Annons:
Etiketttrender-och-tidsanda
Läst 903 ggr
Otroulig
4/28/14, 9:40 PM

Doreens Angel cards för vecka 18

Denna vecka alltså 🙂

Liten tröst för de som är lite i svängning 😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Tarotstollan
4/28/14, 11:28 PM
#1

Alltid intressant att höra hur andra tolkar korten och kul att både se och höra hur hon tolkar sina egna kort!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Otroulig
6/2/14, 9:38 PM
#2

Nu kommer nåt till Älvan, för här pratar Doreen rätt mycket just om Älvor i veckans Kort läsning.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
6/2/14, 10:31 PM
#3

Otroulig Det var ju kul att detta var riktat till mig. :) Hehe Jag kanske ska be mina Älvor om ett bättre och mer välbetalt jobb också. :)

Otroulig
6/2/14, 10:46 PM
#4

Jag tänkte mest på själva älve biten 😉 att dom är lättast att komma nära i naturen osv. Men det kanske du visste redan? 🤪 Det är ju hos dig dom verkar trivas 👍 Sen gillade jag Doreens läsning också förståss 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
6/2/14, 10:53 PM
#5

Gillade hennes läsning också. Hon tipsade ju att de kan hjälpa till med allt möjligt. Jag bor själv mitt i smeten och långt till naturen. Även min dotter har älvor så det verkar som älvorna flyttat till storstaden. :) När jag varit på olika läsningar hat jag flera gånger fått höra att de tror jag bor ute i naturen och det gör jag ju verkligen inte. Kanske älvorna också missat att jag bor mitt i trafiken? ;)

MissInAction
6/2/14, 11:52 PM
#6

Intressant 🙂
Jag följer ju inte alls såna här videos eller bloggar, men kul ibland att titta när ni delar 🤗

Gillar känslan i videon! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Upp till toppen
Annons: