Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 500 ggr
[Kathja]1
3/27/14, 5:38 PM

Gruppmeditation - söndag 30/3

Så var det dags igen! Klockan 21.00, söndagen den 30/3, samlas vi för att förenas i allt som är.

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. Tummen upp

Annons:
MissInAction
3/27/14, 8:43 PM
#1

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

catchpassion
3/28/14, 7:03 AM
#2

MissInAction CatchPassion Visst är det så här man gör kopierar de som skrivit in sig före en och lägger till sig själv? :P

Kram
CatchPassion

MissInAction
3/28/14, 8:31 AM
#3

Yes yes, precis så! 😃 🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

ollivoll
3/29/14, 8:24 AM
#4

MissInAction CatchPassion ollivoll

[Kathja]1
3/29/14, 9:22 AM
#5

MissInAction
CatchPassion
Ollivoll
Kathja

Otroulig
3/29/14, 12:48 PM
#6

MissInAction
CatchPassion
Ollivoll
Kathja

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Theleonora
3/30/14, 8:29 PM
#7

Är med och mediterar ikväll från badet! MissInAction CatchPassion Ollivoll Kathja Otroulig Theleonora


Otroulig
3/30/14, 8:46 PM
#8

Ha, jag är nybadad Thea! Myyyys 🌊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
3/30/14, 8:53 PM
#9

Jag e me från nattningen!

linnease
3/30/14, 8:58 PM
#10

❤️🌛

MissInAction 
CatchPassion 
Ollivoll 
Kathja
Otroulig
Theleonora
Älvan
Linn

Otroulig
3/30/14, 9:31 PM
#11

Åh en sån skön stund, med tända ljus och vanilj rökelse ❤️

Skriver lite om de bilder jag fick, först satt vi lite allvarsamma runt i en ring runt en fet buddha figur som bara log.

Jo först kom ditt namn Linn - precis som att jag kände av dig när du hoppade in. 

Sen fick jag upp lek - speciellt till dig Thea kändes detta viktigt. Att leka mer 😜- inte ta allt så allvarligt. Sen sprang vi hand i hand och gjorde hoppsa steg till "Vi komma ifrån Riara, Riara" sen ville jag visa er min fina upplevelse från healingen och visade hur jag i glädje öppnade upp mina armar mot himlen för att ta emot allt gott som skulle komma och det kom guld konfetti. Kathja hoppade halv galen runt med högt uppdragna ben och skrek "Jag tar emoooot"  och det öste på med guldflagor. 😉 Sen fick jag till mig " Vi har samlats här idag…." precis som prästen säger i kyrkan när nån ska gifta sig…

Lite halvknasigt osammanhängande med andra ord. hihihi.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/30/14, 9:39 PM
#12

Själv var jag tydligen trött, för jag somnade. 😕Det händer inte ofta! 🤪Men din bild var strålande Otroulig så det gjorde inget att jag somnade. 😃🤑🥳

Theleonora
3/30/14, 9:40 PM
#13

Haha Otroulig, jag kan se hur Kathja hoppar och tar emot. Först var jag helt själv och jag satt i lotusställning och det vibrerade en massa färgade ringar runt mig. Sen kände jag mig lite självisk så då tänkte jag, jag måste börja skicka till dom andra. Men sen kom jag att tänka på en insikt jag fick precis innan meditationen att jag måste bli bättre på att ta emot kärlek i olika former som vänlighet, att ta emot hjälp osv så då lugnade jag mig lite och fortsatte sväva. Sen kom ditt namn Otroulig och även Kathjas namn så kände jag hur ni svushade förbi, tror det var flera men hann inte registrera. Allt som allt var det en skön upplevelse och jag kände lite som att hag var i filmen Berättelsen om Pi. Så himla härliga vyer. Absolut Otroulig, jag ska leka mer!!


Annons:
linnease
3/30/14, 9:52 PM
#14

MissI - känner glädje, så mycket bara GLAD! Bara keep it up 🤗

CatchPassion - Enorm kärlek när jag fokuserade på dig, stor, djup, lätt, massor ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ollivoll - grön! Kanske olivgrön! Eller mer klargrön! Som nya löv på våren?

Kathja - gul! ❤️❤️

Otroulid  - purple - var är det, lila-rosa nånting glad, stark, djup färg

Thea - blå, ljusblå. Hav, himmel, vatten

Älvan - du vill flyga. Lätthet. Också grön, eller mer gulgrön, lite grumligare. Vingar. Glädje.

Linn - ☀️☀️☀️☀️☀️🤗🤗🤗🤗🤗🌈🎁🌺❤️🎈🌈🤗🤗🎁🎁

linnease
3/30/14, 9:55 PM
#15

Hahaha Otroulig, jag riktigt såg Katjha hoppa runt när jag läste det!! Så roligt, haha!! 🤗😃

[Kathja]1
3/30/14, 9:58 PM
#16

Gul är bra. Tack! ❤️

linnease
3/30/14, 10:03 PM
#17

Kände mig inspirerad att gå tilll min favvosida för färger, de färger som kommer till mig stämmer ofta med vad den sidan tycker de betyder. Var lite olika, de färgerna jag fick upp var antingen vad ni är just nu, eller vill vara, eller behöver kändes det som:

YELLOW AURA COLOR MEANING: Relates to the spleen and life energy. It is the color of awakening, inspiration, intelligence and action shared, creative, playful, optimistic, easy-going.

GREEN AURA COLOR MEANING: Relates to heart and lungs.It is a very comfortable, healthy color of nature. When seen in the aura this usually represents growth and balance, and most of all, something that leads to change.Love of people, animals, nature; teacher; social

Bright emerald green: A healer, also a love-centered person

Yellow-Green: Creative with heart, communicative

Turquoise: Relates to the immune system.Sensitive, compassionate, healer, therapist.

BLU AURA COLOR MEANING: Relates to the throat, thyroid. Cool, calm, and collected. Caring, loving, love to help others, sensitive, intuitive.

Soft blue: Peacefulness, clarity and communication;truthful; intuitive

Pink-bright and light: Loving, tender, sensitive, sensual, artistic, affection, purity, compassion;new or revieved romantic relationship. Can indicate clairaudience.

VIOLET AURA COLOR MEANING: Relates to crown, pineal gland and nervous system.The most sensitive and wisest of colors. This is the intuitive color in the aura, and reveals psychic power of attunement with self.Intuitive, visionary, futuristic, idealistic, artistic, magical.

catchpassion
3/30/14, 10:08 PM
#18

Tack linnease va härligt å höra

Kram
CatchPassion

catchpassion
3/30/14, 10:10 PM
#19

Men fick inte jag någon färg linnease ;)

Kram
CatchPassion

catchpassion
3/30/14, 10:14 PM
#20

Mitt inlägg försvann?? Jag hade inte hunnit få barnen i säng riktigt så jag blev störd och ofokuserad tyvärr.. Tack linnease härligt å höra.

Kram
CatchPassion

Annons:
catchpassion
3/30/14, 10:16 PM
#21

Fattar inte vad som händer jag skriver och klickar på skicka så publiceras inte hela min text utan bara delvis. .. hmm

Kram
CatchPassion

linnease
3/30/14, 10:20 PM
#22

Försöker du göra  hjärtan med <3 från en mobil? Då klipps texten precis vid < tecknet av nån anledning.. Nej, du fick bara enormt mycket kärlek!!!!!! 🤗 Starkaste upplevelsen av er alla. Som ett budskap, du är på rätt väg, eller du är DÄR kändes det också som ungefär ❤️

Theleonora
3/30/14, 10:29 PM
#23

Coolt Linn! Jag är ju fortf förkyld och förkylningen ligger i halsen och bröstkorgen. Den senaste tidens händelser tyder mer och mer på att jag måste komma ur mitt skal och uttrycka mig! Helt klart! Kommunicera mera och leka mera!!


catchpassion
3/30/14, 10:41 PM
#24

Oooohååå. Det lät ändå mera underbart… då spricker det nog upp då alldeles snart.. Underbart! Ja jag gjorde hjärtan .. haha så det förklarar saken. Vi satt vid havet upp på en kulle och kollade på den mest otroliga soluppgång jag någonsin sett, det var så lugnt och fridfullt och jag ville stanna där. (Tyvärr störde barnen mig lite nu och då så de va inget kul.) Mina hundar sprang lösa och busade, någon la sig i en hängmatta och jag la mig i den mjuka varma sanden och gjorde snöänglar. Det var sån kärlek och frihet där så ni kan inte ana. Kram till alla här inne.

Kram
CatchPassion

Älvan
3/31/14, 12:26 AM
#25

Linnease Tack för färgerna:) det är iallafall det jag vill uppnå. Vill både vara kreativ och leva med öppet hjärta. Att jag är kommunikativ kanske ni märkt? Hahaaa ;) Jag tar fasta på detta med vingarna! Jag vill ut och sträcka på dem. Jag har uppfattat migsjälv väldigt annorlunda i min släkt och har fattat på senare år att vissa väljer att gå in i släkten med stora karmaproblem för att hjälpa till att lätta upp bördorna. Jag har tidvis nästan själv utplånats, men insett att jag gjort skillnad och varit inspiration för ffa några kusiner och kusinbarn. Har i huvudet hört att jag lever mitt liv som ett exempel och inspiration för andra hur man kan leva. Tänk att Will Smith sa samma sak i en intervju!!! :) Jag nattade barn och var superofokuserad, men kom återigen på att elefanten är mitt totemdjur, så meditationen inspirerade mig.

ollivoll
3/31/14, 6:56 AM
#26

Jösses glömde av att skriva efter meditationen igår. Tiden gick så fort. Igår var det ganska okoncentrerat, det gick alldeles för mycke tankar i huvudet. Satt mest och småskrattade.

Upp till toppen
Annons: