Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 694 ggr
Piixy
2014-03-31 10:10

Är det stöld?

Om jag lägger min energi på att dra till mig pengar.

Varifrån kommer de?

Kommer jag att hitta pengar som någon tappat, som någon gråter över? Är det rättvist.

Eller någon som lägger in pengar på fel konto?

Hur funkar det egentligen? 

Kram 😂

Annons:
cykelpumpen
2014-03-31 10:19
#1

Hur menar du? Stjäl du någons pengar så är det ju stöld såklart.

Menar du att du hittat pengar som någon tappat? Är det en stor summa borde du ju gå till polisen. Hittar du en plånbok så gå absolut till polisen.

Någon som lagt in pengar på fel konto? Har någon lagt in pengar på ditt konto menar du?

[Kathja]1
2014-03-31 12:01
#2

Nej Piixy det är inte stöld, om du inte stjäl dem. 😉

Universum är  ett ställe av överflöd och din verklighet utgår ifrån dig, du skapar ditt liv i din illusion utav enbart energi. Där kan du skapa vad du vill, det är aldrig att du får något som inte du ska ha. Där i kan du vara helt lugn. 

Du kan manifestera pengar, ett hus eller lycka utan att någon annan blir utan. Det finns till oss alla, alltid. 

Ta bara detta med pengar. När man började med pengar så var varje krona ett mått på en faktiskt sak  - en ko, en bit mark, ett utfört arbete. I takt med att vi människor blev mer och mer fokuserade på pengar så styres penga-systemet om och nu skapar man pengar av ingenting. Ett underligt system kan man tycka, men det är bara resultatet av att vi vill ha mer, och därmed manifesterar mer. 

Så önska och manifestera på du! 👍

Piixy
2014-04-01 10:14
#3

#1 jag menar inte att jag har hittat, tagit eller fått. Utan mer en undran varifrån pengarna kommer när jag manifedterar de. #2 tack :) fint svar nu förstår jag lite mer. Jag undrar om det är viktigt när jag manifesterar att jag inte funderar på varifrån utan låter universum bestämma? :) #3 tack ska titta in länkarna :D Kram på er :)

[Kathja]1
2014-04-01 11:29
#4

Bäst är alltid att önska utan att specificera eftersom det vi alltid önskar är en KÄNSLA. Skulle du då specificera för mycket riskerar du att missa när du får det du vill ha. Så med andra ord strunta i HUR och överlåta det till Gud/Universum.

Upp till toppen
Annons: