LoA-generellt

Ordet önska

2014-02-23 22:02 #0 av: Ghosthunter

Jag går på en meditation och medial cirkel på Onsdagarna. Mediet sa en sak som inte jag har tänkt på innan. Nämligen innebörden av ordet önska.

Man ska undvika att använda sig av ordet önska inom LOA, för då antyder du att du har brist på något för stunden. Vilket naturligtvis strider mot LOA!

Istället för önska kan man t.ex säga "Jag ÄLSKAR att jag är ekonomisk oberoende" eller "Jag ÄLSKAR att jag ha min drömpartner"

Ordet älska är ett mycket starkt ord!!

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2014-02-23 22:06 #1 av: [Kathja]1

Tack för påminnelsen! Kvinnan som vann 40 miljoner dollar sa precis det samma, hon berättade hur hon kunde sitta och säga "jag älskar dig" nästan som ett mantra. Absolut värt att testa!

HjärtaSajtvärd på Tro Hjärta

Medarbetare på LawOfAttraction 

Anmäl
2014-02-23 22:06 #2 av: [Kathja]1

Tack för påminnelsen! Kvinnan som vann 40 miljoner dollar sa precis det samma, hon berättade hur hon kunde sitta och säga "jag älskar dig" nästan som ett mantra. Absolut värt att testa!

HjärtaSajtvärd på Tro Hjärta

Medarbetare på LawOfAttraction 

Anmäl
2014-02-23 22:53 #3 av: MissInAction

Tack tack för den fina påminnelsen! Självklart är älska starkt och mycket mer positivt än önska också HjärtaSol

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2014-02-24 07:16 #4 av: Ghosthunter

Varsågoda.....allt att vinna, inget att förlora!!

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.