Annons:
Etikettuniversum-och-andlighet
Läst 831 ggr
Emelie911
2014-03-06 23:35

Någon som varit med om liknande?

För någon kväll sedan när jag gick ut med vovven sista svängen hände de nått lustigt.. 

Bor mitt i stan.. när jag kom ut till gång och cykelvägen så får ja en konstig känsla. De va helt dött, inte en enda människa ute.. Inga bilar.. Tyst.. Då tittar ja lite åt höger och ser en vit hare bara någon meter från mej! Den lyste upp vintermörkret med sin kritvita päls! Jag står bara och gapar.. Den skuttar brevid mej i samma riktning, stannar upp och tittar på mej, sedan skuttar den vidare, sen stannar den upp igen och tittar, sen vidare igen.. 

Kändes som om den ville säga mej något..
Kolla upp de på nätet när jag kom hem, hitta detta..
När jag läste det fick jag väldigt starka känslor..

There is a significance and meaning behind seeing a white rabbit anywhere. They are portents of the possibility of spiritual enlightenment and/or an encounter with the Divine. White rabbits seem to be metaphors that signify an invitation to step out of ordinary time. You have been chosen; it is not necessary to know or to ponder why. They call us out from our ordinary life to go on an extraordinary journey which will lead us to an experience which will transform us in some very significant way. The white rabbit is an invitation. It never coerces but gently compels us to let go of what we think is important to explore what is of ultimate importance. It is an invitation to enter into the realm of the real, hidden, intuitive, unconscious world that exists underneath what appears to be reality. The unlikely pilgrim will be taken to places that s/he never dreamed possible and the passage will cost more than what most are willing to freely give. If you happen upon a white rabbit, remain awake and alert to the direction you must go and be ready to let go of everything you believed was important. Or…you can continue what you were doing and ignore the invitaiton. The choice is entirely up to you.

When rabbit appears it is enabling you to take advantage of opportunities that may only present themselves for brief moments. Rabbits are guides into the shadow world, where all of our personal fears lie. When the rabbit appears it is time to examine those deep reflexive fears that hold you back from growing. Do you keep dashing for the safety of your old patterns every time something new or challenging presents itself? If so the rabbit asks you to face your fears with compassion for yourself.

Annons:
Otroulig
2014-03-07 06:42
#1

Vilken häftig upplevelse och vilken stark text.

Egentligen när jag läser texten så önskar jag att alla människor skulle få se en vit hare och samma budskap. För det är ju så att livet skall vara, spännande och en gåva och vi kan välja att se vart vi blir guidade. Vi har alla ett val att utvecklas till något fantastiskt.

Grattis Emelie!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Mandra
2014-03-07 08:11
#2

Emelie911

Vill bara fråga var du hittat den texten? :)

linnease
2014-03-07 12:28
#4

Åååååh så spännande Emelie911 🤗❤️✨☀️🌛🦸‍♂️ Nästan lite avis!! Absolut varit med om liknande saker, lita på budskapet och på budbärarna, och framför allt på känslan och vad du själv känner och anar om det ❤️

szirius
2014-03-07 13:04
#5

Vilket underbart möte✨!

Jag har haft flera såna möten med djur men jag minns tydligast ett rådjur…som stod mitt på vägen där jag kom och gick, bara några meter framför mig. Jag stannade upp och hon stod kvar och såg på mig, det kändes som flera minuter vi stod där, det var så starkt. Jag kände bara enorm kärlek och " allt är bra" , och som om djuret var ett budskap sänt till mig bara för att ge mig den upplevelsen, jag behövde det verkligen då( var sjukskriven) . Efteråt kändes allt så overkligt, som om jag hade drömt allt.

Upp till toppen
Annons: