Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 461 ggr
Piixy
2/20/14, 2:43 PM

Ilskans olika egenskaper

Ibland sá ár det látt att dőlja ilskan men andra gánger sá ár det inte lika látt áven om det handlar om samma sak.

Jag kánner att det blir allt svárare att anvánda loa :( kánner att jag kommer bort frán det ju mer tiden gár:(

Har ni nágra tips pá hur ja kan hitta mig sjálv igen ? :) Att vinna őver ilskan och mina negativba kánslor. 

Om man kánner sig ledsen páverkar det oxá loa ?

Kram Piixy

Annons:
Astell
2/21/14, 10:31 AM
#1

Gå in på YT och lyssna på Abraham..där finns de bästa tipsen om man kan engelska förståss 🙂

Piixy
2/21/14, 11:33 AM
#2

#1 tack sá játte mycket :)

linnease
2/21/14, 12:17 PM
#3

❤️❤️❤️🤗

Låt dig känna vad du känner, det är ok.. är bättre att bara släppa ut det ibland än att försöka göra motstånd mot det. Och däremellan, bara lyssna på dig själv och gör vad du vill göra, saker du tycker om ❤️

szirius
2/21/14, 1:51 PM
#4

#0 men du kanske inte alls ska "vinna över" ilskan🤗, inte heller att du ska dölja den. Finns den så finns den. Prova om du kan se det som att du transformerar den genom att få ut den, ge den luft och syre,  slå på en boxningssäck, skrik i en kudde, cykla tills du får mjölksyra, bar uuut uuut uut och SLÄPP🎈!

Kolla mitt tips om luftballong! Se dig själv i en luftballong, hiva ut allt som gör dig arg, stig mot rymden o fyll dig med frihet och lugn.

Eller prova att skriva brev till någon som du kanske är arg på, även om du aldrig tänker lämna det! Få ur dig dina tankar o känslor, det brukar kännas mkt bättre efteråt.

Att trycka ner ilska kan vara förödande, även om vi önskar att vi inte skulle behöva använda den, så kan den hjälpa oss att sätta gränser runt oss så att vi inte går med på grejer som känns fel.

Negativa känslor handlar bara om att du ser på saker på ett annat sätt än source gör❤️

Upp till toppen
Annons: