Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1091 ggr
[Kathja]1
5/6/14, 8:37 PM

Gruppmeditation 11/5

Så är det dags igen ~ klockan 21.00, söndagen den 11/5 samlas vi för att förenas i allt som är.

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier. 😍

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.🌊

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. 👍

Annons:
szirius
5/6/14, 10:35 PM
#1

så är det dags igen? och du lägger ut detta på tisdag???😂🤗

Jag är med iaf!

Szirius🌈

[Kathja]1
5/6/14, 10:48 PM
#2

Vi får ju har lite variation. ;-) Eller så är det bäst att passa på när jag kommer ihåg det för vips är det fredag igen. Jag e åsså me. Szirius Kathja

szirius
5/6/14, 11:14 PM
#3

ja, vips så är det fredag igen - men meditationen är ju först på söndagkväll😂haha, det är bara jag som är flamsig ikväll🤗

MissInAction
5/7/14, 12:00 AM
#4

Provar igen! Det var väldigt mycket som hände i söndags så jag kunde inte delta alls🙂

Szirius 
Kathja
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
5/7/14, 6:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Szirius….på dig! (hi hi hi)

[Saz]
5/7/14, 11:18 AM
#6

Szirius 
Kathja
MissInAction

Saz

🌺

Annons:
linnease
5/7/14, 11:28 AM
#7

Haha bra tänkt.. Ååååh vad jag än gör så verkar jag glömma bort det oftast. Har provat att inte skriva upp mig för tidigt ett tag och se om jag kan bli påmind lite närmre inpå istället. Men nu provar jag i god tid då, jag skulle vilja vara med och kramas och dansa på söndag 🤗❤️

Szirius 
Kathja
MissInAction
Saz 🌺
Linnease

[Kathja]1
5/7/14, 12:00 PM
#8

Vi kanske ska ordna med en sms-funktion så det kommer ett sms en timme innan. ;-)

Theleonora
5/7/14, 12:02 PM
#9

Jag känner mig redo att vara med nu tror jag. Och välbehövligt också! Szirius Kathja MissInAction Saz Linnease Theleonora


Jofiel
5/7/14, 2:37 PM
#10

Szirius Kathja MissInAction Saz Linnease Theleonora Jofiel

ollivoll
5/7/14, 6:24 PM
#11

Jag vill också va med:)) Szirius Kathja MissInAction Saz Linnease Theleonora Jofiel ollivoll

Otroulig
5/7/14, 6:56 PM
#12

Jag mä

Szirius 
Kathja 
MissInAction 
Saz 
Linnease 
Theleonora 
Jofiel 
ollivoll

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
5/9/14, 8:29 PM
#13

Puffar lite. ♡

Annons:
Håbe
5/11/14, 9:30 AM
#14

Szirius 
Kathja 
MissInAction 
Saz 
Linnease 
Theleonora 
Jofiel 
ollivoll

Otroulig

Håbe

Pleje
5/11/14, 10:02 AM
#15

Ny här och jag är med.

[Kathja]1
5/11/14, 10:04 AM
#16

Välkommen hit Pleje och kul att du hänger på. ♡

[Kathja]1
5/11/14, 8:29 PM
#17

30 minuter kvar gott folk! ♡

[Saz]
5/11/14, 8:38 PM
#18

Redo :)

Otroulig
5/11/14, 9:16 PM
#19

Jag hade en bengnagande hund bredvid, hade inte hjärta att flytta honom. En skön stund trots det, vågor och sandstrand. Gick med Håbe och du kändes så lugn och harmonisk.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
5/11/14, 9:20 PM
#20

Det hade jag förra veckan! Visst är det härligt hur töntig man blir med de små livet. Idag fastande jag hos Linn och sedan blev det inget mer för efter det höll jag på att somna. Det är inte alltid så lätt att styra det där.

Annons:
[Saz]
5/11/14, 9:32 PM
#21

Jag satt vid en strand med en stjärnklar svart himmel. Fick en lapp med tre ord Kärlek Tacksamhet Glädje Sen visualiserade jag om hur min sommar skulle se ut med just dessa orden kärlek, tacksamhet och glädje. Såg en utomlandsresa, charter. Inget jag planerat nu men vem vet…. ;)

ollivoll
5/11/14, 9:40 PM
#22

Visualiserade en vacker zen trädgård i Japan. Det var så fridfullt och sån härlig energi. Känsla av harmoni och mycke ljust rosa:)

Otroulig
5/11/14, 9:45 PM
#23

Saz, dom orden kommer man långt på❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
5/11/14, 10:58 PM
#24

❤️❤️

tror jag var i en djungel en stund med er.. men lite låg idag

Håbe
5/12/14, 5:27 AM
#25

Precis innan det var dags kände jag att jag verkligen inte hade lust att vara med idag. Eller snarare att jag inte hade lust att meditera. Jag satt bra där jag satt helt enkelt. Så jag stannade kvar här vid datorn och la pussel i stället. Det är ju också lite meditativt på något sätt. Man fokuserar väldigt mycket på här och nu. Så på något sätt var jag ändå med. Men helt klart har du rätt Otroulig. Väldigt lugn och harmonisk för tillfället. Nöjd med livet helt enkelt.🙂☀️❤️

MissInAction
5/12/14, 7:11 AM
#26

Har vi inte alltid sagt att var och en gör som man vill - alltså inte att man prompt måste meditera 😮😉

Jag var inte med alls igår.. hade en dipp sen eftermiddag/kväll och grät. Självförtroendet åkte i botten 💔


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
5/12/14, 8:42 AM
#27

MissI och Linn

Annons:
Upp till toppen
Annons: