Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 648 ggr
[Kathja]1
2/25/14, 11:09 PM

Gruppmeditation - söndag 2/3

Så var det dags igen!

På söndag klockan 21 söndagen den 2/3, samlas vi för att förenas i allt som är. 

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. Tummen upp

Annons:
MissInAction
2/26/14, 12:12 AM
#1

Behöver och vill detta och jag behöver styrka att styra upp så att jag inte sitter och spelar under den tiden 😞❤️

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2/26/14, 8:33 PM
#2

MissInAction ❤️
Kathja

Otroulig
2/26/14, 9:41 PM
#3

Just nu känner jag mig verkligen redo för lite ❤️❤️❤️❤️❤️💣💣💣💣💣

MissInAction ❤️
Kathja

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
2/26/14, 9:46 PM
#4

Jag har inte varit med på ett tag, så jag gör ett försök att vara med denna söndagen

MissInAction Hjärta
Kathja 
Otroulig
Tora

Hjärta

Jofiel
2/27/14, 5:12 PM
#5

Jag vill också vara med MissInAction Kathja Otroulig Tora Jofiel

Håbe
2/27/14, 7:47 PM
#6

Hoppas på att barnen sover som de ska den här gången.

MissInAction
Kathja
Otroulig
Tora
Jofiel

Håbe

Annons:
Theleonora
2/28/14, 9:31 AM
#7

Är gärna med: MissInAction Kathja Otroulig Tora Jofiel Håbe Theleonora


ollivoll
2/28/14, 5:57 PM
#8

Tjohoo jag är med:)) MissInAction kathja Otroulig Tora Jofiel Håbe Thelenora Ollivoll

Minney
3/2/14, 7:54 AM
#9

Är med! MissInAction Kathja Otroulig Tora Jofiel Håbe Theleonora Ollivoll Minney

szirius
3/2/14, 10:20 AM
#10

Jag brukar stänga ner för kvällen innan jag flyger iväg, så jag delger mina upplevelser dagen efter, ifall nåt särskilt dyker upp🙂.

MissInAction

Kathja

Otroulig

Tora

Jofiel

Håbe

Theleonora

Ollivoll

Minney

Szirius

maria6
3/2/14, 7:24 PM
#11

Är gärna med igen, behöver verkligen lite styrka och positivitet, tack alla! ❤️

MissInAction

Kathja

Otroulig

Tora

Jofiel

Hábe

Theleonora

Ollivoll

Minney

Szirius

maria6

szirius
3/2/14, 8:37 PM
#12

jag har krypt ner i sängen med migrän, ni får gärna blåsa lite om ni tittar förbi❤️

Otroulig
3/2/14, 8:44 PM
#13

Flyger ned och 💋 lite på din panna och blåser 🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
3/2/14, 8:45 PM
#14

Ses snart 🤗❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
3/2/14, 8:48 PM
#15

Det gör! Jag tar en sväng förbi dig fina S. ♡

Otroulig
3/2/14, 9:36 PM
#16

Mötte en ljusstrålande ängel som svepte med sina vingar och vi fångades in av henne, blev ljus i henne och jag flög genom henne ut i rymden. förbi Szirius och blåste lite ❤️ sen hamnade jag på stranden i Skåne, vandrandes med fötterna i strandkanten i vattnet, jag höll en man i handen och det var lycka, glädje, kärlek och lek. Sen kom en flotte med resten av er, Kathja hade nån gul hatt på sig, typ sjörövar mössa, Shia kom i form av en svan och landade och materialiserades, vi stod i vattnet i vita särkar i en ring och höll varandra i händerna. Mycket ❤️. Linn körde någon slags chi gong liknande rörelser. Sen kom Jesus ned i mitten och vattnet drog sig undan och han sa att "ni kan göra allt möjligt, t.om förflytta berg. "

Sen fick jag in Thea och förmedlade en frihets känsla till henne, total frihet utan några tankar 🌈.

Skickade kärlek till Kathja som satt på huk vid Endor. Smekte din rygg ❤️.

Sen hamnade jag på landet och gick in i ett vackert gult hus med röda dörrar, svartvita schackrutor på golvet i den stora hallen och snett in till vänster låg köket. Mitt nya hemma kanske 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/2/14, 10:17 PM
#17

Wow! Mäktigt, och i linje med min upplevelse i stort. Jag såg oss sitta tysta på en strand, vi höll varandra i händerna och där var så mycket kärlek. Szirius var inte med så jag flög hem till dig, du låg på sidan under en filt. Så vacker! Jag smekte ditt hår och pussade din kind, så reste sig din ande ur kroppen och började dansa  -  vi dansade och snurrade hela vägen till de andra som fortfarande satt är i ring.

Vi blev ETT och plötsligt så började det att sväva saker ovanför våra huvuden. Det var vi som med våra händer skapade våra drömmar. Var och en av oss satt är i ringen i sanden och gjorde som rörelser med händerna och våra önskningar materialiserades. Det flög böcker, hundar, katter, kärlek, män (många män!), pengar och blommor ovanför våra huvuden. Vi la sakerna vi skapade i mitten av ringen med de flög upp som ballonger och dansade runt oss alla.

Allt var så fyllt av kärlek. Så plötsligt lade vi oss alla på rygg, och gjorde snö-änglar (eller SAND-änglar) i ring allihopa. Så låg vi där på rygg, fyllda av kärlek och beundrade det vi hade skapat som flög runt där uppe. Skapandet var det viktiga, inte att göra något med sakerna.

Tack alla fina för att ni var med! ❤️

Otroulig
3/2/14, 10:20 PM
#18

Shit vad häftig, ett tema!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/2/14, 10:22 PM
#19

"Vi kan skapa allt" är ett okej tema. Och kärlek!!!!! Mycket kärlek. ❤️

Håbe
3/3/14, 5:44 AM
#20

Jag gick efter en landsväg. En sån där gammal med hjulspår och gräs i mitten. Det var sommar. På ena sidan var det ett öppet fält med vajande säd och på andra sidan var skogen. Jag kom fram till en liten röd stuga med vita knutar. Jag satte mig på trappen och tittade ut över världen. Då kom det någon gående långt borta på stigen. Den kom närmare och jag försökte utskilja vem det var men fast den kom nära mig så var det bara som en suddig kontur som jag inte fick grepp om. Svart var det enda jag kunde urskilja. Först uppfattade jag det som en svart kåpa.Bilden på personen tonar i och ut men jag får inte riktigt grepp på den. Lite drygt axellångt hår, svart, krusigt. Jag får känslan av en kvinna. Äldre. Vi sitter mitt emot varandra på trappen och ser in i varandras ögon och hennes ögon är hur tydiga som helst. Riktigt intensivt grå ögon som bara utstrålar godhet, kärlek och värme. Och all världens vishet. Resten av utseendet flimrar förbi i korta fragment men jag uppfattar en äldre kvinna, inte gammal, men någonstans närmare 60 kanske. Den svarta kåpan är en klänning. Sån som lite fattigare kvinnor skulle ha haft på 1500-1600-talet kanske. Hon är ganska alldaglig men ögonen är otroligt intensiva. Jag pratar med henne. Säger något om att jag önskar att jag kunde nå fram till henne oftare. Att jag kunde känna av henne bättre. Hon svarar, fast inne i mina tankar, att det spelar ingen roll för hon finns där ändå. Jag säger att jag ändå skulle vilja kunna förnimma henne. Kunna se spåren av henne så att jag kan förstå att hon är där. Hon säger  att jag försöker för mycket. Att jag tänker mer än vad jag känner.

Jag ber om hjälp att vara den jag vill vara. Jag är för lättirriterad och sur. Jag känner inte att jag kan vara stolt över den jag är. Åter igen kommer det att jag behöver lyssna på min innersta känsla bättre. Inte den känslan som är på ytan. Alltså den omedelbara impulsen av irritation och ilska utan den som finns innanför som säger att det här är inte bra, stanna upp lite nu. Stanna och andas.

Jag frågar "vem är du?" Får som massa namn som fladdrar förbi men får känslan av att här är det jag själv som försöker hitta något som passar så det stannar aldrig upp på något. "Vem är du? Jag skulle så gärna vilja veta vad du heter". Får till svar att det vet jag ju redan. "Mattias???" Leende. "Men det är ju inget kvinnonamn! Är DU Mattias?" Förvirring. Varmt leende igen. "Det stämmer ju inte. Varför har du ett mansnamn". Svaret blir, typ, att det finns inga gränser för vad som är möjligt och man kan vara allting som man vill. Det är bara människan som sätter upp gränser för vad man kan eller inte kan men det är inte sanningen.

Jag frågar om min pappa. Finns han där någonstans. Har hon träffat honom. Jodå, han finns där. Han tittar till mig lite då och då men det är inte hos mig han är. Det är inte jag som behöver honom bäst. Får en bild av honom sittandes mellan mina sovande barns sängar. Närmast sonen. Jag frågar om hon tror att han förlåtit mig. Är han arg på mig? Leende igen. Den han var på jorden kanske inte var helt nöjd men nu finns bara kärlek kvar. Han vet att du och han var dem ni skulle vara och ni behövde varandra precis så. Han hade saker han behövde möta och som han fick genom mig. Allt var precis som det skulle.

Där känner jag att tårarna rinner på mina kinder. Vi säger hejdå och jag tackar för att hon varit där. Sen går hon iväg igen.

Jag försöker få syn på er andra men ni är långt bort. Jag får inte grepp om er. Det är inte där jag ska vara den här gången.

Annons:
Otroulig
3/3/14, 6:59 AM
#21

Vad fiint Håbe, du har ju visst kontakt! Vilket givande möte.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
3/3/14, 7:18 AM
#22

🤗❤️ Håbe! 
Du har ingen tanke på att det är dig själv du mött? 

Men vad häftigt med ett tema för kvällen 😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
3/3/14, 8:25 AM
#23

Så kraftfullt Håbe! Snacka om vägledning. Vackert ♡

szirius
3/3/14, 11:02 AM
#24

men guuuuu, vilken gåshud jag får av era upplevelser ✨

- o tårarna kom när jag läste Håbes! Så himla fint.

Jag hade OXÅ "materialiseringstema" och en cirkel som vi satt i😮🤗. Någon i en kåpa, kunde inte se ansiktet, gick runt och delade ut saker som uppstod i händerna - en bok, en blomma, ett smycke, ett äpple, en liten kniv, en gitarr är vad jag minns nu…jag såg inte heller ansiktena på er i cirkeln, kan bero på att jag var så groggy av migränen, bara kände att vi var samlade.❤️

[Kathja]1
3/3/14, 11:09 AM
#25

Jag älskar våra gruppträffar!!! ❤️🤗

Jofiel
3/3/14, 2:39 PM
#26

Så härligt, vilka upplevelser. Jag var ute och flög högre och högre för att sen landa på en vacker sommaräng. Där satt ni allihop i en ring…..tysta…..vi bara tittade på varandra….sen flög jag vidare och vidare….en häftig känsla. Det känns som vi börjar synka varandra. Helt underbart!!!

maria6
3/3/14, 4:30 PM
#27

Själv har jag inte börjat flyga ännu, är rätt ny pá det här men kände en underbar känsla av välbefinnande, verkligen! 😘

Sov som vanligt vid gruppmeditationer med er gott hela natten. 🙂

Annons:
Håbe
3/3/14, 4:35 PM
#28

MissI, jag får ingen känsla av att det skulle vara jag själv. Jag tror att den här kvinnan levde på 1600-talet. Jag tror också att hon blev bränd som häxa. Hon var så där riktigt vis och hennes blick var genomträngande. Jag funderade över hennes kläder och tänkte att hon såg ut som om hon skulle vara från 15-1600-talet. Då kändes det som att 1600-talet var rätt. Och jag sa, lite så där raljerande, typiskt mig att skämta när jag blir osäker "Om du hade levt på 1600-talet så skulle du helt klart ha blivit bränd som häxa!" Då log hon bara så där milt igen. Som att hon bekräftade det jag sa. Jag googlade dessutom på namnet och det finns faktiskt 3 kvinnor i Sverige som heter Mattias.

MissInAction
3/3/14, 6:14 PM
#29

Oj vad häftigt, Håbe!! Wow 😮😃
Du får forska lite kring de som blivit brända som häxa i Sverige, det borde ju finnas nedskrivet någonstans. Om du är intresserad, vill säga. Inte säkert man vill veta allt heller 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
3/3/14, 7:28 PM
#30

Wow! ❤️❤️❤️❤️❤️ Vilka grejor!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Superkraftfulla visioner 🤗 Åååh så härligt att jag får vara med fast jag var för låg i mitt fysiska tillstånd och inte ens visste att det var söndag igår 🤗

Upp till toppen
Annons: