Annons:
Etikettuniversum-och-andlighet
Läst 691 ggr
MissInAction
3/25/14, 8:57 PM

Pantern Diablo blir Spirit ♥ Underbar video

Ett tips, jag skulle nästan vilja säga uppmaning… se den här! Det är så värt det ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤗

Helt underbar video och ett så otroligt viktigt budskap. Hur en panter förvandlas från att ha varit ett morrande, fräsande "monster" nästan, till en helt fantastiskt lugn och trygg majestätisk katt… med hjälp av kommunikation och att människorna runt omkring förändrar sin syn på och sina tankar om djuret, och inte minst så får han byta namn från Diablo till Spirit ♥

Kanske ha en näsduk nära till hands.. jag grät ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
3/25/14, 9:15 PM
#1

❤️

Fascinerande - så tror en del att djur inte har någon själ…

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Melissa V
3/25/14, 9:43 PM
#2

Väldigt intressant. Tänkte först att detta var väl inget att lipa över tills jag kom till mitten och där bölade man som en bebis haha. 

Två oberoende personer har sagt jag är väldigt öppen för kommunikation till djuren, att jag hör vad de säger men att jag inte lärt mig att lyssna ordentligt. Helt glömt av de tills nu, och har nog tyvärr också blivit en tråkig vuxen som inte tror på "magi" efter att man umgås och lever med sånna, men kanske ska ta upp de igen. Nånstans finns det ju och nånstans tror jag fortfarande på det. 
Numera hör jag inget, som om man stängt av helt. Inte ens min egna hund och det gör en också sorgsen. Känner mig smått dum att ens skriva det här att man tror på sånt. Måste lära mig att släppa de först tror jag.

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum


Otroulig
3/25/14, 10:06 PM
#3

Tror på nåt sätt att vi är lite låsta i vår människo prat, att det hindrar oss - jag kan inte heller snacka med min jycke - men vi förstår varandra hyggligt ändå 🙂. Jag har hört att djuren mer tänker i bilder.

Det verkar ju som att den här djursjälen var väldigt högt utvecklad.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Melissa V
3/25/14, 10:40 PM
#4

ja inte snacka med ord såklart, de menade jag inte

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum


MissInAction
3/26/14, 12:09 AM
#5

Inte ska du känna dig dum, Melissa! Det är ju helt naturligt att kommunicera ♥
Jag har också kommunicerat med vissa hästar, katter och hundar, och just i form av bilder och känslor då. Dock inte så detaljerat och konkret som Anna i videon 🙂
Tycker det är en så fin historia och så tänkvärt.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
3/26/14, 7:24 PM
#6

Fiiint!! ❤️❤️

Åh jag kan se liknande saker på stallet redan.. Två olika "chefer" som jobbar olika dagar, med lite olika vibbar.. ena är mer avslappnad med hästarna, andra är mer inne på säkerhetstänk och hur man kan bli skadad och hur man måste göra för att vara på säkra sidan liksom.. Och jag ser/känner hur hästarna var hur lugna som helst och bara chillade när vi släppte ut dem på morgonen med ena tjejen, och mer stissiga med andra. Små gradskillnader, men ändå.. så coolt. Inte direkt kommunikation som här men ändå.

Annons:
szirius
3/26/14, 8:24 PM
#7

Ååh, så himla fiiin! 😢 (fast glad mun) Så enormt mäktigt djur…och så fint att han äntligen fick den respekt och förståelse som han behövde för att läka❤️

Tycker vi snart ska ha lärt oss, vi människor, att det är vansinne att ha djur i bur

Upp till toppen
Annons: