Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 414 ggr
[Saz]
2014-04-07 14:33

EFT

Jag har hört lite om denna tekniken förut och hittade bland annat några väldigt bra videor på you tube med Brad Yates.

Bland annat "Attract what you want, wants you" och " attract allowing love"

Har nu sen i lördags gjort dessa två gånger om dagen, en gång på morgonen och en gång på kvällen.
Kände ganska direkt att jag blev gladare i magen, lite som fjärilar.

Idag hittade jag även "Love magnet" som jag genast ska börja testa.

Som ni säkert förstår är kärlek något jag verkligen vill attrahera till mig nu, tycker att mitt liv är väldigt bra för övrigt det är liksom den sista pusselbiten.

Något som hände just när jag satt och lyssnade på Love Magnet filmen var att jag mitt i allt fick ett meddelande från en kille som jag haft lite kontakt med inte träffat än. Kanske ett tecken…?

Det jag funderade på är om det är fler här inne som använder sig av denna tekniken?
Har ni några solskenshistorier att berätta?
kanske inte just handlar om att attrahera kärlek utan vad som.
Jag älskar att höra sådana historier för det ger mig så mycket inspiration till att verkligen jobba ännu mer med detta.

😉

Annons:
Theleonora
2014-04-07 14:43
#1

Oja här används EFT flitigt. Det finns gamla trådar också om EFT, där du kan läsa solskenshistorien. Idag har jag valt att köra på Brads video suffering to punish others och oj vad mycket som släpper nu!! Älskar Brad, han är bra. Finns en annan som också har ganska kraftfulla videor Marguerita Vorobioff. Happy tapping!


[Saz]
2014-04-07 14:47
#2

Åh ska genast söka efter gamla inlägg och se om jag hittar några solskenshistorier 😃

Gaula
2014-04-07 17:08
#3

Har du en länk till Love magnet filmen?

[Saz]
2014-04-07 19:32
#4

Absolut http://youtu.be/Pqcjh3MlIkU Jag översatte den till svenska på ett papper så säger detta på svenska istället.

[Saz]
2014-04-07 19:33
#5

Såhär kan man ju göra oxå ;)

Upp till toppen
Annons: