Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 6106 ggr
[Kathja]1
2014-04-15 22:05

Skulle det inte vara härligt om... (2)

Vi har en tid kört en övning från boken "Be så ska du få" av Ester och Jerry Hicks  -  den blev så pass populär så vi fortsätter den nu här i del 2.

Övningen är till nytta om man märker att man dras emot något negativt och vill vända det, när man mår bra och vill fokusera bättre på något specifikt område eller när man varsamt vill styra en negativt eller potentiellt negativt samtal emot något mer positivt för din egen skull eller för att vägleda någon annan.

Det man gör är att man helt enkelt säger, eller tänker - "Skulle det inte vara härligt om…"

Förra tråden hittar du här.

Annons:
Älvan
2014-04-16 12:49
#1

Det skulle vara härligt att mötas av kärlek på jobbet nu.

[Saz]
2014-04-16 13:09
#2

Skulle vara riktigt härligt att få en påskhelg fylld med kärlek, värme och lycka. 🌺☀️😃

satsuke
2014-04-16 14:01
#3

Skulle det inte vara härligt om jag får det där mejlet jag väntat på så länge nu!  🍸

szirius
2014-04-16 16:01
#4

åååh, vad härligt det vore om alla regnmoln och kalla vindar drog vidare så att vi kan vara ute och njuta av värme och sol hela påskhelgen, då vi äntligen har en ledig helg tillsammans hela familjen!🤗☀️🌺❤️

[::Vera::]
2014-04-16 23:11
#5

Håller med Szirius, det skulle vara härligt att kunna vara ute i värme och sol under ledigheten.

Det skulle vara härligt med en lugn och fridfull helg, med massor av kärlek, pyssel och bus ihop med syskonbarn.

Skulle vara härligt med en födelsedag fylld med värme och positiva känslor inför framtiden.

(Hmm, ja…det känns någotsånär rimligt 🙂)

Älvan
2014-04-16 23:40
#6

Skulle det inte vara underbart om känslan i mitt hem var harmoniskt, lyckligt och tryggt. Skulle det inte vara underbart om sonen hittade sin egen källa och kände sig djupt älskad och värdefull. Skulle det inte vara underbart om min tillvaro var lugn och fylld av livsglädje.

Annons:
Theleonora
2014-04-19 09:22
#7

Insikts-junkieee! Skulle det inte vara underbart härligt att komma till insikter om vänskap, gemenskap och liknande som jag behöver se. Skulle det inte vara härligt att vara i nuet så jag kan observera allt som sker! Tack!


Älvan
2014-04-19 09:37
#8

Skulle det inte vara härligt om jag accepterade mig själv helt och fullt med alla mina brister och fördelar.

[Kathja]1
2014-04-19 10:19
#9

Skulle det inte vara härligt att helt och fullt kunna släppa detta med pengar, kunna vila lugnt och tryggt i att det alltid i alla lägen finns möjlighet att göra det jag vill när jag vill. Det skulle vara underbart att vila i total frihet, kärlek, trygghet och tillit.  🌊

Theleonora
2014-04-19 11:11
#10

Skulle det inte vara härligt att bekräfta sig själv och inte vara beroende av bekräftelse utifrån! Kärlek, bekräftelse, lycka, gemenskap ja allt gott finns inom mig! Jaaaaa!!!


MissInAction
2014-04-19 11:18
#11

Skulle det inte vara härligt att slippa betala tillbaka på skatten! 🥳

Skulle det inte vara härligt underbart fantastiskt med +20 grader och soooool! ☀️❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-04-20 03:04
#12

Skulle det inte vara underbart härligt att få uppleva svenska sommarmornar med kaffe på trappan, fika och bad vid sjön, båttur, och meta,  och surströmming och natur🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
2014-04-20 08:59
#13

Skulle det inte vara härligt om hela min familj inklusive mitt x känd3 sig starka i själen, kände livsglädjen strömma fritt, hade helt friska och starka kroppar. Vi alla kunde ge kärlek med öppet hjärta utan att vara rädda för någonting. Jag tänker idag särskilt på R, H, E, A, A, L. Skulle det inte vara härligt om dessa personer och jag kunde känna Gud i djupet av sitt hjärta. De är fria att kalla precis vilket namn de vill. Det skulle verkligen vara att leva i överflöd och i Linje med det Gud önskar.

Annons:
Theleonora
2014-04-20 13:11
#14

Ååh livet är så underbart. Inte helt klar med min insikt men det pågår. Jag omfamnar mitt inte osäkra barn, jag älskar det med hela mitt hjärta. Jag omfamnar osäkerheten och släpper den fri. Skulle det inte vara underbart härligt att landa i trygghet, lycka, harmoni och gemenskap och kärlek!!' Skulle det inte vara underbart härligt att vara i tillit!!!


spull
2014-04-20 23:32
#15

Skulle det inte vara härligt om S ringde mig📱 så vi kan göra upp detaljer inför nästa helg då vi ska ses, umgås, och reda ut allt runt vår relation. 

Känner så starkt och vet att hon också gör det. Kan höra hennes röst, nästan "känna" hur det känns om hon sitter lutad mot mig, och stryker henne över håret. Så lossna nu tjejen och ring!❤️🌺

må gott ~

Otroulig
2014-04-20 23:50
#16

Skulle det inte vara härligt att vakna i morgon sprudlande av energi, att känna flödet och få allt det där gjort som ligger och skaver i mina tankar - så där, lätt som en plätt bara. 

Så fantastiskt härligt det vore med en glad överraskning, en ny väg, början på något helt nytt. Ett helt nytt liv, ett helt nytt hemma där jag från dag ett känner att HÄR är rätt, det är här jag ska vara. 

Ett liv med massor av möjligheter, nya vägar, nya utmaningar, nya sätt att växa. ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-04-21 07:16
#17

Skulle det inte vara härligt att ta hand om sin kropp! Så den är frisk, stark och användbar på alla sätt och vis.

gardit
2014-04-21 19:00
#18

Visst skulle det vara härligt med en ärlig dialog med människorna som finns omkring mig🤗

Skulle det inte vara härligt om man kunde känna att man duger som man är, och att det duger det man gör🌺

Otroulig
2014-04-21 19:27
#19

Tänk så härligt det vore med en handyman som glatt hjälpte mig på ett proffsigt sätt med det jag tycker är lite trist. Som att byta däck t.ex. Tänk vad härligt det vore om detta var sista gången jag bytte däck själv i mitt lilla garage.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-04-21 22:19
#20

Vad härligt om mina barn inifrån och ut kände sig älskade för att de är just de. Att de alltid kände sig trygga. Vad underbart om jag även själv kände så. :) vad bra att jag redan nu känner det till största delen av min tid. Vad långt jag redan kommit och vad härligt när det blir ännu bättre! Tack! :)

Annons:
spull
2014-04-22 14:42
#21

Skulle det inte vara härligt om jag fick positivt svar på mejlet angående om att bli fodervärd till en finsk lapphundsvalp 🐶 ❤️ - det vore perfekt mjukstart för ett hundägande och jag öppnar härmed mitt hjärta och mitt liv för en liten voffsing. Mår så bra av att umgås med djur! ✨

må gott ~

SHIAWASE
2014-04-22 15:00
#22

Åh!!! vi hade en lapphund under min uppväxt (vet inte om den var finsk eller inte,, meeen så gosig) Kommer säkert en finfin lapphund till dig spull!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

spull
2014-04-22 17:03
#23

Tack för supporten Shiawase!! ✨

Kände sån dragning till att mejla på erbjudandet (plus massa andra grejer som jag kände var tecken från universum ;) ), så det måste ha funnits nåt där! En sån där "inspired action" antar jag… 🙂

Har inget med nåt att göra, men jisses vad skön stämning det är på det här forumet! Känner mig väldigt välkommen! 🥳👋

må gott ~

szirius
2014-04-22 22:25
#24

#23 jaaa det är du! 🥳🤗 Här har vi det bra och peppar o stöttar varandra med värme. Helt enkelt för att man mår så mkt bättre av att tycka om✨

Theleonora
2014-04-23 08:28
#25

Skulle det inte vara underbart härligt att se vilka händelser som triggar mitt kontrollbehov. Skulle det inte vara underbart härligt att omfamna det lilla barnet i mig som känner behov av att kontrollera i tron om att den skyddar och älska det med hela mitt hjärta! Skulle det inte vara underbart härligt att släppa kontrollen fri. Jaaaa!!!


spull
2014-04-23 09:43
#26

Shiawase, tackar IGEN! Och lägger ut texten lite: lekte lite med tarotkorten igårkväll och frågade om finska lapphunden. Fick ett kort som jag inte fått på länge…"The Frog" som handlar om "Clearing emotional baggage, healing past". Tycker den är så gjuten att den är groda…att hoppa vidare liksom :) Och idag drog jag visst till mig att bli känslosam och bryta ihop över missarna som jag hade tidigare. Tillät mig att gråta och känna och det var först en ledsen gråt såklart men sen något väldigt fint och tacksamt. Blev lättare om hjärtat. Och nu gick det att ändra mejllösenord!!! (tidigare relaterat till mjaumaskinerna). Tror att det var iaf lite av det "past" som jag behövde släppa taget om, för att kunna öppna mig för en finsk lappis! 🐶❤️

Szirius javisst, jag tror också det och det är skönt med en supportgrupp :D Förresten hur gjorde du den snygga länken #23 till mitt inlägg..?

må gott ~

Älvan
2014-04-23 09:45
#27

Skulle det inte vara härligt om jag släppte taget om alla narcissister nu. Jag har lärt mig det jag behövde och nu är jag redo att släppa in människor jag mår bra av! Skulle det inte vara underbart om denna nya inriktning redan idag startade! Jag omfamnar den del av mig som vill göra världen bättre. Skulle det inte vara härligt om jag nu använde den energin på mig själv! Jag säger bara; jaaaa, välkomna alla sunda människor! Nu börjar det! :) Tack vad härligt att det redan börjat!

Annons:
Theleonora
2014-04-23 09:58
#28

Efter lite läsning här inne så inser jag att jag också måste släppa en del saker/personer/minnen ja allt som inte gynnar mig. Skulle det inte vara underbart härligt om jag släppte det hårda taget om mitt förflutna, det som har varit har varit och det hör till då. Jag är nu, här och nu! Skulle det inte vara underbart härligt att släppa taget och landa i nuet (för alltid;))!!!


szirius
2014-04-23 11:24
#29

Spull, man skriver bara en fyrkant och siffran efter🙂

Ditt inlägg är klockrent med vad Doreen sa, men jag gör en egen tråd om det tror jag, för det känns så viktigt.

Otroulig
2014-04-25 07:07
#30

Skulle det inte vara härligt att fyllas av energi till att göra saker. Jo det skulle det.

Det skulle vara härligt att fyllas med städ och släng vibbar, att få till en röjar känsla i kroppen, att rensa. Som sen övergår till en inspirerande skapar känsla som ger en massa bra idéer som bara sprutar ur mig och ger mig det där härliga glada, pirrande flödet 🌊😃

Skulle det inte vara härligt att få tillbaka tränings lusten, att vilja komma i form och få fram lite fasthet i den mjuka fluffiga delarna på min kropp.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-04-25 09:08
#31

Hänger på dig lite… Skulle det inte vara härligt att vara i "ta hand om min kropp". Att ha en fast, frisk, stark och stolt kropp. ♡

Älvan
2014-04-25 09:22
#32

Jag är redan frisk. Jag tycker det skulle vara underbart att känna balans i kropp och själ. Skulle det inte vara fantastiskt om jag bara tänkte på det som är nyttigt för min kropp. Skulle det inte vara underbart att bara bli sugen på nyttig mat för min kropp. Skulle det inte vara underbart om det blev lätt och helt naturligt att bara ha sunda vanor som är bra för min kropp? Tack för att jag redan har en ganska balanserad och stark kropp!

Otroulig
2014-04-25 09:43
#33

Haha, jag slängde gammalt smink av bara farten i morse!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-04-25 10:24
#34

Tack för tipset! Jag har inte så mycket, men kan allt slänga en del iaf. Jag är värd att ha nya, fräscha grejer! ❤️

Annons:
satsuke
2014-04-25 17:15
#35

…skulle det inte vara härligt om jag lyckades vända mina negativa känslor kring "den där personen" idag och vara bara lycklig med mig själv!

gardit
2014-04-27 11:12
#36

Tänk vad härligt det vore om Deklarationen var avklarad och allt känns rätt och tryggt😃

Theleonora
2014-04-28 10:27
#37

Skulle det inte vara underbart härligt om den här bautafinnen la sig och jag fick tillbaka min släta fina hy!!! Yeeees!! Sen skulle det vara underbart härligt om jag var pigg, yyeeeaaayyy!!


spull
2014-04-28 11:22
#38

Skulle det inte vara härligt om mitt sökta arbete i göteborg ringde upp mig och en bra telefonintervju samt bokar in riktig intervju som följd! 😊🌈

må gott ~

Älvan
2014-04-28 11:59
#39

Skulle det inte vara härligt om x samarbetade så y inte behövde lida. Dvs det skulle vara härligt att samarbeta m x så y kan vara harmonisk och trygg.

Theleonora
2014-04-28 13:38
#40

Skulle det inte vara underbart härligt att se vad värken i höger lår och mitt på ryggen kommer av (jag tror det finns ett samband). Skulle det inte vara härligt att släppa allt och landa i tillit.


gardit
2014-04-29 18:01
#41

Skulle det inte vara härligt med lite hönor som pickar i trädgården🌺 hönor som vill ge mig färska ägg varje dag🎈

Och vet ni vad, de kan få alla mina röda vinbär🤪

Annons:
Theleonora
2014-04-30 12:07
#42

Skulle det inte vara underbart härligt att släppa taget om det som gör ont ända in i själen. Skulle det inte vara underbart härligt att släppa taget och bara landa i tillit och kärlek!! Till allt!! Till livet!!! Skulle det inte vaa underbart härligt att sluta vara så envis och bara tillåta allt att komma, alla tårar, allt som jag krampaktigt håller fast vid och bara frigöra mig!!!


Älvan
2014-04-30 12:09
#43

Skulle det inte vara helt underbart att älska med öppet

Älvan
2014-04-30 14:39
#44

…hjärta (tappade ett ord)

Theleonora
2014-04-30 21:55
#45

Skulle det inte vara underbart härligt att tillåts andra att ta ansvar för sig och tillåta mig att ta ansvar för mig och bara mig. Skulle det inte vara underbart härligt att lita på att allt är som det ska vara och att allt är bra och faktiskt perfekt!! Skulle det inte vara underbart härligt att acceptera, tillåta och älska!!!


spull
2014-05-02 21:39
#46

Skulle det inte vara härligt om Du ringde … känner en sån kärlek och värme inom mig…vet att Du känner den på avstånd…puss

må gott ~

[::Vera::]
2014-05-03 00:57
#47

Skulle det inte vara härligt att känna tillit.

SHIAWASE
2014-05-03 02:51
#48

Skulle det inte vara underbart härligt att ha städhjälp i hemmet!!

Att vara totalt ekonomiskt oberoende!

Att bara kunna impuls handla, impuls resa!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Älvan
2014-05-03 09:03
#49

Skulle det inte vara härligt att idag endast känna trygghet, värme och glädje!

Otroulig
2014-05-03 11:18
#50

Det skulle vara supernice om nån snäll person kunde fixa till så att min dator gick som smort igen och hjälpte mig så jag kan få snabb och obegränsad uppkoppling.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-05-03 11:28
#51

Skulle det inte vara härligt och underbart att få tillbringa några dagar i Tallin!! 🥳❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2014-05-03 11:36
#52

Skulle det inte vara härligt att bara släppa allt, på riktigt den här gången. Inget jävla fjuttigt släppa allt och sen må dåligt ändå. Släpp!!


szirius
2014-05-03 12:07
#53

#52 Thele , tänkte på dig när jag gick igenom massa gamla anteckningar från mindfulnesskursen…att istället för att se på saker som nåt man måste släppa och lämna ( som lätt skapar kramp och då  växer de…) så försök integrera dem i dig, de finns där, det är en del av allt, inte hänga upp sig på dem så mkt…låt det vara…det är ok…det känns som att du gör sånt motstånd till delar av dig själv, i stället för att älska och acceptera…❤️Jag skriver det utifrån en spegling, så jag vet hur det är att snurra in sig i det där…hoppas att mina ord kan knyta upp lite tankeknutar så att mer frid kan komma in…du är värd att må bra Thele, precis som du ÄR -  TILLÅT DIG!🤗

……..

Skulle det inte vara härligt att vara i nuet 100% och känna trygghet och säkerhet i att mina val är de rätta och jag alltid är på rätt plats! Att det inte finns något någon annanstans som jag "borde" göra. Skulle det inte vara ljuvligt att fullständigt omfamna en helg hemma med familjen utan att fundera på om vi är tråkiga, osociala, underliga som inte har lust att umgås med några andra.

Theleonora
2014-05-03 14:13
#54

Tack Szirius! ❤️ Vet att det är som du skriver, men just nu är det fortfarande mycket motstånd i mig och svårt att ta in på ett annat plan. Jag lyckades ju omfamna och acceptera en del den gången jag skrev i insiktstråden, men inser att det var inte ALLT jag hade accepterat ;). 

Trots att jag har tvättat fönster, slängt ut en massa skräp och rensat i förrådet, tränat i mer än 1 h, njutit av min frukost så går jag runt och surar och bara väntar på att helvetet ska bryta loss. Men det behövs väl det också. Vad det än är kan jag inte omfamna det just nu, men det kommer. Är så glad att jag tog ledigt igår och har tänkt att jag bara ska umgås med mig själv den här långhelgen, bara det känns underbart trots det lilla som gnager 😉. Ska umgås med mig själv och Osho, min nyfunna vän. Och Deepak och Oprah 😉 haha, låter som låtsatskompisar 🙂


SHIAWASE
2014-05-03 14:44
#55

Thele🤗❤️❤️❤️❤️❤️❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
spull
2014-05-03 17:54
#56

#50 Otroulig Vad är det för datorproblem du har..? :)

må gott ~

Otroulig
2014-05-03 18:46
#57

Det är min fina Mac som fått för sig att track paden ska hitta på saker själv. Så helt plötsligt förstoras bilden, musen går i slowmotion och sidorna flipprar. Men det verkar bli när den är varm. Jag gullar lite med den och låter den vila så blir det bra:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-05-03 18:58
#58

Har du också Mac? 👍

Har du kollat på www.99mac.se, finns bra lösningar på det jag letat efter iaf 🤗


Otroulig
2014-05-03 21:29
#59

Tack vad gulligt, har varit inne på iFokus Mac siten och de gav mig lite tips.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-05-03 21:40
#60

Visst skulle det vara härligt att vara i inspiration att göra ett tag. Skapat både det ena och det andra. Visst skulle det vara härligt att öppna penga flödet in till mig en gång för alla. Visst vore det härligt att vara inspirerad att vara hälsosam på alla sätt och vis.

spull
2014-05-04 00:15
#61

Ah..hade mac när jag var liten, men blev PC-människa när jag flyttade hemifrån så det är inte min marknad längre tyvärr.. men hoppas det fixar sig! :)

må gott ~

Älvan
2014-05-04 00:39
#62

Skulle det inte vara härligt om jag fick bevara den underbara känslan av gemenskap, meningsfullhet, kärlek, känna mig förstådd, vara på rätt plats och tid, förväntan och tillit jag känner just nu.

Annons:
spull
2014-05-04 00:44
#63

Hakar på ditt inlägg Älvan och expanderar energin! :)

må gott ~

Älvan
2014-05-04 00:53
#64

Spull Vi förstärker vibrationen tillsammans! :)

ollivoll
2014-05-04 08:41
#65

Skulle det inte vara härligt om min rygg kunde upphöra med sin värk, försöker ju ge den kärlek. Skulle det inte vara härligt att få träffa sin andliga själsfrände:)) jooooooo, det skulle det:))

gardit
2014-05-04 20:29
#66

Visst skulle det vara härligt med lite nya input, inspiration, ideer och idesprutande eldsjälar🌊👍 

Å, det skulle vara underbart om mötet i morgon går "åt rätt håll" att man kan åka därifrån med tillförsikt om att allt blir bra.🎈

[::Vera::]
2014-05-07 09:22
#67

Skulle det inte vara härligt om trycket kunde lätta något på jobbet, hemma och i mig just nu. Skulle vara härligt med lättsamhet på alla plan.

[::Vera::]
2014-05-20 17:19
#68

Det skulle vara härligt om jag kunde börja ta emot lite mer enkelhet!

[::Vera::]
2014-05-20 21:42
#69

Raderar #68 . Ahhhhh! Tanken lurar mig hela tiden att värdera bra/dåligt, fel/rätt, lätt/svårt..bla bla bla.

Allt är ju som det är, och det är bra för mig. Det är redan härligt att jag nu får lära mig att leva med mig varje dag. Det är så det är, och när jag kan det så kommer det att bli enklare.

Annons:
Minney
2014-05-22 05:27
#70

Visst skulle det vara härligt om det lugn och den trygghet jag känner när jag mediterar skulle kunna följa med mig under hela dagen så att stressreaktioner och frustration fick ännu mindre plats i mitt sinne.

Otroulig
2014-06-02 22:19
#71

Så underbart YIPPEE, pirr glatt det skulle vara om det kom in lite nya människor i mitt liv. Härliga människor som har lite liknande inställning som jag. Som jag kan skratta med och som öppnar upp lite nya vägar. 

 Det skulle vara helt fantastiskt om jag kunde hitta mitt nya hemma - på landet och att jag där kan bygga mitt växthus precis som jag sett det i mina drömmar. Med mur, kristallkrona och allt. Nu vet jag ju vilket fantastiskt golv jag ska ha 😃

Sen vore det ju jämra nice om den dära trygga, varma och kärleksfulla mannen kunde pallra sig närmare. Han ska ju bo med mig i mitt nya hemma.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-06-02 22:28
#72

Jag hakar på dig Otroulig!! Har sen en tid helt isolerat mig från allt och alla och det känns bra, behöver inte det umgänget. Men det är verkligen ingen jag vill behålla 🤔, ger mig inget så varför slösa mer tid. Jag är redo för mitt liv! Det nya kapitlet! 

Så skulle det inte vara underbart härligt med ett gäng härliga människor med liknande inställning som jag, kärlek - harmoni - gemenskap - glädje - lycka - underbara skratt och fantastiskt umgänge i med och motvind - lojalitet - respekt och allt det goda!!

Och skulle det inte vara härligt om den där underbara mannen, som jag ska spendera resten av mitt liv med kom in i mitt liv och vi gjorde om i min lya precis som vårt hem ska vara! Har banne mig inte haft en enda kille på besök/dejt/fest här övht, så den killen kan skatta sig lycklig 😉

Och skulle det inte vara underbart härligt om det visade sig vad det är jag ska jobba med och var. Känner mig nöjd där jag är men känner ju så starkt att det är härliga utmaningar på G! 

❤️


Theleonora
2014-06-26 14:55
#73

Skulle det inte vara underbart härligt att sluta bry sig om vad alla andra tycker och tänker! Bara släppa det och låta det rinna av mig. Var och en tar andra för sitt, så även jag!! Så väck med alla röster i huvudet. Skulle det inte vara underbart härligt att tillåta flöde i kroppen och vara fylld av energi! Tack!


spull
2014-06-26 21:26
#74

Skulle det inte vara härligt om du ringde? Vill höra din underbara röst och dina andetag. Prata om precis exakt VAD SOM HELST… U

må gott ~

Otroulig
2014-07-03 21:55
#75

Det skulle kännas så fantastiskt bra och jag känner redan tacksamheten av att min dator fungerar helt perfekt, precis som den gjorde när den var ny. Att jag kan använda ALLT tekniskt i mitt hem på bästa möjliga sätt. Att jag kan njuta av tekniken och att någon/ något bara löste alla motstånd.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-07-03 22:24
#76

Pussa den Otroulig!!! 😍😍😍😍😍❤️❤️❤️ Det funkade på min nya, helt utan logik. Både att den började krångla för att jag oroade mig för den, och att den började fungera super igen för att jag släppte oron och pussade på det istället!! 😛

Annons:
Otroulig
2014-07-03 22:36
#77

Ja!!! Haha, tror bara jag klappat på den. Pussar och massor med kärlek ska den få!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

ulraxe
2014-07-04 20:14
#78

Skulle det inte vara härligt om jag fick mitt kreativa välbetalda superroliga med bara arbetsdagar på helgfria vardagar. Att få vakna till en arbetsdag och känna:Yes äntligen får jag jobba🙂

Otroulig
2014-07-13 21:29
#79

Skulle det inte vara härligt att vakna i morgon och vara fylld av glädje och energi. Lust att göra saker - känna hur livsglädjen spritter i kroppen och känna att ALLT är möjligt 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-07-13 23:21
#80

Skulle det inte vara härligt att möta några nya kärleksfulla människor att prata med lite spontant på stan imorgon. Det skulle också vara härligt att imorgon besöka den där gamla kyrkan med helt öppet och förlåtande hjärta, bara för en kort stund. Det skulle vara skönt.

Älvan
2014-07-13 23:41
#81

Liv Jag tycker du istället ska ta med din kyrka som du har i ditt hjärta till den kyrkan och låta din kyrka ta plats där. Det är kraftfullt vårat inflytande på omständigheter och omgivning. Låt små vågor rena dig och kyrkan och det du kallar dåtiden. När du gör så ändrar du det vi kallar dåtid för alltid. Det finns bara nuet. Allt annat "its gone"! (Imagine me… kirk frankling) Lycka till med att sprida ditt ljus över alltet. :)

Älvan
2014-07-13 23:45
#82

Skulle det inte vara härligt att bli välkomnad av min älskade storstad i morgon. Som jag längtat efter dig! Allt ordnar sig trots mycket oklarheter. Jag vet inte hur och det är inte viktigt. Det som är viktigt är vårat varma möte min stad och vänner! Säger redan tack på förhand. Såhär oklara situationer har jag råkat ut för många gånger och det skulle vara så härligt om verkligheten överträffar mina förväntningar. Superhärligt!!! :)

MissInAction
2014-07-13 23:49
#83

Skulle det inte vara underbart härligt om kommande arbetsvecka på praktiken blev full av inspiration och arbetsglädje och chans att balansera tankarna! ❤️☀️🎈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[::Vera::]
2014-07-13 23:49
#84

Tack tack Älvan för de orden ❤️. Du vet, jag vet inte om jag egentligen fixar det här. Blev rädd precis just nu för att jag inte klarar det så bra, och för den skammen som fick fäste i mig då.

Älvan
2014-07-13 23:53
#85

Jag kände på mig det vännen. Du ska inte pressa dig till något. När tiden är inne kommer du stega in med lätta steg. Jag är helt säker på det Liv. Det är ingen duktighetstävling vet du väl? Du måste inte nånsin gå till den kyrkan eller så gör du plötsligt det! Light and bliss

Älvan
2014-07-13 23:56
#86

Liv Kom ihåg att du kan känna skam, men skammen är inte du. Det är en känsla. Känslan kommer från tankar. Du har makten över dina tankar. Kom ihåg mindfullness. Titta på din känsla och vilka tankar skammen får näring från.

[::Vera::]
2014-07-14 00:00
#87

Älvan

Önskar dig en superhärliga dag imorgon! Du ska se att den blir perfekt och att allt ordnar sig, så strålande som du är!🙂

[::Vera::]
2014-07-14 00:10
#88

Älvan. Jag kommer inte att pressa mig bara för att få det gjort eller för att jag har bestämt det idag. Jag får inte göra det helt enkelt. Så nu har jag lovat mig det! Minsta motstånd så väntar jag lite. Ska försöka minnas imorgon det du nu skrev. Tack vännen!

Älvan
2014-07-14 00:33
#89

Liv Tack! :) Det går bra för oss båda. Som en dans med rosa skor som jag tar på mig nu när jag åker och som jag hade när jag dansade så härligt! :) Du kanske också behöver magiska skor?

[::Vera::]
2014-07-14 00:53
#90

Älvan. Det går hur bra som helst för oss nu! Allt ordnar sig bra☀️ Haha, ja jag har ju hakat upp mig på dina rosa skor på något underligt vis, så det förvånar mig inte om jag behöver hitta egna magiska skor 😃… Ska hålla ögonen öppna imorgon efter magiska skor.

Annons:
Theleonora
2014-07-15 11:28
#91

Skulle det inte vara underbart att släppa denna beslutsångest!


gardit
2014-07-16 19:26
#92

skulle det inte vara härligt om några arbetsgivare ringde och bad om en träff för ev. anställning, bara så där spontant…

MissInAction
2014-07-17 00:13
#93

Skulle det inte vara härligt och underbart att känna lugn och tillit! Skulle det inte vara underbart att känna trygghet! Skulle det inte vara härligt att må riktigt bra igen och BARA bra!! 🥳☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-08-04 21:34
#94

Gud vad härligt det skulle vara att umgås med människor som älskar sig själva och lever i flödet! Det skulle vara underbart att som två solar stråla bredvid varann. Att kunna ge och att den andra kunde ta emot! :) Tack för att detta redan börjat hända mig! :)

[::Vera::]
2014-08-04 23:50
#95

Ja ja ja ja!! 🙂 Jag vill ha fler människor som älskar sig själva, trygga och med god självkänsla nära mig. Människor med varma härliga hjärtan, fulla av skratt, modiga och öppna för LIVET😍❤️.Människor som tillsammans med mig kan fira alla små och stora glädjeämnen som dyker upp. Det skulle vara härligt med champagne som alltid ligger på kylning i mitt nya hem, redo för alla som vill skåla för livet med mig!!… Man kan ju ta bara ett halvt glas om dagen eller så 😎.

[Torahzen]
2014-08-06 19:14
#96

Skulle det inte vara härligt om jag var pigg och utvilad och full av energi!

linnease
2014-08-06 20:53
#97

Jaaaa.. Det vore härligt. Och om allt bara var kul och lagom lätt ❤️❤️❤️❤️

Annons:
Älvan
2014-08-06 20:57
#98

Skulle det inte vara härligt om jag fick fortsätta må såhär bra och ännu bättre! :)

[::Vera::]
2014-08-07 18:32
#99

Åh ja äntligen… Skulle det inte vara härligt med en egen pool och nya underbara sexiga upplevelser tillsammans med en KÄRLEKSFULL och nyfiken person som kan ta emot.

…eller någon med typ aborremun (minitänder)

szirius
2014-08-08 00:32
#100

skulle det inte vara härligt om jag gjorde slag i saken och började vända tilbaks på dygnet🤪 ….nu; 🤗🎈👋🎧 i morgon;🤦‍♂️🥵😴😟

skulle det inte vara härligt om jag lyckades börja dricka mer vatten varje dag? Jag gör det i perioder och sen glömmer bort, men nu fick jag påminnelse igen från Kathja! Jo, det blir härligt, enkelt, hälsosamt, uppfriskande och hjälpsamt för hela kroppen. Yes!🥳

Theleonora
2014-08-08 15:32
#101

Skulle det inte vara underbart härligt att känna i kropp, knopp och själ att jag är värd att leva det liv jag drömmer om. Att jag är värd mina önskningar och drömmar! Att allt kommer till mig enkelt! Tack!


Theleonora
2014-08-08 17:39
#102

Skulle det inte vara underbart härligt att om jag nu väljer att gå ut och träffa dessa människor (som jag har hållt på avstånd av rätt anledning, speciellt en av dom) att jag är fast förankrad i mig själv ich känner efter vad jag vill göra, säga och inte föra och säga. Det är helt och hållet upp till mig. Och att jag när jag känner för det går hem :). Skulle det inte vara underbart härligt att överhuvudtaget kunna bestämma mig om jag ska gå eller inte :)


Otroulig
2014-08-10 03:43
#103

Det skulle vara så underbart att hitta till den höga vibben igen. Att känna hur hela jag bara strålar och låter allt flöda helt utan motstånd. Det vore så härligt att ta emot igen, att få inspiration som leder till idéer som leder vidare till händelser som bara flödar på som underbara gåvor från universum, bara för att jag kan och vill❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-08-29 23:19
#104

Skulle det inte vara härligt att vakna imorgon full av energi igen. Tänk om jag kunde springa på jättefina kläder som jag direkt känner mig snygg i utan att behöva ut och in i varenda affär. Då blir det mer tid över till cafe och gott fika. Det vore härligt! Jag vill gärna träffa på glada människor imorgon med.

Annons:
Otroulig
2014-09-07 13:10
#105

Skulle det inte vara härligt om allt bara flöt fram, det ena gav det andra i ett självklart flöde? Skulle det inte vara härligt om jag insåg att det faktiskt redan gör det? Skulle det inte vara härligt att vara helt öppen och lita på att det faktiskt redan flyter fram och att jag bara behöver öppna upp och verkligen VETA att det är så. 

Skulle det inte vara härligt att hitta den där vetskapen igen? JOOOOO.  Så därför gör jag det nu - går in i känslan att allt redan finns, det mest perfekta underbara händelseförlopp är redan klart, det pågår nu. Jag behöver bara hitta känslan av total tillit. 🌊🌈❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-09-07 14:18
#106

Åh så bra att du skrev det där Otroulig för det fick mig att formulera färdigt en tanke som har pockat på… Vi formulerar oss ofta som du gjorde, vi vill "hitta tillit", "hitta vårt flow" osv. Men vi behöver inte HITTA det, vi behöver SLÄPPA. Vi ÄR kärlek och kärlek är nedströms, det är tillit, det är ease. Så det vi behöver göra är att SLÄPPA, släppa gamla föreställningar och framförallt släppa våra rädslor. DÅ finns det inget som är i vägen för ease och nedströms! Så för att vara tillit, kärlek och ease så ska vi bara släppa. Tänk så härligt att släppa alla rädslor som står i vägen för tillit. ♡♡♡

Otroulig
2014-09-07 15:07
#107

Det blir lite höna eller ägget tankar;) När jag tar mig in i känslan av vetskap, så finns det inte plats för några rädslor. Pffhp borta!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-09-07 15:43
#108

Så kan det kanske vara. För mig är det lättare att "släppa" än att "hitta" - det är mer av saknad i att hitta eftersom man då letar efter något som man (tror sig) inte har. I "släppa" bor en kontroll över skeende. För mig har det iaf hänt under i och med att jag har släppt.

Otroulig
2014-09-07 16:50
#109

Kan tänka mig att ligger det någon specifik rädsla, som man kan ta på, så är det kanon om man aktivt kan släppa, då blir man ju fri och kan flyga upp på High flying Disc. Men är rädslan inte identifierad utan man mest bara irrar runt ;) och kan ta sig in i "minnet" av att allt är möjligt, så är det kanon.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-09-07 17:34
#110

Jag tror inte att vi behöver identifiera dem "en och en", bara släppa. 🤔

Men som sagt, man ska göra det som känns bra. 👍

Otroulig
2014-09-13 12:57
#111

Det vore fantastiskt härligt att hitta det där perfekta jobbet, som ligger nära, som har en underbar kärleksfull chef, som har roliga arbetsuppgifter som får mig att känna att jag gör skillnad, där jag hjälper människor och får dom att må bra. En superbra lön naturligtvis, mindre arbetstimmar - lediga fredag eftermiddagar, härliga roliga arbetskamrater som tillsammans med mig arbetar gemensamt och vi matchar varandra så perfekt så att vi gör stordåd och lyfter varandra till nya höjder. Vi skrattar mycket och kan vara öppna och vara oss själva.  

Jag vaknar på morgonen med ett leende och längtar att få gå till denna underbara arbetsplats där det finns så mycket kärlek.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2014-09-13 13:01
#112

Yes Otroulig!! Fint att du prickade inlägg 111 också, ser fint ut 😃 

Åh, skulle det inte vara underbart om min huvudvärk försvann! Tänkte dra in till stan på KulturNatten som pågår hela dagen 🙂
Edit: Skulle det inte vara underbart om jag kände mig 100%! 😃🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-09-13 13:16
#113

Åhh!!! 111 Perfekt JU!🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

satsuke
2014-09-13 14:26
#114

Skulle det inte vara härligt om mitt ex tog sig i kragen och hittade ett annat boende och flyttade SNART så jag kan få känna lugn och ro och starta mitt eget liv 🤔

[Kathja]1
2014-09-13 15:04
#115

Skulle det inte vara härligt att flyta på i livet med kärlek och lätthet. Att kunna fortsätta att rusta upp och ta hand om vårt Hemma. Att ha spännande möten som gör att livet lyftet ännu fler snäpp. Det skulle vara super härligt!!! Det är härligt. ♡♡♡

Otroulig
2014-09-18 06:55
#116

Åh vad härligt det vore med en smalare, starkare kropp. Vad skönt det vore att få inspirationen att äta och dricka sundare, att träna regelbundet.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-09-18 07:16
#117

Åh vad härligt när R ringer idag och allt bara löser sig! So be it! ♡♡♡

Älvan
2014-09-20 21:59
#118

Otroligt Jag är med på den! Tänk vad härligt det känns att ha en smal, snygg och vältränad kropp. Och att jag mestadels endast blir sugen på mat som är bra för mig! Tänk vad härligt det skulle vara att sömnen var djup och utvilande och att det var lätt att komma i säng i tid.

Annons:
[::Vera::]
2014-09-24 22:13
#119

Det skulle vara härligt att ha någon att tjabba med, vara med, älska med, skratta med, snacka med, uppleva med, vila hos. Någon som är trygg och älskar sig själv i första hand.

Theleonora
2014-09-24 22:21
#120

Skulle det inte vara underbart härligt att vakna till en underbar dag, där allt bara löser sig till det bästa för mig och alla inblandade. Skulle det inte vara underbart härligt om det här jobbiga visade sig, kom fram i ljuset. Skulle det inte vara underbart härligt att stå trygg i sig själv kring allas åsikter, och göra deg som känns rätt för mig!!! Skulle det inte vara underbart härligt med ett bra och värdigt avslut på sorgen och att han får vila i frid och att vi alla finner inre ro!!! ❤️❤️❤️


Otroulig
2014-09-24 22:32
#121

🤗 Thea,

Det skulle vara så fantastiskt härligt att ha ett jobb som jag längtar till, där jag är full av energi och brinner av arbetslust och arbetsglädje. Där jag har eget ansvar och får ta beslut och arbeta fram egna idéer som lyssnas på. Det skulle vara så fantasiskt härligt att få vara delaktig i skapandet - att få vara med i gemenskapen. Ett arbete där jag känner glädje och där jag verkligen känner att jag bidrar till gruppen. Där hela gruppen kommer i alignment och arbetar efter samma mål och kommer framåt uppåt. 

Skulle det inte vara härligt att ha ett underbart, vackert och harmoniskt hem på landet att åka hem till sen där det finns någon som jag kan stråla mot  och berätta om hur rolig dagen har varit och kunna krypa in den där varma sköna famnen där jag kan fnissa och retas lite. 

Japp se där 👍 - där fick vi nog in allt!😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-09-25 00:32
#122

Jaa hit in skulle jag ju! 
Skulle det inte vara härligt och underbart om det faller sig så att jag har precis allt jag behöver för min flytt till Tallinn!! En spelbar dator, kläder och alla saker som jag kan behöva för att bo och må bra i mitt nya hem! ♥ 🤗🥳
Perfekt!! TACK! 🎈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Fdtr
2014-09-25 10:33
#123

Skulle det inte vara härligt om jag snart får ett jobb där jag stortrivs både med arbetsuppgifter och arbetskamrater och som dessutom ger tillräckligt bra betalt för att kunna få lite guldkant på tillvaron.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Älvan
2014-09-25 13:48
#124

Det känns helt underbart när jag får komma till New york. Jag ser mig själv på moma. Jag ser migsjälv överblicka Hydepark från takterassen på Metropolitan med champagne i handen. Jag känner den bubblande glädjen och tacksamheten när jag gör detta redan i mitt nu. :) Jag ser migsjälv och barnen på Ön med mina barn hos bästa vännen. Jag känner en stor förväntan inför alla möten och resor. All lycka som fyller mitt hjärta. All kreativitet som frigörs. Tack Gud, jag känner att det redan är här! :)

TezzD
2014-09-25 14:10
#125

Det skulle vara härligt om ordet INTE slutade att existera när man ber om saker 😉
För det ÄR härligt OM allas önskningar här inne slår in! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Älvan
2014-09-25 15:54
#126

Därför önskar jag på andra sätt! :)

TezzD
2014-09-25 15:55
#127

Helt rätt Älvan 👍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Otroulig
2014-09-25 20:54
#128

Det gör inget att ordet inte är med, för det är vibben som räknas. Men man gör som vill. Det som känns bäst för en. 

 Vi har ju haft någon gammal tråd om det också, att vi i vårt undermedvetna slopar ordet inte. T.ex:  Jag ska INTE missa kubben denna gång, faktiskt gör att vi missar kubben. För ordet inte sorteras bort. 

Så som AH-säger - tala endast om det ni vill ha.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-09-27 01:56
#129

Skulle det inte vara härligt att få känna lättnad kring M! ♥
Skulle det inte vara fantastiskt att få vara i mig själv och bara fokusera på mitt må-bra i stället för att tänka på honom var och varannan minut. 

Skulle det inte vara härligt att hitta tillbaka till KUL och LÄTTNAD igen! Yes! TACK!! 😍

Och skulle det inte vara underbart med en skön natts sömn nu och så vaknar jag pigg, utvilad och frisk och stark i morgon 😃❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SuzanneV
2014-09-27 12:10
#130

Skulle det inte vara härligt med det där mötet som jag har i min känslovibb! Ses och lära känna varandra, snacka om livet och skapa tillsammans. Skulle det inte vara härligt med ett möte där vi naturligt faller in i djupa samtal, skojar och skrattar tillsammans. Skulle det inte vara härligt med ett möte där vi peppar, stöttar och vägleder varandra framåt med våra gemensamma krafter och gåvor. Skulle det inte vara härligt att mötas och göra något kul ihop. Leva livet!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Theleonora
2014-09-27 17:45
#131

Skulle det inte vara underbart härligt att ta ansvar för allt jag skapat hittills. Skulle det inte vara underbart härligt att acceptera mig själv till fullo, att jag inte visste bättre och nu när jag vet bättre så gör jag bättre tills jag får det resultat jag vill! Skulle det inte vara underbart härligt att ha tillit! ❤️


MissInAction
2014-09-28 14:43
#132

I sann talk only about what you want-anda ♥

Vore det inte helt underbart om jag kände mig stark och frisk! Om jag kände att kroppen mår bra och strålar och fungerar precis som den ska! Och skulle det inte vara fantastiskt om jag kunde börja träna ordentligt igen och sjunga ordentligt igen - om kroppen bara blev helt frisk och energisk igen!
Vore det inte fantastiskt om jag kände mig helt igenom nöjd med min kropp och uppskattar den precis så som den är och för allt den gör för mig! 
Skulle det inte vara härligt att ha en laptop som är snabb, lätt och som klarar grafikkrävande spel och video i full-HD och med fantastiskt ljud! En som jag kan ta med mig överallt, kan skriva bloggar och noveller i och spela och chatta och redigera foton i! ♥
Skulle det inte vara fantastiskt härligt om jag och M hade en sån fin relation igen! En relation där det är lätt att umgås, lätt att prata och vi trivs fantastiskt bra i varandras sällskap och där vi lyfter varandra!! Skulle det inte vara underbart om jag kände mig sedd av och uppskattad av honom igen!! Och skulle det inte vara härligt och underbart om jag helt gav upp tankar om vad han gör och vad han tänker och istället fokuserar på att må bra!! 
Och skulle det inte vara härligt att ha inspiration och lust till att laga god och näringsrik mat och kunna njuta av goda måltider varje dag!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
gardit
2014-09-29 10:10
#133

Skulle det inte vara härligt om man kunde leva i ömsesidig kärlek, vänskap och samförstånd med de människor man har omkring sig och lever medBlomma 

Och alldeles helt underbart om de problem vi står inför skulle lösa sig på ett sätt som är gynnsammt för alla inblandade🌊🎈

MissInAction
2014-09-29 10:23
#134

Åh skulle det inte vara härligt och fantastiskt om jag kunde få nya, hela och snygga kläder!! ♥
Byxor! Vinterskor! Vinterstövlar! Snygg, skön vinterjacka! Och snygg handväska!

Och skulle det inte vara skönt att vara stark och att ryggen, nacken och axlarna bestämde sig för att inte göra ont i dag! ♥

TACK! ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2014-09-29 13:00
#135

Åh, vad jag är besviken på omgivningen, känner inte alls att jag fått nåt stöd från vänner och de lyser med sin frånvaro. Kanske lika bäst…

Så härmed önskar jag mig: skulle det inte vara underbart härligt att vara omgiven och i sällskap av en underbar skara människor, varma, kärleksfulla, lyckliga, trygga, glada där lycka, glädje och kärlek frodas!!! 

Och skulle det inte vara underbart härligt att vara i full gång med träning och hälsa, ta hand om mig själv, min sömn, mat och kropp och knopp på bästa sätt för mig!!!

Och skulle det inte vara underbart härligt om det blev klart med jobb för min del, att jag får flera jobberbjudanden och det bara är att välja och vraka!!!

Tack!❤️


Theleonora
2014-09-29 14:29
#136

Sen skulle det ju också vara fantastiskt underbart att få bilen servad till en billig peng och även tvättad!!

Skulle det inte vara underbart härligt att hitta en bra frisör som ger mig den frisyr, färg och slingor som jag så bra passar i och vill ha, också det billigt och bra service!!🌊


Theleonora
2014-09-30 11:25
#137

Skulle det inte vara underbart härligt att sänka garden helt och hållet och ta emot hjälp!!! Tillåta allt och alla som vill (och som är bra för mig naturligtvis) att komma fram och hjälpa!! Skulle det inte vara underbart härligt att ta emot allt positivt som kommer i min väg, med kärlek. ❤️


Älvan
2014-09-30 18:39
#138

Det skulle vara härligt om toleransen och generositeten i världen ökade. Underbart om fler öppnade hjärtat till kärleken. Fantastiskt om detta även omfattade mig. :) Underbart det skulle vara att finna likasinnade som ni här ute IRL!

[Kathja]1
2014-09-30 21:31
#139

Skulle det inte vara härligt att jag nu har lärt mig vad det nu är som XXX på jobbet ska lära mig så hen försvinner ur mitt liv!

Annons:
Otroulig
2014-09-30 22:19
#140

Hihi, min XXX är borta. Hoponopa lite vetja!😛

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-09-30 22:53
#141

Hmmm, får se om jag anser att hen är värd att bli hoppalånghoppad… 🤪

gardit
2014-10-03 18:51
#142

Skulle det inte vara härligt om jag kunde ge mig ut på en pilgrimsvandring till Santiago de Compostela, en 80 mil lång promenad, och sen kan ingen säga att jag inte har funderat igenom saker och ting💓

linnease
2014-10-03 19:17
#143

Oooh.. Jag skulle behöva en 80 mils långpromenad med tror jag.. Undrar om det är kallt uppe på höjderna där på hösten?

szirius
2014-10-03 19:22
#144

# 143  Oooh.. Jag skulle behöva en 80 mils långpromenad med tror jag..

förlåt men jag började skratta😂😂så skööön kommentar!😛🤗

Älvan
2014-10-03 19:29
#145

Långpromenad?! :-O LOL bara packa ryggan m lite varm choklad o dra liksom! :) Skulle det inte vara härligt med vänner som hör av sig och vill hitta på saker och umgås med mig! Som kom hem till mig och jag bjöd på champagne och vi pratade om det som är viktigt. Om nya vänner kom in i mitt liv. Om det fanns vänner jag kan få pyssla om och ta hand om och som också var intresserade av hur jag hade det. Jag tackar på förhand för att det kommer bli så och för att jag många gånger kännt denna härliga kärlek och gemenskap mellan vänner. Ett systerskap. Dessutom skulle det vara underbart om min syster ville dela gemenskap med mig och umgås som vänner. Jag tackar för att jag redan nu har vänner. Tyvärr inte fysiskt i mitt hem, men i andevärlden, här och ute i landet och världen.

szirius
2014-10-03 19:39
#146

# 145 me too skulle vilja ha vänner i mitt HEM ikväll, eller i morgon, men alla är uppbokade…makens kompis kommer hit ikväll, så det blir ändå socialt, men jag skulle vilja ligga i sängen o babbla o dricka champagne o filura om livet o prata o skratta! O jag med saknar syster yster, hon är på precis andra sidan jorden, nära på skype o alltid i mitt hjärta men fysiskt vill jag kraaama på henne🤗

Annons:
Otroulig
2014-10-03 19:51
#147

Ähh vad sjutton, jag dricker bubbel och har ju er här, Så jag har redan det ni suktar efter 😎.

Sen har jag en fin syster också ❤️ några kilometer härifrån, om det skulle uppstå behov. Hon finns alltid där ❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-10-03 19:54
#148

jag har ju inge bubbel hemma!!!!

Otroulig
2014-10-03 19:57
#149

Jag har ALLTID bubbel hemma på fredagar 😎 teletransportera dig hit vetja, du kan få fiskgryta…eller näjustja - du äter ju inte det. Men lite Emendaner (stavas det så) bönor till bubblet?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-10-03 20:02
#150

I´ll be there😍

MissInAction
2014-10-03 21:53
#151

Åh pilgrimsvandringen till Santiago de Compostela har jag också velat vandra ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-10-03 23:09
#152

har ni läst tisdagskvinnorna?😉

[::Vera::]
2014-10-03 23:12
#153

Nej, vad är det Szirius?

Annons:
szirius
2014-10-03 23:59
#154

en bok, som handlar om några kvinnor som gör en pilgrimsvandring tillsammans, kom att tänka på den

[Kathja]1
2014-10-04 16:18
#155

Det är en väldigt lång promenad! Coolt, fast inget som lockar mig. Skulle däremot kunna tänka mig att ge mig ut på vandring, sådär utan annat mål än att njuta, se vart livet för mig och vilja möten som ligger på lur. Fast inte idag för idag är jag bara så seg. ;-)

[Torahzen]
2014-10-04 20:53
#156

Jag skulle verkligen kunna tänka mig den vandringen. Fast just nu går det inte så bra ihop med en 6-årig dotter….

[Torahzen]
2014-10-04 20:54
#157

och maken förstås. Han vill nog hellre spela golf än att hänga med.

[Kathja]1
2014-10-04 21:51
#158

Men då kan ju de två hänga Tora så kan du vandra. ;-) ♡

MissInAction
2014-10-04 22:14
#159

Skulle det inte vara härligt och underbart att vara glad igen!! Att vara ångestfri och lätt i hjärtat ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
2014-10-04 22:19
#160

Det vore underbart om det vore så enkelt. Jag vill inte vara från lillan så länge. Nu har jag varit på kurs och varit borta långa dagar, men komit hem på kvällen och sovit hemma. Mycket saknad av dottern som dessutom är sjuk i förkylning.

Annons:
[Kathja]1
2014-10-05 11:03
#161

Det är så enkelt som vi gör det Tora. 😎 Men jag vet, allt har sin tid så även barntiden. 🤗

sweetgum
2014-10-07 11:02
#162

Om jag kunde fixa ett jobb så jag kan bli självständig igen!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

MissInAction
2014-10-10 08:32
#163

Skulle det inte vara fantastiskt om jag hade lika mycket energi och var lika pigg som jag är på våren? Jo, det skulle vara helt underbart! 🤗☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-10-10 11:22
#164

Vad härligt att vara mig själv fullt ut. Att uppfatta min intuition. Att vibrera i min sanna själs färger. Att lysa i mina färger hela dagen. Att göra det mina innersta önskningar vill. Att leva i allt kärleks överflöd. Tack Gud för att jag finns.

szirius
2014-10-10 11:57
#165

Vad härligt att släppa blockeringar kring att tillåta mig få hjälp, att ta emot med öppet hjärta när mina böner faktiskt besannas.

Theleonora
2014-10-10 11:58
#166

Jag kopar din Szirius; 

Vad underbart härligt att öppna upp, ta emot med öppet hjärta och bara tillåta mitt vortex fullt ut!


[Torahzen]
2014-10-10 21:38
#167

Skulle det inte vara härligt att få beröm från mina chefer….

Annons:
szirius
2014-10-10 21:51
#168

#167 the work dök upp när jag läste det Torah….är det sant att du behöver beröm? och vända på steken…berömma dig själv...berömma dina chefer…

[Torahzen]
2014-10-10 22:06
#169

Det enda jag hör från cheferna är negativ kritik. Och, visst, jag är bra på att kritisera mig, men jag jobbar på det. FÖR JAG ÄR JU BÄST PÅ ATT VARA MIG!

[Kathja]1
2014-10-10 23:08
#170

Börja med att ge dem positiv feedback Tora, dem och alla andra inklusive dig själv. Jag lovar att det kommer att bli en förändring. 🤗

[Torahzen]
2014-10-10 23:16
#171

Jag ska se till att manifestera något! Själv är jag nöjd med mitt rensningsryck i kontoret hemma. Heja mig! Nu är jag på G!!!

Otroulig
2014-10-20 21:10
#172

Visst vore det underbart med ett nytt roligt  jobb, Tummen upp, i staden, eller straxt utanför med en massa roliga arbetskamrater, lika bra gäng som jag har nu, med roligare arbetsuppgifter med eget ansvar. Gärna i något service jobb - där jag gör något för andra. Lediga fredagar, bra lön, fritt, jag kan ta med hunden. Fast anställning så jag kan köpa mitt hus, Tackar tackar!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-10-20 22:03
#173

Visst vore det härligt att sluta snacka och börja AGERA istället. 🤪

Theleonora
2014-10-21 12:12
#174

Imorgon ska jag på arbetsintervju och jag önskar innerligt att jag får visa mitt underbara härliga jag. 

Jag satt och pratade med kollegan idag och insåg att jag har brutits ner nåt så enormt i självförtroende i det jobb jag har nu och samma sak med en kille jag träffade på jobbet. Jag har tappat bort mig själv. Men nu är det dags att ta tillbaka alla mina delar och jag börjar med att det går galant på jobbintervjun!! redo för nåt nytt!


Annons:
[Torahzen]
2014-10-21 13:16
#175

Heja dig Thea! Det kommer att gå superbra!!!! 👍🥳

MissInAction
2014-10-21 19:09
#176

Wieee spännande, Theo! ♥ Önskar dig lycka till! Kom ihåg att det är meningen att vi ska ha roligt - även på intervjuer 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

gardit
2014-10-26 23:50
#177

Visst skulle det vara underbart härligt att känna harmoni i själ o hjärta💜 visst skulle det vara underbart härligt att ha en fast plats att utgå från🏡 visst skulle det vara underbart härligt om alla bitar faller på plats snabbt och enkelt 👼 p.s. blev mycket glad över eran entusiasm över en 80 mil lång pilgrimsvandring 😍

[::Vera::]
2014-10-27 00:38
#178

Det skulle vara härligt att inte känna mig ensam.. bara för en dag. Tänk vad härligt om jag hade en enda vän i närheten. Någon att bry mig om och som bryr sig om mig och är glad över att jag finns.

Otroulig
2014-10-27 06:50
#179

Vera, jag är otroligt glad för att du finns❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-10-27 06:56
#180

Otroulig Tack vännen! Ni här är fantastiska. Älskar er och är så väldigt glad att ni finns. Det är bara lite tuffare ute i verkligheten.

MissInAction
2014-10-27 09:54
#181

Hihi gardit 😃den långpromenaden alltså.. haha!

Vera vännen, jag säger som Otroulig.. är också glad att du finns och uppskattar din närvaro här 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Älvan
2014-10-27 16:31
#182

Det skulle vara underbart att ha chefer och kollegor som såg dwt bästa i mig och hjälper mig att växa. En arbetsmiljö med arbetsglädje och yrkesstolthet.

sweetgum
2014-10-30 14:21
#183

Det skulle vara underbart om jag får en fin födelsedag här i november!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Theleonora
2014-11-01 11:12
#184

Skulle det inte vara underbart med flow!!'


[Torahzen]
2014-11-03 20:53
#185

Skulle det inte vara härligt med ett jobb som ger mig massor av energi!

Skulle det inte vara härligt med att vara helt utsövd en morgon, helt av mig själv.

Otroulig
2014-11-03 21:04
#186

Det skulle vara superskönt och ease och kul och lätt med en trådlös nätuppkoppling som var snabb, som inte hade någon begränsning och som bara blev installerad -  swisch av sig själv utan att jag behövde göra nåt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-11-03 22:15
#187

Skulle det inte vara härligt och underbart och mitt packande och min flytt skedde helt lätt och smidigt!! TACK! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-11-04 06:44
#188

Skulle det inte vara härligt att få en fri friskvårdstimme, att få sluta tidigare på jobbet för att gå och träna JO och alldeles naturligt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Theleonora
2014-11-04 07:20
#189

Skulle det inte vara underbart om mina tankar kunde håll käften. Är så jäkla trött på allt tjatter… Allt negativt tjatter och oro och ångest.


[::Vera::]
2014-11-04 07:49
#190

Skulle vara härligt om marken idag täcks av vit snö… som gnistrar och gör det lite ljusare. Tack!

[Kathja]1
2014-11-04 09:55
#191

Skull det inte vara härligt att leva i ett naturligt flöde inom alla kärleksfulla områden i livet, både inombords och i det yttre. ❤️

linnease
2014-11-04 11:45
#192

Mmm.. Ease and flow. Safe. Love. Happy. Fun!! Yay, joy! Skööööönt

Älvan
2014-11-04 15:45
#193

Skulle vara härligt att vara fylld av tacksamhet, acceptans och kärleksfulla tankar.

gardit
2014-11-05 07:14
#194

Ååå… det skulle vara så härligt om jag, när denna dag är över kan känna frid i hjärtat. Om den ångest jag bär på ville släppa i och med dagens möten. Tänk vilken härlig känsla när frid och harmoni sprider som ringar på vattnet runt mig och mina medmänniskor.

[Kathja]1
2014-11-07 20:59
#195

Åh skulle det inte vara härligt med en skvätt party, glitter, glam, uppfiffning och snygga kläder!!! 🍸🥳🍸🎧🍸

Annons:
linnease
2014-11-07 23:17
#196

Oooh! Det tänkte jag med häromdan Kathja! Kul! Stod o väntade på apoteket och hamnade på sminkhyllan o provade massa grejor, blev inspirerad. Funderat på frissan oxå.. Lite sofistikerade slingor i håret.. mm. Ljus i vintermörkret!

Älvan
2014-11-08 08:02
#197

Skulle det inte vara härligt att känna sig uppskattad, uppvaktad, snygg, intressant. Och dessutom bli medbjuden av likasinnade på roligheter! Tack för att mitt liv är så. Alldeles snart iaf.

szirius
2014-11-08 15:32
#198

#195 196 nu skulle vi haft ett teleporteringsrör - party hos mig ikväll nämligen😎🍸🤗, ska själv ha kattkostym o kattsmink olala😛

szirius
2014-11-08 15:32
#199

197 du med såklart Älvan!

[Kathja]1
2014-11-08 16:00
#200

Oh ja! Hade älskat att gå på party hos dig. Nu blev jag sugen att ta en roadtrip och åka runt och krama er, dricka champagne och prata om stort och smått. Dansa och yla mot månen. 🥳

Otroulig
2014-11-08 16:19
#201

ÅHHHHH! Szirius Shit, jag skulle ge ett par tusen för att se dig live i katt dräkt! 

Men vad är detta - det här vad ju precis vad jag kände - längtan efter er ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😭

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-11-08 16:23
#202

Just ja, haha, det var ju därför jag gick hit…

Visst vore det härligt att ha någon/ några varma, positiva och ödmjuka själar att dela min gryta/vin med att sitta och surra om Universum, relationer och känslor ❤️

Ännu härligare vore det om den personen var någon man senare kunde krypa ned under täcket med 😉😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[::Vera::]
2014-11-08 16:46
#203

Åh ni är så härliga! ❤️ Jag vill gärna vara där. Träffa varma, fina själar som er. Jag kunde dansa vals med dig Otroulig … och kanske lite tango med MissI…ösa luftgitarr med Linn på bordet.. Catdance med Szirius… Älvdans med Älvan.. Moonwalk med Kathja. osv…osv.. 😎🙂

Otroulig
2014-11-08 17:14
#204

😍 Vera, tänkte på dig, hade gärna sett dig här och dela min gryta och rödvin och bubblat på om livet. En vals hade vi kunnat ta ❤️ Åh vad kul!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-11-08 17:22
#205

Otroulig… Gryta och vin hade jag också gärna delat med dig. 🌺… Pratat om vår längtan efter bondmoror och bönder med kanske😃😉Nej skojar bara.Känner mig så oseriös efter gårdagen känner jag. Förlåt.

Älvan
2014-11-08 17:29
#206

Vilken mysig diskussion! Jag dricker god IPA och tänker attjag kunde dansa salsa som en man jag har heta träffar med lärt mig. :) fattar ni; en MAN som kan o vill dansa! Vilken jäkla bra manifestation av mig! :) :) :)

Älvan
2014-11-08 17:29
#207

Alltså; jag vill dansa salsa med er fantastiska kvinnor!

Otroulig
2014-11-08 17:41
#208

Älvan IPA ?? 

Vera, gårdagen, bönder ? 

Haha nu känner jag mig som ett UFO igen 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-11-08 17:45
#209

Ipa är en sorts öl. Denna från brewdog. Mkt gott. :)

Annons:
[::Vera::]
2014-11-08 18:00
#210

Otroulig….Gårdagens natt ihop med stjärnorna på himlen, bönder och bondmoror pratar jag om.. (dvs norrlänningar hihi). Mmmmm…ny erfarenhet som jag inte delar…just nu iaf 😉.. Det började hursomhelst med ljuvlig dans med poesi i blod och hjärta. Nog om det 😎.

Älvan. Det var en otroligt bra manifestering 🙂! Hur gör du? Hihi. Du kan lära alla oss Salsa… Ja!! Jag kan inte "på riktigt". Bara på mitt sätt.

Älvan
2014-11-08 18:40
#211

Det är salsa på riktigt. Mannen är ganska så säker på salsa. Jag har mycket o lära iof. Men fick till rytmen bra efter ett tag. Han tycker jag har känsla. :)

MissInAction
2014-11-08 21:59
#212

Ooohh jag dansar gärna tango med dig Vera!! 🤗 har aldrig provat, men alltid velat lära mig! ♥

Och wow, jag har också känt jättestarkt på sistone att jag skulle vilja TA MED ER ALLA till Tallinn 🤗😍och att jag vill hänga med er!! 
Så coolt att vi är fler som känt samma nu 😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-11-08 22:04
#213

Vera🙂 nu blir jag nyfiken, det låter spännande. 👍

Miss vi finns ju här.. alltid 🙂 sicken tur va 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-11-08 22:41
#214

#212

Jag tänkte så här att… vals-ok,  luftgitarr-ok, Catdance-oohja, Älvdans-ok, Moonwalk-ok, Salsa-mhmm, Tango-vad i hela…!!?? trodde du kunde lära mig Missi!? 😮😃. Såg tango när jag tänkte på dig ju ❤️.

[Kathja]1
2014-11-08 22:56
#215

Det där hade varit intressant att analysera… Jag menar moonwalk?!?! ;-)

[::Vera::]
2014-11-08 23:07
#216

Kathja

Så är det! Analysera inte så mycket 😉😃❤️

Annons:
Otroulig
2014-11-08 23:18
#217

Haha, jag kan se dig Kathja, moonwalk i köket! :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-11-09 08:40
#218

Ha ha, ja det hade varit en syn! 😎Men det är väl med det där som att se människor i olika färger tänker jag. 🤔

MissInAction
2014-11-10 14:43
#219

Vi kan prova, Vera! xD Kathja, jag tänkte på den där estniska låten som du sa att du skulle kunna ha i din spontandans-playlist! Den hette väl Moonwalk! :D


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-11-10 17:00
#220

Det var ju lite roligt! Den hamnade aldrig i min lista så jag har ingen aning. 🤐

[::Vera::]
2014-11-10 17:54
#221

MissI. Det är klart vi ska prova! Hur svårt kan det vara?! 😉🙂

Precis. Det var Moonwalk den hette. Skön låt. Den hamnade på en av mina listor istället för din, Kathja.  🙂

Men just nu lyssnar jag på Linkin Park- A light that never comes (Rick Rubin Reboot version). Otroligt skön beat i den versionen, och behöver lite de här vibbarna.. just nu bara! Jag bortser från titeln, lyssnar bara på resten av texten 😉

Det skulle vara härligt att väldigt snart vara ute och dansa igen. Det skulle vara underbart att ha energi till det redan till helgen. Fylld av lätthet, glädje och lust att njuta! Jag tror det blir så, för det känns så.

Älvan
2014-11-10 21:38
#222

Vad kul att du Vera varit o dansat. Jag var ju ute förra helgen och dansade som jag inte gjort på mycket länge! Och lärde mig salsa av en hot man. Nu tänker jag mig en repris på samma sak i helgen! Det var ju ett lyckat koncept så jag säger bara mera, mera, mycket mera!! Tack! Sen kommer det bli en härlig sångvecka när jag får sjunga flera gånger. Jag stoppar in tacksamheten här också. Orkar inte byta trådar. Tack för min fina sångröst och kropp som kan njuta fullt ut av sång och dans. Idag hade jag även manifesterat Sarah Dawn Finer som sjöng ett par låtar på körrepet! Det ni! Var det inte bra av mig! Jag grät när hon sjöng! Roligt är att jag på körrepet manifesterat låten smile med kirk franklin som är min favvo just nu! fasiken jag känner att jag med ensamhetskänslor och allt befinner mig mitt i flödet! Jag ger min ensamhetskänsla en stor kram. Den får också vara med. Livet är perfekt operfekt! Tack dessutom för allt tydligare ideer till ny inriktningen i jobbet. Jag kan se framför mig att detta kan bli något mycket stort och bra! Jag kommer ha nytta av mina erfarenheter och kunskaper och min personlighet. Jag kommer kunna använda hela mig själv såsom jag önskat. Tänk vad härligt det kommer bli. Jag kommer bli superuppskattad, tjäna massor av pengar och inte behöva jobba särskillt hårt. Jag kommer jobba av lust och kärlek! Tack gode Gud för att jag är vid denna punkt jag förberett mig för i hela mitt liv! Kram t alla här och jag önskar er alla en het dans! :)

[Kathja]1
2014-11-10 22:00
#223

Skulle det inte vara härligt att alltid ha dagar fulla med skratt och upptåg, tedrickning och kärlek -  happeningfria dagar fyllda av ease and love.

Annons:
Otroulig
2014-11-10 22:22
#224

Det låter underbart Älvan!

Jag hakar på Kathja, en dag med mycket skratt..hehe insåg just att jag skrattat så jag torkat tårar i dag TACK! Ett flow i jobbet - så det känns som att jag gör nåt, som ger mig tillfredställelse när det är klart. 

En glad överraskning så jag har något att se fram emot. Lite pirr i magen vore underbart. 

Åh det vore underbart med ett projekt också - nåt att planera för - drömma om, bli lite exalterad över. DET vore underbart. 

Och SOL SOL SOL ☀️ - det vore underbart med en strålande soluppgång på väg till jobbet i morgon!

Väldans vad allt var underbart i dag 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-11-10 22:28
#225

Skratta är härligt! Jag skrattar i princip varje dag, sådär ordentligt, men idag var det allt lite fattigt på den fronten tror jag… allt är relativt men man kan nog aldrig skratta för mycket. 😃

Nu gjorde du mig sugen på projekt Otroulig! Skulle vilja ha fixa hus projekt (har spånat lite) och ett eventprojekt, och ett litet hemma hos projekt  -  det borde hålla mig sysselsatt lagom mycket tror jag. Det skulle vara härligt att ha! 👍

[::Vera::]
2014-11-10 23:25
#226

Älvan

Hahaha… Jaa!!! Härligt! Ner som en pannkaka och upp som en strålande sol. Bara sådär. Jag visste väl det!! ❤️😃 Och Sarah Dawn och Smile, som är så härliga! Det är klart det blir repris på din Salsakväll! Jag ska försöka få en repris jag med…mhmm..😎😍Får se hur det går. Måste ordna sig med  en praktisk grej först bara….säng! Att sova i alltså! Eventuellt.

Otroulig. Ja det var väldans. Här känns det otroligt bra med konstigt nog!

Älvan
2014-11-10 23:32
#227

Säng!!! Nämen det behövs inte för varken sex el dans! Skratt ;) Nu ligger jag i min säng o ska sova Gonatt!

[::Vera::]
2014-11-10 23:37
#228

Hahaa dansar du inte i sängen?? Va!? Det brukar jag göra. :))

Bra! Du vet vad man gör i en säng då. Godnatt.

[::Vera::]
2014-11-11 15:29
#229

Skämta om allvaret är jag bra på.  Det kanske är gott på ett vis! Älvan, jag är glad och otroligt stolt över att jag vågade chansa och ut och dansa :). Det är inte som i storstäder direkt där man enkelt kan försvinna i mängden om man vill ;)

Allvaret innebär att det känns tyvärr som att jag håller på att förlora mitt rum och säng som jag får hyra hos en vän. Hon har börjat dejta en person och det verkar bli mer seriöst, vilket innebär att hon ev behöver rummet själv. Det bekymrar mig eftersom det är svårt att få tag på billiga rum. Men framför allt har jag känt mig trygg där jag sover! När jag sover i den staden.

Inflödet av pengar är numera äntligen mycket större än utflödet. Men jag blir helt skuldfri och kan köpa bostad först i januari om allt går som jag vill och om jag håller.  Det börjar bli påfrestande för mig att bo hos familjemedlemmar vissa dagar med. Ärligt talat så vet jag inte var jag ska ta vägen! Kan inte bo på ensam på bottenvåning eller i hus här omkring. Det fixar jag inte mentalt, eftersom xet hänger sig kvar här.  Det har tidigare kommit så pass mycket trakasserier, förstörelse och hot ifrån henne.  T om inbrott. Kan inte bo i lägenhet högt upp eftersom jag har utekatt.

Så nu önskar jag mig att allt ordnar sig, och det skulle vara härligt att känna mig ännu mer fri!

Men jag är vid gott mod!!  :) :) … I januari har hon glömt bort att hon hatar mig, eller älskar mig.. eller vad det nu är som hon känner🤔🙂.Och då vill hon inte vara i Norrland längre. Så blir det! 🙂Vad härligt!..Eller så kan jag dra igen. Spelar ingen roll för min del vem som flyttar härifrån.

Det skulle vara härligt att ha en fast plats, en energifylld oas att utgå ifrån. Ett hem. Goda Gud… jag behöver en trygg plats för min egen säng, plats för en soffa, mina böcker och min musik, en dusch/bad och ett kök. Jag skulle vara oändligt tacksam över det.

Otroulig
2014-11-11 18:29
#230

Tackar tackar! En dag full med uppgifter - den första på flera veckor och jag har flödat! Skratt - check - sol - check på dagen …inte på morgonen - men jag är inte knusslig.

Överraskningen vet jag inte riktigt än vad det blir 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Älvan
2014-11-11 19:28
#231

vera i dag sa min terapeut att min starkaste tillgång är min humor när jag med emfas sa att för min del ska fars dag förbjudas. Eftersom min far inte skött sin uppgift som far tycker jag hans dag är förbjuden. Sagt med smärta och skratt. Så är det. Jag bjuder ofta på mina brister och det som gått snett i vardagssituationer och det hjälper ju mycket att mitt i eländet se sig själv utifrån i ett förlösande skratt. Vera! Vet du att jag trots att jag ser i ditt inlägg ditt lidande ser en stark tunnel av ljus! Tänk. Det är mindre än 2 månader till du blir skuldfri! Tänk att allt blivit mycket bättre. Du slipper att gå hem till ett hem där du blir trackasserad av den du bor hos! Det kommer lösa sig vännen. Vera vore det inte helt underbart att du kan bo i ditt eget hem där du känner dig helt trygg och bestämmer själv vem du släpper in! Vera, det är jättenära nu! Bara lite mer tålamod så fixar sig detta. Fokusera på dans och kärlek. Det försöker jag göra! Tänk vad härligt det känns att min förmåga att leva i nuet och njuta har ökat enormt! Tänk vilka underbart kreativa tankar och ideer som hela tiden kommer. Tänk att chanser och möjligheter hela tiden dyker upp så jag kan arbeta i inspiration, kreativitet, kärlek och lust. Och uppskattad för den jag är. På en arbetsplats där alla andra känner som jag. Nu öppnar sig möjligheterna för att mina arbetsförhållanden helt totalt förändras till det bättre. Att jag själv har kontroll över min arbetstid och resurser. Att jag har inspirerande och uppmuntrande chefer och kollegor. Åh, herregud vad det känns bra! Tack Gud för att det redan är här och för att jag är redo att ta emot detta! Och så vill jag på förhand tacka för passionerad salsadejt i helgen! :)

[Kathja]1
2014-11-11 20:15
#232

Yes!!! Idag har varit en dag precis som önskan i inlägg # 223. Tar emot i tacksamhet och önskar mer av samma sak. 👍

gardit
2014-11-11 23:26
#233

Kathja, underbart du är värd många sådana dagar♡

gardit
2014-11-11 23:26
#234

Kathja, underbart du är värd många sådana dagar♡

[::Vera::]
2014-11-12 00:58
#235

#231 Älvan, tusen tack! Det värmer. Du har ju  rätt, det är mycket som känns och är lättare nu. Ja det där tålamodet… Mitt lager var helt slut för över två år sedan. Men det verkar funka att be om mer. För här är jag ju livs levande och stundtals envist malande framåt ;)

Vet inte om det är bättre att skratta ut smärta eller att gråta ut den. Men det är åtminstone roligare att med humor titta på den. Ibland är det liiite svårt att gråta med. Hursomhelst, att ta ett steg åt sidan och se sig utifrån och le åt saken, rycka på axlarna är bra. Som du säger förlösande. Jag kan bli bättre.

Är så trött, men tror i princip hela ditt sista stycket skulle vara härligt om det kom in i mitt liv med. Skön känsla med i den texten. :)

[Kathja]1
2014-11-12 07:05
#236

Gardit 🤗

sweetgum
2014-11-16 13:49
#237

Om jag kunde få det där jobbet trots att det ställer till en hel del.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
gardit
2014-11-16 19:17
#238

Sweetgum, känns det rätt så är det rätt. ♡

[Kathja]1
2014-11-19 22:52
#239

Tänk vad härligt med ännu fler inspirerande samtal, glada skratt, kärleksfull samvaro, ease och high flying. Tänk vad härligt att vara skuldfri och vila tryggt på min grundbult. Tänk vad härligt att flöda av inspiration, hitta givande och lyckade vägar att nå ut och möta underbara människor att samarbeta med. Jag tar emot detta i tacksamhet.

gardit
2014-11-29 09:10
#240

Visst skulle det vara härligt om de problem vi står inför löstes på ett sätt som passar perfekt för alla inblandade. ♡ Visst skulle det vara underbart om alla inblandade kan känna att man lär sig något bra på resan och kommer ut detta som starkare människor! ♡♡♡

[::Vera::]
2014-11-29 13:00
#241

Älvan #231 Okej… :) Stycke 3… Förstår vad du menade i en annan tråd. Tack! Det skulle vara härligt om december stegar framåt snabbt i mitt huvud så jag får flytta in i mitt HEM. Är just precis så oändligt tacksam och lycklig som jag skrev. Jag känner att en stor förändring är här. Det är så härligt :) Älvan… Du har redan manifesterat ett nytt samarbete på jobbet :). Det skulle vara härligt om den sköna känslan i texten #231 fullt ut och till och med över förväntan manifesteras i ditt fysiska. Jag hejar på dig! Gardit Det ordnar sig! I och med din önskan ifrån ditt hjärta så har du förändrat framtiden. Jag själv är överbevisad. Allt kan vara i ditt nu. Även då när det känns som mörkast och kaos. Kram

sweetgum
2014-12-01 15:19
#242

om jag kunde ta körkort snabbt och lätt.

om min kropp blev frisk och stark.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2014-12-02 09:17
#243

En känsla av självklarhet kom i morse. Det vore härligt med lite manliga energier i mitt liv. Det vore härligt att vakna upp med en underbar man bredvid mig. Som extra bonus - för att berika mitt liv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-12-02 18:25
#244

Åh vad jag ser fram emot att morgondagens möte blir får just det utfallet jag drömmer om. Vad härligt att allt är löst. Att vi firar med champagne och allt är ease och happy happy. 🥳

Annons:
Aleya
2014-12-03 22:25
#245

Vad härligt att ha ett fast boende (att skriva som om man redan har det har funkat bättre)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Älvan
2014-12-03 22:33
#246

Vad underbart att jag redan träffat mannen som passar mig perfekt just nu. Underbart att få uppleva underbara saker med honom. Fantastiskt att han inspirerar mig att bli mig ännu mer. Att leva mer. Leva ut. Njuta. Vara mig. I am. I am that I am. Underbart. Och tack fina Gud Fader och Moder Jord för denna gåva!

Otroulig
2014-12-04 06:27
#247

#245 ja om du kan få till en sann känsla i det, utan motstånd och känsla av brist - är det perfekt, det allra bästa!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-12-07 17:12
#248

Det skulle vara härligt om febern kunde gå ner lite snart. Fyra dagar.. orkar nog inte mer. Skulle vara härligt om allt det som gör ont… inklusive huvudvärk kunde lindras. Tacksam för lindring. Känns som jag håller på att gå sönder.

MissInAction
2014-12-07 17:20
#249

Kram Vera 🤗❤️
En försiktig kram.. en sån som man klarar av när man har feber.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[::Vera::]
2014-12-07 17:26
#250

Tack Missi… Behöver en kram :)

Älvan
2014-12-07 18:13
#251

Kommer fler kramar och en bön om snabbt tillfrisknande Vera. Om du är med i meditationen skickar jag helande energier om du vill.

Annons:
[::Vera::]
2014-12-07 20:29
#252

Tack Älvan. Provar om det funkar att meditera sen trots feber o ont. Kanske somnar jag. Du får gärna sända goda energier.

[Kathja]1
2014-12-09 09:11
#253

Dags för en ny tråd, den hittar du här…

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: