Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 495 ggr
linnease
2014-03-08 21:49

Om man känner sig fast i neggogrejor..

…depression, sjukdomar, nåt mönster i nån relation till någon i ens närhet (eller långt borta ;) )

M påminde mig om Byron Katies The Work ikväll. Inte utforskat så mycket med väldigt bra frågor att ställa sig själv om man fastnat i något. Testar lite nu ikväll, började lipa på fem minuter, då måste det vara bra grejor .. 😃👍 Finns gratis worksheets och instruktioner på thework.com

Kanske inte till för om man lätt kan bara släppa och hoppa in i vortex istället, då är det ju bättre. Men om man verkligen fastnat i nåt man inte vill vara kvar i!

Annons:
Otroulig
2014-03-08 22:07
#1

Mycket bra!! 

Jag har ju läst hennes böcker också. Faktiskt lite omedvetet använder jag det nu. 😎 Speciellt mot andra, frågar ofta "är det riktigt sant, VET du att det är sant. Och när det gäller ytligare grejer på mig själv, funkar det utmärkt, jag håller inte på att analysera andras agerande så mycket längre. 

Just nu hoppar jag nog in i Vortex 😎🌈.

🤗 Linn

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-03-09 11:43
#2

Ja, den är toppen👍, den finns liksom alltid med mig, att jag ställer de frågorna…tror det är därför det ofta funkar så bra mellan mig o maken, haha, för så fort jag går igång o känner " han är så…han gör så…jag blir tokig när han…" så kan jag vända det och se direkt att det ligger i mig. SEN gäller det att ta det där steget att verkligen kunna gå in i" hur skulle det kännas om jag…🎈" och byta fokus…där är jag inte lika snabb😇

SHIAWASE
2014-03-09 11:50
#3

Har hört om detta förut,, men ska ta och kika på länken☀️Jag är ju en person som studsar upp på direkten , hinner knappt ner,, typ Men när jag är nere så finns där massor av ilska och annat, men nu förtiden hinner inte ens den komma fram förrän jag studsar upp , ser på mig själv, ser sammanhanget och flyter vidare🌊 Faktiskt lite imponerad av mig själv

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: