Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 740 ggr
Otroulig
2014-03-16 11:06

Njut av det som är i ert Vortex

Det här är ju inget nytt egentligen. Men jag blev påmind igår och mådde så bra av tankarna så jag tar det en gång till.

Abraham - Hicks pratar ju om Vortex, det energimässiga utrymmet i universum ( mitt försök att förklara 🤪) den platsen där alla mina drömmar/ önskningar hamnar. De finns redan där. Tillsammans med alla komponenter som behövs för att få det möjligt att manifesteras i den fysiska världen.  

Vårt jobb är att ta oss in i detta utrymme - som är fyllt av glädje, lycka, kärlek, flöde, överflöd osv. 

Så i den här "parallella" världen FINNS redan det jag önskar mig. OCH jag lyssnade på ett klipp som sa att större delen av oss (kroppen är ju bara en liten del av mig t.ex, jag har ju en själ och energi) redan ÄR konstant i Vortex.

Så större delen av mig upplever redan allt det där underbara som jag har önskat mig, större delen av mig lever redan det livet 😍❤️🏆

WIHIIII!!

Visst ger den tanken en skön känsla!!?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2014-03-16 11:47
#1

Jaaa✨! Det där med att själen redan är i vortex tänkte jag på häromdagen, att det finns ett uttryck att man " har ont i själen"…det är ju inte själen man har ont i ☝️- utan det som gör ont är att man gör MOTSTÅND mot det som själen redan ÄR🌊❤️

Otroulig
2014-03-16 13:55
#2

Hihi, kan berätta att jag just varit med i den parallella världen och hjälpt till med vårsådden:) kaffe i termos och mackor i traktorn:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-03-16 14:45
#3

Jag tänker att Vortex är vårt äkta, andliga, gudomliga jag. Det är Gud. Så självklart är störst delen av vårt jag där, det är bara vårt ibland motsträviga och förvirrade Ego som ställer sig utanför allt som oftast. Och enbart av envishet då vi fått för oss att det är det vi ser som är vår sanning. Så en viktig påminnelse om vad sanningen egentligen är. ♡

SHIAWASE
2014-03-16 23:27
#4

Ja tänk vad vi skulle göra det lätt för oss att lajna upp mer ,, istället för att bara fokusera på vad som finns framför våra ögon!

Fast det är ju också rätt så fascinerande och spännande att ha lite att "jobba med" så där lite lagom, när man känner att man faktiskt har kontroll själv, och navigerar oss fram själva.

Vår huvudexistens är ju den icke fysiska delen som alltid befinner sig där i källan, i alltet, så  känner man att det fysiska livets virvelvindar tar övertaget, så är det nog bra att stanna upp och försöka hitta dit till den större delen av sig själv, och in i den parallella världen där allt redan finns🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-03-17 06:12
#5

Samtidigt som vårt huvudsyfte är att uppleva oss själva som fysiska varelser. Annars hade vi ju inte valt att födas här och nu utan fortsatt att bara vara andliga.

SHIAWASE
2014-03-17 06:31
#6

Precis Kathja!!🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
2014-03-17 11:33
#7

Jag tycker ju att den häftigaste känslan är att "känna anden" GENOM kroppen s.a.s✨. Som när jag yogar. Att tänja och I känslan uppleva nåt större. Jag älskar att ha en kropp att uppleva känslor med🎈

Upp till toppen
Annons: