Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 661 ggr
[Kathja]1
5/14/14, 1:12 PM

Gruppmeditation sön 18/5 kl.21

Så är det dags igen ~ klockan 21.00, söndagen den 18/5 samlas vi för att förenas i allt som är. Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier. Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej. Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden.

Annons:
Minney
5/15/14, 7:40 AM
#1

Jag är med! Minney

Jofiel
5/15/14, 2:33 PM
#2

Jag också….. Minney Jofiel

[Saz]
5/15/14, 4:32 PM
#3

Minney
Jofiel
Saz

MissInAction
5/15/14, 6:01 PM
#4

Minney 
Jofiel
Saz
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
5/17/14, 9:13 PM
#5

Puffar lite ifall någon mer vill hänga på. 🌊

Otroulig
5/18/14, 7:34 PM
#6

Jag är på!

Minney 
Jofiel
Saz
MissInAction

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MallaT
5/18/14, 8:04 PM
#7

Jag också! Minney Jofiel Saz MissInAction Otrolig MallaT

[Kathja]1
5/18/14, 8:29 PM
#8

Känns som att det är meningen att jag ska vara med, hittar väl en lugn hörna att gömma mig i. Matförråd funkar inte längre då vår allt i allo bor granne med det rummet för tillfället, han hade nog undrat vad jag gör.

ollivoll
5/18/14, 8:37 PM
#9

Hade gärna varit med men har varit på min 20 stegs kurs och mediterat i 5 h idag. Är lite trött:p Hoppas ni alla får en underbar meditation ikväll, så är jag med nästa gång:)

Theleonora
5/18/14, 8:43 PM
#10

Jag är med på ett hörn, känner mig lugnare i huvudet och har fixat lite käk och pressat apelsinjuice och sitter nu i badet och ska meditera om en stund när badkaret är fyllt. Vi kanske ses. Minney Jofiel Saz MissInAction Otrolig MallaT Kathja Theleonora


Otroulig
5/18/14, 9:31 PM
#11

OJ, det var påslag av höga energier direkt. Sen kändes det som att det var någon här med mig - som satt mitt framför mig. Jag fick upp Jofiel, hehe var du och hälsade på 😍- men det är en ängel också va? I alla fall en mycket skön stund och mycket glädje. Jag skickade kärlek till er alla  men var lite uppe i mitt privata möte med vem det nu var.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Jofiel
5/19/14, 5:43 PM
#12

Ja det kan varit jag som hälsade på…..jag gick iallafall i ett guldregn . Det var som små guldiga lappar som singlade ner från himlen. Kändes bra…… Ni var säkert där alla…..lugn och harmonisk stund.

Upp till toppen
Annons: