Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1071 ggr
[Kathja]1
2014-05-02 07:10

Om jag fick bestämma...

Om jag fick bestämma skulle jag i varje stund vara fri att välja att följa mitt flöde av kärlek. Om jag fick bestämma skulle jag alltid kunna se mina rädslor för vad de är, enbart tanke snurr utan verklighets förankring, små tankefel som enbart är till min hjälp. Om jag fick bestämma skulle jag ännu mer känna, andas och leva min gudomlighet. Om jag fick bestämma skulle jag lägga nycklarna på bordet och säga tack och hej till jobbet. Om jag fick bestämma skulle jag föreläsa, inspirera och heala människor. Om jag fick bestämma skulle livet vara fyllt av äventyr, intressanta möten, inspirerande resor och väldigt mycket kärlek. Om jag fick bestämma skulle jag ha en slank, vältränad och helt frisk kropp. Om jag fick bestämma skulle jag starta var dag med ett leende. Så vilken tur att det ÄR jag som får bestämma! Vad bestämmer du?

Annons:
Otroulig
2014-05-02 10:45
#1

Om jag fick bestämma så skulle jag varje morgon vakna till fågelkvitter och löv sus, i övrigt bara tystnad. 

Om jag fick bestämma så skulle jag känna mig totalt i harmoni och full av kärlek. 

Om jag fick bestämma så är mina dagar fulla av glädje, skratt och gemenskap. 

Om jag fick bestämma så börjar ett nytt kapitel i mitt liv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-05-02 11:12
#2

Och det får du! ♡

Otroulig
2014-05-02 11:55
#3

JAA, vicken tur va! ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-05-02 12:31
#4

Om jag får bestämma finns endast goda intentioner och medkänsla i ögonen på dem jag möter liksom i mina egna. Att alla är sig själv tillräckliga och lever ärliga liv. Att jag lever i fullständig tillit och kärlek. Att endast kärleksfulla tankar får finna ord i min mun och de andras mun som jag möter. Att hjälpsamhet, empati och medmänsklighet färgar allt jag gör mot andra och mig själv. Att andra gör så mot mig också. Att jag verkligen inser vidden i att allt är ett i mig liksom jag i allt som finns.

SHIAWASE
2014-05-02 13:00
#5

Ja Kathja!! bra,, skriver i morgon,, för trött nu,, MEN TUR att det är vi som bestämmer själva!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-05-02 15:15
#6

Visst är det!

Annons:
linnease
2014-05-03 01:35
#7

Om jag får bestämma så ska jag nog gå och sova nu.. 😃🤗

SHIAWASE
2014-05-03 02:45
#8

Eftersom det är jag som bestämmer, så bestämmer jag att idag ska jag bara njuta av dagen☀️

Jag bestämmer också att jag när jag har hittat "njut-känslan" tillräckligt, så ska jag ta och svara och skriva en bunt med jobb mail.

Och sedan förbereda lite andra jobbsaker, svara på enkät inför dels ett tv framträdande och radio framträdande, som självklart är jättekul,, men  där förberedandet har känts lite trögt, MEN väntar jag tills njut-känslan är på topp!!!  Och då kan det ju inte bli annat än kul!

Och jag bestämmer också vidare att jag sedan ska njuta av en sväng ut i det fina vädret!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-05-03 08:54
#9

Idag bestämmer jag att det blir en lättsam dag med många skratt och fina upplevelser. Jag bestämmer att det går som en dans att deklarera, jag gör det i en känsla av kärlek och välsignelse till vår ekonomi. ♡

Twinflamewolf
2014-05-03 09:14
#10

Om jag fick bestämma skulle allt vara jämlikt på jorden,ingen skulle sakna mat,kläder,tak över sina huvuden utan allt skulle vara helt rättvist där alla mår bra ❤️

[Sol69]
2014-05-03 17:42
#11

Om jag skulle få bestämma skulle alla få vara i balans och harmoni med sig själv och med universum. Det skulle vara ett jämlikt samhälle utan orättvisor, sjukdomar, krig och fattigdom. Utan alla skulle ha ett värdigt liv. 🙂

SHIAWASE
2014-05-03 17:54
#12

haha!! ! nu ser ni,, jag borde sova för länge sedan, just därför som jag brukar släcka ner datorn innan ni vaknar till liv!!! för annars så blir det ingen sömn för mig.. Hmm, Jag bestämmer,, För mig är världen perfekt som den är!!! Visst, Jag önskar mera kärlek, omtanke etc. och jag jobbar med det varje dag. MEN. Jag accepterar också att vi själar gör våra val ,,,, och i dessa val ligger så mycket mera än "fred på jorden" Vi söker expansion, vi vill expandera, och i och med att vi expanderar , så expanderar hela vår existens, universum och allt,,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: