Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 549 ggr
ollivoll
2014-03-24 13:01

Visualisera en husbil

Har tänkt mycke så det knakar i huvudet över allternativ på hur man skulle ta sig runt i världen på smidigt sätt. Och något som Slått mig är att försöka visualisera en husbil eller något större en husbuss, som man kunde packa in människor som vill slå sig runt och leva väldigt enkelt och många gånger obekvämt ;) och göra en resa runt olika delar i världen. Se och lära sig nya saker och dessutom kanske bidra och hjälpa till med olika sysslor. Ok, bensin och underhåll av husbil/buss är inte billigt, men slår man sina huvuden ihop kan man alltid hitta lösningar:) I detta fall får jag även lägga till automatisk husbil/buss om jag ska kunna göra lite környtta:))

Annons:
szirius
2014-03-24 14:55
#1

Låter väl som en underbar grej att manifestera! Tänk på alla möjligheter så kommer du nog finna din husbil med likasinnade🥳

Otroulig
2014-03-24 19:58
#2

Det är ju perfekt!

Dröm på med lösningar, vilka människor du vill ha med dig, vackra platser osv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

ollivoll
2014-03-24 21:37
#3

Åh det ska vara äventyrslystna människor i alla åldrar:)) alla med olika mål, variationer är roligast:)

linnease
2014-03-25 00:18
#4

Låter lite som Rosa Bussarna! I alla fall som de var från början! Undrar om de finns fortfarande.. Ja cool, http://www.rosabussarna.com/

linnease
2014-03-25 00:20
Upp till toppen
Annons: