Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 373 ggr
Otroulig
2014-02-21 17:59

Att skifta utan skenbar orsak

Vet inte om ni kommer ihåg, men för nån vecka sen så observerade jag hur jag helt plötsligt fick en våg av sorg över mig. Det bara kom - kvart över tre - samtidigt som det jag anmält mig till en distans healing. 

Normalt brukar jag känna attt jag får härliga energier under dessa stunder - men denna gång var det tvärtom.

Nu idag, ca klockan tre hände samma sak - fast tvärtom, jag bara kände hur allt lättade, hur ett allvar lyftes från mina axlar och allt blev lekfullt och lätt igen.

Jag har nu gått runt på ICA och varit full i skratt, helt utan anledning.

Jag har aldrig tänkt på det här förut, vet inte om jag varit med om det - det kanske var någon omedveten tanke som ledde till skiftet - men det känns inte så - det bara sker ❤️

Det jag tänker på är att ibland är det som det är, det spelar ingen roll hur mycket vi försöker vända - men har vi bara tålamod och ser tiden an …så vänder det🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Theleonora
2014-02-21 18:02
#1

Hehe, mig händer det också. Åt båda hållen. Det är väl bara att hänga med i flödet. 

Det roliga är när det där glada, fnissiga kommer lite lagom "olämpligt" som när chefen börjar prata med en om hur jobbigt allt är och jag bara säger nån klyscha i stil med: det blir bättre, fniss fniss. Eller vad ska vi lära oss av det här då? ;)

Haha, ibland ser hon ut som ett frågetecken och ibland hakar hon på.


Otroulig
2014-02-21 18:18
#2

Men du Thea, det där lustiga har ju jag också varit med om. Urskumt, att under stormöten på mitt gamla jobb när dåliga nyheter kom ( typ: nu ska säga upp mer än halva personalen, nu kommer det att dras åt…) så blev jag helt översköljd av kärlek. Det har jag tolkat som meddelande " allt kommer att bli bra, hur det än blir" Lite som en gåva från änglar, mina guider eller you name it 😉

Coolt!

Men det här…är nåt annat ..eller så är det inte det. Men jag har liksom ingeting att förankra det i - det bara kommer.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

retep
2014-02-21 20:16
#3

När det rena flödet strömmar ur Källan och stiger upp. Då passerar det olika nivåer i vårt sinne och kan då färgas av förnimmelser eller känslor av T.ex. sorg, av olika lagrade minnen, trötthet, ditten och datten. Men det kan också vara så att flödet strömmar ganska fritt från källan och då är det kvaliteter av upprymdhet, glädje, kärlek, salighet, expansion, distans…närvaro och enhet.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

linnease
2014-02-22 17:10
#4

Ja som Peter säger. Kanske nåt i den situationen just då får er att bara släppa taget helt? ÄEller typ ge upp, som i chef-fallet? Och då händer det?

Eller så kommer det bara, vem vet :)

Upp till toppen
Annons: