Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1513 ggr
Otroulig
2/17/14, 7:15 AM

Hjälpa till med skapa flödet

Hihi, tänk vad vissa saker kommer lägligt.

Detta lånade jag av Maribell på Healing iFokus.

_Skapa bättre flöde i ditt liv
    •    Skapa rätt förutsättningar och rätt miljö för att kunna expandera och attrahera det du önskar. Du behöver se över dina val och se hur de överensstämmer med din önskan i livet just nu. Var du befinner dig eller hur du agerar berättar vad du kommer att dra till dig. Känner du att du inte attraherar det du önskar så behöver en förändring göras för att du ska hamna i rätt flöde.
    •    Se över dina prioriteringar. Prioriterar du just nu rätt. Skapar dina prioriteringar möjligheter i nuet?
    •    Har du svårt att komma framåt så behöver du titta på vad som stoppar, hindrar eller begränsar dig?
    •    Är det något i ditt liv som du behöver ta tag i först? Behöver du bana väg eller göra klart något annat innan det är dags att agera nytt?
    •    Bryt vanor, ovanor och gamla mönster. Om du alltid gör som du alltid gjort så får du alltid samma resultat. Om du känner att livet är motigt för dig och att du har svårt att hamna i ett flöde så är förändring det som krävs.
    •    Gör små förändringar och ta små steg i rätt riktning så kommer flödet att komma igång. Det kan omöjligt flöda i en stillastående fors.
_

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
2/17/14, 7:27 AM
#1

Tack Otroulig!! och Tack Maribell❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

maribell
2/18/14, 11:35 AM
#2

Min åsikt !!!

Min text ovan är endast att tolka bokstavligt och jag har inga avsikter att få någon att tolka det som om jag förespråkar LOA.

Det jag har läst om LOA är inte det som jag tror.

Det finns mera i vår värld som påverkas av det som händer oss. 

Vi har dessutom hjälp ifrån andra sidan och våra Ledsagare (Hjälpare) Guider m.fl.

Det jag menar med texten är att vi kan påbörja bra saker för oss själva om vi visar med handling vad vi vill och då får vi hjälp av våra hjälpare. Men om vi gör fel val så får vi också hjälp att inte göra fel, av våra hjälpare. Alla har fri vilja och alla har en guide med sig som hjälper oss att göra rätt.

[Kathja]1
2/18/14, 12:02 PM
#3

#2 Precis samma sak som vi förespråkar här inne, om än kanske med lite olika ord ibland. Så tack för att du delar med dig av en enkel och lättförståelig "gör så här"-plan.  ❤️

SHIAWASE
2/18/14, 12:13 PM
#4

Maribell☀️

Jag tackade för  denna text för att innehållet av den , tilltalar mig och många här🙂Sedan vad du personligen har för funderingar runt LoA (om du överhuvudtaget har det,,) det är ju din personliga ensak❤️och har inget med texten att göra🌈

Ett bra tips! helt enkelt, som säkert resonerar med många härinne!!! ✨

Så tack igen❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

maribell
2/18/14, 12:17 PM
#5

Jag vill bara tillägga, att jag menar att vissa saker inte går att påverka och att livet är orättvist ifrån början ibland….

LoA kan göra så att de människor som har drabbats av svåra sjukdomar, kan tro att de har skuld till att de har drabbats. Det ger en fullständigt fruktansvärd situation. Där offret får bära både svår sjukdom och SKULD till att ha drabbats av detta.

Jag vill härmed säga att jag inte delar åsikter som har med LoA att göra.

[Kathja]1
2/18/14, 12:26 PM
#6

#5 Och det är helt okej, i alla fall för mig, dina tips ovan är i alla fall väldigt bra och användbara. ❤️Jag hoppas att du kan känna att det är okej att dela dem här inne, trots att du inte ställer dig bakom LoA.

Annons:
SHIAWASE
2/18/14, 12:31 PM
#7

Igen Maribell!! Texten har ju inget med vad du personligen tycker om LoA eller så,,,, hojta till om du vill att vi ska ta bort den❤️

Om det känns fel att ha den här inne,,

Fast vi tycker ju att det var en fin text🙂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2/18/14, 12:36 PM
#8

Ja förlåt att jag lade upp den här utan din tillåtelse. Känns det obekvämt så säg till.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

retep
2/18/14, 3:06 PM
#9

maribell!

Du säger "Jag vill härmed säga att jag inte delar åsikter som har med LoA att göra"

…och med det har du delat en åsikt som har med LoA och livet i stort att göra!

För LoA har även med andra åsikter att göra…att göra med att man inte delar LoA s åsikter för att man inte har kunnat förstå och ta till sig hur LoA egentligen fungerar och vad det handlar om…att man har fastnat i en tankegång som hindrar ens överblick.

Du pratar själv om Guider, ledsagare och hjälp från andra sidan…men vet inte att LoA inte alls är i någon motsättning till det! Tvärtom så är LoA så omfattande att också Andra sidan, Guider och ledsagare är en del av Lagen om Attraktion.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

SHIAWASE
2/18/14, 3:13 PM
#10

😊❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2/18/14, 3:17 PM
#11

Haha!ville gilla,,men fick med massa annat ,,,, gillar i alla fall. Peter😊🍀

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2/18/14, 10:22 PM
#12

Hej Maribell🙂

# 2 Det finns mera i vår värld som påverkas av det som händer oss. 

Vi har dessutom hjälp ifrån andra sidan och våra Ledsagare (Hjälpare) Guider m.fl.

**Om du sett något av vad vi skriver om härinne så skulle du se att vi alla håller fullständigt med dig i detta, vi är många som har kontakt med våra guider✨
**

Abraham - vår största inspirationkälla härinne är liksom " a family of Non-physical beings"  😃

# 5 så tolkade jag också LoA tidigare, och det finns många som menar att det är vad LoA står för.

Jag har lärt mig att så inte alls är fallet. Tex är det faktiskt just genom LoA som jag lärt mig att lämna bilden av karma som straff, att öht lämna bilden av att något någonsin kan vara ett straff. Det finns inga straff.

Håller inte med om att det automatiskt blir dubbel skuld av att dels drabbas av sjukdom och dessutom tänka att man själv skapat det:

Jag kan bära vetskapen att jag har en sjukdom och att jag har själv, på något sätt attraherat den UTAN att för den skull känna skuld och skam över detta! DET är den största lärdomen jag gjort och den är helt underbart ljuvligt befriande. Jag ser det bara som handling och konsekvens, det finns inget straff med någonstans, allt är delar av min väg att vandra och lära mig❤️

Upp till toppen
Annons: