Annons:
Etiketttrender-och-tidsanda
Läst 1418 ggr
Otroulig
2/24/14, 9:27 PM

Energy Forecast Emmanuel Dagher

Hittade en ny snubbe som har energy forecasts. Blev varm i hjärtat av vad han skrev - han hade en bra forecast för 2014 som jag faktiskt inte hittar tillbaka till just nu - tror att den skulle kunna gå hem hos många här. Att allt inte skulle vara så svårt längre - att vi enklare skulle kunna göra oss av med karma osv. 

Här kommer länken till hans Februari Forecast 

Jo, nu hittade jag till hans 2014, underbar😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
2/25/14, 9:01 PM
#1

Tack Otroulig❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2/25/14, 10:16 PM
#2

Ja, intressant!

Otroulig
3/4/14, 11:58 AM
#3

Hahaha, i mars energy forecast, vad nämner han då??? JO låten Happy och dess fenomen, samt hur hindren som fått oss att nå hela vägen fram är på väg att försvinna. Han verkar helsynkad med oss. Gå in och läs och bli inspirerade!! Jag verkar inte kunna skapa tråd länkar ifrån denna dator. Ni få klicka er vidare själva :) http://www.emmanueldagher.com/energy-forecast

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
3/4/14, 4:44 PM
#4

Super!! ❤️❤️❤️

szirius
3/4/14, 6:06 PM
#5

Here are some helpful, easy ways to connect with the Happiness Revolution:

• Understanding that happiness is a choice, and is not determined by people, places, things or circumstances

• Making peace with the mind/being gentle with ourselves

• Laughing daily

• Moving the body through exercise, dance or sports activities at least 3 to 4 times per week for at least 15 to 30 minutes at a time

• Meditation

• Performing random acts of service and kindness

• Spending time in nature

• Connecting with a heart-centered community/friends

• Being creative/artistic

• Playing

• Creating an environment that inspires and awakens joy (using beautiful fragrances, colors, textures)

• Clearing out clutter

• Releasing the unrealistic expectations we’ve placed on ourselves and others

• Focusing on making ourselves and our well-being an ultimate priority

• Expressing ourselves freely in a healthy and positive way (no longer holding things in)

szirius
3/4/14, 6:10 PM
#6

Yes! Kom ju på nåt nu! Jag städade ju ur vår tokstökiga verktygsskrubb i helgen, alltså en hel säck med sand/sågspån när jag sopade ihop på golvet! Och en säck med bråte. Och 2 kartonger med trasiga prylar som ska ges bort/ kastas/ lagas. Det är enorma energier för mig- jag brukar alltid bli sjuk efter en sån rensning! Tack för den insikten! Och för vetskapen att det snart stabiliseras o då på en högre, renare nivå. Yes!

Många grejer ovan gör jag redan, alltid, andra behövs det övas på mer…tex det där med att släppa orealistiska förväntningar på mig själv…🤐

Annons:
[Kathja]1
3/4/14, 6:43 PM
#7

Det ser ju lovande ut, jag ska bra röra mig lite mer och så röja lite i garderoberna kanske. 👍

Otroulig
3/4/14, 7:01 PM
#8

Ja det var ju det här med at röja…fast jag tänker som så att gör man nästan allt annat.. men det jag fastnade för var detta: 

The Vanishing Gates 

For many years, people seemed to only be able to reach a certain level of success when it came to manifesting their hearts’ desires. 

Even though great strides would be made from time to time, it seemed as if there were invisible gates that prevented us from going all the way to where we really wanted to be. 

All of that is now changing, and the invisible gates are vanishing. The limitations that we had placed on ourselves and on humanity as a whole are dissolving. 

This is allowing us to go all the way when it comes to experiencing the greatest desires of our hearts. We no longer have to settle. 

For those of us who may have invested many hours into relationships, projects or businesses that just didn’t seem to go anywhere, things have or will soon begin to turn around. 

Sometimes when we put so much time and effort into something that really doesn’t go anywhere, it leaves us feeling completely exhausted and disheartened. The idea of even trying again can feel daunting and out of the question. 

Know that it’s completely normal to feel this way. It can be alleviated with some good rest and relaxation. 

VA! det låter ju underbart!! Jag vill att det ska börja hända grejer nu. 💣🌈🌊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
3/4/14, 7:15 PM
#9

#8 Jaaaaaa, gillade den delen massor ❤️❤️☀️☀️🌈🌈🤗🤗🏆🏆🍸🍸🍸🍸🎁✨☀️

Otroulig
3/4/14, 7:16 PM
#10

Så sista meningen "  It can be alleviated with some good rest and relaxation. " Linn är till dig 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/4/14, 7:25 PM
#11

Yes!!! Det där låter LYSANDE! 👍🥳❤️🌊

szirius
3/4/14, 8:38 PM
#12

Jag tänkte på maken där…❤️, låter bra!

Och jag ska nog gå o lägga mig😴

linnease
3/4/14, 9:19 PM
#13

#10 åååååh jaaaa så sant. måste vila och chilla ❤️

Annons:
Älvan
3/4/14, 9:29 PM
#14

Är det nån som köpt cdn? Jag funderar på det. En av låtarna finns på youtube om man vill lyssna.

Älvan
3/4/14, 9:43 PM
#15

Måste bara säga att attraktionslagen kan fungera så mycket snabbare med internet. Idag kollade jag först länken här. Han var ju jättebra. Sen kolla jag cdn m musik. 528 Hz tydligen. Lyssnade på youtube på en låt och det är upplyftande. Han skrev också om låten "Happy" och nu har jag lyssnat flera ggr och dansat med 2 åringen och vi båda blev helt lyckliga. Efter ett tag hittade jag en medicinsk artikel som visar att transmeditation hos hjärtpatienter sänker mer än blodtryckspatienter! *lycka* Jag har ett tag nu bett om att hitta min väg just nu. Och detta är helt rätt!! Fatta; denna länk hjälpte mig och dottern bli riktigt lyckliga! Och jag fick hjälp med varthän min karriär ska gå! Jackpott! :) dessutom funderar jag på cdn som kan göra att jag blir oberoende fortare(pengar o annat). Oberoende ger ju oändliga möjligheter för skapande. Tack alla! Särskilt tack till dig Outrolig!

Otroulig
3/4/14, 9:43 PM
#16

Låtarna?? Jag anmälde mig för nyhetsbrev och fick hem en meditation. Tänkte jag skulle lyssna på den i kväll. hörde början och det var rätt kass ljud. men låtarna har jag missat.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
3/4/14, 10:03 PM
#17

http://m.youtube.com/watch?v=ySFO-RyQeqQ Attract Prosperity & Abundance 528hz - Beautiful World

Otroulig
3/4/14, 10:30 PM
#18

Så roligt att det trillade rätt 😃 Jazza på med gullungen 😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: