Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 721 ggr
satsuke
4/14/14, 6:09 PM

Första steget till att släppa taget...

Det här var precis vad jag behövde idag!

Jag har verkligen kämpat med att på olika sätt släppa taget om min stora kärlek (hur ska man översätta attachment egentligen), alltså hur det ska gå mellan oss - läget är minst sagt oklart. Det har inte funkat och jag har känt mig urusel - varför har jag inte klarat av att vända känslan osv.

Så plötsligt dök denna snutten upp på youtube och den var verkligen sänd till mig från universum!

Första steget att att släppa taget är att verkligen erkänna för sig själv att man inte kan det (just nu).

Så självklart men så "fult" i min tankevärld.

Nu ska jag gå ut och ta en lång promenad och bara känna efter hur extremt fast jag är vid hur det ska gå mellan mig och Han!🧟‍♂️

Annons:
Lannelia
4/14/14, 6:29 PM
#1

Precis vad jag behövde höra idag också! Tack!!!:)


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Theleonora
4/14/14, 7:19 PM
#2

Behövde också detta idag. Helt plötsligt dök en massa gamla rädslor upp, alla på samma gång. Jag kommer inte få killen jag vill ha och jag kommer aldrig hitta rätt person. Jag kommer förbli ensam 😭

Men så kom den här videon :)


satsuke
4/14/14, 7:51 PM
#3

Lannelia och Theleonora - jag tvekade lite innan jag lade upp den, tänkte att det är väl ingen annan som har nytta av den. Men så gjorde jag det - vilken tur! 🤗

En lång promenad med dessa tankar kan rekommenderas!  Jag bara hängav mig helt vilt åt hur jag skulle vilja att allt var och att jag är så ledsen över att det inte är så och fann mig plötsligt verkligen dagdömma om hur underbart det skulle vara och kännas i olika situationer. Och när jag precis hade tänkt på en väldigt känslig sak fylldes jag av en sådan lycka, jag kände verkligen att jag var där, det var på riktigt. Tittade ner på marken - precis framför mig låg en alldeles vit fjäder, lite  dunig…Nu manifesterar jag detta, sa jag högt ut i skogen.

Och /nästan/ allt bara släppte!

Underbar upplevelse 😊

Theleonora
4/14/14, 8:11 PM
#4

Härligt, får testa på min promenadrunda imorgon. Var på promenad innan jag såg videon, men fick ett välbehövligt samtal med en god vän!

Klart du ska dela med dig :) 🤗


[Saz]
4/14/14, 9:22 PM
#5

Denna behövde jag också! :) Tusen tack.

Upp till toppen
Annons: