Annons:
Etikettklotterplank
Läst 279 ggr
catchpassion
3/24/14, 7:44 AM

GodMorgon! Radiotips från mig

GoooMorgon!
Tack för igår! För första gången på flera år har jag sovit bra och vaknade före klockan och va utvilad! De ni hör verkligen till ovanligheterna i detta hus. Tveklöst säker på att det är till er förtjänst. ❤️

I alla fall så vill jag dela med mig en radiokanal jag börjat lyssna på som heter Success Radio. Finns även på http://successradio.net/ och kan laddas ner till er smartphone. Jag har nämligen sen jag tog upp LoA igen slutat läsa dagstidningar och kollat nyheter (kollar nästan inte på tv alls längre) och har istället bytt ut min vanliga radiokanal till bl.a  denna och de tidningar jag läser är bara inspirations och glädje ämnen.

Ni kanske oxså har några radiokanaler eller några tidningar ni vill dela med er av?

Kram
CatchPassion

Annons:
Otroulig
3/24/14, 8:01 PM
#1

Hihi, passion - det låter nästan som om vi gjorde nåt annat i går 😉 Perfekt! Jag funderade häromdagen om man kunde hitta nåt trevligt på radio - detta skall utforskas.

Tack!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/24/14, 8:57 PM
#2

Jag har inga tips att dela med mig på då det kommer till detta, jag brukar fastna på youtube när jag har lyssnar-perioder, men tackar för ditt tips. 👍

Upp till toppen
Annons: