vardagliga saker, och saker som åker vidare till papperskorgen!!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-05-24 04:16
#10

Då bubblar jag lite om hur j-a bra jag mår. Hur jag älskar att vara hög på livet och att det gör att saker inte spelar roll för allt bara är och det är bra. Allt är bara bra och jag ÄLSKAR verkligen livet.

Skogshumblan
2014-05-24 08:09
#11

Ja Kathja. Då är vi två! Bästa känslan!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
2014-05-24 08:30
#12

Visst är det! ♡♡♡

SHIAWASE
2014-05-24 08:50
#13

Jaaa!!! och jag bubblar vidare!!! intervjun med mig i ett väldigt väletablerat magasin som kom ut idag är sååå bra!!! Tjohoo!

En sida, inte så mycket men journalisten lyckades skriva ner mitt budskap perfekt!!!

Idag har jag suttit på balkongen och jobbat,,, jag översätter just nu en bok,,,Kärlekens kors,,, inriktning på kristendomen!!! Intressant,, behöver hitta formuleringar, och bibelord!!! Där får nog Kathja hjälpa mig```

Snart ska jag ta bilen och åka iväg och instruera!!

Imorgon är det audition!

Och för övrigt bara massa underbara saker!!! Wow! Det är ju så här livet skaaaaa vara,,puss pch kram på er!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2014-05-24 09:27
#14

Super kul Shia, och du vet var jag finns om du behöver hjälp. Det är så roligt att se hur det faller på plats för dig, och hur tydligt det är varför er första event dag regnar bort! Som A.H brukar säga att blir en sak inte av är det för att det är något bättre på ingång. ♡

linnease
2014-05-24 09:36
#15

Åååh så härligt att vara kär och hög på livet och i farten med en massa spännande uppdrag och projekt ^^ Jag är oxå kär! ^^ ^^ M är så rolig,älskar att njuta av saker, mmmm… Och så söt :P just adorable ^^ so much fun *massor av hjärtan*

szirius
2014-05-24 12:14
#16

aaaah, då är jag med Shia! Då hänger jag gärna i bubbeltråden😍

Bubblar av mig av underbar sommarmorgon( skjutsade maken vid 7, redan varmt då☀️) , har varit på sonens pianoavslutning där 5 av 30 valdes ut att få spela på en musikafton, varav min son var en🤗, åh det var bra för hans självförtroende, han är så stolt nu över sig själv😃. Och kärlek till maken, bjuden på fest ikväll, livet är härligt!❤️

linnease
2014-05-25 01:06
#17

Yay! Jag var ute ikväll, och studsade runt på dansgolvet 🥳🥳🥳 Kul! Var typ två år sen sist! Bra DJ ett tag med, najs musik helt lagom länge 🙂🙂

MissInAction
2014-05-25 01:15
#18

Yaaay för dans och najs musik!! 🥳🎧☀️
Det är nog dags för mig att gå ut snart med… vill dansaaaa! 🥳

Mitt på dagen i dag var jag på Fyrishov bad… de hade fri entré fram till kl 14 så jag mötte upp några bekanta där på utebadet. Var själv i poolen en bra stund innan jag hittade dem.. ååhh vad härligt!! Sooool och bad och glada barn och såpbubblor och musik och grilldoft!! ☀️❤️ Det är ju inte klokt hur lycklig man kan vara alltså!

Och så tokvarmt! 😍

De hade ett kort zumbapass också för hela familjen, jag fick tyvärr inte med mig någon som ville dansa 😛 men njöt ändå.

Kände också sån härlig känsla när jag gick därifrån bort till Botaniska trädgården där jag skulle leka funktionär under kulturernas karneval som är där.. fotoföreningen har event 🙂
Kände att det är awesome att vara jag, att livet är härligt och att den här stunden är härlig ♥

Mer sånt, TACK! 

Och ja, nämnde jag att jag är kär? 😉


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2014-05-25 01:23
#19

Åååh, låter som en superhärlig dag, så skönt att kunna ligga i vattnet länge ❤️ Så najs att bo i Uppsala med massa saker som händer med!!

SHIAWASE
2014-05-25 02:19
#20

haha!! Vad härligt med massa bubbel!!! Man blir ju så glad av att läsa☀️

Hoppas att få hör om Otrouligs bubbliga party!!! Det kanske pågår fortfarande???

Här blir det ännu en härlig dag med audition och in till stan med minstingen!!😍

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2014-05-25 12:59
#21

Åh vad underbart härligt det är att bara vara! Solsken, kaffe i trädgården, fågelsång och en glad & tramsig man. Kärlek!!!

[Kathja]1
2014-05-25 18:22
#22

Bubblar lite till… Idag har jag haft en sån där 100% perfekt dag. Mysigt häng med min fina Älskling, härligt väder och underbara diskussioner. Och med tanke på att fredag och lördag var helt ur fas pga dåligt med sömn och ingen motivation att ta i det jag vet funkar är jag extra nöjd med skapandet av denna dagen. Och det är ju så enkelt!!! En stund meditation, ladda med härliga energier, lämna över eventuella orosmoment till Gud och hens hjälpare att lösa och så skicka en vända med härlig energi till älsklingen också. Och vips är livet underbart, sprittande, leende härligt igen. Så där oooohhhiiii! ♡

Otroulig
2014-05-25 21:37
#23

En annan bubblade ju ur sig i klotterplanket 😃 Men jag kan väl ta en sväng här med då. SÅ glad att allt var uppskattat, vackert väder ☀️, glada människor, skratt, hur många kramar som helst! Fina känslosamma tal. Hjälpsamma vänner och familj. Mitt hjärta flödade över av alla underbara människor som finns i mitt liv. Kul att träffa vänner man inte sett på länge. Fina presenter 😎 Alla verkar haft kul och njutit av mitt fix.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-05-30 10:19
#24

Bubbelibubbel! Byter tråd till denna i stället😃✨

Vilken lyxdag jag hade igår! Åkte till min nya vän som hade dukat upp en stor hotellfrukost hemma, färska jordgubbar o hela fadderuttan, sen åkte vi på kurbad, vi var nästan ensamma i poolen och jag fick en slags "vattenmassage" av henne som var det skönaste jag NÅNSIN varit med om!!! Först fick hon mig att flyta totalt avslappnat, sen drog hon mig långsamt i vattnet, gungade mig från sida till sida, jag var helt trygg, jag flög iväg såklart, till nåt paradis med vattenfall o sjungande fåglar o en stark känsla av närvaro, Gud liksom, samtidigt som det också kändes som om jag låg i en livmoder, vatten, dovt ljud( öronen under vattenytan) värme…ja, det var en helt fantastisk upplevelse. Sen hade hon en överraskning till mig, jaha, bara att följa med😉, vi åkte till en vän till henne som jobbar med bio-kosmetik och där fick jag en superskön ansiktsbehandling av bara eko-grejer ( honung kamomill etc) .

En så speciell känsla, att ok, jag ska visst  ta emot nu, uppenbarligen har jag öppnat upp för detta då det kommer från så många håll…och grejen är att HON är typ ännu gladare och tacksammare, för hon säger att min närvaro gör henne så lugn och på bra humör, att alla stress rinner av henne när hon är med mig, så fastän hon bara överröste mig hela dagen med allt möjligt så tyckte HON att hon gör det för att ge tillbaks allt hon får av mig…och jag ÄR ju bara , liksom.

[Kathja]1
2014-05-30 10:26
#25

Snacka om att du har hittat Hem Szirius! Du lyser hela vägen hit. Kärlek ♡♡♡

linnease
2014-05-30 10:56
#26

Oooh, låter superhärligt ju ❤️🤗 vilken fantastisk dag!! Och vän! Och du!

Otroulig
2014-05-30 11:11
#27

Wow, Vilken underbar dag! 

Ja vad underbart att vara i "ta-emot" mode ❤️ Det går bra nu!!!🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Älvan
2014-05-30 11:20
#28

Nu har vindarna vänt! Nu släpper jag taget om konflikterna-och gissa vad??? :-) DÅ börjar lösningar trilla in! Jag har ju sänt kärlek till mina konfliktpartners en längre tid och nu så! :-) Jag säger bara; vinden har vänt!

Otroulig
2014-05-30 11:33
#29

HURRA ÄLVAN !!!! Trumpeter och fanfarer!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-05-30 12:33
#30

Otroulig Kram!!! :)

[::Vera::]
2014-05-30 13:15
#31

Otroulig och Szirius och Älvan… 😃❤️..ååååh ❤️

MissInAction
2014-05-30 17:47
#32

Wow, Fantastiskt, szirius!! ❤️🤗🥳

Och hurra Älvan!! ☀️❤️🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-05-30 22:22
#33

Motståndet borta! Med eft och låten "imagine me" och lite Deprak meditation och diskussionerna med er. Även youtubeklipp, dans, läsa olika avsnitt i många böcker osv… Dvs en del jobb, men nu lossnar det! Jag fick känna på att ha anden i hela min kropp idag på gospelkonsert. Att jag hamnade på gospelkonserten började med en tanke för ett par dagar sen då jag lyssnat på "imagine me" som Kathja rekommenderade i en tråd. Då tänkte jag; wow! Jag vill sjunga gospel!!! Såg sen en mycket liten notis i lokaltidningen som pockade på uppmärksamhet. Så jag var där ikväll! Prästen höll ett kort tal. Vad tror ni han pratade om? :) Jo, vad är alltings drivkraft? =kärlek. Ge och ta. Om att allt vi väljer att göra är frivilligt. Om att Gud frågade profeten Elias: "vad gör du här?". När han fick veta att Elias inte ville vara profet mer var det ingen stor grej för Gud. Elias skulle bara lämna över manteln till den som vill. Dvs vi väljer. Finns inga måsten ens från Gud! Gud vill lyssna och fråga; vad gör du här Elias? Att drivkraften är kärlek, kärlek, kärlek! Den lilla kyrkan jag aldrig varit i var fylld med människor jag aldrig träffat. Hela församlingen var fylld av kärlek och glädje. Jag sjöng med i alla låtar fast jag aldrig sjungit dem förut. Jag kunde ändå sången från hjärtat! När jag tog emot nattvarden kände jag sammansmältningen med Gud och de andra. Kan ni gissa vilken sång som var sist??? :-D HAPPY!!! (Pharell) Jag har ju i många månader lyssnat o dansat o peppat mig med den låten dagligen! Sen fick jag kontakt med kören och funderar på att börja. :) Jag har längtat efter sången så mycket. Säger bara; LOA rules! Syncroniciteterna avlöser varann. Jag är fylld av tacksamhet i kväll. Även mot er alla här! Kram vänner!

MissInAction
2014-05-30 23:09
#34

Åh Älvan, blir varm i hela kroppen av ditt inlägg! ❤️🤗
Och det skickades kl 22:22 😃🌊


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Älvan
2014-05-30 23:12
#35

MissI Visst är det underbart! :) Inget är en slump som du vet. Inte heller 22.22! ;) Undrar vad sifferföljden betyder numerologiskt? Tror 2 symboliserar feminint och ev andlighet (?!) :/

Älvan
2014-05-30 23:20
#36

What is the meaning of 2222? It signals a time of change on your path. It means a new beginning, a breath of fresh air. If you are seeing repeating numbers, consider yourself fortunate to have realized that you do. Let the numbers be your physical connection that the angels do indeed have messages for you if you are willing to listen and pay attention. http://www.intuitivejournal.com/spiritual-meaning-of-222/#.U4j18snarqA

Älvan
2014-05-30 23:21
#37

Inlägg #36 är även riktat till dig MissI som såg talföljden!!! :)

SHIAWASE
2014-05-31 00:40
#38

WOW!!!! Szirus Under bart! och Älvan,,, helt fantastiskt❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-05-31 10:30
#39

Älvan ❤️❤️❤️❤️ så underbart!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
2014-05-31 19:09
#40

Åååh vad jag tycker att livet är toppen just nu! Går omkring med en känsla av lugn och balans. Harmoni. Och det bara dyker upp massa nya saker som jag måste älska hela tiden. Är så lycklig över min trädgård och mina syrener. Upptäckte ytterligare en idag med en helt annan färg än de andra. De är klassiskt syrenlila, men den här har en mörkare, väldigt intensivt lila färg. Och så har jag en pion! Och rhododendron! Och små jättesöta lammöron! Och massor av lupiner! Och det bara är så fiiiint!🌺☀️. Känner mig som tjuren Ferdinand som bara vill sitta där och lukta på mina blommor. Åh, jag har en jättestor doftschersmin utanför sovrumsfönstret också. Längtar efter att den ska blomma. Underbart att öppna fönstret och känna doften av den sen. 

Och sen 21-dagarsmeditationen. Det är så precis vad jag behövde och så rätt för mig. Hela jag bara ramlar på plats. Har gått upp en halvtimme tidigare varje morgon för att hinna med det. Trodde det skulle vara jobbigt men det är det inte. Kan inte tänka mig att börja dagen på ett bättre sätt. 

Som min man nyss sa "Du är så jäkla positiv nu för tiden!" 😃

❤️❤️❤️

Otroulig
2014-05-31 19:24
#41

Kram Håbe! Så underbart! Jag förstår din glädje med trädgården. Det är som att jultomten kommer med en säck med julklappar:) Och jag är så imponerad av att du går upp i ottan. Hurra för dig och din fantastiska utveckling. Stjärna där ❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[::Vera::]
2014-05-31 20:25
#42

Jag har börjat att komma ihåg mina drömmar igen, sedan ett par veckor tillbaka. Har ju saknat dem mycket, som jag tror att jag skrev här någon gång.

Håbe, du var med i en av drömmarna förra veckan. Du vandrade på en landsväg med en stor fin blombukett i handen, och så fick jag syn på dig och jag började plocka blommor till din bukett. Jag for runt på ängarna som var fyllda av färgglada blommor och stack ner i din bukett en efter en tills den var jättestor. Solen sken, himlen var blå och du bara log. Vi sa ingenting till varandra. Det var en fridfull dröm. Kom att tänka på min dröm nu när du skrev #40. Jag visste inte ens att du tyckte så mycket om blommor🙂…men i drömmen visste jag tydligen det 🙂🌺

Håbe
2014-05-31 20:44
#43

Vilken fin dröm Liv. Jag visste nog inte själv att jag tyckte så mycket om blommor :-) jag kan egentligen ingenting om dem. Vet knappt namnet på några. Vet inte om det helt enkelt är så att jag uppskattar skönheten i naturen så mycket mer nu när jag verkligen tar mig tid att observera och njuta av det. Och att jag är så lycklig över första sommaren i vårt hus. Det är så magiskt att allt det här är vårt.

linnease
2014-05-31 20:49
#44

Lite sent inne, men wow Älvan, så skönt!!! Grattis!!

Och Håbe, åååh så skönt det låter ❤️

SHIAWASE
2014-06-01 08:38
#45

Håbe, fantastiskt!!!! Själv har jag haft ett jättebra möte!!!!! Dejting eventet, kanon intressant, och fantastiska personer att jobba med,,, totalt inne på våra tankar härinne att lyckan kommer inifrån !!!det kommer inte att vara ett dejting evenemang utan mer relations orienterat party, så även par kommer att komma,, party med champagne , samt talkshow , jag då:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

ollivoll
2014-06-01 08:58
#46

Hur skönt är det inte att komma upp på morgonen, med sitt kaffe och börjar morgonen med att läsa era inlägg här och läsa om så mycke härlihheter som händer er, jag blir så glad:)) Många stora bamsekramar till er alla:))

Otroulig
2014-06-01 11:22
#47

Relations orienterat party 😃 Det låter t.om nåt som jag skulle kunna tänka mig gå på! Vad roligt Shia, det är helt fantastiskt!🌊🥳✨

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-06-03 21:11
#48

Helt otroligt vad allt bara kommer till mig. Jag känner mig som Szirius ;) Idag fick jag gratis tyg ( jag behöver minst 5 meter) till att sy påsar till partytält pinnarna. Som tack för lånet av ett av tälten jag fick låna till partyt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2014-06-07 02:26
#49

Herregud jag är så kär och jag älskar känslorna!!! 😍😊🤤❤️😃🤪😇


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-06-07 03:44
#50

Låter härligt Miss!!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
2014-06-11 14:10
#51

Det här är en dag som jag aldrig kommer att glömma!  

Varit fången i mitt fängelse en lång tid. Energier tunga som bly!

Pressen har varit hård, rädslan och ENSAMHETEN STOR! Jag är så trött!

MEN NU…är jag Fri!!!! FRI. FRI. FRI. FRI. Jag kommer att flyga långt och jag kommer att flyga högt. Jag kommer att finna balans och glädje. Jag kan redan andas lättare. Jag är äntligen på väg igen, en resa mot ljus och värme. En omstart.

Tacksamheten är enorm! Kan inte beskrivas med ord.

Tack fina människor som har stått ut med mig och mitt klagande och pendlande ett tag här!! Tack änglar!!

Champagne har väntat några dagar i kylen. Ikväll ska det BUBBLAS!

Älvan
2014-06-11 14:21
#52

Liv Jag är så gränslöst glad för din skull! :) Grattis och skål!

[::Vera::]
2014-06-11 14:23
#53

Å tack!! Skål min vän! :))) skål för frihet och kärlek!

[Kathja]1
2014-06-11 15:01
#54

Härligt vännen! All kärlek åt dig. ♡

szirius
2014-06-11 18:41
#55

LIV! Så underbart att läsa om din frihetskänsla och lycka! Bubbel!!!❤️🤗🍸

Annons:
[::Vera::]
2014-06-11 20:36
#56

Fick plötsligt lust till ett hårdare träningspass efter jobbet, och det var som att min kropp nu plötsligt vill samarbeta. Och som att musklerna äntligen fick tillräckligt med syre för att orka jobba. Kände mig stark på riktigt ikväll!

Har nu haft en skön stund i en lagom varm bastu med lavendel-honungmassage, som en lugnande belöning till min kropp. Njuter av god Champagne, är helt avstressad och det känns väldigt väldigt väldigt väldigt bra nu. 🙂

Kathja och Szirius… ❤️🍸

Otroulig
2014-06-11 21:26
#57

Men så härligt Liv-74!!!!! Vet ju inte vad som ligger bakom, men njuter av din Glädje och känsla av frihet WiiiiiiHiiiii. Skål för dig och framtiden 🍸

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-06-12 11:54
#58

Wow !!!! Liv så fantastiskt underbart att läsa❤️❤️❤️❤️❤️Det bara sprudlar om dig!!!😊😊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-06-12 11:54
#59

Wow !!!! Liv så fantastiskt underbart att läsa❤️❤️❤️❤️❤️Det bara sprudlar om dig!!!😊😊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2014-06-12 11:59
#60

Du ekar nu för tiden Shia😃😉🤗

[::Vera::]
2014-06-12 20:43
#61

Otroulig, vilken tur att jag sparade lite Champagne till idag så att jag kan skåla med dig och Shia ikväll 🙂. Skål för framtiden! 🍸🤗.

(Hur långt ifrån nuet är framtiden egentligen? 1 kvadriljondels sekund efter nuet?)

linnease
2014-06-13 00:53
#62

Oooh så fin ^_^ ^_^

Annons:
SHIAWASE
2014-06-13 11:28
#63

Det verkar eka när jag skriver från mobilen Szirius😊skål Liv!'

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2014-06-13 22:15
#64

Bortskämd dag nu igen!🎁 Det här är en normal del av mitt liv, har jag bestämt mig för❤️. Åh, så innerligt härligt för kropp o sinne o själ att ha en heldag hemifrån med varm, bubblig härlig, positiv vän. Vi har åkt på 3 olika loppisar, jag har fyndat en del😍, men mest bara så kul att titta på gamla saker och fantisera inredning o komma på idéer…det rensar hjärnan helt för mig. Sen god lunch på mysigt uteställe (blev bjuden) sen kaffe o kaka hemma hos henne i fint hus, fin trädgård - lite mediteranian style - vit sten och stora blommande buskar  - o pool✨. Vi var tillsammans 10-16 och tiden bara FLÖG. Fick massage också🤗!

I morgon kommer en annan ny vän hit på fika, plus hela familjen, våra söner har inte träffat varandra än så det blir spännande. SÅÅ olika, hennes är superlugn o tyst…det är inte min😉, det kan nog bli bra! Ska prova två helt nya recept som jag hittade nu. En citronkaka och en chokladkaka med tosca.

Den värsta hettan har dragit vidare, idag fläktande och perfekt väder☀️

Jag är så lycklig för att jag sänt ut denna önskan i flera år…fler vänner…mer roliga saker…umgänge sommartid…positiva människor…likasinnade…och nu är de här!!!!🤗❤️

[Kathja]1
2014-06-14 07:31
#65

♡ Szirius!

ollivoll
2014-06-14 10:34
#66

Härligt att läsa denna tråd:)) mer bubbel åt alla:)

Otroulig
2014-06-14 11:43
#67

🤗 så glad för dig Szirius ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-06-14 18:24
#68

Szirius Underbart! Jag är lycklig tillsammans med dig! Det är normalt att du blir bortskämd och älskad av fina människor. Det är normalt för mig med. Jag ser fram emot ännu mer av det! :)

[::Vera::]
2014-06-14 20:55
#69

Szirius, jag blir så glad för din skull jag med! 🤗

Skickar ut en tanke att ännu fler varma människor som älskar er alla här snart kommer att dyka upp i er närhet ❤️… och i min med om ett litet tag.

Annons:
MissInAction
2014-06-14 21:17
#70

Jaa szirius, så härligt! 🤗 läste detta innan jag somnade igår, var trött som få så jag orkade inte skriva nåt! 
Minns att du brukade skriva att du önskat detta - sååå härligt att läsa att det verkligen händer nu! ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-06-14 23:44
#71

Alltså…eeeh, jag fortsätter bubblaSkämtar…fick en låda med 10 kg körsbär nämligenSkrattarKär, så i morrn bitti ska jag upp o börja experimentera, ska prova göra inlagda körsbär med vaniljstång och rom bla, förutom sylt o kanske saftGlad Detta är sann rikedom, fylla skafferiet med naturens gåvorHjärta🌺

# 70 jaaa🙂, jag vill liksom peppa ALLA att inte ge upp, att bara fortsätta tro, känna in, leva som om det redan är sant, fantisera, sända ut sina önskningar i trygg vetskap om att det sår ett frö, och ändra sin egen vibb framför allt kanske…så KOMMER det att hända grejer, det är en NATURLAG.🤗  Minns ni hur jag förra året den här tiden skrev typ " visst njuter jag av att sitta själv i min hammock, jag njuter av blommor och böcker och allt nu- men jag är redo för umgänge!" I år har jag nog inte haft tid att sitta i hammocken en enda gång😂 - jag är ute o snurrar med folk i stället🤗, åååh när jag tänker på vad fylld denna vår varit med roliga grejer, helt underbart! Bad, konserter, caféer, huvudstaden, ridit, och all vänlighet( har ju blivit bjuden på allt det) , får ekoägg o frukt o kläder o grejer, wow! Har insett att det inte alls behövs pengar i plånkan, man kan manifestera allt på momangen i stället. Det har ju varit helt trögt och inte hänt knappt nåt under flera år, så det här är ett supersving upp för mig!

Har dock fortfarande en liten tagg kvar i det här att kunna ta emot…helt totalt utan att direkt vilja ge tillbaks av nåt " det måste vara jämt" ….den tanken kommer automatiskt…jag är tacksam och blir själaglad men det FINNS nåt litet obehag samtidigt, nån slags skam tror jag…vill gärna släppa även denna sista spärren, för den stör…små tankar blixtrar förbi att de ska bli besvikna på mig😮, typ att de ger o ger o kanske känner att de inte får nåt tillbaks, nån sån rädslofjams…nåt besläktat med skam lite…och sitter bara i mitt huvud antagligen

MissInAction
2014-06-15 00:05
#72

Åh jag tänkte på det här att så många av oss gärna vill ge tillbaka. Och så tänkte jag på det här som vi pratade om i någon tråd, att munkar tar emot av människor som ger för att de vill. De tar emot utan motstånd.

Vi får kanske tänka annorlunda. Det kanske är jämnt om den andre faktiskt vill ge. Inte så att vi ger lika mycket saker till varandra. Men den energi, lycka och uppskattning som du känner.. i lika hög grad känner kanske den andre alla positiva känslor! Dvs, ni får lika mycket ut av det! Och i den aspekten är det kanske redan jämnt!! ❤️ 🤗

Wieee fjärilar i magen!! 😃😍 Härligt!!!

Och jag känner mig så förväntansfull i allmänhet. Så härligt och spännande! Jag vet inte vad som är på gång att hända, men något häftigt är det 😃🥳

Och fortsätter få budskapen 222 och 2222! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-06-15 00:23
#73

# 72 ja javisst, jag vet att det alltid ÄR jämt, det är så universum funkar, det är en ständig ström alltid och allt är precis som det ska. Det är i nåt analyshjärnforum som det trixar till sig, eller nåt mönster om sker automatiskt, eller inte längre är jag är uppmärksam nu, men det bråkar lite…ja, nu vet jag☝️! jag faller lätt in i att försöka ta ansvar för andra. Fast om nån annan nu skulle ge till mig utan att det är rent öppet givande utan att de förväntar sig nåt tillbaks så är det inte mitt ansvar! OM de nu skulle bli besvikna för att jag typ inte bjuder tillbaks på konserter och ridlektioner, så är det inte mitt att bära. Den besvikelsen är då deras.  Då är det deras grej att inse att de gav med en hållhake( vilket jag nu inte alls tror, men jag har den erfarenheten kvar starkt i mig fortfarande sedan hela uppväxten)

Lyssnade på Abe idag som sa att så fort man gör något för någon annans skull, dvs om jag bryr mig mer om hur den andra ska reagera istället för hur jag själv mår, så har jag hamnat off. Wow!

det där kan ju vara så supertunn linje…jag vill ju gärna ge för att det känns bra i mig MEN också för att vilja göra den andra glad! Jag får verkligen rannsaka mig i det där…jag har nog mkt mer fokus på den andras emottagande än jag har varit medveten om tidigare☝️ Oj, verkligen…

Min make har INTE det dilemmat, haha, han köper ofta samma sorts choklad till mig som jag INTE tycker om, men han är skitglad och nöjd och stolt för att han köpt choklad till mig, han bryr sig föga om jag uppskattade det, han uppskattar sig själv, hahaha.

Otroulig
2014-06-15 10:48
#74

Jag tycker att det är lite häftigt det där - att du helt plötsligt får en massa grejer - jag har ju också lyckats komma dit ( inte kanske i riktigt samma ✨ klass som du 😉) men nu förtiden behöver jag nästan bara tänka nåt så löser det sig inom några minuter känns det som. I går t.ex så tänkte jag nä nu J…rar är det dags att lämna tillbaka alla grejer jag lånat av K. Det är rätt mycket och stora grejer och hon bor ute på landet. Men tänkte jag - jag får väl åka fler vändor då. Skickar ett sms för att fråga om hon är hemma. Det är hon inte, men hon är inne i stan i morgon (idag alltså) och kan ta med sig släpet in så kan vi lasta in i den. Fixat! 

I morse tänkte jag , hmmm undrar om grannen hade en elektrisk häcksax, det är kanske dags att snygga till min sida. av häcken.  Det dröjer 1 min så ropar hon från andra sidan att hon hittat den i garaget. 👍

Det här med att ge och få. Jag har blivit bättre på att få tror jag, även om jag fortfarande tänker att jag ska "betala" tillbaka. Men ser det numera lite som "Pass it on" - jag ger till en annan människa istället. Se det i ett litet större perspektiv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-06-15 12:15
#75

Vad härligt det låter det där att ni får och allt går så lätt. Jag tror att jag ska önska mer och förvänta mig resultat. Tror att jag inte önskar så mycket utan mest är nöjd med det som är. Jag börjar med att önska mig mer garn för mitt börjar ta slut. :-D

Otroulig
2014-06-15 17:16
#76

Åh vad jag mår bra!! Nu är sista lasset med grejer hämtade och jag har återtagit mitt hem känns det som. Jag har klippt häcken och snyggat till kanterna på rabatterna och bara njuter av min trädgård❤️❤️❤️❤️ Höjdpunkten kom nyss när jag hängde upp kökshanddukarna på tork. Vet inte varför men just att hänga upp kökshanddukar på tvättlinan i fina rader i solskenet gjorde mig alldeles lycklig!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
linnease
2014-06-15 19:13
#77

Vill bara säga ❤️❤️❤️❤️ till er aiihop, läser mycket mer än jag skriver, sovt enormt mycket på sistone. Men jag tycker om er, så fantastiskt att få ta del 🤗 Och Håbe, vilken underbar klass, wow, nåt sånt skulle jag vilja uppleva någon gång med ❤️

[Saz]
2014-06-15 20:42
#78

Hej på er alla bubblare. Jag finns kvar och har legat lite lågt ett tag bara. Har haft en riktigt dålig dag idag. Försöker hålla modet uppe men har känt mig så ensam och orkeslös, värdelös och helt osynlig idag. Hade behövt en meditiaonstimma med er idag verkligen, men såg att det inte var inbokat någon, typiskt. Får meditera själv givetvis. Jag förstår inte hur jag kan vara singel… Ursäkta att jag säger det ( låter så ego men jag förstör faktiskt inte) Jag ser bra ut, får ofta kommentarer på dejtingsidorna om att jag är en toppentjej och det finaste många har sett. Jag har bra liv med vänner, familj, träning, resor, aktiviter osv. Är redo för familjelivet och har har fast jobb som jag trivs med, bra ekonomi, bra boende, ny bil…. Bl.a. Bra…. Bara materiella saker egentligen men ändå saker som många i dagens läge sätter stort värde på. VARFÖR är jag singel? Vet att ni inte kan svara på detta såklart… Men jag förstår inte va det är. Jag mediterar och manifesterar… Jag ser mitt liv exakt som jag vill ha det men ändå står jag och stampar på samma plats. Jag är ute i svängarna och träffar många nya vänner och folk genom min träning. Alla jag faller för är redan upptagna eller helt ointresserade… Hur sjutton kan det bli så. Jag vill ju verkligen hitta MANNEN som får mig knäsvag och som jag bara vill vara med hela tiden. Dags och göra sig redo för en meditiaonstimma innan jag går och lägger mig för den här dagen vill jag bara glömma. Tack för att jag fick skriva av mig lite, Kram till er om ni orkar läsa igenom.

Älvan
2014-06-15 21:19
#79

Saz Skickar en kram. Har du provat eft? Känns som du både kunde använda den på dina nedstämda känslor och detta med sökandet av mannen. Det kan finnas saker du behöver göra av med innan du kan ta emot honom. Åtminstone dessa dina funderingar på varför du inte hittar någon man om du inte hittar saker djupare inom dig. Finns massor av videos på youtube om eft and love osv. Härligt ni som får ta emot massor! Jag tjatar ju alltid om att; its in giving that we recieve. Det är också så; att ta emot ÄR att ge givaren glädjen i att ge. Att ta emot med hela hjärtat ÄR en kärlekshandling. Många har svårt att ta emot ovillkorad kärlek och det minskar glädjen för den som ger. Ovillkorad kärlek ställer INGA krav på att ni måste ge tillbaka. Däremot vill vi ju alla uppleva givandets underbara känslor. Det är lika fint att ta emot med hela hjärtat som att ge med hela hjärtat. Det är ju kärlekens flöde vi tillåter då. :)

[Saz]
2014-06-15 21:37
#80

Tack Älvan Jag provade eft en liten tid men kände inte att det blev bättre. Kanske ska göra ett nytt försök. Vet dock inte riktigt på vad jag ska knacka på eftersom det finns så många olika varianter. Jag kanske knackade på fel sist och därför inge märkte resultat.

szirius
2014-06-15 22:08
#81

# 79 _Många har svårt att ta emot ovillkorad kärlek och det minskar glädjen för den som ger. Ovillkorad kärlek ställer INGA krav på att ni måste ge tillbaka.
_

Det håller jag med om till 100% , det var ju det andra jag kom fram till …att man kan känna om det man får är villkorligt given…och då är det inte lätt att ta emot det med öppet hjärta…jag blir så att jag hellre inte tar emot det då, för jag har så svårt att uppleva den där förväntanskänslan som jag inte vill vara en del av…och jag är inte fri från det mönstret att jag lätt tar på mig andras känslor, jag känner skuld om nån blir besviken på mig fast det inte är mitt att bära  eftersom jag faktiskt inte gjort något.

Hmm..kanske är det så att det är det som känns…när det är LÄTT att ta emot så är det för att det är givet helt villkorslöst, men när nåt litet obehag dyker upp så finns kanske en underliggande förväntan där…

Och när det är lätt att ge( det är alltid lätt att ge, men nu menar jag Abes sätt, utan attachment till hur det ska tas emot) dvs  när man bara ger oavsett hur emottagandet blir, så är det ju också bara då det är viikorslöst…för om personen inte blir glad för det man ger, och man hade hoppats på det o blir lite off, då är det ju inte villkorslöst.

Haha, ärligt kan jag verkligen suga på det där. Kan bli SUR om jag donat o grejat o lagat mysmiddag o längtat o haft förväntning att det ska bli härligt o så har ingen av killarna tid eller lust att ens sätta sig ner utan bara drar😐

Otroulig
2014-06-15 22:48
#82

Saz ❤️. Jag har nog sagt det förut  - du vill för mycket tror jag, och när du vill, vil vill vill ha en man i ditt liv så tänker du: och jag har ingen, jag är singel, tänk om det tar jätte lång tid, tänk om jag aldrig får familj…osv…. Du får en känsla av brist. Dessutom helt fel fokus. Sen har ju jag en egen teori om att ju mer du letar desto längre bort kommer dom. Du kan nog dejta men då bör du dejta i ett chillat läge.

Jag skulle också kunna fråga mig varför jag är singel. Vet inte hur många gånger jag fått den frågan av andra.

Nu kan jag nog svara på den - för att jag skulle hitta mig först ❤️

Nuförtiden lägger jag ingen värdering i att jag tillbringat merparten av mitt liv singel. Jag bara accepterar att det varit så. Men förut måste jag erkänna att jag kände mig mindre värd. 

Haha, Szirius känner igen det där - när du har en förväntan på hur "gåvan" ska tas emot. Speciellt när det handlar om de som är riktigt nära.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-06-15 23:11
#83

Szirius Min svårighet har inte varit att ge, det svåra är att ta emot. Iof har mitt givande blivit mer villkorslöst med min andliga mognad. Jag ger av egoistiska skäl för att jag mår bra av det, inte för att i första hand få tacksamhet. Jag blir dock fantastiskt glad om någon visar glädje eller tacksamhet. Att ta emot känner jag lite samma som du szirius. Att jag varit misstänksam om jag måste prestera tillbaka. Mycket av det har försvunnit ju bättre självkänsla och ju mer älskad jag känner mig. Exv om någon ger en komplimang så tackar jag från hjärtat. Jag känner inte att jag måste i gengäld ge en komplimang. Jag förringar inte heller en komplimang utan håller tvärtom med. Dvs inte svarar "den här gamla trasan". Jag svarar ibland ex "jag vet den är supersnygg och jag fyndade den jättebilligt" (LoA-jag fyndar alltid! ;) ) Det är också svårt att ta emot om man inte k vänner sig värdig. Det har jag kämpat med mycket. Jag är inte värd att ha fina saker, vara lycklig, vänner osv. Ju mer jag accepterar alla mina sidor och ju mer jag lever i kärleksflödet så försvinner ovärdighetskänslan. Jag känner mig, värdefull, älskad och snygg! ;) Hit med en man, jobb och överflöd av pengar. Hit med alla lyckokänslor! Jag är redo och tar emot för det är NORMALT för mig! :-D

Annons:
[::Vera::]
2014-06-15 23:40
#84

#81 Szirius mfl

Blir lite fundersam nu… Är det enligt LOA att det är fel att man blir Off då det inte tas emot då man ger villkorslöst (För jag känner mig ganska säker på att du är en person som gör det, pga hur du uttrycker dig)?

Om det inte finns någon mottagare så minskar ju glädjen att ge, som Älvan säger. =du känner dig sur…? Allt som du vill är ju att se dem glada och ha en mysig middag ihop med de du älskar. Hur kan det vara en dålig sak?

Kärleken nådde inte fram till de som den avsåg för stunden, om man känner att man lika gärna kan gå ner till bryggan och mata fiskarna med den 😉. DE blir iof glada, men du lever ju inte närmast ihop med dem.

Själv så gick jag ju nästan under pga att jag avskyr villkorade saker och kärlek. Halva tiden så gav jag helt villkorslöst, resten av tiden var jag galen av sorg och rädsla, dvs ej villkorslöst.

Min gräns känns otydlig känner jag, och jag undrar var den går? Kanske någon som har ett bra svar? Är det när man lika gärna kan mata fiskarna med omsorgsfullt lagad mat? Eller när man blir kallad egoist för att man tänder stearinljus😃..Känns surrealistiskt nu när jag tänker på allt som var 😃

[::Vera::]
2014-06-15 23:51
#85

Jag har haft mycket stora problem att ta emot i mitt liv. Har fått träna en hel del här bl a. 🙂. Även jag kan bli misstänksam om det förväntas något tillbaka. Ingen rolig känsla. Och inte roligt att bli misstänkt heller för den delen heller. 

Älvan, det låter härligt det sista som du skriver! Blir glad! 🙂

Älvan
2014-06-16 00:05
#86

Liv Allt man gör är ju egoistiskt eller inte någonsin egoistiskt beroende på hur man ser saken. När man ger med anden och av kärlek är det ju att man ger sig själv och alltet även om det riktas mot en specifik person. Personen kan ju välja att öppna sig till flödet eller inte. Det är ju inget du kan påverka. Den där middagen är ju egentligen lika god även om inte personen mittemot uppskattar den. Det finns inget som hindrar att du äter den i glädje och tacksamhet till dig själv som ansträngt dig för det hela. Det är ju inte du som bestämmer vad den andra personen ska tycka om din ansträngning. Det ligger inte inom din kontroll. Det behöver inte innebära att du väljer att känna att middagen är misslyckad. Det är ju du som väljer tanken och känslan som följer med den. Man skulle ev kunna tänka något sånthär; Vilken underbart god middag jag lagat till mig och min partner. Tur att jag har min partner så jag fick inspiration att laga denna middagen som jag nu får njuta av. Min partner ville inte ta emot min gåva helt och fullt, men hen åt i allafall av maten. Jag tror att det var rätt att laga denna middagen. Allt är som det ska.

szirius
2014-06-16 00:14
#87

#84 det här är ju ett nytt djup som infunnit sig, jag kände bara att det verkligen klingade an i mig, det Abe sa.  Ska leta upp exakt….

and  EVERY time it matters to you to please them instead of you..oh.. it´s such a short term gain…because when you care about how someone else feels and how they are responding to you, so you behave in order to effect their respons to you, you do them a very big disservice

För ja, jag tycker väldigt mkt om att ge( och börjar ju verkligen kunna släppa in att få också nu) , men det finns ju ett ego i det hela, det är inte alls så villkorslöst som jag trott. Pratade med maken om det bara häromdagen oxå, hur jag kände att det var synd att jag inte hunnit baka till hans farföräldrar när vi skulle dit, och han sa att gåvan för dem är att vi kommer, punkt, men jag menade att JAG tycker det känns fint att baka och ge till dem för jag vet att det uppskattas så…hmm..just det…det uppskattas av dem, jag gör det för dem, för hur det tas emot kanske mer än för hur jag känner helt av mig själv🤔…svamlar lite nu, för jag är inte helt klar i detta, vet bara att det finns ytterligare nåt att släppa så att jag blir mer fri i detta🎈. Finns nog nåt underliggande bekräftelsebehov kvargömt i min glädje att ge😇

Jomen alltså, jag VET ju hur det känns när man kan vara helt flummig, när det inte gör nåt hur andra agerar, när man ba " jaha ni har inte lust att äta nu, fine , chilla på med ert så pysslar jag med mitt, allt är bra😍" så det GÅR ju att vara i det! jag kan bara bygga förväntningar…tex strandhäng…jag vet ju efter 15 år att maken gör det han helst gör på stranden: sover. Jag vill mysa, hänga, umgås, småprata, simma tillsammans, lösa korsord ihop. Så jag blir lätt lite besviken. Som ett litet barn som inte får som hon vill, lite sårad, haha. Jaja. Det där att vara sin egen lyckas smed, kan vara svårt om man längtar efter samvaro…för man kan ju inte styra hur andra ska bete sig ( tack o lov) …och att "spegla fram" en annan sida i honom har jag inte heller lyckats med. Men den HÄR sommaren har jag massa ANDRA härliga människor att åka till stranden med! Yes!

MissInAction
2014-06-16 00:30
#88

En fråga du kan ställa dig, szirius.. är om du lika gärna skulle ge om du upplevde att de inte uppskattade din gåva?

Förväntningar

Det är något som jag i flera sammanhang hört/läst brukar ställa till det för oss människor. Vi förväntar oss saker. Ja, i LoA-sammanhang är förväntning positivt när det handlar om det vi har önskat oss. Men om förväntningarna inte går i linje med det vi avser, det vi känner och det vi vill.. så blir det ju automatiskt off och då känns det inte bra i oss.. = vi kan bli besvikna.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
2014-06-16 00:54
#89

#86 Älvan

Tur att jag har min partner så jag fick inspiration att laga denna middagen som jag nu får njuta av.

Bra sätt att tänka! På det viset fortsätter man att ge kärlek, uppskatta sin partner. Känns bra. Sparar den i minnet. Jag tror ju att möjligheten faktiskt finns 🙂… att det kan hända igen att jag vill laga goda mysmiddagar till någon där en sådan här sak kan uppstå.

…Fast då förhoppningsvis inte med samma extrema uttryck!  😃Är svårt att tänka att allt är som det ska… med mat i håret och vin i knät…och glasplitter på golvet…kastruller med vingar…for no reason!  😃Blev inte mycket kvar att njuta av många gånger. Gud vad jag skrattar åt det nu! Kan inte sluta! 😃Kan du se scenariot? Jag sitter helt lugnt och tänker 😎…Allt är som det ska vara😃😃

❤️

[::Vera::]
2014-06-16 03:09
#90

Kan inte sluta tänka…. Tänker på det som har skrivits här ikväll. Jag har ju varit så nära en person som inte kunde ta emot kärlek alls. Det var helt stängt. Jag själv har hela mitt liv varit så envist självständig, oberoende och oftast klarat mig utan andras hjälp. Jag trodde att jag var stark i och med det. Men jag var svag, för jag gjorde mig (tillräckligt) oberoende av andra. Jag kunde ju trots det ge av mig. Jag visste inte att kärlek också är att ta emot av hela sitt hjärta! Det är så med mig med att jag inte har känt mig värdig. Jag har nu lärt mig hur det känns att inte få ge kärlek till någon som dessutom vill ha den. Extrem situation. Fruktansvärd känsla. Det är så uppenbart inatt att det jag behöver är att TA EMOT kärlek från de som vill ge. Jag vill aldrig utsätta någon människa för det som jag har upplevt! Kärlek finns i allt, så det är ju bara att håva in!

Annons:
Otroulig
2014-06-16 07:06
#91

Ojoj, det verkar som det händer saker i dig Liv :) så härligt. Expansion!!!!❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
2014-06-16 09:18
#92

Tack ni som svarade ❤️

Jag vet med mig att jag vill för mycket. Man ska inte leta efter kärleken, den kommer när den kommer, sluta fokusera osv.

Det ÄR inte lätt. När allt annat är på plats i livet men det fattas en liten pusselbit så är den svår att inte tänka på.

Jobb, vänner, familj, hälsa, träning, aktiviteter osv… allt det finns i mitt liv och jag är nöjd med detta. Den enda lilla pusselbiten som saknas är kärleken då är det grymt svårt att inte sluta tänka, längta och drömma.

Jag är medveten om detta och har varit detta ett bra tag, trots det kan jag inte styra bort dessa tankarna. Ju äldre jag blir ju fler i min omgivning stadgar sig, skaffar barn,. köper hus, gifter sig osv… så nej det är inte lätt att inte vilja för mycket.

Älvan
2014-06-16 09:18
#93

Kom på att man kan vända på min käpphäst! For it's in recieving that we are giving! Nu tycker jag det blev klockrent för mig! Allt handlar om balans och ska jag leva i kärleksflödet måste det vara balans mellan ge och ta emot. Det behöver inte bli jämvikt mot en och samma person, men totalt sätt! Jag måste jobba mer med ta emot, annars kan jag inte ge balanserat! Vilken insikt jag fick nu! Tack för denna viktiga diskussion!

[::Vera::]
2014-06-16 09:52
#94

Ja!! :) Balans i givandet och mottagandet, DET är vad jag behöver! Det fungerar lika bra att släppa in kärlek som finns i naturen eller vad eller vem som helst som finns i närheten just nu. Detsamma gäller givandet. Allt hänger ihop.

Det ska flöda fritt i nuet och hela tiden med jämvikt.

Ja, tack!

Otroulig
2014-06-16 09:55
#95

Det finns fler här som behöver lära sig att ta emot, räcker upp en hand ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-06-16 10:00
#96

Jag räcker upp en hand! Eller två! Högt upp!! Och hoppar lite så jag syns. :)


MissInAction
2014-06-16 10:05
#97

Saz, det är okej. Det är helt okej att känna att det inte är lätt. Bara du kommer ihåg att det är Du som har makten att styra dina tankar och ditt liv. På något sätt så måste du fokusera på det som gör dig glad och ger dig energi. Det är förmodligen inte kärleksbiten eftersom du där känner brist. Tänk istället på Allt det andra som du har och som du är nöjd med och redan uppskattar! DET förtjänar fokus!! Och det är ett fokus som dessutom är gynnsamt för dig. Tio saker som du är nöjd med och en sak som gör dig ledsen… Vad fokuserar du helst på? Vad får dig att må bra, hamna i positiva vibbar och få upp ett positivt momentum? Du vet svaret på allt detta, det vet jag. Du vill ju känna dig lycklig, så varför inte börja NU? Så fort du märker att du tänker tankar som får dig att må annat än bra - styr om! Påminn dig själv hela tiden! Detta är sagt med kärlek och jag förstår att du tycker det inte är lätt!! Massa kramar och hjärtan!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[::Vera::]
2014-06-16 10:06
#98

Otrolig (hjärta) Händer saker är en underdrift att säga :) Det är magi! Det känns underbart! De undrar vad som har hänt mig på mitt jobb. Känner skratt som bubblar utan anledning hela tiden, och måste skärpa till mig lite nu och bli mitt vanliga duktiga och seriösa jag. Skrämmer ju nästan slag på kollegorna och får inget gjort :)

Älvan
2014-06-16 10:47
#99

Liv Balans, balans, balans! :) Precis. Släppa in det vackra, njuta av solen, dofter, kaniner (söta. Massor på min gård), suga i sig människors leenden osv. Det är att ta emot kärlek! Tacksamhet är för mig nyckeln. Då ser jag lättare allt som ges mig.

[Saz]
2014-06-16 11:13
#100

Tack MissInAction ❤️

Jag ska försöka fokusera på det lyckliga i livet. Vissa stunder så går det väldigt bra men andra stunder mindre bra.

Som igår.
En underbart solig dag som jag helst hade velat spendera med någon hjärtevän, alla mina vänner var nämligen upptagna och kvar satt jag hemma utan planer och hade beslutsångest på vad jag skulle göra av den fina dagen. Då hamnar tankarna direkt där och sabbar fokuset. Jag deppar ner mig och blir kvar i soffan hemma funderandes, drömmande och längtande. 🤔

szirius
2014-06-16 12:53
#101

Ja, vilken bra diskussion som klargör saker inom oss🙂

Det låter säkert underligt för folk som inte vet annat…att man kan ha svårt att ta emot, att tillåta sig få…låter ju så enkelt "det är väl bara att säga tack"?  men det är precis som Liv skriver, man behöver först känna sig värdig för att verkligen ta emot med öppet hjärta…tycker det ofta är lättare att ge än att få, fast det är något man längtar efter också nånstans…den där balansen ja. Och- som sagt- jag har ju öppnat på flödet nu och får öva mig nästan dagligen att få🌊

szirius
2014-06-16 12:55
#102

eller…det är ju samma som med kärlek…att få sker hela tiden, bara det att man blir uppmärksam på det på ett annat sätt!

Älvan
2014-06-16 13:36
#103

Szirius Vi får massor hela tiden. Det man behöver göra är att öppna alla sinnen och ta emot med hjärtat i tacksamhet. Ovillkorad kärlek sänds till oss hela tiden. Gäller att inte blockera flödet av kärlek.

[::Vera::]
2014-06-16 14:42
#104

Kom att tänka på en sak när det gäller våra sinnen. Vi har våra fem sinnen men vi kanske använder dem olika mycket för att ta in information. Jag är t ex något mer känslig för ljud-, känsel- och luktintryck, än för smak och syn. Att träna på att använda alla sinnen lika mycket borde kunna öka upplevelsen av kärlek. Zsirius, ja det som är enkelt för någon kan vara svårt för en annan. Att ta emot kan vara en sån sak. Det är inte alltid enkelt att förstå hur komplext livet är. Alla upplever saker på ett helt unikt sätt, vilket gör livet och människor så spännande. :)

Annons:
linnease
2014-06-16 15:02
#105

Saz.. är ju super att du bara har en liten bit som inte är i fas än? Som Abe säger, om du har tio saker som går dåligt i ditt liv och en som går bra, och du fokuserar på den som går bra så kommer allt börja gå bra.. Och om du har tio som går bra men en som går dåligt, men fokuserar på den som går dåligt..ja alltså.. :) ;)

Och om du nu har TIO som går bra och en som går dåligt borde du kunna tänka på NÅN av de tio istället 🙂❤️ Fokus, fokus fokus! 🤗

[Saz]
2014-06-16 16:38
#106

Tack Linnease ❤️

Lättare sagt än gjort 😉

szirius
2014-06-16 17:32
#107

#103 det blir mer och mer tydligt för mig att det är det ENDA som allt handlar om egentligen….för alla….att öppna upp och släppa blockeringar…alltså ALLT. Hälsa, självkänsla, livsglädje, kärlek,relationer, kreativitet, framgång, rikedom ( vad vi lägger i orden är personliga, behöver inte vara materiellt säger jag nu innan Älvan ropar😉).

Jag tror att de flesta har känt det nån gång…att man verkligen kan känna rent kroppsligt att det sitter fast, att det är stagnerat, att man blockerat flödet, vikt vattenslangen, sten i rören, vad man nu vill använda för bildspråk - en frustration som tvärtom bara växer när vi försöker pressa på 😡- för det är släppa vi behöver🌊🎈Och man VET det. Ändå….tja😇 jadajada, vi lär så länge vi lever iaf😃

#104 ja säkerligen. Om man gör tacksamhetslistor och tar ett sinne i taget blir det lätt 5 sidor🙂.

Finns mkt man tar för givet, som man uppmärksammar först när man stöter på någon i en annan situation. När jag jobbade på en strokeavdelning tackade jag många gånger varje dag att jag kunde klä mig själv, gå på toa själv, äta själv…🌺

# 105 ja fokus fokus fokus👍.  Jag märker att jag går lite vilse i det där, mitt fokus blir så lätt till prestation och då blir det platt fall…övar på det där hehe…

Abe säger ju att vi är för mesiga, lata…att vi tillåter så mkt skit, som vi inte alls skulle tillåta om vi VERKLIGEN tyckte att wellbeing var vår prio ett. Haha, kommer att tänka på Grynet nu - ta ingen skit! Det gäller ju inte minst till sig själv, vad man fyller sig med liksom. Gå inte dit! Brukar jag säga till mig själv när jag dras likt en magnet till negativa invanda tankespår, funkar ganska bra faktiskt.

Aniba
2014-06-16 19:43
#108

#95 Ber o få hoppa in o sträcka upp två händer i luften – ja, jag har väldigt svårt att ta emot. Har blivit bättre men fortfarande finns mycket att göra. Har nog ’bristtänket’ med mig ända från barndomen.

[::Vera::]
2014-06-16 19:50
#109

#99 Älvan Balans… Det var helt hopplöst att hitta balans idag. Stressad chef kom in i mitt rum i eftermiddags och frågande om en uppgift som jag skulle ha löst. Vad trevligt att du hälsar på, men tyvärr så har jag helt tappat konceptet idag, jag har inget fokus alls, sa jag rakt ut och log. Han log då tillbaka och sa " ja jag förstår ju det, då lämnar jag det till imorgon, inga problem". Vilket härligt svar kände jag bara!… Jag fick hålla tillbaka ordentligt. Tackade honom med ett " tjihooo" på väg ut ur min mun. Behöver träna på balans :) Träffade en liten skuttande hund i en park…Nästan lika söt som små kaniner. Vad härligt med kaniner på din gård :)

[::Vera::]
2014-06-16 20:06
#110

# 108 Aniba Vad bra att du med har kommit till insikt! :) Det är ju först när vi förstår hur viktigt det är inte enbart för dig utan även för givaren, som vi också kan börja jobba med oss själva.

[Saz]
2014-06-16 20:52
#111

Jag tror också att jag har svårt att ta emot både kärlek och bekräftelse. Vaknade till nu när jag läst allas kommentarer. Jag vet att jag är bekräftad och omtyckt men om om någon säger något positivt till mig "fin tröja du har idag"," fin du är i håret", duktigt kämpat på träningen tex osv… Så tar jag liksom inte in det. Rycker på axlarna och tror att någon bara säger så för att vara snäll. Ska verkligen fokusera mer på att ta emot kärleken, bekräftelsen och omtänksamheten bättre. Tror att det kan stärka mig ännu mer. Att ge har jag absolut inga problem med ;)

Annons:
Aniba
2014-06-16 21:06
#112

Tack Liv - jo, har en del jobb framför mig :)

Otroulig
2014-06-16 21:36
#113

Det där Saz, har varit lite av min måttstock och vardagsövning. Jag har blivit riktigt bra på att ta emot komplimanger 😎 och precis som Szirius har jag även fått öva väldigt mycket på att ta emot på sista tiden 🌊 Sen vet jag ju inte hur det kommer att gå när jag kommer till en kärleks relation med en partner och sex 😊 där har jag ju lite att öva på…

En grej jag uppmärksammade idag på jobbet. Jag skriver ju ut rätt stora fakturor någon gång i månaden, det är lite hallaballo om dom. De ska skickas för godkännande hit och dit. Jag har ju gjort fakturor i 17 år - men NU helt plötsligt när jag ska göra samma grejer blir jag lite nervös -  "Viktiga" saker gör jag fel. Det spelar banne mig ingen roll hur många gånger jag kollar - nog sjutton blir det fel ändå.. Det verkar lite som att jag tappat mitt självförtroende och därför gör fel. 

Det är verkligen tydligt hur mina tankar eller vibrationer och nervositet gör att jag agerar helt motsatt mot vad jag normalt brukar göra.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
2014-06-16 21:42
#114

Det där känner jag också igen Otroulig. Jag betalar ut stora summor pengar till min chefs kunder och kan också bli riktigt nervös och "slarvig" trots att det är vardagsmat egentligen. Något som ligger och lurar dör bara för att det är chefen och man blir så nervös att man absolut inte ska göra fel för hans kunder. :/

Otroulig
2014-06-16 22:04
#115

Lite ovant för mig…jag är van att ha direkt kontakt med kunden..nu sitter jag liksom i en undre nivå..lite övervakad, det verkar göra att jag känner mig mindre kompetent på nåt vis och GÖR mig också det 😂…oj där stötte jag på nåt…kompetent tycker jag tydligen att det är viktigt att vara 🤐😊 hoppsan.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-06-16 22:42
#116

Oj vad det har bubblats här i tråde☀️Bra Diskussion``

Saz,,, har inte så mycket att tillägga, men Otroulig och Linnease kom med bra inputs. Lättare sagt än gjort,,, MEN skifta fokus till allt det braiga du har,, och försök genom det hitta till känslan av nöjdsamhet ,, att allt är precis som det ska vara att du inte saknar något i ditt liv, men att du tacksamt tar emot och välkomnar det, den , de som dyker upp i ditt liv!

Just nu är nog känslan av avsaknad störst,,

Men låt det ta tid  att skifta!!!☀️Otroulig skrev att hon behövde hitta sig själv först,,, kanske det kan vara så hos dig också?,, SÅ njut av din resa med dig själv så länge och se vart den för dig!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Saz]
2014-06-17 09:45
#117

Tack SHIAWASE ❤️

linnease
2014-06-18 20:45
#118

Oooooh så sugen jag är på att flytta tillbaka till Marc i Kanada igen!!! Jag tror det är på gång nu ❤️❤️❤️🤗🤗🤗😍😍😍🚬🚬🥳🥳🥳🥳☀️☀️☀️❤️❤️❤️❤️

Annons:
linnease
2014-06-18 20:46
#119

Haha oj rökarna var inte meningen :D

szirius
2014-06-18 20:53
#120

#118 ❤️🤗

#119 det är nog en "partytuta" hen har i munnen😉

Otroulig
2014-06-18 20:53
#121

Haha för 🚬.

Det låter underbart Linn, att ha någon man älskar på långt avstånd är ju    sådär roligt. Hoppas ni kan sammanföras snart 😍 🥳 för det!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-06-18 20:56
#122

Wow spännande vännen! ♡

MissInAction
2014-06-18 23:20
#123

Ooohhh jaaaa!! Närmare kärleken!! ❤️🤗🥳☀️🚬 vattenpipa var det va?? Haha 😃

Åh jag har haft en sån bra dag!! ♥
Mår så bra idag och känner sån tacksamhet för livet, för allt jag får uppleva och ta lärdom av! Stod idag under arbetet och boostade med massa härliga tankar och kände vågor av otroligt härliga rysningar - wooooow!! 😍🌊☀️
Och hade ett härligt yogapass ikväll! Jag älskar verkligen yogan ♥ Det är bland det bästa jag har gjort för mig själv, att börja yoga. 
När jag kom hem, gick utanför huset och tittade upp mot himlen… några vackra moln som färgats av solnedgången… tänkte att jag är så otroligt tacksam över att leva och känner mig alldeles salig!! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2014-06-19 00:57
#124

Jaaa, om inte annat så kanske det blir fyra månader i Kanada snart åtminstone ❤️❤️ Åååh sommaren där är så himla najs, vaaaarmt och känns som så mycket liv så jag hoppas jag kan komma iväg inom en månad. Inga hållbara idéer om nån mer permanent lösning i sikte än.. tror jag vill ha kvar mina grejor och lägenheten i Sverige t.ex dessutom och inte ekonomi till det just nu.. men de kanske dyker upp längs vägen ❤️🤗

[Kathja]1
2014-06-19 07:47
#125

Kanske? Men Linn var har du gjort av din orubbliga tro? Klart att det dyker upp en lösning! Be och du ska få. ♡

Annons:
szirius
2014-06-19 10:52
#126

#123 yoga😍❤️🤗

Har vänner i Kanade, vill hälsa på nån gång. Shit - kanske nåt för dig förresten!!!! Jag inboxar dig!!!🥳

Nåt fint hände i tisdags( jag fick veta det igår) En ny elev, kanske 55 år, kom hit med en vän till mig. Hon har alltid varit superstressad, aldrig stannat upp, pratat fort etc etc berättade min vän. Hade lovat att "testa" men trodde inte att yoga var nåt för henne. Efter yogan igår så sa den här personen att nåt hänt i henne! Att hon för första gången på evigheter kände sig lugn. Nån spänning i nacken hade släppt, hon kände sig rörlig i ryggen - och hon stannade i 25 min och pratade med de andra utanför lokalen - rusade inte hem. Hon sa att det var som en religiös upplevelse! Iiii, blir så glad✨! Hon kommer ikväll igen 🙂. Det HÄR är varför jag älskar det jag gör🎈

Otroulig
2014-06-19 10:58
#127

Åh vad härligt, nu blir jag så där gråtmild igen. Så fantastiskt STORT att hjälpa till och guida människor så de blir mer tillfreds och lyckligare.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-06-19 13:19
#128

Som sagt.. yoga!! ❤️☀️😉


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-06-19 13:24
#129

Klart att du som är så underbar Szirius förmedlar sånna härliga energier till andra. ♡♡♡

szirius
2014-06-19 21:21
#130

# 129 gulle du då😍 spegel spegel underbar är du själv🤗

Ååååååh, hittade ett gammalt block sen nov/dec där jag skrivit dagliga " som om"- och jag roade med att bocka i alla grejer som nu manifesterats❤️. Jag minns den tiden så väl - ni också kanske? Hur jag klev upp på mornarna och gick ner i källaren och mediterade och sjöng mantran, det var då jag blev lite hooked kan man säga. Och jag kände verkligen i vibbarna att jag skapade nåt ut i universum där nere från källaren varje morgon🌊. Sen har jag ju inte riktigt hållt på lika FOKUSERAT, men Så himla underbart att se hur saker flutit på, fallit på plats, man ser det inte riktigt när det sker, men nu när jag läser det jag skrev och minns känslan då och hur det NU är synligt i mitt liv, så blir man ju rätt hög på LoA🎈

linnease
2014-06-19 23:17
#131

#125  ååh den har varit nån annan stans ganska länge nu.. 😕 mest uppgiven nuförtiden..

#126 ja just det, jag såg i inboxen Szirius.. måste kolla in när jag har mer energi nån dag! ❤️

[Kathja]1
2014-06-20 06:29
#132

Linn ~ ♡♡♡ Den kommer tillbaka, jag vet ingen som är så grym på att skapa mirakel som du vännen! Det är bara det där med balansen du behöver träna på. Vill du så "tittar jag förbi" under meditationen på söndag. ♡

Annons:
linnease
2014-06-20 07:38
#133

Hm ja det har du ju rätt i Kathja.. Hehe fast det kanske är för att jag är bra på att vara hopplös ett tag och sen BAM så får jag till det emellanåt.. 😇 Om man hade mer bara flow hela tiden kanske det inte skulle se ut som mirakel? Men ja.. ska försöka komma ihåg det lite mer 🙂❤️ Åååh kändes bra att tänka på, fick som ett litet släpp bara jag läste det 🤗

Du får jättegärna titta förbi på söndag! Om jag skulle råka inte inte vara hopplös längre så är det ju bara trevligt! 😃🤗☀️

MissInAction
2014-06-20 13:16
#134

Man kan ju också välja att se allt som mirakel! Varenda manifestering! ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2014-06-20 17:05
#135

Ooh jag fortsätter att få upp 222 och 2222 flera gånger om dagen ♥ och 0000 inatt tittade jag på klockan. 
Överallt ser jag budskapet att allt jag älskar är mitt, allt jag önskar mig är på väg till mig, att jag har och är och gör allt jag vill! Och att livet är härligt och det är bara att njuta i varje stund! ☀️ 
Och jag har den där känslan hela tiden, att det stämmer! Förväntan och tacksamhet i mängder ger den där varma känslan inom mig. Wieeee  🥳☀️🌊

Det är ju så enkelt egentligen!! Hamnar man lite snett någon gång så är det bara att justera lite så att det känns rätt igen 😍

🤗 till er alla fina


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2014-06-21 00:21
#136

Min mamma är världens bästa mamma kom jag på idag!! 🤗🤗❤️❤️ Vi har typ aldrig bråkat, nånsin.. Hon är mest bara kärlek egentligen 😍😍 Förra veckan var vi ju i Göteborg och firade hennes födelsedag, vi skrattade allihop så jag hade ont i magen hela kvällen, hon och J är bara så himla sköna ihop. Och idag hängde bara jag och mamma hela dagen nästan, typ nio timmar i sträck och åt mat och åkte o kollade på nåt suprlitet litet lokalt midsommarfirande och sköt luftgevär och köpte lotter och skrattade hur mycket som helst igen!! 🤗❤️❤️❤️ Världens bästa, och bara massa support vad det än är jag får för mig att göra. 😍😍 Shit så himla bra, så van liksom så jag har som inte tänkt på hur bra det är förään jag kom på det idag! Måste jag ju bubbla om!!! 😃❤️❤️☀️☀️🌈🌈🎈🎈🌺🌺🌺💋💋💋

Otroulig
2014-06-21 12:26
#137

Åh vad härligt Linn❤️ Och Miss vad det strålar energi!! Jösses!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-06-21 23:59
#138

heeeej, tittar in o bubblar av mig lite! Har haft 2 underbara dagar i en fantastiskt vacker stad❤️. Så knökfull av ny inspiration, var helt trött i bilen hem o tänkte att nu måste jag sova hela em pga av alla intryck😴, men jag kom hem - och fick ett ryck o började greja i vardagsrummet😂! Ooooh, så himla nöjd nu, tror jag får knäppa kort i morrn o lägga i låsta😍.

Sen tog jag ut en fin låt jag hörde, mmm🎧

Och sen målade jag en skål!🎈

Har så mkt fina kort från vår utflykt, några hamnar nog på fb i morrn🤗

Jag mår bara så bra av att vara kreativ, det finns inget bättre!✨

linnease
2014-06-27 21:44
#139

Iiiiih jag har haft en så bra dag!!! 😍😍😍 Min nya basist/musliklärare/ljudteknikervän tog med med ut på en tur i trakten i hans fina bil, åkte till ett färjeläge vid fina sjön, gick en sväng på en naturstig i skogen, åt supergod fisk på restaurangen, och fick guidad visning av bygden och massa små pärlor som jag inte visste fanns här innan.

Sen åkte vi till hamnen och kollade på hans båt, tänkte åkt båt dit vi var idag men med risken för åska så blev det bilen, men kul att åka ut nån annan gång, jättefin stooor sjö med massor av kringelikrokar och nåt på 200 öar tror jag han sa. Vi kollade in hans arbetsplats på gymnasiet med, musiksalarna och den stora scenen, shit var inspirerad jag blev, och pratade massa musik och live-gig och direktsändningar och allt möjligt. Plockade fram min bas ur garderoben när jag kom hem och började jamma till Red Hot Chili Peppers, inte spelat på lääääääänge.. Och sen slog TV:n på sig själv med nåt program Retro som handlade om Fame och Dirty Dancing och hur de påverkat utvecklingen av streetdans.. Och så blev jag danssugen med! ❤️❤️❤️❤️

Så kul ❤️☀️🌈✨🎈 Åh och jag blev bjuden på den fina maten med 😃❤️

Annons:
[Kathja]1
2014-06-27 21:58
#140

Härligt att höra att du är tillbaka igen Linn. 😍

Otroulig
2014-06-28 12:16
#141

Vilken härlig dag! Blir glad av att se dig bubbla ❤️🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-06-28 12:45
#142

Nu ser jag världen tydligt igen! Alla färger, former, människor, skönheten i allt. Jag ser livsglädjen igen! Jag ser världen igen såsom jag såg den som barn. Fylld av möjligheter och massor att uppleva och upptäcka! Tack för hjärtat och ögonen öppnats igen! Och tack för sinnesron att jag kan stanna i ögonblicket. Att jag kan fokusera och koncentrera mig igen! Jag verkligen såg allt vackert i min stad igår. Hjärtat växte! Är så lycklig!

linnease
2014-06-28 14:05
#143

Tack tjejer! 🤗❤️Känns jättekul och spännande!!

linnease
2014-06-28 14:06
#144

Och härligt Älvan!!

Älvan
2014-06-28 14:44
#145

Linn Du är ju också ute och surfar på vågen! Thats the way girl!!!

[::Vera::]
2014-06-28 15:30
#146

Underbar läsning på här forumet nu!!❤️… Jag surfar med er. 🙂

Annons:
linnease
2014-06-28 15:36
#147

Hm ja jag är nog det igen Älvan!!! Så skönt!! 🤗

[::Vera::]
2014-06-28 16:00
#148

Jag måste förbubbla 😃😃…för lyckan är som i förväg redan här ju!! Sista mörka och ensamma natten i otrygghetens mörker… och sedan aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig någonsin mer!! Aldrig mer. Fattar ni grejen?!! Kan inte tro att det är sant. Helt makalöst, fantastiskt, obeskrivligt skönt!! Frihet!! Puss på er!!!! 😃😃😃😃 Det är över!!!! Allt är nytt!!

[::Vera::]
2014-06-28 16:09
#149

Jag gråter av lycka.

linnease
2014-06-28 16:40
#150

Vet inte riktigt vad du har på gång men det låter ju bra Liv 👍🤗😃❤️

[Kathja]1
2014-06-28 17:29
#151

Instämmer i ovan, har ingen aning om vad som händer men är glad att du är glad. Det är allt som spelar roll. ♡

Älvan
2014-06-28 17:38
#152

Liv Jag fattar och delar din glädje! Jag har gjort det. Jag har varit där. Jag har hoppat rakt ut från öändligt högt stup. Jag har haft tillit. Jag har inte landat än från min flygtur. Jag flyger högt för jag använder mina vingar som jag haft hela tiden, men visste inte att jag hade! Liv; spread your wings and see you in the sky darling!

szirius
2014-06-28 21:03
#153

massa kärlek o flyyyg härinne! Iiiiii underbart!🤗

Annons:
[::Vera::]
2014-06-28 22:16
#154

Kathja och Linn, det är helt enkelt den mest härliga känslan som ni kan tänka er som jag känner ikväll! 🤗🙂

Haha Älvan, jag är äntligen startklar!! Allt med perfekt timing. Tålamod, mod och tillit har prövats, ja så är det. Vingarna känns stabila och fina och himlen är så vacker här ikväll. See you! Hjärta🤗

Är förändrad med hjälp av er här 🤗.. och hårt arbete med mina tankar…som fortsätter att spinna. Älskar livet just nu. 🙂

SHIAWASE
2014-07-01 07:04
#155

Härligt att ni bubblar i min frånvaro`````

Jag bubblar nog hela jag just nu, för det är sååå mycket roligt, inspirerande som händer,, jag möter dessa mest fantastiska människor, men MYCKET GULD dessutom (företagsledare etc)``Òch jag får sååå mycket uppskattning,,, så nu har jag verkligen switchat tilll ,,,, Succe( enligt mina termer alltså) är självklart för mig!!!

Jag är en magnet!

LAGOM MED HÄRLIGA , INSPIRERANDE UPPDRAG och ÖVERFLÖD av GULD!!

är på intågande!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

spull
2014-07-01 22:05
#156

Här kommer en annorlunda bubbling, jag bubblar iallafall efter detta! haha  :D tryckte på nån online spådomssida, där man bara trycker på en länk "fokusera på din fråga och få svar" - med randomiserad tolkningar. Testade relationstolkningen.. 

Vet att det kanske inte är så seriöst,  men fick känsla på detta. ^__^ 😂 

Det som var: Stjärnan 

Han/hon upplever att man träffat någon som det kan finnas en framtid tillsammans med. Det finns planer och visioner om ett liv tillsammans, hur det skulle kunna vara eller bli. Förhoppningar angående kärleken infrias.

Det som är: Drottning i Bägare

Han/hon har kärleksmässiga känslor på ett djupare plan och det finns en vilja att gå vidare med relationen på en mer seriös nivå, det finns även en längtan efter familj och barn.

 Det som kommer: Översteprästen

Han/hon vill gärna visa människor runt omkring det ni har tillsammans och att det är seriöst ifrån båda hållen. Kanske det nu är dags att träffa hans/hennes vänner och familj. Kan även visa på förlovning och giftermål.

må gott ~

Otroulig
2014-07-01 22:09
#157

😃 Lev i känslan ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

spull
2014-07-01 22:11
#158

otroulig, kul att vi kommenterade "varandras" inlägg (tänker på ditt i tacksamhetstråden) just precis nu!! 🤗

och  yes, precis! funkade bra som stämningshöjare ^__^

må gott ~

Otroulig
2014-07-01 22:15
#159

🤗 du och ja Spull 🙂 dom andra har väl annat för sig kan tänka. Men nu ska jag också ta kvällspromenaden med hunden och sen knyta mig. Sussigott 😴

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-07-02 00:21
#160

Godmorgon!!! Vaknar med bubbelstämning inom mig❤️Blir nog en bra dag!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2014-07-05 16:30
#161

Kära vänner vad jag har vänt gårdagens ner känsla. Idag är det bara ooohhhhiiiii för hela slanten. Fick just ett ryck, har dansat runt som en tokig med härlig peppmusik i öronen, är sånna stunder jag förstår grejen med att springa. Det är så mycket high flying att det inte går att sitta still. Dansar vidare…

[::Vera::]
2014-07-05 18:22
#162

Vad härligt Kathja! 🙂Dans är bra för själen och skönt! Där jag är just nu har jag ingen möjlighet att spela musik såsom jag brukar, så det behöver ordnas väldigt snart. Springa är bra för själen med, men känslan kommer efteråt. Tänker vara lite snäll ikväll och vårda min kropp med lite löpning om en stund 🙂.

[Kathja]1
2014-07-05 18:29
#163

Jag kan sällan spela musik högt då jag har en man som inte är mycket för  det, idag var det musik i mobilen, lurarna i och dans på gräsmattan som gällde. Det går alltid att hitta ett sätt.

[::Vera::]
2014-07-05 19:08
#164

Jag är hemlös just nu så att säga 🙂, och vill inte riskera att störa de jag får bo hos på något vis alls. Det passar inte riktigt in här att dansa loss känner jag 😃. Speciellt inte på gräset! Lite ovant att behöva skärpa till sig 😃. Men det är förhoppningsvis bara för en kort tid. Men ja visst, jag hittar ett sätt, det ordnar sig! Viss musik vill jag gärna lyssna på ganska högt så att den vibrerar i hela kroppen (och så slipper jag höra mig när jag sjunger😉) men bara med min braiga förstärkare och högtalare. Dåligt ljud blir jobbigt att höra på.

[Kathja]1
2014-07-05 19:29
#165

Du får skutta ut i skogen. 😉

linnease
2014-07-05 22:02
#166

✨✨✨🌛🌈☀️❤️❤️ Battlestar❤️❤️☀️🌈🌛✨✨✨

🥳 🥳🥳🥳 Galactica!! PartajarPartajarPartajarPartajar

Alltså är det INGEN mer än jag här som kollar på och inser hur fullständigt briljant den här serien är?!?!? 😃😛😇🥳 Nån MÅSTE ju kolla på den mer så jag har nån att bubbla med!! Precis börjat kolla på den igen.. åååh så bra. MissI kanske.. men gissar att hon är på en annan vibb just nu..hm❤️

Ingen?

Kolla!!! 😛

SHIAWASE
2014-07-06 01:05
#167

Jag dansade  ju hela dagen i går på skolans  event,, på slutet  dansade alla elever, lärare och föräldrar,!!!  Jag lärde ju alla dansen,, så jag dansade från morgon till kväll,, så nu är jag alldeles  mör i kroppen, men vad härligt att se alla glada miner,, en fantastisk stämning!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2014-07-06 04:01
#168

Hmm, jag undrar vilken frekvens jag har hamnat på typ,, Jag  är verkligen på en high flying disc,,, och jag fick nyss ett brev om en konsert,,och projekt som är verkligen intressant,, totalt spirituellt,, inriktat på barn,,, de kontaktade mig via min hemsida,,, Hemsidan har jag ju haft i flera år,, men jag vet ju att det är min energi som har förändrats,, en sak till, jag har liksom bara SLÄPPT på allt,,, och tillåter mig och allt och alla vara precis som det är ,,,, på ett djupare plan än vad jag någonsin har gjort tidigare,  så nu är jag en magnet,, verkligen,,, ruset går igenom mig ständigt,,,,,, alltså jag fysiskt känner , ni vet detta rus,, hur kronchakrat är vidöppet ständigt,, (jaja,!!! Ser till att jorda mig emellanåt så att jag inte flyger iväg helt,,haha),,, så fantastiskt inressant!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-07-06 11:20
#169

Det är så fantastiskt att läsa Shia och sååå inspirerande. 

Totalt tillåtande säger du 🤔 låta sig själv och alla andra vara precis som dom är…Där har jag nog nått att jobba lite på. Jag hör ju mig själv klanka ned framför allt på mig själv. Jag vill ju också tillåta allt flöda till mig, så klart det inte gör om jag säger att jag gör fel, agerar fel…

Hade en fantastisk kväll igår i alla fall. Jag bjöd över grannen på mat och vi grillade och satt ute till klockan två. Den sista tiden i ljus av massor av lyktor.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-07-06 16:36
#170

Totalt tillåtande.. hmm. Det är nog det jag har jobbat på ganska länge nu oxå.. 🙂❤️ Med en och annan dipp in i annat.. 😛🤗

szirius
2014-07-06 22:50
#171

oooh, där har du det Shia! Totalt tillåtande att själv vara och alla andra, som man är. Yes! Så sant - och självklart att du är totalt öppen då. ✨

Vobblar rejält på den fronten😂😇

[Kathja]1
2014-07-06 23:02
#172

Då är vi två Szirius, men senaste veckan har gett mig några rejäla insikter så allt är som det ska vara.

SHIAWASE
2014-07-07 00:08
#173

Tack fina❤️ för att orden nådd in till er!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

spull
2014-07-09 22:21
#174

#166 Linnease Laddar ner BSG nu! :) Ska bli intressant…  🙂

må gott ~

Annons:
spull
2014-07-09 22:25
#175

Nu vart jag också bubblig här 🍸^^ Googlade "Positive Love songs" och fastnade för John Lennons "Love" och han sjunger direkt 

"Love is real.." ❤️✨

Ja just det. 😉

må gott ~

linnease
2014-07-10 01:04
#176

Oooh Spull, kul!!! Kul att se om du gillar den!!!!

linnease
2014-07-10 01:06
#177

Ååh jag skrev lite hemligt här bakom scenen först, men nu insåg jag, varför?!?? Jag har HÅNGLAT idag!!!!!! Tjohooooo!!!! 😃❤️❤️❤️🥳🥳🥳🎈💣🎂☀️✨🎁✨🌈🥳🥳🤗🤗

Såå himla bra!! Såååå sugen och så länge sen sist, yay!!! Åååååh mer kommer det bli med skulle jag tro 🤗🤗🤗

SHIAWASE
2014-07-10 07:05
#178

Haha Linn, låter härligt❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-07-10 07:05
#179

Haha Linn, låter härligt❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-07-10 09:39
#180

Heja Linn!!! Hångla är härligt. ♡♡♡

szirius
2014-07-10 11:07
#181

Hångel är alltid bra🥳😍🤗

Annons:
linnease
2014-07-14 00:11
#182

Oooh, shit vad han är bra min nya bekantskap.. Jag har dragit ner på antidepressiva jag fick för utbrändheten i höstas, nere på noll igår precis, och insåg just att det nog är en stor del av min berg-och-dalbana på sistone, hade en duktig dipp ikväll igen. Messade honom.. och så släpper han allt och bjuder med mig på stående fot till Kolmården imorrn, så vi kan bara vara och umgås utan några krav och har nåt att kolla på och göra, och sen övernattning på vildmarkshotellet.. bara wow!!! Så perfekt. Kan prata om jag behöver det eller så hänger vi bara, och i vilket fall mår jag så mycket bättre av att komma ut med honom än att sitta hemma och försöka andas igenom allt som kommer upp för mig själv. Hade extremt roligt häromdagen när vi var ute och åkte runt på lite små ärenden, skrattade hur mycket som helst!  ❤️❤️❤️🤗🤗🤗☀️☀️☀️🌊🌊🌊

Älvan
2014-07-14 00:35
#183

Linn Underbart!

[::Vera::]
2014-07-14 01:06
#184

Linn. Fin vän! 🙂Vildmarkshotellet och hänga runt djuren är bra. Jag var där för inte så länge sedan faktiskt. Skönt att bara vara utan krav!

linnease
2014-07-14 07:59
#185

Ja precis.. så himla smart av honom!

[Kathja]1
2014-07-14 08:52
#186

Vilken härlig man Linn! Underbart med människor som intuitivt vet vad som ska göras för att lätta upp humöret. De är guld värda, jag vet för jag har en egen. Vi hade en sådär perfekt social dag igår. Hängde med några gamla vakt kolleger. Högt i tak, gamla minnen, mycket kärlek och väldigt mycket skratt. Och självklart slänger den ene ur sig "varför bor man i Sverige, man borde flytta till Grekland" och vips började vi spåna på vår idé om Kreta. ♡

szirius
2014-07-14 23:04
#187

#182 åh så fint av honom…har bara varit där en gång, men det var en fin plats. Djur o natur är alltid bra grejer som läker. Är övertygad om att medicinen spelat spratt med dig. Jag tycker du ska yoga i stället😉😂😍

# 186 Jaa, varför bor ni där uppe i kalla norden, kom lite närmare mig vettja! 🤗Vi har pratat om Spanien på sistone, jag kan ju lätt se mig där likväl - kom o öppna B´and B på spanska landsbygden Otroulig🥳!

Otroulig
2014-07-15 06:50
#188

ÅHH Baskien, fantastiskt vackert!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2014-07-15 08:26
#189

Vi drömde loss ordentligt kring vår flytt till Medelhavet. Sådär så jag satt och hoppade i soffan bara för att det känns så rätt. Samtala för samtal, tanke för tanke, kommer vi närmare. ♡

[Kathja]1
2014-07-15 15:03
#190

Ett underbart A.H klipp som bara bubblar!!!

[Kathja]1
2014-07-15 16:17
#191

Jag har helt gått igång på att kolla hus på Kreta, flyter fram på drömvågen. Har peppat så mannen är snart som mig. Planer tar form. Oooohhhhiiiii!!! 🌊

[rore]
2014-07-16 16:58
#192

Hej på er alla! ❤️

Springer förbi som hastigast och bara visar att jag lever. Det är inte mycket data tid för min del just nu. Så mycket annat som pockar på uppmärksamheten. Livet där ute, sas.😉

*Hoppar upp på korken och flyter vidare🌊☀️🌈🌊*

[Kathja]1
2014-07-16 17:07
#193

Härligt att höra rore! ♡♡♡

MissInAction
2014-07-16 17:08
#194

Hej rore! Trevligt att du tittar förbi 😎 tänkte på dig härom dagen och undrade hur du har det! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[rore]
2014-07-16 17:13
#195

❤️Tack för tanken MissI!❤️

Annons:
Aleya
2014-07-19 23:19
#196

Trots två dagar av ilska, frustration och förtvivlan så är jag glad över att denna kvällen slutade med att surra med min kära vän. 🙂❤️🌺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

szirius
2014-07-20 12:39
#197

Vi pratade för ett tag sen om att ändra vibb på Facebook, dölja vänner som lägger in inlägg som man störs av och våga "gilla" flummiga sidor oavsett vad oförstående släktingar ska tycka osv. Och OJ vad härlig min facebook är just nu. Mestadels bara  massa positiva ordspråk och vackra naturbilder och olika kreativa DIY- tips och  vackra hus och trädgårdar o djuurbebisar o aaaaa, jag bara scrollar o drömmer mig iväg och mår BRA. Ta TILLBAKS SIN KRAFT! Det är MIN sida! JAG bestämmer vad jag vill mötas av när jag kollar in där. YES!

[Kathja]1
2014-07-20 13:18
#198

Det låter som min! Jag boostar varje morgon när jag går in och kollar. Bara flow, Kreta, kärlek och tillit. ♡

linnease
2014-07-20 19:17
#199

Min med! ❤️ Haha mamma lade ner FB helt häromdan och sa upp sin användare, hon hade bara inlägg om katter som akut behövde nya hem och bodybuilders.. :D och tröttnade

Otroulig
2014-07-20 21:33
#200

Vilken fantastisk sommar vi har! Jag njuter av att kunna sitta ute på altanen i bara linne på kvällen. I fredags åkte taket av på bilen, så nu blir det avcabbat till jobbet i morgon. Eftersom jag inte kan cabba på utan bågarna som ligger i garaget så är det ett visst spännings moment i det hela 🙂. Lite spänning måste jag ju ha i mitt liv tänkte jag. 

Jag har lyssnat en del på AH klipp i dag. Det har fått mig att känna att allt är som det ska, jag behöver inte krångla  till nåt. 

Sen är jag så tacksam över de människor som höjer min vibb, som öser kärlek över mig. Fantastiska människor ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-07-22 14:14
#201

Yes! Löste en grej på jobbet, känner mig hemma, jag gör nytta. Jag har hittat så många bra hjärt affirmationer, jag ska dela med mig när jag kommer hem. Igår natt fann jag en sån häääärlig harmonisk känsla- sån frihet- sånt flöde- sån kärlek och tillit i att allt är perfekt. Så härligt att hitta den, då vet jag hur det ska kännas❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-07-22 14:39
#202

Härligt Otroulig!!! ❤️❤️❤️ Jag väntar med spänning på klippen :)


Annons:
SHIAWASE
2014-07-25 02:34
#203

Härligt bubblande !!! Min FB sida är också fantastisk!'!!! Sverige verkar ju ha bästa vädret! Njut av det, vi har ju också varmt, men det är det ju alltid den här tiden på året!!! I dag fyller min fina mamma80år, Hurra!!!! Hon brukar ju kika in här ibland!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-07-25 02:34
#204

Härligt bubblande !!! Min FB sida är också fantastisk!'!!! Sverige verkar ju ha bästa vädret! Njut av det, vi har ju också varmt, men det är det ju alltid den här tiden på året!!! I dag fyller min fina mamma80år, Hurra!!!! Hon brukar ju kika in här ibland!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
2014-07-27 16:55
#205

Flyt, flyt, flyyyt!!! Hela denna dag!!! Allt kommer till mig. Tack tack tack! Sista veckorna har flytet bara funnits där! Vad jag än gör ger mig tillfredsställelse! Älskar livet!

MissInAction
2014-07-27 19:35
#206

🥳 Älvan!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2014-07-27 19:44
#207

✨ Härligt Älvan!!!


SHIAWASE
2014-07-27 20:21
#208

Åh, härligt Älvan!!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-07-27 21:42
#209

Heja Älvan!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Håbe
2014-07-27 22:16
#210

Hej alla! Tittar in här en snabbis och just nu känns bubbeltråden som den rätta för mig. Just nu är jag bara kär i livet, sommaren och allt. Jag älskar vårt hus. För första gången har jag inget som helst behov av att hitta på en massa saker nu på semestern. Är så nöjd med att bara vara hemma och småfixa lite när lusten faller på. Eller bara sitta och njuta i solen. Jag brukar vara otroligt rastlös annars. Måste hända något, måste göra något… Har varit en vecka i Sälen igen. Älskar även den platsen. Det är så vacker och fridfullt. Skulle lätt kunna ha en egen stuga där så vi kunde åka dit när vi vill, men ändå är det så mysigt att komma hem.

Semester, sommar, sol och natur….det är helt klart min melodi ☀️.

Älvan
2014-07-28 00:04
#211

Tack till hela min hejjarklack!! :) Allt känns lättare med alla er som hejjar på! Ni är oersättliga! Tack för att ni finns!:) kram

Otroulig
2014-07-28 06:58
#212

#210 Det är så fantastiskt att läsa hur underbart du mår Håbe. Du som lyft upp dig till en helt ny nivå och ändrar ditt liv stadigt i område efter område i ditt liv. 

❤️🏆❤️🏆❤️🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-07-28 17:04
#213

Älvan… Tack för ljus och skön energi som du strör omkring dig :) Håbe…Så skönt att du kan vara nöjd och bara njuta :) 💜💚💙💜💛❤💜💚💛💜

linnease
2014-07-30 05:39
#214

Mm, låter så härligt Håbe <3

SHIAWASE
2014-07-30 07:12
#215

Håbe!!!! Tänk vad härligt du har navigerat din tillvaro!!!YES!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2014-07-30 12:23
#216

:-) Ja det är stor skillnad nu mot när jag först tittade in här hos er. Mycket av det som var då finns fortfarande kvar men jag stannar inte i det längre. Jag är mycket bättre på att se och njuta av allt underbart som finns runt omkring mig. Och då dyker det ju såklart upp ännu fler saker som jag älskar och njuter av 😃. Överlag är jag lugnare nu, mer i balans och är bättre på att lyssna på mig själv. Inte precis jättebra, men bättre.

Sen önskar jag massor av mer när det gäller mitt liv som mamma till en adhd-kille på 10 år. Då får jag ofta tankarna att det kanske är dags att börja lägga undan pengar så jag kan betala hans psykoterapi när han blir stor eftersom våra härdsmältor antagligen kommer göra att han behöver det 🤪. Då känner man sig inte som värsta supermorsan direkt. Men det är som det är och han och jag står närmast varandra. Dottern väljer pappa först men han vänder sig alltid till mig så jag antar att jag lyckas ganska hyfsat ändå. Men jag önskar verkligen lite mer balans och harmoni även i relationen till honom.

Annons:
[Kathja]1
2014-07-30 14:01
#217

Oroa dig inte för din son Håbe! Jag var helt övertygad om att jag hade förstört min äldsta dotter efter alla våra turer, men icke då. Hon är en lugn, nöjd och harmonisk ung kvinna idag. Bara han vet att du älskar honom och finns där så räcker det. Jag lovar. ♡♡♡

[::Vera::]
2014-07-31 23:37
#218

Jag har börjat kladda igen!! Det är ett stort steg för en som oftast fastnar i tanken och lätt blir lat om förarbete måste till. Det tog nämligen några timmar att bara rengöra alla gamla färgtuber och som läckt och torkat. Köpt nya fräscha penslar och duk och lite grejer. Men nu så! Som jag har saknat det; blanda färger, kladda, hitta på och låta penseln skapa sina egna drag…Lustiga, vackra, tråkiga, skitfula, snygga, färgglada och gråa former. Det är så kul…Ahhh jag bara njuter! Nu tänker inte jag vara social på några dar🙂. De som vill mig något får komma hit till min mysiga hörna i så fall…Och gärna ta med glatt humör, kaffe och choklad ganska ofta. 😃Utsänt!.. Nu är det min tur att ta emot tänker jag. Utsänt!

Och ännu bättre blev det ikväll. Fick en egen DJ i ett par timmar i form av systerson som har spelat skön musik för mig och snackat om sina grejer ❤️. Känner mig så glad att han gillar mig och tycker det är kul att umgås 🙂. Han är bara så go och snäll! ❤️

Alltså jag får nypa mig ganska ofta… ganska brutalt…för att se om jag fortfarande är vaken och kvar på jordens yta. Det är så skönt nu så jag tror jag spricker! Helt nöjd med allt. ☀️

[Kathja]1
2014-08-01 20:06
#219

Opa! Så var jag på topp igen. Bara att följa flödet, vilket ledde mig till en drös av klipp på Youtube, solsken, flera timmar med mig själv och mys med älsklingen. Började dagen som pms-monster och nu är det bara kärlek och flow.

[Kathja]1
2014-08-01 20:06
#220

Opa! Så var jag på topp igen. Bara att följa flödet, vilket ledde mig till en drös av klipp på Youtube, solsken, flera timmar med mig själv och mys med älsklingen. Började dagen som pms-monster och nu är det bara kärlek och flow.

[::Vera::]
2014-08-18 06:49
#221

Dance with me! :);)

Otroulig
2014-08-18 11:23
#222

Amen! Tack Liv, denna ska in på må bra listan!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-08-18 13:38
#223

Wieee happy song! ☀️

Åh jag gillar att jag såg inlägg 222 här ovanför! 😉
Jag har börjat se 222 och 2222 jättemycket igen nu ❤️ Minns att jag såg det så ofta i våras, i maj och juni. Och detta är för mig ett stort tecken på att jag är på rätt spår och att jag hittar tillbaka till tilliten! TACK för det!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
2014-08-20 11:24
#224

Tänk vad bra jag mår! Jag undrar om det är meditations omgången med Chopra som gör det 🤔. För jag är verkligen glad och sprudlande.  Känner mig Happy 🥳.

Be och du ska få - det öser liksom in, prova på yoga pass, klipp tider, optiker tider, eventuellt en bob cat till tomten..där har jag ju bett om det till mitt växthus..men vet fortfarande inte hur jag ska göra med det. Men det är en annan sak. Jag tänker tanken och vips så är den på ingång.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-08-20 14:16
#225

Åh jag har ju inte deltagi i Chopra meditationerna, MEN jag ska ju få höra honom live!!! Maken hade tänkt anmäla mig till seminariet också, men jag har en egen talkshow den dagen,,, undrar om jag ska manifestera ett direkt möt med honom också ,,,, det känns ju bra!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-08-20 14:17
#226

Åh jag har ju inte deltagi i Chopra meditationerna, MEN jag ska ju få höra honom live!!! Maken hade tänkt anmäla mig till seminariet också, men jag har en egen talkshow den dagen,,, undrar om jag ska manifestera ett direkt möt med honom också ,,,, det känns ju bra!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-08-20 14:24
#227

Haha, JA! hälsa från oss :D

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-20 15:20
#228

Jaaa, hälsa!!!!😂 Lär honom ett o annat vetja 😉, tror han får mer ut av dig än du av honom❤️

Vet ni hur tokig jag är, jag kan inte låta bli att fundera över hans nasala röst, känns som om han är konstant täppt i näsan i hans ljud🤐…definitivt nåt han inte löst upp riktigt där🤓…not even Chopra is perfect …😇

Kom också på att förra omgången upplevdes härligare pga fina kvinnans röst, har glömt hennes nickname här inne, det gjorde verkligen nåt extra till upplevelsen❤️

Otroulig
2014-08-20 15:23
#229

Fast jag gillar hans röst och hans melodi, när han går upp i tonläget i slutet på meningarna. Men lite snuvig kanske 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-20 15:26
#230

jamen jag med Otroulig, har bara noterat detta o kan liksom inte släppa🎈…vaaad kan det stååå för …..daaaaah

Annons:
Otroulig
2014-08-20 15:31
#231

Om du menar snuvighet? Tja bihålor står väl för en parrelation. Har man bihåle inflammation så kan det ju vara lite klägg i relations kanalen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-20 16:27
#232

inte specifikt parrelationer med bihåls, men att man irriterar sig på någon i sin närhet…fast det här gissar jag har med polyper att göra( tror jag det heter😇), när det är konstant liksom, skit samma- du , jag SLÄPPER det ok?okok?🎈🎈😂

Otroulig
2014-08-20 16:39
#233

Haha OK, släpp då ..ler retsamt…;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-08-20 18:32
#234

Hahhaha snuvig!?? Jag har bara tänkt att det är en del av hans indiska accent 🙂
De kan låta lite sådär. Precis som att finnar får en speciell ton i sitt tal, och ester. 

Ja jag störde mig ju otroligt på att det var delat på engelska OCH svenska i förra meditationsomgången, men efter bara en-två gånger så kom jag över det och sedan älskade jag det också!! 

Passar på att bubbla lite innan jag klickar på Publicera 😃 Blubb blubb bubbelibubb! ☀️🌊❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-08-21 18:22
#235

Åh jag måste ju få bubbla lite om mitt fantastiska möte med min väns nya häst. Jag var så nyfiken så jag åkte ut och dom var inte hemma. Men jag knallade fram till henne och pratade med henne lite och rätt så snart så stod hon och blåste från näsborrarna mot min näsa och mun, det är så hästar visar att dom vill bli kompisar, jag blåste tillbaka försiktigt, så stod vi så ett tag. Sen vände hon bort huvudet lyfte upp mulen och överläppen och grimaserade, jag skrattade och tänkte att hon gillar inte min andedräkt, kanske , eller snuset eller läppstiftet.  Men sen när jag berättade detta för husse så sa han att det är så dom gör för att dra in doften och memorera den/ spara den ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Så ni förstår, jag är lite kär nu.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-08-21 19:55
#236

Ooooh!! Jag vill oxå vara kär i en häst 😍😍😍😍 Låter så mysigt Otroulig ❤️❤️

Älvan
2014-08-21 22:26
#237

Åhhh härligt Outrolig!

Annons:
[Kathja]1
2014-08-21 22:29
#238

Kär är bra! Idag är jag kär i livet. Me like! ♡♡♡

szirius
2014-08-21 22:33
#239

Åh. Otroulig❤️ me too kär i livet idag😍

Älvan
2014-08-21 22:35
#240

Vill bara meddela att jag på gamla dar blivit mansmagnet! Nu blir jag bjuden på olika skaldjursmiddagar med champagne. Champagnefrukost på grand hotel etc… I helgen vill 5 (!) mycket intressanta välutbildade/snygga/rika (inte för att vi på Loa bryr oss om det… hahahaa). Jag har tackat nej till ett par för annars blir det helt stressigt o snurrigt! Det som är underbart är att de föreslår platser jag velat besöka länge. Och jag älskar champagne! Jösses. Det blev så snurrigt häromdagen att istf skicka "recension" på en dejt till en vänninna skickade jag smset till EN annan dejt jag precis träffat. Gapskratt!! Männen är kreativa, framgångsrika och fattar vad jag snackar om exv ang loa och kreativitet! Var har dessa gömt sig förut? Nu har någon dragit ur proppen och ketchup effekten är här! Och jag är sååååå värd detta! Jag är verkligen precis så härlig att dessa helt rätt ska vilja träffa mig! Äntligen har männen fattat liksom vilken pingla jag är!!! Hahahaa jag är så glaaaaaaa! Och jag är oändligt tacksam. Och detta är normalt för mig att intressanta män vill träffa och skämma bort mig! :)

Theleonora
2014-08-21 22:58
#241

Härligt Älvan!! Får jag ta på dig? hahah, jag kan behöva inte bara sånt men en ketchup-effekt och lite mer härliga saker i livet. My god, varför har jag manifesterat det som i jämförelse känns som tristess och sagt ifrån mig mina fina valmöjligheter…

Blir så sugen på en massa roliga upptåg nu när en del av er verkar vara med om roligt!

Bra att ni delar med er :)


linnease
2014-08-21 23:11
#242

❤️❤️❤️🤗🤗🤗

MissInAction
2014-08-22 03:02
#243

Jaa Otroulig visst är det mysigt att mysa med hästar! 😍
Precis som de säger, de tar in dofter på det sättet!!

Och vad härligt, Älvan!! Absolut är du värd det och jag är så glad för din skull 😃 Se till att bli ordentligt bortskämd 🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-08-22 03:08
#244

Alvan!!! låter ju alldeles underbart!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2014-08-22 03:08
#245

Alvan!!! låter ju alldeles underbart!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2014-08-22 10:32
#246

Älvan, the looovemaaaaagneeet😍😛🤗

Jag vaknade på strålande humör idag, jippiiiiie, inget grubbel ingenting, bara supertacksamhet och glädje och frid. Solen lyste ute, fåglarna kvittrade, en lektion ställdes in vilket kändes HELT rätt för pengarna flödar  nu så det gör ingen skillnad, så fick jag en fri förmiddag som känns värt hur mkt som helst! Kom på att jag har idolavsnitt att kolla på på tv4play, så jag gjorde frukost o gosade ner mig igen. NJUUUT! Jag har ledigt och mår braaaa! Nytt samtal - bjuden på poolkalas på måndag, yes🎈Det går bra nu😎

I em får vi gäster så vi ska baka tilsammans, makens idé😮🤗, tillsammans, i like, fint ord.

Ny lust tänd inom mig! Vad jag än tänker på känns det roligt liksom…känner mig omgiven av så mkt kärleksfulla människor…igårkväll gick vi och tog en öl med 2 kompisar…bara slängde ut frågan o de sa ja direkt, en torsdagkväll liksom, precis som jag vill ha det, spontant och öppet. jag har verkligen blivit mer social! Och jag tycker om det! Givande samtal, intressanta människor.

Bubbelbubbel, jag är en bubbelmaskin 👻😛

Otroulig
2014-08-22 10:38
#247

Härligt Szirius, vi verkar vara i synk!

Härligt Älvan, då kan du välja och vraka 🥳 !

Haha, vet ni vad jag gjorde nyss, jag beställde ögonfransar till min bil 😃. Den är ju så söt i vanliga fall - nu ska den bli ändå sötare, haha livet är till för att ha roligt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-08-22 10:44
#248

Oh, yes - you did it!!!!! Jag såg bilden på FB sååååå roligt ju😂 o gulligt!

Jag har fått för mig att jag ska ha en folkvagsnbuss med hippieblommor på  nån gång i mitt liv🌺 Gärna med massa ungar i🤗, och så blir det ju - om inte mina så har jag ju en drös med andra att ta med mig , eller kanske barnbarn, världens skönaste farmor kan jag bli!

Otroulig
2014-08-22 10:50
#249

Tänk det rullar såna fortfarande - jag har sett några stycken nu i sommar. Love, Peace and understanding 🌺❤️🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-08-22 12:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#250

LOOOOOOOL på ögonfransarna!! 😂😭😂🥳
Jag var tvungen att kolla FB bara för det, haha!! Har faktiskt trott att det där inte är på riktigt men nu när jag tänker efter så kan jag ha sett det en gång faktiskt 😃
En flirtig bil blir det!

Härligt szirius 🤗 det känns ända hit, det du skriver liksom sprids! ❤️ 

Hmm förresten, jag vet inte om den står kvar där typ permanent men denna har jag sett vid Hågadalen naturreservat förra sommaren ☀️

Och jag är kär! 😍 I M och i T, haha! Nästan lite mer i T (Tallinn)😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-08-23 20:22
#251

Otroulig Skrattar när jag läser om ögonfransarna till bil. Särskillt för att jag idag fick ögonfransar idag. 70 st limmade. Nu kan man snacka om flirtig blick. Behöver ej sminka mig. Håller 1 mån. Sååååå snyggt! Rekommenderas. :) Jag fortsätter mitt dejtande. Skratt :)

Annons:
linnease
2014-08-23 20:32
#252

Yay! Fick värsta glimten av mitt VORTEX idag!! Alltså den här familjen, så skön! Och så fulla av liv!! Hittade en hel spellista med dem, den finns här: https://www.youtube.com/watch?v=s56-Ta35JRk&list=UUl2axinLKd00nMBW6RTASag

Lägger in första videon här med, men då kommer inte listan med..

Så vill jag leva!!!!! 😃🤗❤️

linnease
2014-08-23 20:42
#253

Hahahaha! "My wife comes home in an hour"  - så rolig!! Haha så är jag på pricken typ… Fast jag har ingen fru!

MissInAction
2014-08-24 03:08
#254

Åh vilken underbar familj!!!!!! 😃😍🥳 hahhah jag skrattade mig igenom dessa videos - får nog kolla resten imorgon.. om jag kan hålla mig 😂
Hm jag reflekterade tidigare idag över att jag säger underbart och härligt väldigt ofta nu, och tänker så också… gillar 😎 ♥

Åh jag fastnade i tumblr 🤐 Den sidan är livsfarlig och det är väl därför jag inte varit inne där på tre år ungefär!! Hahaha men där finns verkligen allt ♥

Sitter och lyssnar på härlig estnisk musik nu och mår så braaaaaa ❤️ Och så ska man tydligen sova också??? 
Får såna härliga chills ibland och rysningar och känsla av närvaro samtidigt som jag kan glida iväg 😉 och njuter av det. Mys!

Här är en låt, estnisk men med engelsk text som omväxling 😃 Gillar den här mixen så mycket mer än originalet! Humöret lyfter flera nivåer varje gång och så älskar jag texten! 
Den här låten kom tvåa i Estlands uttagning inför Eurovision Song Contest 2005. Det var ju dock originalversionen och inte den här mixen.. hade det varit denna så hade den lätt kunnat vinna hela tävlingen!! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-08-24 09:09
#255

Nice låt MissI, den hade passat i min "spontdanslåtlista".  😃

MissInAction
2014-08-24 14:04
#256

Hade! 😛 Put it there and go dance!! 😃Den finns i alla fall på Spotify om du har det, sök på moonwalk moon taxi rmx med laura.
You're my satellite

Åh så skönt med Chopra-meditationerna nu ❤️ Igår var nog den skönaste meditationen hittills och jag lyckades verkligen slappna av redan i början och kom ner djupt.. flöt såklart iväg till havsstranden. Det är ofta kväll och solnedgång när jag hamnar där ☀️
I förrgår hade jag också en skön meditation även om den inte gick så djupt.. kände mig lycklig, och precis när jag tittade på telefonen efteråt så visade klockan 12:12, och sen var ju hela eftermiddagen fantastisk och M började prata och det var full fokus på Tallinn.
I dag efter meditationen var det 13:13 istället ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2014-08-24 15:59
#257

Ooooh!! Jag blev plötsligt sugen på mera Matrix grejor!! Och det kommer vara en onsdag till söndag workshop grej hyfsat nära Kanada-M den 1 oktober på finaste yogastället i skogen!!! Funderat på att åka dit länge nu ju, mellan den 15 Sept och 15 okt plus minus ett par veckor.. men något har tagit emot. Men NU, shit hela kroppen började liksom brumma när jag snubblade in på Matrix Energetix program för hösten på deras forum.  Kanske blir av ändå 🤗

Och om inte det blir, så är det ett GRATIS heldags seminarie online den 30 augusti, så spännande, det ska jag nog definitivt vara med på..

(https://www.matrixenergetics.com/events.aspx)

(hmmmm tror jag… nåt är liiiiite off med Matrix.. men undrar om det ÄR off eller om jag har tankar som är off.. liksom.. 98%.. inte 100%? Men jag borde ju kunna njuta av de 98?!??!?!)

[Kathja]1
2014-08-24 16:02
#258

Spännande! Ska genast kolla in det där den 30/8. 👍

Annons:
[Kathja]1
2014-08-24 16:10
#259

Åh jag är j-a lycklig just nu!!!! Har haft mega snacket med dotter som fick en depp efter att ha åkt hem till Skottland. Men istället för att göra det hon har gjort sedan hon var lite - få panik, skapa  drama och mer panik, och sedan fly - så har vi snackat LoA och livet. Och hon har kommit till insikter och landat. Och jag fick vara en del i det. Kanske kan vara svårt att fatta när man inte varit med om alla våra turer men det är uber stort!!! 😃 😍🤗❤️🌊

linnease
2014-08-24 16:16
#260

Åh kul Kathja! Var såå nära att bjuda in dig till evenemanget på FB.. men så tänkte jag att de som vill hittar dit iaf ^_^ Men nu kanske jag ska då om du inte redan hittat sidan.

Oj vad cool om vi skulle kolla på samma :)

Theleonora
2014-08-24 16:29
#261

Hm jag blev också sugen på den där Matrix-grejen!!


[Kathja]1
2014-08-24 16:52
#262

Jag har iaf anmält mig nu, den dök upp när jag tittade in på FB innan.

Älvan
2014-08-24 17:07
#263

Hej alla! Här händer det grejjer ser jag. MissI jätterolig familj o sång! :) Kathja underbart att du når fram t din dotter. Du är en skön skön mamma! (Även till oss här. Skratt) Linn jag får kolla Matrix senare. Så mycet som händer här bara. Hinner inte nu. Bra alla bubblare! Hejja! Hejja! :)

Älvan
2014-08-24 17:14
#264

Hjälp! :-D Dejtandet har gått bananas. Druckit champagne många dagar i veckan, skaldjur, mycket lyxiga restauranger o krogar. Framförallt generösa, intressanta män som alla längtar efter att få spendera tid med mig. :) Jag har sänt ut önskningar om konstupplevelser, resor osv osv i åratal och nu vill alla ge mig detta utan att jag bett dem! :) och jag känner mig verkligen värd det. Det känns både naturligt och som jag drömmer! High flying disc! Säger jag bara! Tidigare fattade jag inte vad ni menade med detta när ni sa så här. Nu upplever jag det. Jag känner mig så snygg, smart, unik och full av kärlek så det svämmar över alla bredder! Livet älskar mig och jag älskar livet tillbaka! Bara att jag orkar inte dejta 6 högintressanta män samma helg så jag måste hålla dem på halster. *asg* lyxproblem? ;)

Otroulig
2014-08-24 17:20
#265

Uppfylls av WIHI känsla! Den bara kom. Jag njuter av känslan att jag skapar! Så roligt att se hur allt utvecklas, hur allt kommer att trilla på plats. Jag bara VET att det snurrar på nu, allt finns redan där. Det som är så härligt är att jag verkligen är öppen. För ALLT. Jag låser mig inte som jag gjort förut och tänker ut hur allt ska gå till. Åhh jag känner att det är så nära nu - hitta rätt på jobbet - mitt nya hemma - relationen med Mannen. 

Det fantastiska är ju att jag har haft kanon jobbet och finaste mannen - SÅ TÄNK bara hur in i bäng bra nästa kommer att vara. Jag menar,  varje sak som varit bra har ju samlats i mitt Vortex, den känslan känner jag ju till.  Sen har jag ju genom kontraster i livet specificerat mer vad som är viktigt. Så allt kommer ju att bli bättre! 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2014-08-24 17:23
#266

Yey till alla som bara vill skrika oooohhhiii!!!!

[Kathja]1
2014-08-24 17:26
#267

Visst är det så Otroulig! Jag vet vara hur överväldigande känslan var när jag i min kristallmeditation fick känna på allt jag har skapat som finns där. Var som värst knockouten av ooohhhhiiiii och kärlek!!! Så det är kanske bra om allt inte kommer på en gång…. Fast jag har ju varit där och tränat och kan nu hänga i den energin utan problem. ☆♡☆♡☆

[::Vera::]
2014-08-24 17:34
#268

Gööööööötttt Älvan!!! Blev full av skratt av ditt inlägg. Det verkar ha spårat ur…ja… hahahahahaha. GO BANANAS!!

[::Vera::]
2014-08-24 17:36
#269

Och tack alla för att ni bubblar!… Guds gåva till mänskligheten… :)

Älvan
2014-08-24 17:39
#270

Liv Hahahaa Vill bara utfärda en varning till alla här; det kan ha samlats lite föööör mycket gott i vortex och när ni släpper motståndet kommer ketchupeffekten. Dvs ni får det ni ber om! Har hänt mig. Är ju underbart, men överväldigande också. Kan man sakta ner det som kommer ut ur vortex?:) Någon?

Otroulig
2014-08-24 17:54
#271

Skumt det här med FB Matrix grejen. Helt plöstligt var jag anmäld…Hmm, men tydligen så ska jag vara med 😃.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-08-24 18:37
#272

Go bananas Älvan och alla andra!! Jag har inget emot ketchupeffekten!! Bring it on!! ❤️❤️❤️


Annons:
Älvan
2014-08-24 19:02
#273

Thele My God! Bee careful what you wish for! Jag är nästan utbränd redan. ;) ingení ½ :). ; i ingen sömn, städning osv bara uppvaktning. Ojojojjj. :-D Nu önskar jag mig ett välstädat hem! Bring it on!!!

Älvan
2014-08-24 19:03
#274

Vad jättekul mitt inlägg blev!

SHIAWASE
2014-08-24 19:15
#275

Vad härligt med allt bubblande!! Ovh matrixande:)!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2014-08-24 19:16
#276

Haha Älvan, ja ditt inlägg blev roligt men jag kunde tyda det. Ditt inlägg inne på söndagsmeditationen var tom… Två tomma inlägg hade du gjort där. Jag antar att det betyder att du väldigt gärna vill vara med ;)


SHIAWASE
2014-08-24 19:23
#277

Haha älvan mu såg jag ditt inlägg!!! Tänk så det kan bli, hsha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-08-24 19:23
#278

Haha älvan mu såg jag ditt inlägg!!! Tänk så det kan bli, hsha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2014-08-24 22:18
#279

#264 hehe..joodu den känner vi nog till lite allihop , bara olika teman- det beror på att man slängt ut önskan gång på gång på gång så det radar upp sig i mängd och sen när du släpper motståndet så TADA, alla gånger du önskat om män o uppvaktning finns där o trillar fram till dig😂. Grymt juh, du kan testa dig fram liksom, eller plocka godbitarna från alla😛. Sååå lyxigt att bli bjuden på allt - fast jag har insett att jag tycker att det är minst lika härligt att kunna bjuda själv, jo faktiskt kanske ännu härligare för då är jag verkligen helt friii🌺.  Blir så pirrigt glad för din skull🥳

Annons:
ollivoll
2014-08-25 09:30
#280

Hihi kunde inte låta bli att oxå anmäla mig till Matrix arrangemanget, vet inte riktigt vad det är men låter verkligen uber kul:))

SHIAWASE
2014-08-25 10:00
#281

Jag också!! Måste kolla tidsskillnad och så, men verkar superduper kul!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-08-25 12:20
#282

Jag hade ju tydligen anmält mej 🤪 gissar att jag tryckt fel, jag är ju borta hela den dagen. Ibland kan man ju lyssna även i efterhand, men det verkar som om det här är i realtid.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-08-25 12:26
#283

Nej, de verkar vara så att man lyssna efteråt också!!!!

Imorgon ska jag på Chopra release party!!! Kuul! (Chopra själv är ju inte där i morgon,,, men,,, jag vill ju vibba till mig ett samtal med honom,, ```)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2014-08-25 13:02
#284

skulle bli FÖRVÅNAD om du INTE kommer snickesnacka med honom…det är liksom så självklart….🙂

Otroulig
2014-08-25 13:34
#285

Näe haha, jag tänkte samma tanke förut, det är liksom självklart ✨

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-08-25 13:57
#286

Jag precis! För du kan ju allt..inte så mycket att lära av Deepak? Som student liksom. Måste mer vara nåt häng, utbyte, nätverkande samarbete på leading edge på g.. :-) :-) Eller så ska du visa honom nåt, haha, har för mig att jag såg nån dokumentär av hans son.. Och har verkade inte så himla flowig på alla plan.. Mycket ego, visa sig duktig? Men det kan ha varit nån av de andra i det gänget av snubbar..

Annons:
linnease
2014-08-25 13:59
#287

Jo det var han.. :) Decoding Deepak heter den om nån är nyfiken

[Kathja]1
2014-08-25 14:25
#288

Spännande Shia, klart att du har något att lära honom. Det är självklart på något sätt.

SHIAWASE
2014-08-25 16:17
#289

Haha ,vad roliga och underbara ni är:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-08-25 16:17
#290

Haha ,vad roliga och underbara ni är:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-08-26 20:43
#291

Nu har vi bubblat så mycket så mycket så vi bubblar vidare i Bubbeltråd nr 2. 

Kan inte länka helt plötsligt, men ni hittar den nog 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: