Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 911 ggr
linnease
2/26/14, 6:07 PM

Tål att upprepas :)

Bashar!! Min favvo 🤗 Hittade de här i morse, så bra, båda två fast det är samma egentligen. Szirius, jag tror den andra är till dig!

Annons:
linnease
2/26/14, 6:08 PM
#1
Otroulig
2/26/14, 9:26 PM
#2

Coolt!!Tack Linn!!💋

Det är verkligen enkelt! 

Excitement..det var ju kanske ett tag sen, men att välja det som känns bäst borde ju vara en bra bit på väg 😉 Det här kändes väldigt rätt att höra just nu.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/26/14, 9:42 PM
#3

Härligt, nu har jag något att lyssna på när jag har gått och lagt mig. Thanx darling. 😍

Älvan
2/26/14, 10:22 PM
#4

Tack! 💜

[Kathja]1
2/26/14, 11:57 PM
#5

Härligt inspiration! Hade inte hört honom innan men lär bli fler gånger. Fick mig en tankeställare då jag insåg att jag nog ofta förväntar mig ditten eller datten då jag vibbar. Det får det bli ändring på!

linnease
2/27/14, 3:08 PM
#6

😴❤️❤️❤️❤️

Kathja, inte? Jag trodde jag redan lagt in massa Bashar här.. 🙂och just follow your highest exitement borde jag lagt in nån gång! Så bra ju. Fast det var nog länge sen i så fall..

Annons:
MissInAction
2/27/14, 6:38 PM
#7

Tack så mycket för fin inspiration! ❤️🌈
Han är helt ny för mig och fortfarande lite förvirrande, haha, men jag tar till mig det jag kan och det känns helbra 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2/27/14, 7:50 PM
#8

Att du har lagt in det innebär ju inte att jag har lyssnat. ;)

szirius
2/27/14, 8:02 PM
#9

Känner inte till honom, är han som Esther o tar emot info? Han verkar totalt speedad tycker ju jag😃Har lyssnat men fick inga aha av det, men ska prova fler🙂

Otroulig
2/27/14, 8:19 PM
#10

Speedad, ja jag tror det var det jag hade lite svårt för sista gången jag lyssnade, jag har i alla fall hört honom förut. Han är ju kanaliserad som jag förstår och verkar lite smågalen 🤪

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2/28/14, 9:21 AM
#11

Smågalen och rolig tycker jag :D 

Väldigt lik info och ord som Abe men mer specifik på massa grejor. Abe säger att Bashar är "same energy stream expressing through different avenues" ❤️

Och mer knasig humor :D Gillar hans humor ^^

szirius
2/28/14, 11:49 AM
#12

# 11 så kul att fundera på hur det där funkar egentligen…kanske där alla komiker hamnar😃, jag menar…nån slags "personlig" vibration verkar ju fortsätta finnas, och borde då attrahera likasinnade…🤔

Igår såg jag "Jills veranda" eller vad det heter, med Gidlund, kunde bara tänka på att åååh han är i source nu, undrar var han hänger, wooo

linnease
2/28/14, 12:16 PM
#13

Här! Vi är alla i Source hela tiden, ju :) :)

Annons:
szirius
2/28/14, 12:45 PM
#14

#13 jooomen visst😉, men du FATTAAAR, att vara i 0% resistans🌊, tror man upplever det på en annan nivå, bara genom att inte ha en fysisk kropp liksom…o jag finurlade…om det finns different avenues, så var är han i det, i skribentgänget, lekandes med ord kanske🎁

linnease
2/28/14, 12:51 PM
#15

ja jag fattar!! 😃😍🤗 Jaaa, woohoo!

Szirius, orkade du igenom och lyssnade på andra halvan av andra videon förresten? Det där med att man gör lite här och lite där och aldrig verkar få ihop nåt till nån hel tråd eller aldrig kanske ens gör klart nåt.. fast det kan vara precis ens Highest Exitement och det HÄNGER ihop ändå, vad den delen jag tänkte var till dig med. Jag är ju sån, massa, fått för mig att du är lite så med. :) :)

Här är en till skön Bashar för dom som fixar hans knasighet :)

linnease
2/28/14, 12:52 PM
#16

Åh förresten.. känns som jag kan flyga iväg och vara Source emellanåt, och sen komma tillbaka till kroppen och verkligheten.. kan vara båda, friare nu! Behöver inte dö för det liksom :) Jag ÄR båda, ofta, här och nu

szirius
2/28/14, 1:49 PM
#17

Jaa, Linn!

Så härligt med " It doesn´t have to make sense!!!"🌊

Samma som Abe säger " why are you so obsessed with reality? What´s so interesting with reality??"

😂🤗❤️

Älvan
3/1/14, 12:29 PM
#18

Jag har i mitt gjort massa olika saker, yrken och utbildningar. Många tycker säkert jag är helt splittrad vilket jag också är. Jag känner dock att jag samlar viktiga kunskaper och erfarenheter, men har inte kommit på hur förena dem. Jag har en stark känsla av att detta hattande är det jag ska göra. Jag känner mig också hemma i många olika roller och att de är välbekanta. Det känns som jag i detta liv ska kombinera de olika liv och yrken jag tidigare haft för att komma till nästa plats. Ibland tappar jag ju också hoppet och då var det roligt att denna man sa att man inte ska bry sig över utgången bara göra allt till sin fullaste potential o sen fortsätta m nästa. :)

MissInAction
3/1/14, 3:18 PM
#19

Wow, Älvan!!
Precis sådär känner jag mig också och så har jag aldrig tänkt på det förut 😮utan jag har mest känt mig frustrerad över det, och just som du säger, splittrad. Folk frågar vad man har tänkt med det man har läst på universitetet eftersom det är allt från pedagogik till ryska till religionsvetenskap.. jag vet inte? brukar jag säga och känner mig halvt dum för att jag inte har ett klart mål. 😞

Men! Kanske dags att börja känna stolthet i det istället, just för att jag har förmågan att välja att göra det som jag vill, som känns rätt och bra här och nu! 🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
3/1/14, 4:14 PM
#20

Missinaction. Skickar en stor kram för jag känner ju som du och vet. Jag tycker att det är synd att du först nu kom på att du hela tiden följt din egen röda tråd!!! Jag har iaf skymtat det ibland. Det är nu som ny kunskap kommer genom att vi jobbar tvärvetenskapligt och säkert också tvärerfarenhetsmässigt. :) Jag känner att jag plockar ihopflera saker för att göra något helt annat av. 1+1 blir typ 7! :) Jag har på sista tiden kännt att min väg kommer vika av åt ett annat håll där jag kommer kunna ha nytta av alltihop. Tyvärr har jag ännu ingen aning vad. :) Superfrustrerande. Jag har aldrig brytt mig om att vara som alla andra eller vad man borde göra eller ens notera hindren. :)

Annons:
[Kathja]1
3/1/14, 4:20 PM
#21

1+1 är 7 gillar jag! Jag har aldrig fattat grejen med att 1+1 alltid måste bli 2!

Jag tro nog att de flesta, förutom de extremt välstrukturerade, kan se att livet har tagit oväntade svängar mellan varven men att det alltid har landat väl och att vi, just som du skriver, kan ha nytta av alla puzzelbitar vi får ihop under resans gång.

Det gäller bara att slappna av och njuta av resan och utsikten. 😃

szirius
3/1/14, 5:15 PM
#22

#18 känner igen mig jättemkt i det där, har olika utbildningar och olika erfarenheter o känner att allt kommer att leda till att kombinera all min kunskap på något sätt☝️👍…vet inte alls HUR🤔 men får hum och insikter i drömmar och visioner…det kommer visa sig🌊livet är långt…för evigt faktiskt…

En person sa nåt som jag verkligen tog till mig en gång. Jag kände just frustration då och VILLE så himla mkt men fattade inte hur jag skulle göra, var jag skulle börja. Då sa hon att man förutom viljan även behöver ha en FORM, att landa i sin kunskap liksom, få ett lugn och trygghet i det hela, o då uppstår en form av det hela och SEN är det enkelt.

Känner att jag är i en period i livet då jag skapar en form, landar och jordar mig i mina kunskaper, för att det så småningom ska kunna bli ett helhetkoncept🎁…och när…det är helt enkelt när jag är klar med det🤪🙂

Theleonora
3/3/14, 10:15 PM
#23

Haha cool kille! Har lyssnat på honom förut men haft så svårt för hans energinivå men nu kändes det bra. Han var ju rolig och hade bra saker att förmedla, såklart! SIMPLE physics ;)


Upp till toppen
Annons: