Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1556 ggr
[Kathja]1
4/29/14, 7:22 PM

Gruppmeditation 4/5

Så är det dags igen ~ klockan 21.00, söndagen den 4/5 samlas vi för att förenas i allt som är. Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. Tummen upp

Annons:
[Kathja]1
4/29/14, 7:22 PM
#1

Kathja

Otroulig
4/29/14, 7:42 PM
#2

Klart jag är med

Kathja

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
4/29/14, 7:50 PM
#3

Jag försöker vara med den här gången. 

Kathja

Otroulig

Håbe

MissInAction
4/29/14, 8:18 PM
#4

Kathja
Otroulig
Håbe
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

ollivoll
4/29/14, 11:21 PM
#5

Kathja Otroulig Håbe MissInAction ollivoll

[Saz]
4/30/14, 9:02 AM
#6

Kathja
Otroulig
Håbe
MissInAction
ollivoll

Saz

Annons:
spull
4/30/14, 10:41 AM
#7

Kathja 
Otroulig 
Håbe 
MissInAction 
ollivoll

Saz 

Spull

må gott ~

Jofiel
4/30/14, 2:40 PM
#8

Kathja Otroulig Håbe MissInAction ollivoll Saz Spull Jofiel

[Kathja]1
5/2/14, 7:56 PM
#9

Puffar lite

Älvan
5/3/14, 10:24 PM
#10

Kathja Otroulig Håbe MissInAction ollivoll Saz Spull Jofiel Älvan

linnease
5/4/14, 5:24 PM
#11

Kathja
Otroulig
Håbe
MissInAction
ollivoll
Saz
Spull
Jofiel
Älvan
linnease

Hm jag har fastnat lite ett tag igen.. Tar gärna emot lite hjälp ❤️

[Kathja]1
5/4/14, 6:06 PM
#12

Fixar jag vännen! ♡

linnease
5/4/14, 6:08 PM
#13

Åh tack Kathja ❤️

Annons:
Otroulig
5/4/14, 7:27 PM
#14

Mitt hjärta är oxå redo för löööööve bombning❤️❤️❤️❤️❤️ Så jag puttar in fin energi till processen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
5/4/14, 7:57 PM
#15

yay 🤗

[Saz]
5/4/14, 8:56 PM
#16

Jag är så redo! Strax ses vi :)

Otroulig
5/4/14, 9:26 PM
#17

Hoppla idag var jag i djungeln :) jag kände mig stor, stark och kraftfull. Skickade en massa kärlek och kraft till dig Linn. Lite rening med vatten som vi sköljde över dig. Du grät lite, men det kändes som renande. - kramar om. Skickade och kände kärlek till er alla❤️❤️Sen mötte jag en snygg man i ett vattenfall. Trevligt :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
5/4/14, 9:30 PM
#18

Jag hade svårt att koppla ner. Men satt tillsammans i mörkret såg träd alt skog runt om oss kanske var samma djungel som du såg Otroulig?

Håbe
5/4/14, 9:33 PM
#19

Det var mycket kramar hos mig också. Varma, trygga och kärleksfulla kramar. Inga specifika möten. Men lila stenar?? Ametister tror jag. Slipade, vackra. Jag fick dem av någon av er. Höll dem i handen och mot kinden och de var varma. Fyllda av kärlek. 

Lite fladdrigt och okoncentrerat i det stora hela. Men bra ❤️.

linnease
5/4/14, 9:51 PM
#20

Jag missade tiden, kom på det 21.28.. la mig ner och insåg på nån minut att jag ska bara gå och lägga mig och meditera/sova, stänga ner allt för idag.. (ofta uppe till tolv-ett annars). Åh, känner sköna energier när jag skriver det här, typ gåshud på benen ❤️

Tack Otroulig ❤️❤️ Och alla andra 😍

Annons:
[Kathja]1
5/4/14, 10:06 PM
#21

För mig var det super kraftfullt! Sådär så tårarna rann. Satt och kopplad upp mig och hade just börjat då en stor ängel stod framför mig. Hen räckte mig sin hand och sa "kom du är en av oss nu", och jag bara "du får vänta jag är inte klar". Så gjorde jag det jag skulle och tog hens hand. Då stod vi framför ett palats, eller slott, med röd dörr (jag har varit där förut) så gick vi in. I vanliga fall brukar jag bli mött av någon som lämnar mig ett budskap men idag blev jag ledd till en stor tron av guld. När jag hade satt mig där såg jag att ni alla stod framför mig. Då klev jag ner och gick fram till var och en av er och lade handen på er, en hand på hjärtat och en på tredje ögat. Kände hur ni fylldes av kärlek och Guds helande energi. När jag hade gjort alla, utom Szirius som inte ville, så gick jag tillbaka till tronen och sade högt "nu är ni healade". Sedan gick ni ut men jag ropade tillbaka Linn och det var för att ge dig en bergskristall. Så gick vi alla ut. Ni försvann och jag njöt av de höga vibbarna. Så möttes vi på en äng och jag gjorde att pengaträd av guld. Sedan blev det den sedvanliga dansen. Ljuvligt!:Tack alla fina för att ni var med. ♡

szirius
5/4/14, 11:35 PM
#22

#21 Mäh! Vad höll jag på med??😂 Ville inte??? #tjurapåovägrablihealadjustsnyggtdet# 😇

Jag var ju inte uppskriven o med denna gång, så fint ändå att du såg mig 😉

Mäktigt med röd dörr, tänker direkt 1:a chakrat🙂

[Kathja]1
5/5/14, 5:54 AM
#23

Det är alltid en stor röd dörr där. Och sluta tjura, det var väl för att du inte var uppskriven, Mao inte ville vara med, som du inte ville ha. ;-) Det blir fler gånger. ♡

ollivoll
5/5/14, 6:18 AM
#24

Härligt kathja, och tackför healingen:)) den är välbehövlig:)

spull
5/5/14, 7:56 AM
#25

Blev förkyld och sjuk igår och somnade redan vid 19:30, helt utslagen… men mår lite bättre idag och är mer harmonisk och fylld av kärlek till allt.

#22 szirius , är du lite som jag med murar runt hjärtat? har jobbat på att spränga dem men de är envisa..!!

Blir dock fascinerad över hur ni kan "hitta varandra"…hur gör ni det..? :)

må gott ~

SHIAWASE
5/5/14, 11:52 AM
#26

Härlig meditation!!!

Det är ju som sagt lite svårt för mig,,, särskilt med sommartid,, måste upp kl. 4 då!!! Men jag finns där i sömnen någonstans,,

Imorse vaknade jag vid fem,,, kunde inte somna, och sedan kom en jättejordbävning.

Händer ofta att jag vaknar innan jordbävningen kommer,,

Jätte, och jätte,, inget gick sönder eller så, men några ljusstakar ramlade ner etc,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Jofiel
5/5/14, 2:38 PM
#27

Jag såg en massa olika färger i luften som visade sig vara blommor som singlade sakta ner till marken. Ni var där allihop och vi plockade stora buketter och det var sådan värme och glädje och många härliga skratt. Helt fantastiskt!!

Annons:
Upp till toppen
Annons: