Annons:
Etikettklotterplank
Läst 4526 ggr
Otroulig
2014-02-15 14:06

Klotterplank 25

Här klottrar vi vidare om stort och smått i våra inre och yttre liv, det förra planket hittar ni här

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
2014-02-16 07:55
#1

God morgon på er! 

Här är det eftermiddag, och nu pausar jag,, har suttit och översatt hela dagen, så nu är huvudet mosigt,,,

Kikar härinne,, så dyker kanske några uppslag till blogg inlägg upp,,, vet inte varför(eller jag vet,,, eftersom jag märker att jag har höjt mina vibbar ett antal steg!!!!) , men jag har helt plötsligt fått massor av nya besökare till min  blogg🎈kuul!!!

Det är såådant underbart väder, men tyvärr så får jag sitta här och umgås med datorn idag, men det känns faktiskt helt ok

När man är på höga vibbar känns ju allt ok ,,,, så det som kan kännas jobbigt i vanliga fall är heelt ok!!

Nåväl,, hoppas ni dyker upp och skriver lite här och där senare idag,,,

så jag får lite inspiration🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-02-16 09:10
#2

Nu har iaf jag hittat hit! Det blåser som attan och regnar därmed på tvärsen idag  -  sådär mysigt uteväder. Så jag är fortfarande kvar i sängen, har läst lite här inne (som vanligt!) och nu ska det bli veckans avsnitt av Mia på Grötö.

Jag har noll på agendan idag, passar perfekt för då kan jag virka vidare på mitt projekt. 😎

Otroulig
2014-02-16 12:56
#3

God förmiddag!

Jag hade ju i fredags bestämt att den här helgen skulle jag vakna tidigt varje morgon och gå upp och vara effektiv och GÖRA. Det har funkat bra så tillvida att jag kommit i säng tidigt, vaknat tidigt, men har jag gått upp Nääähh 😃. Men jag njuter i alla fall för att mitt hem är städat och fiiint för första gången på länge, nybäddat och t.om dammat. Jag drömmer väldigt mycket. Det känns som att jag håller på att släppa in nåt ❤️ - vi får se 😉. 

Igår blev jag bjuden på mat på vår franska restaurang - riktigt god mat, mums. 

I nattens drömmar smocka jag till en tjej på näsan så den blev platt och ångrade mig hemskt mycket efteråt. oops, ska kanske se till så att jag inte låter min ilska göra illa nån.. 

Idag är planen att ta hand om mina pelargoner-tycker det är roligt och ser fram emot det. 

Här har också varit snöblask och blåst. I morse när jag vaknade halv sju var det blå himmel …men som sagt missade den 😴

Härligt att höra att ni mår fint med uppvibbar och jaha insikter. Jag vill också få en sån dära JAHA, det var så länge sen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-02-16 19:00
#4

Wow, vi har riktig vår nu!! Det bränner i ansiktet just nu, solen tog visst idag- det var 14 grader❤️. Här går det ju så fort. Från snödroppar förra veckan, idag blommade maskrosorna! Jag njuter o njuter o njuter.🌺 Iaf av vädret!😂 Funderar mkt just nu på vad jag ska dra igång på helgerna🤔…maken är ju upptagen med sina cuper jämt, o nu är jag mätt på att vara hemma☝️. Får komma i vibb o meditera på det, det kommer dyka upp trevligheter, det vet jag ju…🙂 tålamoood o tilliiiiit😇

szirius
2014-02-16 21:59
#5

Kan jag få lite hjälp…det är en tjej som intervjuar folk , inom " spiritualitet", finns på youtube men hittar inte nu, minns inte alls vad hon heter, hon bryter lite…hon är rätt " daaarliiing,,, amaaaaaziiiing" 🤐hahaha, vet ni vem jag menar nån?🤪

SHIAWASE
2014-02-16 22:04
#6

Nope!! vet inte,, någon annan säkert!! God Morgon på er, låter underbart med vår Szirius!! Här var det ju sådant fanastiskt väder, ni skulle ju kalla det för vår, IDag vet jag inte,, hålller på att bli ljust just nu, så vi får se,, Men det blir jag och datorn idag också Har inga smileysar nu ,,,,,tråkigt Nåväl sov gott på er!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2014-02-16 22:09
#7

Ingen aning, jag lyssnar i princip bara på A.H.

szirius
2014-02-16 22:11
#8

Hittade!  Nåt med Lily juicylife eller nåt, haha, det gick på under juldagarna när jag stökade i köket😉

Theleonora
2014-02-16 22:12
#9

Vet inte, lyssnar mest på gangaji och nån gång Teal Scott.


SHIAWASE
2014-02-17 06:52
#10

Hej på er!!!!

Här är kanonväder, men jag sitter ju inne, men trevligt att bara titta ut och känna ljuset och solen☀️

Nu har jag skickat i väg ett översättningsjobb,, känslan när man har gjort det, är såååå skön,, ett lämnade jag in i morse, och ett nu,Nu tar jag en paus innan jag dyker in och fortsätter med nästa,,,,

Etikansökan för forskning,,, Svååårt!!

Men som ni känner så mår jag ju bra och vibrerar finfint✨

Det är ju så, även om vi inte träffas irl så känner man ju av varandras vibbar,,,

Ha en trevlig morgon ,, sportlovstider i Sverige så njut av det om ni har något☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-02-17 07:05
#11

God morgon,

Blev lite förvånad nu här på morgonen när jag läste lokal blaskan. På notiserna så vimlade det av kvinnor, en som hotat med kniv, en som kört berusad och en som bet en ordningsvakt. Ursäkta men det var nästan skratt retande, vad händer liksom?

Jag undrar lite vad som är på gång, det verkar som att jag ska göra och agera lite utanför mina mönster, nu när jag ser det i ett litet större perspektiv och har ju gjort det den sista tiden, hoppat på nya jobb, gått med i facket, tackat ja till försäljare. Det känns lite spännande. 

Ha en härlig måndag alla ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
2014-02-17 07:31
#12

Hej och godmorgon!

Jösses vad det skrivs i trådarna 😃Har lite svårt att hänga med och så pockar det på en massa inom. *outtalade ord och meningar som rör sig i de inbäddade känslosträngarna i djupet inom*

Det tackar jag för 🌺

Tack för att ni finns!

MissInAction
2014-02-17 07:43
#13

Godmorgon! :-) På bussen påväg till "dagis" nu. Tänk vad ljust det har börjat bli på morgnarna!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
2014-02-17 07:47
#14

Alltså vad less jag blir på att halva inläggen försvinner när man skriver från mobilen! :-[ Skrev iaf att det var spännande med det du skriver, Otroulig! Och häftigt att du gjort den kopplingen! Jag hade säkert inte kunnat göra den. Beundrar dig så mycket för att du har förmåga att tänka stort och vitt!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-02-17 08:27
#15

Puss Miss, vad glad jag blir när du säger så

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-02-17 10:21
#16

Tycker oxå att du är kanoners på det Otroulig - bilden av dig själv som oflexibel får du nog stryka hörru😃🤗

Tack Shia för polletten, haha, vi har ju inget sportlov här o har undrat varför så många på FB verkat tagit ledigt🤔 för att åka skidor🤔…ibland är jag tröööög🎧

Om det var ljuvligt vårväder hela helgen så har vi smattrande vårregn idag! Det är bara braaa, för så fort solen kommer fram igen kommer det explodera i naturen - me liiike🌺

Jag blev uppe seeent inatt, o min älskade klev upp med sonen så jag fick dra mig i morse - guld värt❤️ Maken jobbar på datorn så det bara smattrar, han söker ju stipendium från alla tänkbara håll, så impad av hans energi. Jag gör mitt genom att vibba kärlek o ljus runtom, o se till att han får mat i magen😛

[Kathja]1
2014-02-17 10:37
#17

Så slinker även jag in… Var uppe vid åtta, vaknade lite obalanserad men vände det lätt som en plätt med lite tankar om att allt är som det ska vara. Har suttit en stund i tystnad med te och lite virkning. En bra start på dagen, befinner mig nu till harmoni och tillit.

Kollar Masterchef Australien -  blir så sugen på att börja laga annan sorts mat. Mer färg, mer frukt och grönt, fina köttbitar… Mmmmm…

Theleonora
2014-02-17 11:02
#18

Här skiner solen så fantastiskt fint och det är plus nio grader ute. Så nice! Vår ju! Hade ställt kl på fem imorse och tänkte att jag går upp, blandar en shake och mediterar lite. Sen iväg till gymmet. Men jag ville inte få upp :S så jag somnade om och drömde att jag var på gymmet och jag noterade att det var mycket folk där vid den tiden haha. Sen drömde jag om en kompis som inte har hört av sig på ett tag och jag drömde att hon hade samma komplex som jag. För jag har funderat lite på varför hon inte hör av sig och tycker det känns tråkigt men det är väl som det ska vara. Av drömmen att tyda, att hon är som jag, så tolkar jag det som att hon tagit illa vid av nåt men inte vågar konfrontera. Och jag är trött på att vara den som hör av sig och så ska hon låtsas som trevlig så jag inte får chansen att fråga vad felet är. Eller så är det meningen att vi ska gå isär. Vad vet jag?!!! Aja, känns iaf jäkligt tomt på kompisfronten och umgängesfronten överlag. Känner mig fortf avvisad. Varför inte bara släppa och in i vortex?! ❤️


Otroulig
2014-02-17 11:38
#19

Haha, Thea - du utgår ifrån en massa saker - det kanske är så att hon tänker som du..varför har hon inte hört av sig?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-02-17 16:40
#20

Alltså alla med mobilproblem! Ni får inte skriva vissa specialtecken! Det är då resten av inlägget brukar försvinna. Så fort man skriver ett "mindre än" tecken för att göra ett hjärta, dvs <3 så kapas inlägget precis där. :)

Så ni får inte vara så glada och kärleksfulla på mobilen..!  ;)

Edit: kul, det funkade på webben så jag kunde förklara! ^^

Annons:
MissInAction
2014-02-17 16:53
#21

Aha!!! Nu fattar jag vad du menade förut Linn, när du skrev om detta. Jag trodde du menade att trean försvann och hjärtat inte syntes. 
Fasen vad dumt! 😡

Haha roligt Theleonora att du istället för att dra iväg till gymmet faktiskt drömmer att du är där 😃
Och ja vilket väder vi har idag! Helt makalöst vackert och vårigt! Jag promenerade halvvägs hem på eftermiddagen. 

❤️☀️ 💋 Såna här kan jag i alla fall skriva nu! 😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2014-02-17 16:58
#22

Haha braaa! Haha jag var helt frustrerad för i min värld har jag ju sagt det här typ tre gånger men ändå var det ingen som hörde :D 😇🤗❤️

MissInAction
2014-02-17 17:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Hahahaha! Ja precis så!! 😂😊🥳
Men nu så.. nu är vi på samma spår 😃

Såhär såg det ju ut i Uppsala idag på eftermiddagen ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-02-17 17:56
#24

Härligt, soooool! Här har det varit molnigt och blåsigt idag, men nu på kvällen så försvann molnen och nu är himlen klarblå.  ☀️

Dagen idag har verkligen gått superfort! Tur att jag har virkat lite så jag kan se att jag har fått något gjort. 🤪

[rore]
2014-02-17 18:09
#25

Visst var det vackert Missi.. kanske passerade vi varandra ?

linnease
2014-02-17 18:28
#26

Åh så fint med sol och blå himmel i Uppsala. Jag måste komma och hälsa på dig och Thea snart. Och visst bor Rore oxå där i närheten?

Har har oxå varit sol idag, med moln emellan, riktiga solstrålar som letat sig in i min fina fina lägehet. Var flera veckor sedan jag såg sådana sist, har bara njuuutit av dem, inte ens gått ut, bara stått i fönstret som en katt, öppnade det ett tag men blev lite kallt efter en stund. ❤️

Bad Marc matrixa mig om pengar och försörjningsstödet igår, och har klurat på det inatt med. Haha, jag drömde en sån galen dröm om det oxå i morse 😃. Guidningen och intuitionen och vad Marc fick upp är solklar, jag ska bara släppa det. Inte göra något mer med det, låta det rinna ut i sanden. Bara göra det jag har lust att göra och låta Source betala min hyra istället. ❤️ 

Och så dök dök det upp en gigantisk ledtråd på FB idag oxå, på det här ämnet. Marc är lika powerful matrixare som jag, sååå bra 🤗

Men måste erkänna att det är lite spännande ändå, bara släppa det och bara göra vad sjutton jag har lust med i stunden. Jag gillar ju verkligen min lägenhet, vill ha pengar till hyra och ha kvar den! Och mat är ju nice med :D Och Marc kommer ju hit snart och släpper sitt företag och därmed sin inkomst hemma i Kanada med! 🤗 🤐Men om det är nån som kan det och som är redo för det så är det ju jag!! ✨❤️

linnease
2014-02-17 18:30
#27

Just det.. de senaste dagarna, så fort jag försökt få mig själv att göra nåt jag egentligen inte riktigt vill, som skicka in kvitton till soc eller söka jobb jag inte vill ha som jag måste för att få pengar därefrån, då poppar den här låten in i mitt huvud och sjunger för mig:  "♫ Let your soul… be your piiiiiilot, let your soul guide you, guiiiide your way ♫"

🤗☀️🌈

Annons:
linnease
2014-02-17 18:31
#28

Åh Rore, svar innan jag ens frågat, såg inte ditt inlägg för jag skrev mitt, du bor där i trakten!! 🤗

Otroulig
2014-02-17 18:45
#29

Hehe, jag och Håbe bor inte heller långt därifrån. 

AHA Linn, angående mobil tecknen - tänka att vi inte lyssnar på dig!  🎧DÅ förstår jag!!!

Nu ska här göras potatismos och kalvbitar! Yammi, vi pratade om potatismos på jobbet idag och blev sååå sugen på det! Rea på kalvstek…hmm stackars  små söta kalvar..brukar faktiskt inte tänka så. Men nu känns det lite. Nåväl jag hoppas det funkar att skiva och steka - för det tänkte jag göra.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
2014-02-18 07:38
#30

Japp det gör jag Linn🤗

God morgon på er alla! Solen kikar fram. Håller tummarna för att det blir en solig vårlik dag även idag.

MissInAction
2014-02-18 07:49
#31

Men rore, var du där ungefär vid 14-tiden också? 😃 Hade varit häftigt om vi gått förbi varandra!

Ser onekligen lovande ut nu när jag tittar ut! ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[rore]
2014-02-18 07:52
#32

Jag var i närheten på förmiddagen Miss😉

[Kathja]1
2014-02-18 10:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

Är ensam hemma några timmar idag. Passar bra med tanke på nya insikter och vägar att hitta. Njuter i tacksamhet med te och stillhet, under muggen mitt egendesignade temuggsunderlägg. Lycka!

linnease
2014-02-18 12:30
#34

Så skööönt det ser ut ❤️ fint!

Annons:
[Kathja]1
2014-02-18 12:32
#35

Det är skönt, även om jag fick pausa lite för att göra ett sekreteraruppdrag åt mannen som är på vift men behövde kolla upp en sak. Men nu åter till ego-boosten kring min senaste insikt. 🌊

SHIAWASE
2014-02-18 12:35
#36

Kathja!! Nu har du nämnt denna insikt ett antal gånger så nu vill vi ju veta vaaad❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-02-18 13:09
#37

Ha ha, inget nytt under solen. Bara att jag (ännu) inte känner mig helt bekväm i alla situationer, m.a.o behöver jobba lite mer med självkänslan för att hitta till känslan av att oavsett var jag befinner mig så passar jag in. 

Vi började snacka pengar… 🤪 Men ur penga-pratet kom insikten om att jag kan känna mig väldigt obekväm i vissa situationer, som fina middagar och annat flärdfullt. Jag identifierar mig fortfarande väldigt mycket med arbetarklass ungen med frånskilda föräldrar, en från Masthugget helt enkelt. Och det var tydlgit att det var vad jag skulle fatta eftersom vi i helgen hamnade i en jätte grej (på ett skojfriskt sätt!) kring just detta med var man är född och vad det därför står på passet.

På mitt står det Annedal (i Göteborg) och det är lite "finare" men jag växte upp i Mashugget, ett stenkast från Annedal, och det är lite mer arbetarklass. Medan min man föddes i Tynnered (ligger i Västra Frölunda i kanten av Göteborg, ett lite bösigt ställe) men han växte upp i Särö - en "fin" del av Göteborg (stora hus vid havet). Hur eller hur så blev det en livlig grej, speciellt som att mina ungar är födda i Partille. 😉

Lång utläggning, kontentan var iaf att jag skulle se att jag identifierar mig med arbetarklass på gott och ont, och hur ska jag då kunna släppa det och implementera flärd, lyx och glamor i mig, och mitt liv. Bli ett med mitt (tilltänkta) sammanhang, istället för att hänga kvar i det som inte längre är. Så det är vad som gäller nu. Typ 🤪

SHIAWASE
2014-02-18 13:25
#38

Jag bodde ett tag i masthugget❤️strax efter att jag hade gått ut gymnasiet,,jobbade med städning, tränade i karate dojon som ligger nere vid hamnen☀️

Hade kompisar från konfirmationsläger( som var i Partille??? om jag minns rätt) som bodde i särö-trakterna,, var där mycket,,seglade etc.wow,,! en helt annan värld

Efter Göteborgsboendet flyttade jag till Stockholm, och sedan Japan,,

Helt apropå ingenting sådär,, men jag tyckte om Göteborg

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-02-18 13:30
#39

Eller apropå mitt svamlade om stadsdelar. 😉 Jag gillar oxå Göteborg, även om jag inte direkt saknar det. Nya tider, nya platser, nya sammanhang.  🌊

Theleonora
2014-02-18 13:34
#40

Jag älskar Göteborg och göteborgare. Bodde där ett år när jag pluggade på Chalmers. Valde annan högskola och fick flytta sen men staden gillar jag. Och nu trivs jag mer och mer i min nuvarande stad!! Yeaaay! Tack för att du så öppet delar med dig av din insikt Kathja! Gav mig insikten att det spelar ingen roll var du (alltså jag) är född eller uppväxt. Det viktigaste är (vem/vad jag är) nu!!


SHIAWASE
2014-02-18 13:35
#41

En gymnasiekompis till mig, skrev följande på Fb nyss

Mitt i en period med 5:2 som jag verkligen gillar…ledig 5 jobba 2 passar mig perfekt!!

Här har vi en person som njuter, dricker champagne, jobbar lite så där (med superduper smart jobb)

Och Skriver om det på FB,, på ett så härligt sätt.

För mig behöver inte jobb betyda JOBB så jag vet inte om 5;2 är vad jag är ute efter men det låter ju onekligen härligt,, särskilt när det finns medel att roa sig under dessa 5!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Torahzen]
2014-02-18 13:38
#42

Det låter som en väldigt bra 5:2- variant!!!!

SHIAWASE
2014-02-18 13:45
#43

Eller huuuur!! Tora❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-02-18 13:57
#44

Det är taget! Vi snackade om det en del igår, jag och Linn, jag skulle tycka att det vore super najs att typ varje höst och vår hålla ett större event över en helg. Och resten av året bara NJUUUUUUTA och se vad som kan tänkas dyka upp. Så ser min dröm ut. ❤️

linnease
2014-02-18 14:19
#45

Ja! Var superfint med skypefika! Vore ju spännande att hälsa på i Japan!! 😍

Ååh jag har nya drömmar om vad jag vill göra på dagarna! 🤗 Det finns ett hus här som dragit i mig varje gång jag gått förbi, ända sen jag flyttade hit i somras. Övergivet, trädgården är halvt igenväxt och det har varit massa skrotbilar på tomten. Men ser inte ut att vara i så dåligt skick egentligen, bara ingen som tagit hand om det på ett par tre år kanske. (Finns ett tomt hus här i nästan vartannat kvarter!)

Jag blev så himla sugen på att köpa det häromdan när jag gick förbi och renovera upp det till tiptopskick! Vore så kul! Gillar att bygga och fixa och snickra och inreda saker, skapa liksom. Och det är STORT, med stort garage och ett stort hus på gården som nog varit nån typ av verkstad. Skulle kunna göra den till snickarverkstad, designa och göra unika möbler och inredningsgrejor där inne. Och Marc har plats för att pyssla med bilprojekt. Vore så kul! ❤️

Sen massa chill och kärlek och vänner och tv-spel och middagar och resor och annat däremellan 🙂☀️🌈❤️🎂🥳  Yay!

Lannelia
2014-02-18 16:48
#46

Snart på väg hem från jobbet! Såå trött och slut i huvudet, men med ett leende på läpparna ändå! Jag mår gott, men känner att jag skulle behövt en kram och lite energi!

Så om någon känner att man har en vibrationell kram/kärlek/ljus man vill skicka så mottages detta ödmjukast med stor tacksamhet🤗

Om någon skulle vilja skicka en tanke med lite kärlek eller helande good-feeling vibbar till min hund så går det bra också! Haha!!! Hon skulle nämligen behöva lite pigga vibbar hon med😂

Det är andra dagen på nya jobbet så hjärnan känns lite slutkörd..😃

Kram på er🌺❤️


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

[Kathja]1
2014-02-18 16:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#47

Vad mysigt det låter Linn!

Lannelia, vilka sköna vibbar du sänder ut, trots att du känner dig trött och kramsugen. Jag skickar en genast. 🤗

Själv har jag mest suttit och filurat idag, många fina insikter och tankar som leder mig rätt (det har tårarna visat mig 😢) lycka och harmoni. Har känt på känslor kring lyx, flärd, att höra till och att vara komplett. Älsklingen kom just hem från ett möte uppe i Borås, trevlig info från det, följer Linns fina råd och vibbar vidare…

Hittade min dröm bil, min VILL HA, brukar inte bry mig om bilar men denna slår an en sträng som skriker WOW! MIN! Tack.

Så nu står det en Morgan Aero Coupe på önskelistan, har inte bestämt om det kanske ska vara en cab… Kan känna känslan av att åka runt i den här ute på landet, vinden i håret… 😎

Otroulig
2014-02-18 19:42
#48

Lannelia, skickar lite energi till dig. Nya jobb tar alltid en hel del energi. Var snäll mot dig. Jag känner att jag har haft svårt att känna mig som nybörjare igen och har fått påminna mig om att det TAR tid att komma in i nytt jobb. ☀️🌈❤️ till dig och 🐶

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2014-02-18 21:04
#49

Lannelia, här kommer massaaaaa✨ till dig o vovvsing🤗!!!!!!

Wohooo, här kommer jag inflygandes, jag gillar tisdagar 👍- då har jag min vuxengrupp som sista timmen🤗… det får mig att fundera…har ju "klättrat" från barn till ungdom till vuxna lite…..jag drömmer ju på nätterna nu också att jag har "kvinnokurser"…vi sitter i ring o babblar, minns inte om vad, men heeela nätterna ……hmm…en dag så✨✨🌊🌈

Har knölat lite jag med kring pengatankar igår ( dök upp grejer om "sparande" på flera ställen o det är så OFF för mig🤪) men nuuuuu har det lossnat helt, wuiii, vad det kan vara värt att få syn på gamla motströmstankar☝️o ba heeeejdååååå, jag behöver dig inte längre🎈

Läste oxå precis nu på FB- synksynk😉 - att merkurius i retrograd lyfter upp gamla pengamönster just nu o NU är tiden att syna dem o släppa det man känner sig färdig med och göra sig redo att släppa in nytt! YES🥳

Just nu är jag HELT i känslan att allt är möjligt🥳, jag har helt lagt bort hela analys/praktiskheten med "hur ska det gå till då🤔" eller glo mig blind på verkligheten just nu -o bara drömmer loss heeelt, högt som lågt, bara plockar och njuter och gläds i förväg liksom, en helt underbar känsla när den är helt sann. Har ju känt att jag haft lite dåligt fantasi ett tag, knappt kommit på vad jag vill egentligen, men NU flödar det🌊

Otroulig
2014-02-18 21:31
#50

Härligt med så mycket energi, själv har jag var på 75 års kalas och det var väl en hel del oggioggi där. Sen var det en hel del sjukdomsprat på jobbet - så jag blir så glad när du kommer kvittrandes Szirius och alla andra här med förresten❤️

Bilen självläkte i alla fall 😃🤪😎.

Näe om jag skulle ta och surra ut i ett mega vortex och fantisera mig iväg till en grön natur, med varma vindar, svajande trän och vackra växthus!! Eller så kanske jag skulle Vortexa iväg och fixa världens roligaste 50 års kalas!! DET vore nåt!!… Men det känns roligare med landet vibben - så det får det nog bli. 👍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-02-18 21:38
#51

# 50 alltså, jag har så hiiimla fint vortexträdgårdsland, med prunkande ekologiska grönsaker✨, får se om det blir verklighet nån gång - VÄÄÄLDIGT spännande faktiskt att se😂, jag har mest garderobsblommor hemma om det säger er nåt…😇

linnease
2014-02-18 21:42
#52

åååh jag har varit så trööööött idag 😴😴😴🤦‍♂️ [kaffe och godis] 🤦‍♂️😴

Hihi najs med självläkande bil! Jag jobbar på självläkande tänder, har haft ont i några av dem emellanåt men tänkt jag ska tänka bort det… typ i ett par ÅR minst. Kommer och går liksom. Men blir ju inte värre i alla fall. Inte varit tillräckligt viktigt för att vibba upp kanske 🙂Så det är bara kvar i status quo. Har inte varit hos en tandläkare sedan typ år 2000, bara inge sugen. Och har superfina vita tänder! 😃

Ja kraaam Lannelia!! 🤗❤️

Och vliken snygg bil Kathja! Cool, som en serietidningsbil, eller nåt från Batman, Gotham City!! Du verkar ha jobbat på bra sen igår! 😃

SHIAWASE
2014-02-18 22:37
#53

Vilken energi det är här inne!!!!🤗 på er alla✨

Kikar bara in och säger god morgon!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-02-18 22:40
#54

Godmorgon fina Shia, Nu säger jag godnatt 🤗 😴🌛 Vilken tur att vi går på skift härinne och alltid har någon som vibbar upp energin 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
2014-02-19 07:17
#55

Hej och godmorgon på er!

Vilken energi och stämning ✨❤️☀️🌊🌈.

Tack ni smittar🤗

Annons:
SHIAWASE
2014-02-19 09:06
#56

Hej på er!! Jag sitter nu och blir lockad och fixad i håret , tv inspelningsdagen idag😊härlig stämning härinne nu 🍀eller nu, det är det ju jämt, men nu är den extra hög 🍀🍀

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
2014-02-19 09:07
#57

🙂

Lannelia
2014-02-19 09:14
#58

God morgon! Härliga förmiddag! Konstigt nog verkar inte smilisarna funka just nu haha! xD Sitter på jobbet just nu och chillar, idag är en luugn dag. Fick vakna upp full av energi denna morgon, vill tacka er alla för det!


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Lannelia
2014-02-19 09:26
#59

Men vad tokigt, bara en 1/3 av det jag skrev kom fram! Haha, aja, en massa kärlek och tacksamhet till er var det iaf (Ni kanske känner det:)<3 ), både jag och vovve vaknade pigga och glada idag!! Känner mig så full av härlig förväntan, och bara flyter med i det!:)

Är sååå glad, glider fram idag, "sakta men säkert"-känsla, känner att jag har all tid i världen, allt är så lugnt o skönt, chill, avslappnat, och samtidigt så känner jag sån ENERGI, och sån härlig förväntan som om universum har en jäättehärlig överraskning åt mig!! :D Känner mig så UPPRYMD!

Ljus o kärlek! <3

Oh nu funkar smilisarna igen!🤪🤗❤️😃🌺🌈☀️🌊 haha!


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

[Kathja]1
2014-02-19 10:14
#60

Ännu en ledig dag! Njuter till fullo. Ikväll ska vi iväg till våra tanter och farbröder i Alphagruppen men förutom det står det bara att VIBBA och må gott på schemat. 

Jag tycker att dagarna går i ett hiskeligt tempo nu för tiden! Fattar inte varför, inte för att det spelar någon roll utan mest ett konstaterande. Det har börjat låta vår ute, härligt! Nya fåglar på ingång och snödroppar i rabatterna även om de sistnämnda inte låter så mycket i alla fall. 😉

Virkar och vibbar, idag har det blivit fler te-muggs-underlägg. Lagom stora! Blev lite sugen på att fixa garn och se om några av pojkarna på jobbet skulle nappa på virkning. Det är ju ett otroligt bra sätt att vara i nuet. Något de behöver jobba på. Jag kan se det framför mig, virkskola med ett gäng gamla pundare med adhd  - det kan sluta hur som helst!

szirius
2014-02-19 12:58
#61

Låter som om ni har det bra där ni är just nu allihop❤️

Theleonora
2014-02-19 13:01
#62

Hm ja, jag mår ju bra. Men kan inte hjälpa att tänka varför jag beter mig som jag gör. Jag beter som man gör om man är sådär lagom blåst haha. Sen inser jag ju att jag håller mig utanför gemenskapen, kan känna igen mig från skidbacken så fort det går fort så drar jag tillbaka handbromsen. Samma sak när jag pratar med folk, verkar det kul och folk verkar intresserade då backar jag och blir tyst. Hm. Livet ger mig mycket att klura på minsann. Insikter tack! Edit tror en liten insikt trillade in. Som ni så tydligt har skrivit i flera trådar så fokuserar jag hela tiden på vad det är som skiljer mig från andra dvs jag fokuserar på människan och dess olikheter ist för att se livet, betraktaren som är densamma. Istället för att förenas i allas vortex. Intressant!


Annons:
MissInAction
2014-02-20 06:47
#63

Herrejevvlar det har snöat hela natten!! 😮😡

För två dagar sedan hade vi +10 grader och sol, vi kunde stå ute i solen utan jacka på oss och det var vår i luften! ❤️☀️🥳

Nu… 3-5 cm snö, träden helt fluffiga av snö.. och det vräker fortfarande ner.

Bah… inte nuuuu, jag vill ha vååååååååår! 😃☀️🌺


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-02-20 08:37
#64

Såg det på FB att det snöat både lite var stans, men vi har snöfritt. Har suttit en stund och vibbat lite nu på morgonen, det är coolt när tankarna av sig själv drar iväg och visar det som (ännu) inte är IRL som vore det redan på plats. Bara att åka med på resan. :) ♡ Just nu känns allt så självklart; det är en skön känsla. Jag har sista dagen på min långledigt och den är redan perfekt. Nu ska jag ut i skogen lite med nödiga hundar. Toddilo! ;)

Otroulig
2014-02-20 08:58
#65

smitta mig, smitta mig, smitta mig! Är lite ur synk helt enkelt. Står på Szirius strand och tittar på flödet ;) Fick en fin dröm i alla fall om en kvinna som var rädd men hade ett hel samling kvinnor som sa "vi finns bakom dig och backar upp, vi finns alltid här

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-02-20 09:26
#66

Inne igen! Det föll ju ett stilla vårregn ute så lill-fisen 🐶ville gå in till värmen i soffan igen. Hon är inte mycket för regn den hunden. ☔️

Jag fick iaf skuttat runt och filmat lite på våren, fågelkvitter och snödroppar -  det lägger jag sedan på FB som en film bara jag kan se och så taggar jag sonen i Australien och dottern i Skottland och vips har det fått en film där mamma går runt och babblar och filmar småfåglar, äppleträd, hundar och bajskorvar -  ja och så lite fågelsång. 🎧

Vilken talande dröm Otroulig! Girl-power! 👍 Kvinnokraft låter som en slogan från Kommunal, Kvinnor kan. Så det får bli girl-power istället.

Jag smittar gärna av mig! Ska till jobbet i mon och ska ha mens inom kort men vad gör väl det när livet är tipp topp. Inte för att något är annorlunda i det yttre utan för att känslan är tipp topp och allt är som det ska vara och så får det bli som det vill med resten. Skiter i vilket, att må kanon är iaf allt som spelar någon roll. Allt annat är bara yttre krafs, som iof kan höja tipp topp humöret, men inte är något måste. Skön känsla. 

Fast det är ju inte helt fel att stå på stranden och titta på vågornas stilla skvalpande, fram och åter, fram och åter -  och rätt vad det är så kommer en våg som når lite längre upp på land och där står du och blir våt om fötterna. Och VIPS så är du i flödet igen. 🌊

Lannelia
2014-02-20 15:35
#67

Åh Kathja! Ditt inlägg känns så härligt! Sån härlig energi! "Skiter i vilket, att må kanon är iaf allt som spelar någon roll." ❤️ och den mentala bilden (och känslan) jag får när du beskriver känslan av att stå på stranden… Mmmm… härligt!😍🌊

Nu vill jag bara få i mig lite socker sen känner jag mig klar att gå hem för dagen!😃haha


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

SHIAWASE
2014-02-21 10:24
#68

hej, hej på er❤️

Idag har jag jobbat och jobbat,,,, ritat upp ,, nu tappar jag ord igen, vad heter det ,, tävlingar , match tabelll(haha det heter det ju INTE),, vi har träningstävling på söndag så jag har i alla fall fixat iordning, vad det nu heter,,hmm

Sedan översättning om livmoderstransplantation och forskning,,,

Sedan kommunikation med Holland om försenad leverans av satellitutrustning, för rymdforskning.

Sedan läsa lite barnböcker som måste recenseras

Sedan haft möte igen om vårt  FIKA projekt,, !!

snacka om variation,!!
OCH imorgon ska jag på audition!!Yes!

❤️

Me like very much,,, ,, tycker det är sååå roligt.

Skulle ha träffat svenska fina vänner imorgon, men audition plus ett antal översättningar som har deadlines,, så jag får väl lägga om lite

haha, har precis förresten fått en översättning , som gäller handledning för sexualundervisning till förståndshandikappade. Jättebra material!!

Men min japanska kollega,, blev alldeles chockad av innehållet,, här är sexualundervisningen lika med noll i princip,, och i Sverige är den hur detaljerad som helst nästan🙂

MEN,, jag mår tipp topp, känner nämligen att jag är den som styr allt i min tillvaro, och har tagit full kontroll över vad som sker och vad jag bjuder in,, (ni vet ibland kan man ha perioder av att man inte kan påverka,, att massa andra gör saker som påverkar ens egna tillvaro typ)

☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-02-21 21:01
#69

Jag vet inte vad jag ska skriva för jag kan inte hitta ord känner jag. Mår så j-a bra! Och kan på sin höjd formulera mig till Aaaaaaaaoooooorrrrghhhhhooooooiiiiii!!! -  typ. 🤪

Hög på livet med besked! Så där så jag säkert riskerar att få en smäll bara för att det blir för mycket. Inget har hänt, men allt har hänt i alla fall. Lite som när Linn snackar om sitt matrixande, allt är här, fast där, fast här  - så tydligt! Det är en så skön känsla, och den är så lätt att hittat tillbaka till. Och det gör mig ännu lyckligare.

Jag trillar ut, gör mitt och slinker in igen. Var ute kanske 10 minuter idag, flippade på min man, vilket är unikt i sig då jag inte brukar bli ilsk, men nu har jag hittat till den känslan, och släppte det 1 minuter efter och allt var bra. Som tur var så släpte han det nästan lika fort, för han fattade att jag hade rätt. 😎

Är på jobbet och killarna var sådär adhd-iga på kvällsmötet, jag halkar ur vortex -  ryar till och slinker in igen. 😃

Lycka! Tillit! Och väldigt, väldigt mycket KÄRLEK! ❤️❤️❤️

Annons:
Otroulig
2014-02-21 21:05
#70

ojojojojojojoj😃🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Aloe.Vera
2014-02-21 21:27
#71

här inne är verkligen god energi.. tycker om o vara här..🌺

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

SHIAWASE
2014-02-21 21:40
#72

Kul AloeVera!❤️ att du tycker om att vara här🙂

Ja,, och just nu är energin bättre än någonsin !!!

Lördag morgon här,,,vaknade tidigt, upptäckte att vi hade slut pa kaffe!!

Katastrof😮

Tur att vi har en typ seven-eleven alldeles mitt emot,,, så ut i kylan för att köpa kaffe,, så nu sitter jag här och njuter🙂

Läser igenom trådarna, leer, och ska sätta igång dagen☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Aloe.Vera
2014-02-21 21:43
#73

är sjukskriven nu så kommer hänga här inne ganska ofta skulle jag tro.. älskar att läsa positiva inlägg, man blir så himla nöjd med sig själv också..

va bra att du fick en kopp kaffe iafall..hihihi jag tar mig nog en kopp te..😍❤️

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

[Kathja]1
2014-02-21 22:15
#74

Du är så välkommen så Aloe.Vera, eller kanske bara Vera? Vera är fint. Får mig att tänka på ett barnprogram jag gillade då jag var liten, eller ett inslag i Fem myror är fler än fyra elefanter var det nog. 🤔

Om Ellen, Vera och Cecilia…och deras häst Bruno! Ler vid minnet. 🙂

Theleonora
2014-02-21 22:43
#75

Men åååh kathja!!! Take me with you!! Vill också vara där. Så underbart. Har ju fått glimtar av det. Blev iaf en vin, film och tjejsnack kväll för mig. Hm, nuförtiden när man är mer nära vortex klarar hag inte mer än 2 glas vin. Förut var det andra mängder. Nån som känner igen? Ska läsa lite här och sen sussa!


Otroulig
2014-02-22 10:19
#76

God morgon ☀️

En strålande vacker morgon, stod och sög åt mig av solens strålar som en svamp på morgon promenaden. Mötte en ny bekantskap, med hund. Det är så roligt för vi hundägare lär ju känna varandra här i stan. Efter att ha pratat med henne så tänkte jag " det här var en kvinna som tidigare varit själv, runt 65 och efter att hon fått ta hand om denna hund så har hon blommat upp, TÄNK vad hundar kan göra gott för ensamma människor" …😂 eller hur! Jag pratade ju om mig, och jag är evigt tacksam att jag följde min impuls och bestämde mig för mitt yrväder. Han har hjälpt mig i mitt accepterande och omfamnande av ensamheten. Samt fått mig att öppna upp och våga möta nya människor. 

Är lite nyfiken på det hära matrixandet a´la Linn ni håller på med. Hur ni surfar runt i Vortex. Skriv gärna mer 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2014-02-22 12:26
#77

Bra fråga Otroulig! Jag vet nog inte hur jag gör, jag bara gör. För mig handlar det om att kunna vibba upp till en nivå där inget spelar någon roll, jag är i mitt eget Lalaland, där allt som är är att jag är ett med allt som är och känner mig gränslös, stor och fylld av tillit och kärlek. Och dit hoppar jag på ett kick, en tanke bort så är jag där. det känns mäktigt men också lite underligt eftersom jag faktiskt inte riktigt fattar vad jag gör. Men jag tänker att det spelar ju ingen roll, allt som spelar roll är att få uppleva känslan. Så det svaret blev du kanske inte klokare på.

[Kathja]1
2014-02-22 16:56
#78

Fy farao vad jag är nöjd med mig själv idag. Killarna har hela dagen varit mycket och jag fortsätter att vara i Vortex och så vid behov så ryar jag på dem bara för att göra mitt jobb men mest hela tiden mår jag bara bra. Hoppas att ni alla har en fin dag, jag blev så jätte sugen på att ses och bara hänga och vibba IRL. Fatta vad vi skulle skapa! ♡

szirius
2014-02-22 17:45
#79

kathja!!!!🥳🤗

linnease
2014-02-22 21:54
#80

Ooooh IRL! Jag med!!! Svenskträff hos mig i Aneby? Jag bor ju lite i mitten typ??

Otroulig, jag vet inte heller om jag kan förklara, bara vibbar runt och känner grejor.. Fokus och intention och letting go tror jag, hm.. Eller kanaliserar saker, som Esther Hicks?

[Kathja]1
2014-02-22 22:10
#81

Inte för att jag vet var det ligger men jag är på! Det hade varit hur nice som helst. :)

[Kathja]1
2014-02-22 22:10
#82

NU vet jag vart det ligger!

Här…

linnease
2014-02-22 22:41
#83

Kul! Eller så åker vi allihop till Uppsala! Är lite sugen på Uppsala av nån anledning!!! Känns ännu mer kul!

Annons:
Cahira
2014-02-23 00:10
#84

Ni är för härliga människor här inne! 🌺

Jag beställde två böcker idag om mänskiga beteenden och personlighetsdrag. Så intressant och längtar så!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

MissInAction
2014-02-23 01:17
#85

Ooh Aneby ligger i Småland och i höjd med Göteborg - det är säkert jättefint där! ❤️☀️
Fast visst är det fint i Uppsala också 😉
Här finns vackra miljöer såsom Gamla Uppsala med kungshögarna, och naturreservat.. Domkyrka m.m 😇


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-02-23 13:58
#86

Här sitter jag och njuter en stilla stund. Hälften av grabbarna är i Halmstad och kör gokart och resten kollar hockey. Lugnt och fint. Te och ensam med mig. Jag har allt ett bra jobb.

SHIAWASE
2014-02-23 20:14
#87

God morgon på er❤️,, här sitter jag och gäspar,,kl. är bara 4 ,, men måste få undan lite saker,, och det är lättast så här i lugn och ro på morgonkvisten, 🙂 Men först Kaffe🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-02-24 06:53
#88

God morgon!

Jag la mig i samband med vår gruppmeditation igår. Tänkte att jag skulle sova bort det ömma i halsen. Det kanske fungerade. Känns lite bättre idag.

Jag är i ett läge där jag nog ska vara väldigt generell. Få tillbaka tilliten. 

Kram på er och ha en underbar dag.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-02-24 07:29
#89

Jag sitter på jobbet och väntar på kollegerna så jag kan få gå hem, idag är jag förlamande trött. Kombinationen vara på jobbet hela helgen och dåligt med sömn är inte att rekommendera. Så nu blir det till att åka hem och slinka ner i soffan bland hundar och gubbe och sova en stund. Kanske kommer "må bra" känslan fram igen, känner allt att den ligger under TRÖTT och lurar. Ha det bäst så länge alla fina. ♡

szirius
2014-02-24 11:23
#90

God förmiddag! Underbar varm strålande sol här, ska strax bege mig ut! Just dessa stunder vill jag suuuga på tiden, låta den vara i evigheter! Är tacksam över att jag inte har nåt särskilt att ordna mer än lunchen nu och jobb vid 15. Vill skrota i trädgården☀️

Maken hade rethosta hela natten så här sovs inte så mkt heller..o lör-sön sov jag 3, 5 h så jag skulle nog oxå behöva slumra lite…MEN jag känner mig pigg! Fylld av livet! Det kommer kanske ikväll…😴

Annons:
[Kathja]1
2014-02-24 13:27
#91

Så var jag på banan igen! Sov som en klubbad oxe i två timmar och vaknade me ett ryck ur en dröm är min mamma, min syster, min yngsta dotter och min mammas fru var med. Alla stod och "hängde runt mig" och det var känslor åt alla håll. Morsan hängde runt min hals och snyftade att jag måste hämta en milkshake åt henne (tror inte ens att hon dricker sånna) och dottern stod och ville ha svar på om vi skulle åka (sådär mamma-mamma-mamma-mamma-ska vi?!?!?!) och min mammas fru ville att jag skulle lyssna på hur man spelade hockey och då jag vaknade skulle syrran just sätta fast en tygängel i min panna. Lite väl mycket på en gång.🤪

Men nu ha jag krupit upp i soffan me hunden och lite te, sitter och babblar med Älsklingen och ska snart gå ut med hundarna i solen (och blåsten).

Otroulig
2014-02-24 21:16
#92

Ååhh, har tittat på "Husdrömmar" på TV. Ett fantastiskt par som byggde ett underbart hus, på en strandtomt på Österlen. De hade det som ett gemensamt projekt. Åhh, vad underbart att se!! Preciiiiiis, nåt liknande skulle jag vilja uppleva.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Otroulig
2014-02-25 07:03
#94

God morgon, en underbar vår morgon med kvittrande fåglar och gryning på morgon promenaden. Det luktar och känns som våååååår!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-02-25 07:44
#95

God morgon!!! på er! här är det också varm idag !!! ☀️

Det har varit så kallt,, jag har både jobb och deklarationsgrejor, så jag har inte kunnat vara ute mer än en prommis till affären!!!

Underbart ! Det ska vara varmt resten av veckan,, mellan 15-18 grader🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
2014-02-25 07:50
#96

Solen letar sig uppåt och tvättstugan surrar för fullt. En magisk tisdag väntar på att upptäckas.

Vaknade av en mycket stark dröm där känslorna stod i högspänning, och nån form av avvaktande beredskap. *jösses* Ganska obegriplig var den för logiken,, kanske ska ta det i dröm tråden i stället🤐

Och nu i helgen så har jag varit på min första tysta halvdags retreat, att sitta sig till stillhet en övning i Närvaro.

Verkligen näring för den inneboende längtan som finns i djupet inom.

Trodde det skulle vara jobbigt och störande med tystnaden och meditationen och människorna. *men jag älskade det*❤️

Otroulig
2014-02-25 08:54
#97

Åh vad spännande Rore! Att vara tyst i ensamhet är ju en sak, men att medvetet göra det med ett gäng andra känns som att det susar av andra energier.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[rore]
2014-02-25 10:51
#98

Ahh, det var en fantastisk upplevelse🙂

linnease
2014-02-25 16:11
#99

Så trött på sistone 😕😕😴 sover, dricker kaffe äter socker vaken liiite, sover..😐

[Kathja]1
2014-02-25 18:53
#100

Du kanske har Matrixat lite för mycket? Sov på du, rätt vad det är så är du uppe i det blå igen. 😎

Jag har haft en kanon dag idag! Storhandlat mat och myst med Älsklingen. Vardagssaker som blir så väldans trevliga om man ler mot livet. Solen har lyst på oss hela dagen också. Och finns det något bättre än välfyllda matförråd? 😃

SHIAWASE
2014-02-25 20:52
#101

Gpd morgon på er! Rore låter som en fin upplevelse❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-02-26 07:19
#102

Universum, visa mig hur jag ska bli glad igen och komma ur svackan ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2014-02-26 08:39
#103

Kom på vag jag gjorde för "fel" :) Aaah.. allow, let go, let go..

[Kathja]1
2014-02-26 09:00
#104

Härligt Linn! Och MissI det kommer vända låt det ha sin tid, sörj klart först vännen. ♡

Annons:
Cahira
2014-02-26 19:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#105

Idag fyller min älskade hund tio år! Tio LJUVLIGA år tillsammans! ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Kathja]1
2014-02-26 20:23
#106

Men gud vilken sötnos!!! Verkar vara en glad-skit. Vad heter hen och vad är det för ras? Är ganska kass på hundraser trots att vi har tre hundar.

Cahira
2014-02-26 20:28
#107

Dvärgschnauzer. :) Hon heter Ixxi och är verkligen världens goaste hund. Alla som möter henne saknar henne efteråt och hon lämnar inte någon oberörd. ❤️ Hon har varit "forumhund" hela sitt liv och flyttat både från Umeå till skåne och tillbaka igen, och till USA. :) Hon har hjälpt hundrädda barn att inte vara rädda längre. Hon hjälpte mig igenom min ångest och depression. Hon hjälpte rehabilitera en hund som nu bor med mina föräldrar och är nu nanny åt valpen.

One in a million. 🌈

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Kathja]1
2014-02-26 20:32
#108

Vad underbart att ha en sådan vän! Hon låter verkligen speciell, en hund som gör skilland med besked. ❤️

Cahira
2014-02-26 20:40
#109

Ja verkligen ❤️ En riktig liten healer. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Torahzen]
2014-02-26 20:53
#110

En änglahund! 😇🐶❤️

Otroulig
2014-02-26 21:39
#111

Fin vovsing Cahira!

Dom är små gåvor, jag har haft två och båda är väldigt speciella, ibland undrar jag om inte den första inkarnerats i den andra fast i modell 2.1 lite mer energi, också en sån där hund som alla älskar. 

Han är ju på "dagis" med några av mina bästa vänner - varav den ena har frisör salong, han är där någon dag i veckan och har redan skaffat sig en fan club. Folk går in där enkom för att hälsa på honom 😃.

En rolig dag idag, har varit på föreläsning av några bekanta som är runt 65 och älskar att vandra. De visade filmer, foton och berättade om deras senaste två vandringar i Himalaya, med packdjur, guider och vandring på 3000-5000 meters höjd. Helt galna! En annan vägrar t.om sova i tält för att jag är för bekväm. Men jag njuter av att se deras äventyr. De finns en sån glädje och äventyrslusta i båda två. De hittade varandra lite senare i livet och är underbara tillsammans ❤️.

Sen kom jag hem och blev bjuden på middag i Stockholm - så det blir en tur dit i helgen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2014-02-27 23:51
#112

Hakar ni på The Tapping Solution i år? 🙂

Jag har haft lite fullt upp känner jag, men lyssnade lite på ett av rummen ikväll. Men hade inte riktigt ro. Ska kolla mer imorgon och se vilka ämnen det handlar om 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-02-27 23:58
#113

# 112 oj är det nu? Jag gjorde ju det förra året! Skicka gärna länk :)

MissInAction
2014-02-28 00:09
#114

Jaa det är nu!! Dag 3 nu 🙂 Eller 4 kanske det blir snart då.

http://www.thetappingsolution.com/2014event/


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-02-28 06:39
#115

God morgon i tråden,

Morgon promenaden var lite magisk, det är dimma och gatlyktornas sken blir som käglor mot marken.

Fåglarna kvittrade - de är verkligen på gång. Annars inget nytt. Tränade igår, det tar fortfarande emot att gå ned, när jag väl börjar köra så går det bra. Men åh vilket motstånd att gå ned. Önskar att jag var sugen och kände glädje och lust en två gånger i veckan i alla fall. BH-arna och jeansen börjar bli lite trånga 😉. Trots att jag tycker att jag är hungrig hela tiden 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-02-28 07:07
#116

Du kommer iaf iväg, det är mer än vad jag gör. Men jag har hållit mig från socker i tre dagar, stort när det brukar slinka ner något i princip varje dag. Jag ska gå av mitt pass om två timmar, det ska bli skönt. Känner mest för att ligga med täcket upp till hakan och kolla film. Har pms så det tjongar om det, jag blir oftast deppig då, och så har vi bokat tid för avlivning av Endor. Torsdag nästa vecka är han borta. Det är as-jobbigt! Saknar minst sagt eufori känslan från i förra veckan. Men, men det har snart vänt igen. Det är bara att omfamna känslan. ♡ ☆♡

MissInAction
2014-02-28 07:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#117

God morgon ❤️

Tittar ut genom fönstret och ser femtio nyanser av grått… 🤮😛
Hittade dock den här på FB och snodde den.. synd att den var pytteliten, men färgerna ❤️☀️

🤗 på er!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-02-28 08:28
#118

Vilken underbart vacker bild! ♡

Annons:
Otroulig
2014-02-28 08:41
#119

Åh vilken vacker bild! Kramar och kärlek till dig Kathja. Så kan det vara, kryp upp i soffan med kärleken och gosa med E.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-02-28 08:47
#120

Idag var det sista dagisutflykten till ett vetenskapsmöjespark, kuul!! Här provar minsta dottern på hur det är att gå på månen , åker ner stampar av lätt med fötterna så åker man upp igen

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-02-28 08:49
#121

Bilden kom inte med

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-02-28 08:54
#122

haha,, inte nu heller,, 😛ni  får vara utan bild,, vissa av er kan se på FB,, kul ställe,, massor av intressanta och roliga saker både för vuxna och barn!!!

Nu pausing,, och sedan ,, vanliga rutiner, MEN som jag väljer att inte nämna längre!!!

Vad jag kan nämna är att jag njuter och mår bra och ser framemot att möta den framtid jag skapar när jag mår så här bra!! För några år sedan så mådde jag inte lika bra som jag gör nu ( jag har ju nästan alltid mått bra,, aldrig dåligt, men jag var inte i fas med mig själv på samma sätt som nu) ,, MEN ändå har jag skapat den tillvaro som jag har nu! SÅ TÄNK vilken fantastisk tillvaro som väntar på att få manifesteras eftersom jag nu är såååå i fas med mig själv❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-02-28 08:58
#123

Det är härligt att se hur tydligt det är! Tar jag mig en stund i lugn och ro på morgonen så infinner sig ooohhhiii känslan igen. Nu ska jag hem och smitta av mig på Älsklingen lite, han är super deppig pga Endor. Tack för kramen O, den gjorde susen. ♡♡♡♡♡♡♡♡ till er alla!

[Torahzen]
2014-02-28 10:00
#124

Härligt humör Kathja! Många kramar till Endor som ska resa till andra sidan snart.🤗 🐶❤️

Otroulig
2014-02-28 10:21
#125

Men FATTA vad jag får tecken, uppmuntringar via FB, Horoskop HELA TIDEN!! Att mina drömmar är på väg, att nu har jag flytet, både vad gäller jobb och kärleks biten - det är helt galet! ME LIKE!!!!! Hjärtan och stjärnor och TUT i luren!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Otroulig
2014-02-28 10:42
#126

Ja TÄNK Shia!!!!✨🎈🏆🍸🤑🎂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-02-28 11:44
#127

# 114 tack Missi! Har lyssnat på en och OJ vad jag förändrats på ett år! Känner total avighet till hela negativa delen först,för det resonerar inte i mig… jag hoppar o går direkt på det positiva🎈Känner öht att det här är "gammalt", inte lika high flying som Abe o annat som dyker upp nu✨

Skickade en kram till dig nyss Kathja, innan jag läst klart tråden, men en kram kan man ju aldrig få för många av, även om du redan vänt🤗

Jaa, Shia👍, sådär tänker jag oxå, jag har ju åkt sån bergodalbana i många år- likväl har jag skapat så mkt fantastiskt i mitt liv❤️, dels gör det mig trygg, jag behöver inte bli rädd att jag "förstör allt" när jag har off-stunder…för den höga vibben är ändå dominant!

Så woooo vad som väntar nu när jag blir mer och mer och mer i mig själv, kan vända mig fort, hittar mer att njuta över, hittar mina känslor, blir mer och mer klar i min vibration!

Otroulig🥳🤗

Här har vi verkligen varannandagsväder! Varannan dag sol, varannan regn…hade tänkt kratta o elda ute idag…men det får bli storbak…, bröd, semlor och snickerskaka🤤…

[Kathja]1
2014-02-28 11:53
#128

S-  Tack för nallen! Den behövs alltid, omfamnar sorgen i små doser. 🤗Yngsta dottern, snart 20, är helt ifrån sig och Älsklingen är som sagt super deppig, så jag hamnar i "stötta dem" mood, men jag tar hand om mig. Lovar! ❤️

Har iaf landat hemma, skrattade mig hela vägen hem -  så nu är humöret tipp, topp, om än lite trött som sig bör efter ett jobb-pass, så nu är det dags att sova middag. Sedan lutar det åt STÄDdag, för fy farao vad vi har det smutsigt! 🤐 Städa och byta lakan, rent och fint sedan sak det njutas ledighet och skrattas mer. 😃

[Kathja]1
2014-02-28 22:30
#129

Jag somnade uppkrupen hos Älsklingen strax efter kl.20 och sov till nu, strax efter tio. Och då hade jag sovit en timme mitt på dagen! Tror att jag inte är helt frisk faktiskt. 🧟‍♂️Men det gör inget för nu sitter jag med huvudvärk och halsont i soffan och dricker te, snackar skit med min man och slökollar på Star Wars. Njuter! 😃

[Kathja]1
2014-03-01 07:46
#130

Här sitter en annan uppkrupen i sängen redo för Mia på Grötö, mitt lördagsmorgonssällskap då resten av gänget fortfarande sover. Eller jag fick babblat lite med sonen i Australien. 

Jag mår piss fast väldigt bra idag, en härlig kombo! Huvudet gör ont, halsen gör ont, näsan är tjock, lederna är tjocka  -  men själen är lycklig så vad gör väl det!? Men det lutar nog åt en dag i soffan med mycket te och sällskap av hunden/hundarna. Älsklingen har lite jobb att göra tills på måndag så han lär blicka avundsjukt på mig, hi hi. 

Nej, Mia kallar på mig… 😎 Talliho, vi hörs sen! 👋

Otroulig
2014-03-01 10:30
#131

Talliho Kathja 👋

Har just ätit min underbara helg frukost efter en promenad med jycken. The, fil med flingor och honung, lin/nöt bröd med ost och gurka, kokt ägg med kaviar. Nu en stor kaffe med varm mjölk. Oj glömde standard grapefrukten, jaja. 

Såg lets Dance igår och sen gick jag och la mig, dvs - jag har sovit 11 timmar. Jag gillar att sova och framför allt att drömma tror jag 😴.

Nu bär det snart av mot rallyträning med hunden. Gjorde ett lass med ungstorkad blodpudding igår så vi är laddade, jycken och jag. Sen drar vi kosan till storstan för att träffa vänner. Mitt hem är skitigt och dammigt, men har inte känt för att dammsuga. Lite kan jag känna att jag försummar mig själv när jag har stökigt och skitigt. Men,men lusten kommer nog så småningom. På söndag är det firande av syrran och hennes sambo. Så helgen är rätt bokad. Ska bara följa med och njuta i varje nu, är planen. 

Kram på er alla - ha en härlig helg!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-03-01 10:33
#132

Låter som att du, och hunden, kommer att få en härlig dag "O"! Själv har jag varit vaken sedan 7.15 men ännu inte kommit till frukosten, men jag har laddat för varmchoklad med grädde och ostmacka, underbar "jag är inte helt frisk" frukost. 😃

Annons:
Otroulig
2014-03-01 10:36
#133

Wow, choklad med vispgrädde, DET var länge sen åhh, så doppar man ostmackan i chokladen så osten smälter Mums!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-03-01 10:48
#134

Här sitter jag och intar en sen frukost, jag är sällan hungrig direkt på morgonen utan kan pula med annat några timmar. Sen är det dags att hoppa ut i det fina vädret!☀️ 13 grader idag! Städa verktygsförrådet, kratta och elda står på schemat. Sen blir det kanske semlor ute i eftermiddag. Gjorde egen mandelmassa igår, shiiit, den skulle jag kunna äta med sked! Mandlar från byn, bara det❤️

Mmm, choklad i termos o skogaholmslimpa med hålost ute bland kvittrande fåglar o sol på nästippen, det är underbart!

Krya påkramar till Kathja, o njutkramar till Otroulig som är ute o leker med voffis🐶

Jag är sååååååå sugen på en till katt….katterna börjar ju få ungar nu runt kvarteret…..mjaooooo så sött….vet bara inte hur det skulle gå med vår speciella killkatt här hemma, som vi hittade halvdöd som unge ute i ett dike och matade med pipett….mkt skeptisk till ALLA utom oss människofolk som bor här. Vi får väl se om det kommer nån eller ej….🌈

[Kathja]1
2014-03-01 11:05
#135

Ja just så Otroulig! Fast min galna man äter inte ost (förklarar ett och annat). 🤪

Håbe
2014-03-01 11:20
#136

God förmiddag på er!

Sitter här vid datorn och slöar en liten stund efter ett kortare städpass med barnen. Sen ska vi ut och promenera en stund. Har varit helt sockerfri i tre veckor nu. Den första tidens snurrighet och trötthet har gått över och nu mår jag bara braaa! Börjar få energi och lust att göra saker. Att röra på mig 😎.

Här har vi haft lite minisportlov. Det var meningen att jag skulle vara hemma onsdag och fredag men det var så lite barn på jobbet så jag tog ledigt på torsdagen också. Vi har varit på bio och igår åkte vi till simhallen. Det här livet som ledig skulle jag lätt kunna ha mer utav. Det passar mig alldeles utmärkt att inte ha massa tider att passa och kunna följa min egen rytm. Så borde livet alltid vara.

SHIAWASE
2014-03-01 14:51
#137

Låter underbart Håbe!! Håller med,, liv utan att passa tider och följa egen rytm är fantastisktk skönt☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-03-01 15:57
#138

Låter helt fantastiskt, szirius, med vårväder och semlor och pyssla ute ☀️
Kan sakna att bo i hus!

Krya på dig, Kathja, tänk friska tankar! 😎 Kanske se några härliga må bra-filmer? Filmer om Bali? 😃

Hoppas ni har mysigt idag, Otroulig! 🐶 Låter faktiskt helt underbart med 11 timmars sömn, en sån mysfrukost och sedan ut med hunden ♥ 
Njuuuuuuuuut! Haha jag får hennes röst i huvudet när jag skriver det där, vad heter hon… som hade gymping på TV på 80-talet och som alltid sa kniiiiiiiiiiiiiip! 😂

Kram på er alla som vill och behöver 🤗❤️

Åh jag har ett dilemma. Helgens planer är att baka chokladsemlor, något jag gjort varje år sedan typ 2002 och de är underbara! Och städa, inte storstäda men dammtorka…. och det tar inte så lång tid egentligen men jag måste flytta på alla saker. Så mycket småsaker! Hela fönsterbrädan, 4 fönster på rad, samt skrivbordet är massa småsaker… blommor och smycken och böcker och grejer.

Så mycket saker 🤮

Meeeen så sitter jag och surfar på FB och iFokus och andra sajter.. har duschat och ätit frukost, men inte kommit iväg och handlat än, och klockan är snart 16! Haha!
I huvudet hör jag Abraham - when you feel procrastination, procrastinate! Go do something fun! 
Men det sitter inuti mig, att jaha.. kan jag ha roligt när jag vet att jag ska göra andra saker? Jag har alltid varit sån att jag gjort "det jag måste" innan jag kan slappna av och ha roligt. Typ diska direkt efter maten så att jag kan göra annat sen. Men det här är inget problem för mig, det bara flyter på och känns bra.
Idag dock.. jag har inte fått det gjort som jag planerat i en veckas tid ungefär! Inget städat än, inget handlat och inget bakat 😛
Vill göra mycket annat roligt, typ kolla film, tv, läsa bok.. men sitter bara och surfar runt och tänker på vad jag borde göra.

Gah! 🤪


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-03-01 17:05
#139

# 138 känner igen😉, men grejen är att bara du gör grejer du mår bra av när du skjuter på saker så är det nog ändå rätt ok. Däremot kan man ju hamna i att slösurfa o inte få ut nåt av det, bara känna sig lat, deppig, trött men liksom FAST. Eller när du fortsätter spela hela nätterna fast det inte går bra o du blir på dåligt humör o egentligen behöver sova- DÅ bör man ju bryta.

Jag brukar kunna bygga upp bra vibb med annat för att sen liksom " flyta in" i det där jag "måste göra", tex städa. Jag är oftast på tokbra humör när jag ska städa😂 Det har blivit betingat, just pga att jag alltid bygger upp vibb först, så nu när jag tänker "städa" så förknippar jag det med att må toppen👍.

Nu känner jag mig tex helt PEPPAD att ta tag i helvetesförrådet, som jag har gruvat mig så för….ska dra ut allt och sortera fint, kommer ta flera timmar , och det är SKITIGT, olja o damm o sågspån o spindelnät🤢- men jag tar med mig laptopen o kan poppa musik o sjunga o lyssna på klipp osv. Underbar lördagskväll hahahaha😎🤪! Jag blev visst själv…basketmatch för maken o sonen är ute o spelar fotboll tills det blir mörkt🙂

Annons:
[rore]
2014-03-01 17:24
#140

Procastinaton även här inne?. Jag smäller av :) vaknade med de orden i huvudet i förrgår o sen dess poppar det upp flera ggr/dag…. jag vet jag vet…. *skrattar* Vägledningen kommer verkligen både in i från o ute från … önskar er alla och mig själv en fiiiin lördags kväll.

MissInAction
2014-03-01 17:32
#141

Ahaha, ja jag har också sett procrastination på flera ställen senaste dagarna, såklart 😃

Det känns väldigt bra just nu faktiskt, har gjort må bra-saker 😇 och lyssnar just nu på en underbar låt - se musiktråden. Ska strax gå iväg till affären och sen blir det väl middag, sen film, tv eller spel 😎

Det här med att alltid välja det som ger mig the highest vibration ska jag verkligen tänka på och använda, exempelvis i såna tillfällen som dåliga spelkvällar 😉

Haha, ja nu när jag tänker efter så brukar jag också vara på gott humör när jag städar. Jag brukar alltid ha någon musik som jag älskar också! ♫

🌺 till er alla!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
2014-03-01 18:42
#142

Tänkte be om lite hjälp här. I april är vi bjudna på maskerad. Temat är Hollywood. Alltså ska jag och gubben klä ut oss till varsin karaktär ur en Hollywoodfilm. Förslag tack!!!😮 Jag har verkligen noll koll. Jag tycker att alla kvinnoroller är välsvarvade, supersnygga och jättesexiga. Det är inte mig liksom. Jag skulle vilja ta ut svängarna lite med smink och kläder. Vad finns det för roliga kvinnokaraktärer med lite attityd?

Min spontana reaktion var att jag inte alls vill gå på någon fest. För mycket folk, jag är urusel på att mingla och prata med massa folk. Men samtidigt klagar jag över att vi aldrig kommer ut på någonting. Att vi aldrig blir bjudna på något. Då är det ju rätt dumt att tacka nej när man nu faktiskt blivit bjuden. Och ska jag gå, då ska jag banne mig göra det ordentligt också.

[Kathja]1
2014-03-01 19:01
#143

Xena
Men som hatar kvinnor
X-men
Van Helsing
Kill Bill

Sedan fick jag hjärstopp -  det ska ju vara en film där karaktärerna inte ser ut som vem som helst tänker jag.

MissInAction
2014-03-01 20:23
#144

Åhh vad kul med Hollywood-tema! 😃
Måste det vara karaktärer från filmer då? Tänker annars att det kan ju vara superkul att klä upp sig som någon gammal filmdiva, lite vintage glamour!! 🥳

Annars några förslag ifall ni vill vara något ur samma film: 
Trinity och Neo från Matrix 
Sue och Mick från Crocodile Dundee

Eller:
Holly Golightly från Breakfast at Tiffany's
The Bride från Kill Bill-filmerna (har inte sett själv men verkar tuff)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-03-01 20:28
#145

Jessica rabbit! 😉

Håbe
2014-03-01 21:38
#146

Ha ha, Jessica Rabbit och jag har inte precis samma kroppsform :-D Tack för tipsen så här långt. Kill Bill har jag inte sett så den går bort. Får klura lite vidare. Det finns många fler tydliga manliga karaktärer. Som man liksom känner igen på klädseln. Hade jag klätt i slimmade trikåer så hade jag tagit Avatar. Det hade varit riktigt coolt.

Annons:
[Kathja]1
2014-03-01 21:41
#147

Spelar väl ingen roll! Finns ju ingen som ser ut som en tecknad figur heller. 😉

Håbe
2014-03-01 21:47
#148

Fast jag har liksom inte de fysiska förutsättningarna till att fylla ut den rollen 😃.

MissInAction
2014-03-02 01:18
#149

Oooh!!! Bildgoogla vortex och njut! 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Minney
2014-03-02 07:28
#150

Godmorgon! Vaknade med sura tankar, var liksom småarg på hela världen. När jag blir det spelar jag upp dialoger i skallen med den/de jag är arg på - och det är nästan alltid gammal skit, som jag egentligen tycker jag är klar med. Det är bearbetat o klart (så långt jag tror jag är förmögen till nu)men ligger kvar som ett kletigt oljelager på Östersjön. En bandspelare som drar igång bla bla bla. Hört det förr…. Så - jag gjorde en "tapping-eft". Och det var så skönt så jag måste tala om det här - vilken direkt effekt! 😀 Nu ska jag röja på diskbänken o lyssna på glad musik. Happy sunday till alla!

[Kathja]1
2014-03-02 09:10
#151

Visst det härligt när man får vänt humöret och känner hur livsglädjen "rinner till". 👍

Jag har just haft min stilla stund (älskar den!) med te och mina egna tankar -  njuter av Endors sällskap, även om han mest sover. Gammal och trött. 🐶 Log just lite åt mig själv när jag insåg vad jag just nu är mest intressera av  - virkning (!) och matrixande/kvantum-hopp. Härlig kombo. Än så länge är de båda mest på läsa-stadiet, men jag känner att där ligger mitt nästa steg. Ska virka mig en filt och utforska matrixandet ännu mer. Vem har tid att jobba lixom?! 🤪 

Så fortsatt full fokus på total frihet att göra vad jag vill, hur jag vill, när jag vill och på vilket sätt jag vill. Jag är en kärleks-ego, hi hi. 😉 DET trivs jag med! 😃

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Minney
2014-03-02 09:20
#152

Är det mormorsrutor som gäller Kathja? Gjorde en mängd sådana under en period, rogivande och så blir det fint resultat snabbt😀

[Kathja]1
2014-03-02 09:31
#153

Började med det, just för att de bli klara och det var trevligt att se, så det har jag en hög av. Sedan har jag mest virkat för virkandet skull, med andra ord provat lite olika grejer, storlekar och garner -  virkat och rivit upp. 🤪 Men nu ska det bli en filt i mormorsränder. Ska bara bestämma mig för vilken sorts garn jag ska ha. Men det är processen som är det roliga, inte slutmålet, känner jag. Att utforska och klura, drömma och prova olika vägar och sätt. Just som med livet i stort! ❤️

Annons:
linnease
2014-03-02 21:57
#154

Shit jag har kört i diket massor.. Helt utmattad, gått helt snett sista veckan eller två eller tre 😐 Och rädd för typ allting, hela tiden. Saknar att hänga med er! Hoppas jag kommer tillbaka snart ❤️

Otroulig
2014-03-02 22:01
#155

🤗 Linn, du kommer straxt tillbaka ❤️ Tänkte på dig häromdagen när jag lyssnade på nåt klipp om att det en del själar har kommit hit för att verkligen utvecklas och har valt att verkligen få uppleva alla delar av skalan, tänkte på dig ❤️😍 skickar lite ljus och lätta energier.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-03-02 22:07
#156

Kram Linn, har tänkt en del på dig men har ju varit borta i en vecka.  Känns som att du var i vortex innan jag åkte?! Tror också du är strax tillbaka, när jag tänkt på dig har jag tänkt att du är i vortex, mest för att jag själv varit helt utanför och bara klängt på alla andra, haha. 

Hm, funderar på att ta en dag helt för mig själv imorgon, idag räckte inte och jag är fortfarande sjuk och sliten sen resan. 

❤️


linnease
2014-03-02 22:15
#157

Åh tack tjejer.. ❤️ Ja det är jag säkert, hoppas jag. Brukar ju ta mig upp igen 🙂 Hm var ett tag sen det var så här illa, det måste ju vara ett bra tecken på nåt vis ändå när jag tänker på det!

Imorrn ska jag börja hänga i ett stall!! Spännande! Officiellt ska jag arbetsträna, men jag tänkte att mitt huvudfokus är att öva på att prata och matrixa och leka med hästar 😃 Ridit litegrann här och där, men bara liksom blivit uppslängd på en häst, aldrig riktigt lärt mig hur de funkar, har varit sugen på göra det ett tag!

Åhh känner mig redan lite bättre, tack för energin ❤️❤️

Otroulig
2014-03-02 22:18
#158

Åh mysigt Linn, vill du bli riktigt kompis med en häst, blås försiktigt i deras näsborre, om de blåser tillbaks är det ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-03-02 22:27
#159

Fina Linn! 🤗 Vet inte om du ser den röda tråden men det gör jag (eller kanske vi…)  - du tappar alltid bort dig sådär när du har Matixat för mycket. Inte glömma att du är en jordvarelse också vännen. ❤️

Men det fyller ju sitt syfte det med! 🤗

MissInAction
2014-03-03 00:31
#160

Åhh vad mysigt med stall och hästar! ❤️ Håbe skrev ju om det på FB också och åh, vad jag längtar tillbaka till hästarna!

Hade en jättedipp i eftermiddags/ikväll jag med, var riktigt nere.. sådan otrolig kontrast till förut idag och igår! Men det är okej nu.

Åh imorgon ska vi till Arlanda på jobbmässa med folket på "dagis". Gissa vem som kommer vara sugen på att sticka till London!!!! 🤐😍

🤗☀️❤️ till er!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
2014-03-03 07:05
#161

God morgon. Det märks att ljuset erövrar fler minuter varje dag. I morse var det ljust trots frånvaron av sol. Idag ska jag försöka att vara snäll mot mig själv och tänka kärleksfulla tankar om mig själv. Ha en bra måndag.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-03-03 07:21
#162

Jaa det är hur ljust som helst nu på morgonen! Märker stor skillnad bara över helgen ☀️😍

Idag blir det Arlanda och jobbmässa! 

Förresten, jag bakade chokladsemlor igår. Världens godaste, jag gör dem varje år sedan över tio år tillbaka ♥
Gjorde halva receptet, dvs. 7 st. 6 st kvar nu som står i kylen… 😮😉


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-03-03 08:45
#163

Jag var just med om en Super cool grej! Var ute och kissade Endor och gick på vår grusgång mot huset. Plötsligt flimrar det i ögonvrån, och huset blir suddigt och så ser jag det vitmålat med svart tak (nu är det eternitplattor och rött tak) och i andra ögonvrån ser jag barnen och ett litet barn (barnbarn?) och det är sommar. Lycka och kärlek slår emot mig som en väg, och så är allt som vanligt igen. Jag ska nog slänga soporna oftare! ;)

[rore]
2014-03-03 08:48
#164

Vilka härliga glimtar Kathja!

Otroulig
2014-03-03 09:21
#165

Åhh, sommar - det var ju som igår under meditationen. Hav, vatten, sommar - sol. Åh, jag längtar verkligen. Så härligt Kathja! Vilken underbar vision.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-03-03 09:45
#166

Kikar in och säger hej!

Upp klockan tre imorse,,haha, det blir tidigare och tidigare,, jobbade undan, sedan iväg till möte med ambassad och projekt-gruppen!! Kuul,, det börjar ta form! En härlig Loa grupp, fast de själva inte ser det på det medvetna sättet som jag gör☀️Men perfekt sammansättning🌈

Sedan var det jobb på Starbucks ett tag,, (skulle jag åka hem och jobba skulle jag nog somna,,) Nu dagishämtning,,,

Här blir det ju aldrig så mörkt så man tänker inte så mycket på förändringen,, däremot har vi kallt,, brrr vi som hade 18 grader förra veckan,,

Men, men det är bara att glida med i allt som händer här i livet, inklusiver väder☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2014-03-03 09:46
#167

Usch, vaknade med sämsta måendet på länge. Vet inte vart jag ska ta vägen, förkylningen tär på mig andra gången på kort tid som jag är såhär dålig. Och det tär på en psykiskt. Orkar verkligen inte mer. När sia det sluta??! Trodde jag skulle få en boost av meditationen men icke. Ah hjälp!


Annons:
[Kathja]1
2014-03-03 10:20
#168

Vad spännande det låter Shia! Det står på min önskelista ~ lite lagom med utmaningar av det där slaget. Typ 2-3 ggr per år eller något. Resten frihet och njutning! Jag njuter iaf av att vara hemma och ta hand om mig idag, inget annat på schemat än just det och gott om utrymme för frihet och skapande. Just nu sitter jag bland sovande hundar, virkar och kollar masterchef.

Älvan
2014-03-03 11:51
#169

http://open.spotify.com/track/2dh07zmyCMoY64rQdJrXLe Hej alla måste bara säga att LoA funkar trots att jag nästan gett upp hela hoppet!! Jag mådde fruktansvärt i morse och har en mycket svår konflikt med mitt ex om mina barn med vårdnadstvist, dagliga trackasserier. Mitt sociala nätverk är dessutom minimalt just nu. DESSUTOM gjorde min fina och snälla pojkvän slut igår!!! Blääää Jag har ÄNDÅ trots hopplöshet hängt kvar härinne. Jag tackade Gud ordentligt hela tiden igår och idag att han bär mig. Att änglarna lägger ett vitt skyddande mjukt täcke runt mig. Att jag trots att jag inte kan se det tror det kommer gå bra trots att jag inte kan se hur. Läste precis nu att man ska lyssna på sitt inre jag och då sa jag till den; jag hör dig inte. Vad ska jag göra? Samtidigt spelas då låten ovan på spotyfy som jag slölyssnar på. En hitt lista. Gissa hur refrängen låter? Jag behöver ingenting, jag har allt inom mig!!! WTF???? Kan budskapet bli tydligare???? Behöver jag säga att min hopplöshet är borta och ångest minskat dramatiskt??? Min tacksamhet till er på iFokus och Gud känner inga gränser!

MissInAction
2014-03-03 12:21
#170

Ojojoj Älvan! Vill göra hjärtan men gör jag det via mobilen så försvinner resten av inlägget! Vilket vackert och starkt budskap du fått! Jag kan inte lyssna på låten just nu så jag vet inte vilken det är dock. Jag känner med dig och har rätt nyligen gått igenom en liknande sak.. Kärleken alltså :-) Det blir alltid bra och precis som det ska! Vi är omhändertagna och vi har hela världen inom oss. Hjärta igen :-) Och Starbucks alltså! Jag har också fikat där idag, på Arlanda :-D Finns ju inte i Uppsala, så jag passade på att ta en latte macchiato där… Heavenly! :-) Nu är vi påväg hem igen och får sluta för dagen - yes!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-03-03 12:43
#171

Panetoz Efter solsken.( Från skivan; det blir vad du gör det till) "Finns inget som kan trycka ner mig" Jag glider genom stormen " "Jag sprider kärlek, de som hatar de försvinner" "Från gatan till toppen" du behöver bara vilja det. "Leva som en. Börja dela min vän. "Du följer mig" "Se din chans. Var på hugget. Jag uppmanar alla lyssna på denna låt. Den sammanfattar hela LoA och Gud. Trots att det är rap. :)

[Kathja]1
2014-03-03 13:01
#172

Älvan - 🤗👍❤️🥳. Har varit där du är med ex-män och barn, konflikter och hopplöshetskänsla. Men det var innan jag hittade Gud och LoA på ett medvetet sätt, men trots det kan jag nu drygt 10 år senare se hur det fanns där för mig trots att jag inte visste.

Ler med hela mig när jag läser ditt inlägg! Allt ordnar sig, alltid. 🤗

[Kathja]1
2014-03-03 18:32
#173

Idag har jag bara velat vara i mitt eget huvud, varje gång Älsklingen har blivit lite pratig så har jag känt att jag bara vill ha det TYST. Stäng av tv:n och ha det TYST. Ligga på soffan och titta i taket och bara vara lycklig. Klura på detta med matrix och kvantfysik. 🤐

Cahira
2014-03-03 21:07
#174

Jag har vårkänslor idag! Trots att vi fortfarande har massvis med snö och kyla så känner jag att våren äntligen är på väg! ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Otroulig
2014-03-03 21:48
#175

Jag fick ett super bra Tarot kort på min mail idag. 

Nine of Cups ~ Wishes Granted

Hi Trulig. Congratulations, you’ve just received one of the best cards in the Minor Arcana! This is the ‘wish granted’ or the ‘genie in a bottle’ card in my deck. This is the card that almost everyone hopes to receive in a reading because it is so favourable and fortunate. It signifies the fulfilment of your wish or desire. Consider your wish granted!

Your hopes may be realised and you may well get what you have longed for… finally.. because something you have tended and nurtured for so long is soon come to fruition. Whatever your heart’s desire, it may well be yours in the coming future.

This is a time of abundance and bliss so your world may soon be filled with hope. You will likely have a renewed sense of being helped by the universe as you move closer towards your dreams.

Tjolahopp säger jag!!🥳 Det fick mig att flyta rätt upp på Flying disc 😃. 

Det har varit lugnt på jobbet så jag satt sen och surfade på växthus. Kollade på alla fina bilder och drömde mig bort.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-03-04 06:54
#176

Har inte så mycket att säga, förutom att jag önskar er en Gooooood morgon. Själv önskar jag mig en underbar dag med roliga arbetsuppgifter.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-03-04 16:57
#177

Åååh ❤️❤️❤️❤️ allihop.

#159 - du tappar alltid bort dig sådär när du har Matixat för mycket.

😛 Nähä? Är det så alltså? Skumt. Och intressant. Alltså, jag var helt övertygad om att det var för jag snurrade in mig för mycket med min nya granne, sådär vill vara snäll och sånt, och sa ja till en hel massa grejor fast jag hade motstånd och min guidance sa annat egentligen.. Och efter ett tag tappade jag helt kollen, blev för utmattad och det bara spann på. Alltså, det blev helt crazy, jag försökte säga ifrån att jag ville vara för mig själv och vila i kanske två veckor men hon dök upp hela tiden och jag är så mycket bättre på allowing, är lite YES-man sådär som princip än på att säga nej. Så jag släppte in henne och hon var här och hängde i min lägenhet en massa. Känns som så mycket motstånd i nej? 🤔 Och det är ju supernice med en glad ung tjej som vill hänga! Men alltså, det gick helt över styr nu i veckan, totalt utmattad, mer än jag varit på länge, och hon lämnade mig bara inte ifred, till slut kände jag mig helt trängd mot väggen när hon messade tre dagar i rad massor av gånger och tyckte jag skulle med och träna, jag sa nej, hon sa men du är ju så trött bara för du sover för mycket, jag sa nej så här är det, hon sa men om du bara tvingar dig ut känner du dig mycket bä'ttre sen, jag sa nej jag är utbränd, det funkar inte så för mig, tvärtom, ju mer jag tvingar mig att gå emot mig själv desto sämre blir jag, hon sa….. i evighet!

Till slut fick jag bara snäsa av henne, bli arg liksom!! Shit.  Haha, men nu har jag fått vara helt i fred ända sen dess (fredags tror jag) i alla fall. Börjat vila upp mig lite 🙂🥵

linnease
2014-03-04 16:59
#178

Undrar hur det hänger ihop med att jag tappat balansen efter för mycket matrix/high flying disk? Kör för fort med lite motstånd på, och blir rent fysiskt utmattad..? Och dippar när jag är utmattad (det gör jag verkligen..!)?

MissInAction
2014-03-04 17:08
#179

Oj pust, det låter påfrestande, Linn! Men jag måste bara säga att när vi säger ja till någon, så kan vi i själva verket säga nej till oss själva… Och på samma sätt kan vi om vi säger nej till någon, i och med det säga ja till oss själva. Och vi vill ju alltid välja det som känns rätt, som känns bäst ♥ Och däri finns väl inget motstånd, tänker jag! 🤔

För om det känns absolut bäst att inte göra en sak, för sin egen skull, så kan det inte finnas något motstånd! Motstånd kan det kanske däremot finnas om man känner skam och skuld i samband med det?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2014-03-04 17:10
#180

Hehe känns som att jag går lite mot strömmen här också men jag tror inte du har matrixat för mkt. Eller det är mest för att jag utgår från min själv och ser dig i mig och vice versa. Jag blir också lätt så att jag inte vill säga nej och så gör jag saker jag inte vill för jag tror att man måste göra det för att vara på ett visst sätt (bli omtyckt av omgivningen) men sen blir man utmattad och vill bara vila. Tror det handlar om just din granne, hon verkar ha överskottsenergi (kan vara en ångest hon döljer omedvetet, jag vet en tjej som skrattar när hon känner obehag eller blir ledsen för hon tycker att om hon gråter så blir situationen så allvarlig och så fel, dålig stämning typ) så man kan nog tyvärr maskera sina jobbiga känslor på olika sätt som inte syns men som känns för oss som är känsliga. Jag inser att jag borde sagt ifrån mer än jag gjorde på resan och det är nog därför jag blev sjuk. Orkar inte gå in på det för det är så många situationer men ganska häftigt ändå. Kul att kunna se det då vet jag vad jag ska jobba med. Men ja, bli bättre på att säga nej är helt klart nåt jag jobbar på, utan att känna dåligt samvete dessutom.


Theleonora
2014-03-04 17:15
#181

Men det viktigaste är ju: vad tror du själv? En parentes: alla healers brukar ju säga att de får lika mkt tillbaka vid healing när dom ger så då tänker jag att det är samma mekanism för dig. När du är i vortex, tankar du ju energi för egen del. Men det är bara min teori. Och vad jag tror om vortex just nu. Kanske ändrar mig om en vecka eller en minut ;)


Annons:
[Kathja]1
2014-03-04 17:55
#182

Linn - för att grannen ska bli för mycket måste du ha trillat ut ur Vortex. Annars hade hon och du bara varit flow. Och du brukar dippa ordentligt efter att du har flugit ett tag. Men jag, som har träffat din granne, fattar att det krockar ibland. Du är inne i dig och i hela universum och hon är oxå inne i dig. Hon känns lite som de med adhd. Bara som en liknelse. Men det är bara att lägga sig på rygg, kolla i taket och andas så har du snart hittat dig igen, och nu vet du att du behöver träna på att sätta stopp. ♡

szirius
2014-03-04 17:58
#183

# 177 det kan vara väääldigt flow  med att säga nej✨, eller du får ju såklart vända på det och se vad du då istället säger JA till, eller hur🙂? Jaaaa till egentid, jaaaaa till att få sova ifred, jaaaa till att bli respekterad för att du inte vill hänga hela hela tiden🥳

Otroulig
2014-03-04 19:07
#184

#177 Håller med Szirius, att säga nej kan visst vara flow. Att stå upp för sig själv är som Miss säger, att säga JA till sig själv. 

Jösses, jag skulle fått spel med någon som var så på. Jag skulle nog tyvärr sparkat rejält bakut. I stället för att förklara lugnt och sansat - fast det verkar ju som att du verkligen har försökt med det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lannelia
2014-03-05 09:19
#185

Jag har litegrann samma känsla här, jag borde säga nej, inte bry mig om att vara artig, att det ska låta bra i nån annans öron utan bara tala från hjärtat, lita på intuitionen och lita på source i det hela! Jag känner nu efter några veckor på mitt jobb att de är dags att gå vidare…. Hur kan det bli mer kul på jobbet? Hur kan jag ta mig närmare min dröm att flytta utomlands o jobba??:) vad är nästa steg??:) Känner mig lite ivrig, härlig förväntan, känner att väntan inte är nödvändig, men gillar att längta, ser fram emot att åka nu!!:)) Så idag är jag hemma från jobbet, blir konstigt nog sjuk varje gång jag går dit?? Men idag känner jag mig så inspirerad att gå på AF och höra med dom om vad jag kan få hjälp med till min utlandsflytt:D när mitt nuvarande jobb tar slut 30 juni kommer jag direkt återinskrivas på AF och har då möjlighet att få resebidrag m.m!!! Men kan inte hålla mig till dess! Vill börja planera allting redan nuu!!!!:))))


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

[Kathja]1
2014-03-05 09:33
#186

Vad spännande det låter Lannelia! Min man kom härom dagen och slängde ur sig att vi tar och kollar på jobb på Kreta så jag är allt sugen på att dra iväg jag med!

Men idag ska jag vara hemma iaf 😉yngsta dottern kommer hem en sväng för att säga hejdå till Endor och gråta 😢lite hos mamma kan jag tro. Hon är en riktig känslo-tjej den ungen! ❤️

Otroulig
2014-03-05 11:28
#187

Härligt med att drömma Lannelia!! Kathja, jag hade bara någon dag när jag bestämt mig för att min älskling skulle gå vidare. Samtidigt som ni blir mer förberedda och sorgen kommer tidigare så förstår jag att det är ett lock på och väldigt känslomässigt nu. Kramar till dig och din familj. Här sitter jag och kan inte göra så mycket för min dator är övertagen och nya program installeras. Jag kom på i morse att en av mina uppgifter här i detta liv är att vara katalysator. Ju mer detta sjunker in desto mer tillfällen ser jag. Vi är väl alla det kanske…? Men idag blev det väldigt tydligt när jag var referens till en gammal arbetskamrat. Jag gjorde det med glädje och överröste henne med beröm, för hon är verkligen underbar och en klippa att ha med i sitt team. Jag verkar även vara en katalysator vad gäller relationer… Nån slags love booster för de män jag haft förhållanden med, för efter mig har de gått vidare till längre förhållanden. Nästa gång ska JAG vara slut målet!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-03-05 12:38
#188

#185 Lannelia, låter ju helt uunderbart! Spännande framtid väntar bakom hörnet🥳

# 186 Vad känslosamt, det förstår jag vännen…som jag gråtit när vi fått avliva katter under årens lopp😭…och de där sista dagarna, de vet ju om det🌊…såå himla kärleksfulla o gosiga, som om de tröstar en….❤️

#187 Mmm olalala, såklart DU ska vara slutmålet - eller starten, resan o hela kittet!❤️

Det var nån kompis som nämnde det där, att ofta funkar andra äktenskapet så bra för folk - för det är under första som alla kanter putsats ner mot varandra…🤐. Själv har jag insett att jag lär min son alla möjliga saker i hemmet, med en underliggande tanke på att den ev. blivande svärdottern/sonen( vad vet man) ska slippa ta den dusten😂

Annons:
[rore]
2014-03-05 14:13
#189

Nu har jag under en tid lagt ner alla specifika önskningar som jag aldrig trodde skulle ske och befunnit mig i mitt inre öde land.

*Korken* har legat alldeles still utan vind, utan minsta lilla vågigt gupp, legat som ett flöte utan mål. Har den gjort🤔. Livet har kunna liknats vid ett rakt ekg,,,,,, *ganska dött mao*

Och plötsligt nu idag upptäckte jag✨:

En ospecifik Längtan har anlänt som sätter strängar av förväntan i gungning,,,,,

och det slår mig att Längtan i sig är Nyckeln till att låsa upp för att kunna ta emot det Livet har att ge☀️🌈.

Känner Hopp och öppnar upp❤️,,, Tack för det!🌺💋

Otroulig
2014-03-05 21:59
#190

Det låter härligt Rore ☀️

Hihi "Livet har kunnat liknats vid ett rakt ekg" 🙂 känner igen det.

Jag har ju börjat drömma om översvämningar igen och förstår ingeting, om nu vatten står för känslor….för här är det rätt lugnt, bip…..bip…..bip…..bip.

Vill ha nåt kul att brinna för igen, lite mer bip,bip,bip. 😉 

Kanske inspiration till min fest, nåt nytt häftigt jobb eller nåt. 

Be och du ska få 😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-03-05 23:09
#191

❤️❤️❤️😴😴😴

[Kathja]1
2014-03-06 12:20
#192

Här slår känslorna från den ena ytterligheten till den andra, men mest är jag fylld av kärlek, tillit och tacksamhet.Älsklingen har just gått ut för att gräva en grop att begrava Endor i, han ska vila under vårt äppleträd, ett träd vi fick i bröllopspresent härom året. Sedan ska jag sätta ett gäng vitsippor där, tycker att det passar bra då de blommar för fullt just nu. ❤️

Det är faktiskt intressant hur jag kan må så bra för att så slinka ur Vortex och gråta en skvätt, och så in och må bra igen. Känner mig lite 🤪

Älvan
2014-03-06 12:38
#193

Kathja vad hjälpsamt och syncroniskt ditt inlägg kom. Jag upplever värsta flytet, precis som med ditt inlägg. Jag undrar en fråga exv och får direkt svar. Tänkte att jag kanske ändå inte är i vortex då jag också jobbar med jobbiga tankar och känslor. Man kan alltså pendla. skönt att det just nu går lätt att komma tillbaka in igen. Tack

[Kathja]1
2014-03-06 12:42
#194

Det är iaf så jag uppfattar det, som att jag är i Vortex och HAPPY HAPPY och så ut en kort stund för att göra det som "behöver" göras i detta fallet vara ledsen, och så in igen och HAPPY HAPPY. Men lite "galet" känns det allt. Men det är nog för att jag inte är van vid det, för egentligen är det ju otroligt skönt att jag inte fastnar i det "jobbiga" och geggar runt där, utan när jag är ur Vortex så jobbar jag verkligen med det som är. Känns så skönt just nu. 

Men galet, men skönt, men galet, men skönt, men… 🤪

[Kathja]1
2014-03-06 21:06
#195

Kära vänner vad jag är trött! Men dagen har gått bra i alla fall, fast det är jobbigt att vara ledsen. Tycker att det räcker nu faktisk. 😕 Nu kan vi detta.

Fast det var coolt när vi satt där hos veterinären för vi hade sällskap av en ängel, jag tror att den var där för min mans skull för den stod bakom honom på hans vänstra sida. Och när Endor gick över så såg min man honom gå ur kroppen. Och när vi åkte hem så kom han tillbaka igen. Han sprang utanför bilen tills jag sa till honom att hoppa in, sedan har han dykt upp då och då under dagen. Men nu är han ung och hoppig igen. Underbart att se, men tungt såklart att han inte är här. Fast skönt att han är glad igen. ❤️

Annons:
MissInAction
2014-03-06 23:04
#196

Åh, Kathja! 🤗❤️
Får tårar i ögonen fast det är inte bara för att jag är ledsen utan för att det är så fint, det du berättar ♥ 🌺

Jag har fått en rolig förfrågan, av en bekant som jag arbetat med via Uppsala Fotofestival. Han sätter upp en musikal med några andra, den gjorde succé för två år sedan så det kommer nog bli populärt den här gången med. Fem föreställningar blir det. Jag ska isåfall hjälpa till lite med allt möjligt praktiskt runt omkring föreställningarna, sälja biljetter och så. Har nästan bestämt mig för att göra det 🙂

Det roliga tyckte jag var beskrivningen av musikalen! Så wow bara 😃Det tredje stycket här: http://www.gluntarnareloaded.se/

Kanske kan jag komma tidigt i säng i natt 😇 Låg över två timmar i sängen och vilade i eftermiddags, och det var så skönt! Men behöver nog sova lite mer också per natt, 4-5 timmar är inte i närheten av tillräckligt. Och imorgon har jag bokat in dance street på gymmet! Var månader sedan!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-03-07 06:54
#197

Godmorgon kamrater,

Kathja, vilken gåva att kunna se såna saker, sorgen blir så mycket lättare då. 

Kom att tänka på att oj vad du kör igenom registret av känslor. Vortex, ilska, vortex, ilska, vortex, sorg, vortex sorg. 

Miss, det låter roligt ju, häng på.

Jag har haft en härlig natt, minns inte när jag vaknat timmar innan klockan senast och fått känslan av att gå upp, men fem kändes lite tidigt.

Har drömt en massa - men tar det i dröm tråden.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-03-07 09:11
#198

Heeej på er!!!❤️Har nu inte varit här på några dagar (så där ordentligt),,, och upptäcker att jag mår såååå mycket bättre när jag är här inne och skriver och kommunicerar!!!!

Måste iväg nu dock,, men imorgon gör jag nog lite come back!!

Kathja,, vilken fin upplevelse!!🌊Och för din man också!

Miss, absolut!!! Det låter ju fantastiskt rligt!!!

KRam på er så länge

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-03-07 09:35
#199

Shit vad bra jag mår efter min jaha upplevelse av drömmen!! Mer galet, gränslöst drömmande och inte så himla mycket begränsande logik. Tjoho!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-03-07 09:35
#200

Eller hur! Och arg och ledsen har jag inte varit speciellt mycket förr så det var ju bara dags att testa på det med så jag vet vad det handlar om. 😎

Det var som så att när vi åkte hem från vet i går så kan jag svära på att jag hörde Endor vända sig om bak i bilen, men jag sa inget till mannen. Sedan låg vi i natt och pratade och plötsligt så hördes en duns, som det brukade låta då han dunsade i garderoben i hörnan där han brukade sova, fas lite tystare. Och min man direkt - Hörde du?! Och då visade det sig att han hade hört Endor då vi åkte hem han med. Det är sannerligen en gåva att vi båda kan förnimma honom, även om min man (ännu) inte har sett honom. Men det kommer nog. 😉

Idag har jag iaf inte mycket på agendan, annat än att städa lite om andan faller på. Och det tror jag att den gör, känns som en bra dag att göra något. Älsklingen ska åka upp till stan och hämta hem pojkarna då det är barnhelg, om de nu vill komma…. Den äldsta som går 1an på gymnasiet har lita annat som drar i livet än pappa (och mamma och skolan 🤪). 

Ha det bäst så länge alla fina och tack för att ni finns!!!❤️

szirius
2014-03-07 13:48
#201

Vad fint Kathja❤️Fina Endor….🌺

Det är minst sagt intressant att fundera på vad det är också, tycker jag, det finns ju olika teorier, tex med eterkroppen som är en "vanekropp" som finns kvar i 6 veckor….dofter, ljud, känsla av värme osv.Men de kan ju dyka upp även långt senare…så fint att de kommer o hälsar på liksom.✨

Jag kände ju Emma så tydligt också, hon var kvar i flera veckor o kommer o går lite✨

Jag har en bekant vars pappa ganska nyligen dött…han var lastbilschaufför o kom hem mitt i natten o parkerade…o hela familjen vaknar fortfarande på nätterna av att de hör lastbilen o hur han låser upp o kommer in…får gåshud av detta…det är ju nåt slags " minne" som blir kvar i atmosfären o spelas upp, tänker jag…🤔

Det finns också en kurva där en kvinna blev ihjälkörd på cykel…och jättemånga har sett henne där nattetid, hur hon kommer cyklande i kurvan…jag är ju säker på att hennes själ/ ande har annat att pyssla med nuförtiden än att hänga i den kurvan😃, så för mig känns just detta med att det blir "ett avtryck"  som mest rimligt, ett litet glapp i matrix😉

Vad tänker ni om sånt?

Älvan
2014-03-07 15:16
#202

Szirius jag tror också det blir slags avtryck som fastnar från parallellvärlden och hamnar lite "fel". Men hur får man bort avtryck då? I min lägenhet har en dålig sak hänt på en plats som både jag och min son känner av när vi passerar. Jag var inblandad i det minnet och min son vet ingenting om det som hänt. Jag har kastat alla möbler, målat om och gjort jättefint i det rummet. jag har försökt på olika sätt rena. Likafullt finns det kvar. Vad kan jag göra? :/ Tack för hjälp.

Annons:
MissInAction
2014-03-07 15:17
#203

Ja så häftigt!! Ett avtryck, eller ett glapp i matrix låter jättespännande, på något sätt 😛 fast samtidigt lite läskigt. Och det verkar ju som att det inte alltid blir så, eller så ser vi det inte alltid och med alla. För det kan ju inte vara bara helt random vilka som lämnar efter sig avtryck 🙂

Jag tänkte lite på scener ur filmen Prometheus, inifrån skeppet och hur de ser uppspelningar från förr… men det har väl att göra med teknik och kanske inte så mycket den typen av avtryck vi pratar om här! 

Tänker också på paralleller till fantomsmärtor. Det finns något namn på det här med att man hör saker som man "alltid har hört", men har glömt ordet. Jag vet inte heller hur det förklaras, men man kan höra saker just för att man vant sig vid det.. och fastän det inte händer längre… tågsignaler, saker som dunkas i golvet osv. Jättefascinerande!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-03-07 15:31
#204

Jag kom på att det avtrycket som blivit hos mig har starka paralleller till när jag var barn och lyssna nu lite creapy; Samma trauma som hände mig hände min mamma när jag var liten flicka. Och vet ni vad; min son som inte vet något om dessa två händelser som vi människor delar in i länge sen och rätt nyligen. Båda kände han. 1. Han känner det negativa(liksom jag. Bara det att jag har ett "riktigt" minne av den händelsen rätt nyligen) 2.och han såg en liten blond flicka springa in i den platsen (troligen jag i den åldern då jag såg mamma råka ut för samma sak. För länge sen.) På denna plats möts då liknande negativ händelse med 35 års mellanrum. Detta om något visar väl att tiden inte är linjär utan tiden är all tid samtidigt i nuet. Min teori är nu att det blev en öppning i matrix där två händelser möts och nu känner jag att orsaken är att jag ska släppa den första och att detta inte måste upprepas gång på gång. Om något har den negativa biten med attraktionslagen bringat fram händelse nr2 pga starka negativa känslor kopplade till händelse 1. Vad har ni för kommentarer?

[Kathja]1
2014-03-07 15:49
#205

Szirius - Jag har faktiskt inte funderat så mycket på hur just det där funkar, jag bara vet att det gör det. När jag ser (eller mest känner) Endor så kan jag uppfatta honom på två ställen samtidigt, han kan vara hos mig och skutta runt på en stor äng med en massa andra hundar på en gång. Inget konstigt i det.  Men hur det går till har jag som sagt inte en susning om. Jag är bara nöjd över att det är så. När han dyker upp så känner jag samma rysning som när mina hjälpare, eller Jesus är här, eller som när man hittar "rätt" insikt  - den där rysningen ni vet. 

Älvan - Jag hade en kvinna i samtal för ett tag sedan, hon, hennes mamma och hennes tre döttrar hade alla samma upplevelser -  jag tror att det kan vara det man kallar "arvssynden" att någon annans upplevelse sätter sig i ens egna cellminne på något sätt. 🤔Lite läskigt men samtidigt spännande.

Älvan
2014-03-07 15:58
#206

Kathja För mig har det ju hänt på riktigt först se mamma bli drabbad när jag är barn. Sen exakt samma händelse som jag är med om som vuxen som sen min son känner och ser. Det känns snarare som "arvssynden" bara det att syndaren inte var jag. Jag måste läka cellminnerna på något sätt och då tror jag att jag hjälper min son. Eller? Och hur läker man det då? Jag har inte funnit någon klockren väg. Jag har bett änglarna om hjälp. Jag attraherar mer positivt i mitt liv nu. Jag försöker heala migsjälv. Jag lyssnar på musik, dansar, sjunger. Undrar ändå hur jag når rakt in i matrix och ändrar båda händelserna. Baschar säger att dåtiden hela tiden blir ny av det vi gör i nutiden. Har jag tolkat det rätt?

[Kathja]1
2014-03-07 16:13
#207

Så var det för dem oxå, mormor och kvinnan jag talade med, samt två av tre döttrar HADE blivit utsatta på samma sätt, och yngsta dottern såg det på något sätt. Eller upplevde det men ändå inte. Svårt att förklara, hon upplevde symtom, men inte handlingen. Jag uppfattade det var något liknade för dig/er. 🤔

Jag tror absolut på att läka cellminnet och det kan man ju göra på olika sätt, jag har använt mig mycket av EFT, vet inte om du har provat det. Jag lägger in en, enligt mig, bra video, som tar upp just detta. Sedan handlar det om att göra det du gör  - se att vi kan förändra, om att förlåta, om att se det vi vill ha/vara som att det är här. ❤️ Så jag tror absolut att du är på rätt väg. ❤️

.

szirius
2014-03-07 17:01
#208

# 202 jag tror jag har skrivit en artikel om platsrening inne på feng shui, du kan ju prova med det🙂, jag tycker att det fungerar ypperligt att rena energier på det sättet och har känt markanta skillnader efteråt.

Ja, det här med cellminnen är ju så himla spännande…och jättevanligt, om man börjar se på familjemönster med dessa ögon…

Det är ju en hel djungel med att hitta vad som funkar för en själv med att läka…vissa saker kanske man behöver gå in i och läka, andra saker kan släppa av sig självt med förändrad inställning, det är ju så olika för olika upplevelser också, hur djupt de sitter…

Apropå det du skriver om Bashar, det finns ju en bok som heter " det är aldrig för sent för en lycklig barndom". Det går dels att gå tillbaks och läka situationer, men också att "klippa o klistra" lite som jag kallar det, att lyfta fram de fina minnena och låta dem växa, även om de är få…❤️jag har jobbat rätt mkt med detta och känner inte att jag "sitter fast" i min barndom längre, jag har större frid…

Otroulig
2014-03-08 09:55
#209

God morgon alla fina!

Herre jösses vad jag var tidig i morse - upp kvart i åtta en lördag morgon, det har inte hänt på evigheter!! 

Men jag vaknade så härligt på fredags morgonen och tänkte det här vill jag göra om i morgon då det ska bli ☀️ så jag kan utnyttja dagen ordentligt, tänkte klippa äppelträd och plantera ut lök växter i krukor och balkong lådor.

Vad händer - jag vaknar helt svettig av en dröm med ett fyllo som kaskad spyr på folk och som antastar mig😃. Men det var en intressant liten gåva. T.om i drömmen konstaterade jag "han har kommit av en anledning till mig" så jag la upp en egen liten tråd om det. 

SHIA var äääääär du??? Saknar dig lite❤️❤️

Ha en härlig lördag - nu ska jag åka och köpa lite krokus, liljor och jord för att om en timme dra på hund kurs - hoppas vi kan vara ute ☀️.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2014-03-08 10:08
#210

Så det är dags att klippa äppleträden, tack för det. Vi har ett litet ett som vi fick när vi gifte oss, så det har stått i 2,5 år nu, tänker att det borde vara dags för första klippningen kanske. 🤔

SHIAWASE
2014-03-08 15:28
#211

Heeej❤️

Jag saaaknar er alla,, har typ dygnetrunt jobb,, men börjar närma mig slutet🙂Översätter just nu lararhandledning för lärare som undervisar sexualundervisning ,bland annat😊 

Jag har ju inte ens hunnit läsa ikapp här!!

Meeen jag kommer !!

Älvan,, din upplevelse och fundering skulle nog passa som egen tråd🌈

Intressant och "onödigt" att ha det i klotterplanket❤️

Nu ska jag kika på resten av trådarna,innan  jag somnar!!

JAg är snart tillbaka som vanligt igen!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-03-08 19:05
#212

❤️❤️☀️☀️🌈🌈🥳 🥳🌊🌊❤️❤️

Ååhhh sänder massor med kärlek till allt och alla!

Haft en underbar dag. Det är VÅR ute med värme, knoppar i träden och vårblommor börjar komma, säger de. Helt underbart!
Jag har varit ute en vända på eftermiddagen och njutit av den värmande solen. Suttit en stund vid en stor tall och bara njutit, jordat mig och utbytt helande energier ♥ 

Och så har jag haft Spotify igång hela dagen då jag varit inne. Eurovision-playlist som jag har satt ihop med svenska och europeiska schlagerlåtar ❤️🥳 Tycker det är underbart!

Den här känslan har växt under dagen. Är bara så lycklig och vill krama alla, säga I love you till alla jag ser. Finns bara möjligheter och kärlek nu!

Har lax i ugn och ska äta strax. Har städat lite också. Men känner ingen hunger. Kan nog leva på lycka idag! Fast har öppnat en vinflaska, hihi 🍸

Skål och kram alla! 🤗❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2014-03-08 19:57
#213

Åååh låter härligt MissI :) :) Lax!! Undrar om inte jag har en bit i frysen..

[Kathja]1
2014-03-09 09:05
#214

Idag har jag vaknat i ett riktigt off humör, kan bero på att det sista jag gjorde innan jag somnade i natt var att kolla vilken låt som vann Mello. Hade inte tittat för jag tycker att det är ganska trist. 🤪 Super bra låt ju, men jag blev allt lite deppig av den. Men det var väl någon mening med det med tänker jag. Vaknade iaf i samma humör, så nu ska jag gegga lite i det för att strax gå ut och göra annat. Släpp och och vidare. 🎈Igår fick jag inte gjort något av det jag hade tänkt, får se om det bli något gjort idag. 🤪 Hade en bra dag dock! 

Drömde så underligt i natt -  hade fullt upp med att strypa illrar/uttrar (svårt att uppfatta vad det var för djur) galet var det iaf! Sega rackare var de oxå ska ni veta. 😡 

edit - Hi hi, körde Mello terapi, fortsatte att lyssna på låtar jag inte hade hört, Ace W passade precis  - avslutade med Helena Paparizou sedan var jag på topp. 🎈🌊🎧🎈🌊🎧❤️

SHIAWASE
2014-03-09 09:43
#215

Hej på er!!! Yes jag har pausat, i en timma nu,,haha,,, har liksom inte sovit mycket på sistone,, men nu har ett annat jobb som ska göras som inte är så mycket,,, Så lite lugnare tempo, OCH mer tid att vara här,,,

morgonkaffe somt LoaiFokus är ju ett måste.

Idag skulle jag ha haft främmande på kvällskvisten från några svenska vänner som är här, så jag klev upp 4 jobbade, städade, vilket VERKLIGEN behövdes,, men sedan kunde inte de så då fick jag ju några härliga själv timmar i nystädat hem!!

Och jag beställde också två klänningar från Desigual`,, Det finns en butik men jag hinner inte åka dit ( in till centrala Tokyo) och jag har ju varit så snål mot mig själv, men nu tänkte jag NEJ,, det är dags att börja spendera på mig, och vi har ju skolavslutningar (tre st. ) Och Skolstarter (tre st. ) de är ju alla jätteevents här med föräldrar och ceromonier etc.

KLänningarna har inte kommit ännnu, men ser fram emot det.

OCH så , som jag har sagt tidigare öppnar IKEA här 10e April, 10 minuters cykel från oss,, så då kan man kanske fixa till hemmet lite!

Får besök av en vän till min man nu i veckan, hon och hennes pojkvän ska bo här i en vecka,, VEGANER!! så de får klara sig själva,,haha, men Kul,, för hon bor i USA (Sedona) Men har läst i SVerige, så hon pratar lite svenska också, jag har inte träffat henne ännu,, men spännnande, SEdona, så det betyder väldigt intressant och sprituell och allt vad man kan tänka sig,,`,, Såååå nu har ni fått rapport om min vardag!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-03-09 10:00
#216

Härligt att höra Shia! Som den ego jag är ser jag självklart fram emot när du kan hänga mer med oss igen. Låter som att du har en hygglig balans i kropp och själ i alla fall trots att du tokjobbar, skönt att höra.

Annons:
Otroulig
2014-03-09 11:06
#217

God morgon, 

Är lite mör i kroppen känner jag, kör ju min Plankan Challange och dom tyckte på jobbet att vi skulle vara på samma nivå och det gick så lätt så jag startade med planka pass både morgon och kväll, det börjar kännas lite nu. Dessutom började jag med första äppelträdet igår. Jag hade en bra dag i går. Tog bort julbelysningen på balkongen 🤐. Planterade lökväxter i urnor. Det var kul på hundträningen, min duktiga hund lärde sig att snurra under gång, från båda sidor. Helt otroligt lätt lärd. 

Det är lite intressant - jag brukar dra paralleller hur hans inlärning liknar min egen. Jag har lyckats lära in fel när han ska stå. Meningen är att han bara ska resa sig, men jag har lyckats berömma fram en rörelse som är mer "resa mig upp och springa ett kvarts varv" och han TROR  verkligen att det är det han ska göra. SÅ inlärningen blev fel. Han tycker han är skitduktig och blir konfunderad varför han INTE får sin belöning. Han gör ju som han ska, tror han. Hihihi, tänker att jag är likadana jag TROR att jag gör och tänker rätt men jag är inte helt klockren 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-03-09 11:08
#218

Ja, det är väl det som jag erfar just nu, förra året hade jag ju också så här mycket den tiden. men i år är jag fascinerad över min inställning!!!!! Wow jag är fantastisk ,,,, och denna tid har insikter flödat och jag har insett hur verkligen sann jag är mot mig själv, och hur bra jag är på att medvetet använda mig av Loa!!! det har inte bara varit jobbgrejorvutan annat också , men jag är förankrad!!!! Känns skönt:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2014-03-09 11:08
#219

Ja, det är väl det som jag erfar just nu, förra året hade jag ju också så här mycket den tiden. men i år är jag fascinerad över min inställning!!!!! Wow jag är fantastisk ,,,, och denna tid har insikter flödat och jag har insett hur verkligen sann jag är mot mig själv, och hur bra jag är på att medvetet använda mig av Loa!!! det har inte bara varit jobbgrejorvutan annat också , men jag är förankrad!!!! Känns skönt:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-03-09 11:26
#220

Låter kanooon Shia! Förankrad är bra!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-03-09 11:27
#221

Kul att se dig förresten 😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-03-09 19:52
#222

Det känns som det bara är jag som skriver här, men det skiter jag i😃. Har haft en härlig dag i trädgården, manifesterade en kock som kom hit och lagade mat, haha.

Känner verkligen idag hur viktigt det är för mig att vara i mig och inte fladdra iväg i andras energier. För det är när jag själv är i balans och grundad som jag energi mässigt kan hjälpa andra. Så nu ska jag ta mig ett bad och hitta till min kärna för här ska bombas kärlek strålas ljus under vår gruppmeditation 💣❤️☀️🌊🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-03-09 20:04
#223

Haha Otroulig du är kanske den enda av oss som vill skriva i de öppna trådarna nu😂😇

Bomba du bara! Mer kärlek till folket! ❤️

Jag ska pysa ut under mitt yogapass nu😭🎈, så det kan hända att jag oxå har en hel drös med kärlek att sända ut om en timme✨

Annons:
Älvan
2014-03-09 20:07
#224

Otroulig Jag hänger ju också här! :) skönt m bad. Jag hoppas hinna natta t gruppmeditation. Attraktionslagen funkar bra nu. Tänkt på att jag har ett par grejjer jag vill knacka bort o då satt jag mig o kolla nyss på knackpunkten som RÅKAR ha gratis knackning i grupp just i morgon. :) Bra va?! Annars e det ganska dyrt.

Theleonora
2014-03-09 20:25
#225

Älvan är det på svenska? Tänkte tipsa min mamma om det, men jag hittar inget på deras hemsida om gratis knackning i grupp imorgon, kan du länka?


SHIAWASE
2014-03-09 21:43
#226

God morgon ☀️ Jag steg ju upp strax före fem, så jag var inte med på meditationen, men hoppas ni alla fick lite energi boost!!!

Otroulig🤗 Härligt med energi!! Jag mår också finfint!!
FÅr lunch besök av mina vänner som skulle ha kommit igår,, funderar på mat,, men funderar också på att jag inte hinner handla och laga mat,, så kanske bara beställa hem,, typ nudlar och dumplings eller något,, Eller kanske jag hinner fixa,,haha, ja sådana funderingar har jag så här på morgonkvisten.

Har ju ett träningspass på förmiddagen, och ett översättningsjobb som ska lämnas in, och andra som ska börjas på. Måste lämna in deklarationen den här  veckan också.

På lördag är det dagisavslutning !!! 15 års dagishämtande och lämnande börjar närma sig sitt slut!! (Alltså ,, hon har inte gått på dagis i 15 år,,haha,, men det har aldrig varit något uppehåll sedan äldsta dottern började på dagis, och alla tre har ju börjat på dagis när de har varit bara några månader,,,)

Ha en härlig måndag!!! Tror jag ska ta och köra Diamond boosten, idag,, den är så där lagom när man inte känner sig ha tid och ro med en längre medtiation☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2014-03-09 22:04
#227

Ja Shia, du strålar minsann☀️, tack för att du är DU🤗

Låter alltid så gott med japanskt, så rent liksom…

Diamond slog på sig själv i min telefon i helgen, så det var visst menat! Där dyker ju en vit hare upp oxå, som dök upp i nån tråd om symbolik, synk synk😉

Jag har precis gjort nästan 2 h yoga o ååååå så skönt det är! Lyssnar på mina nya favvisar, Mirabai Ceiba, o flyter iväg….❤️

Nu har jag gjort en bricka med te o rostade mackor, dags för filmmys✨

SHIAWASE
2014-03-09 22:40
#228

Låter mysigt Szirius🤗

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-03-10 07:19
#229

God please keep him safe!!! 💔😭❤️
Är ett vrak idag.. kan inte sluta gråta


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-03-10 07:30
#230

Teleonora Knackpunkten.se Privatpersoner sjukskrivna/arbetslösa om man inte är det kostar det en mycket liten samma (ord pris för privatsession är typ 800kr) Tror kl 14 och anmälan via

Annons:
[Kathja]1
2014-03-10 08:38
#231

MissI - jag ber för dig, för er. Kärlek i mängder fina du! ♡♡♡♡♡♡♡

Otroulig
2014-03-10 19:49
#232

Det är så skönt att jag kommit ur min sunkighets/trött fas. Idag när jag kom hem drog jag rätt ut i trädgården och klippte klart äppelträd nr. 1. Snacka om att jag har träningsvärk. 50 åriga tanter är inte vana att klättra i trän och spänner sig lätt 😉. Dessutom har jag ju kört i kapp på vår Plankan utmaning på jobbet - så jag har gjort plankan morgon och kväll. Det tar mer än jag trodde och på andra ställen!

Jag berättade ju om de bra manifestationerna i går - men 🤐 om de mindre lyckade, slog i skallen så jag har en bula och skar upp fingret med en kniv. Så kan det gå 🤪. När oönskade saker händer mig nuförtiden så konstaterar jag det helt neutralt, väldigt intressant. Och skönt 🙂.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
2014-03-10 20:57
#233

Ska man klippa äppelträd?? När? Var? Hur? och förresten varför? Vi har ett äppelträd i nya trädgården men det medföljde ingen bruksanvisning.

Otroulig
2014-03-10 21:04
#234

NÄMEN, gjorde det inte 😂

Mina äppelträd är från 1948 hehe, det är klippta på det gamla sättet, hårt tuktade - vilket innebär att varje år kommer det upp en triljon med vatten skott som ska klippas. Har man väl börjat - så är det bara att fortsätta och mitt finaste äppelträd ser ut som Sparbanks eken ❤️.

Men jag skulle inte rekommendera att klippa så hårt. Det finns böcker att låna eller googla. Egentligen är bästa tiden att klippa i JAS - dvs Juli Augusti och September. Så det är ingen ko på isen. Du hinner läsa på och titta och känna in ditt träd. 

Man klipper egentligen för att få mer frukt och för att komma åt den.

Jag gillar att ha nåt att göra så här på vår kanten - passar bra att leka apa i träden då.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-03-10 21:10
#235

Läste någonstans att  man klipper unga äppleträd på våren innan lövsprickning och äldre träd senare på året, typ augusti-september. 🤔

Håbe
2014-03-10 21:12
#236

Tack. Jag får nog googla tror jag. Men gör inget åt trädet nu. Ska bli spännande att se vad övriga träd är för något sen också men tror inte att det är några fler fruktträd.

Håbe
2014-03-10 21:14
#237

och om trädet är ungt eller gammalt har jag ingen aning om. Hur gammalt är ens ett gammalt träd? Huset är från slutet av 70-talet i alla fall.

Annons:
[Kathja]1
2014-03-10 21:19
#238

Du kan nog räkna med att det går som "gammalt", fast jag är då rakt ingen trädgårdsproffs! 🤐

Håbe
2014-03-10 21:45
#239

Inte jag heller, ifall någon nu missade det😃

[rore]
2014-03-11 09:22
#240

Känner mig sprudlande✨ och fingrarna springer runt på tangentbordet.

Dikt- Tankar från förr. Och svaret som kom.

Ungdomens tankar för länge sen:

Om inte Om fanns.

Vem skulle jag vara då?

Vad skulle ske. Skulle morgondagen le?

Skulle jag vara Du eller någon annan?

Om jag blev någon annan,, Vem skulle jag vara då?

Om jag blev någon annan, skulle Gud bära mig då?

Var finner jag modet i att vara den jag Är?

Svaret flera år senare:

_I insikten om att Du är Du.
_

Där Livet viskar sina drömmar som väver sina vägar,, När du stiger ur din skugga Blir Du den du är. Utan skuld till Någon annan.

Känner att jag är i kontakt.

Älvan
2014-03-11 09:53
#241

Rore Jag säger bara; I am Eller som jag fick till mig som barn; Jag är den jag är den jag är. När jag var barn grep egot in här och sa emot; men jag vill ju inte vara den jag är! Idag känner jag stor tacksamhet, respekt och kärlek för det jag är och har blivit. Egot har accepterat detta. (För tillfället. Skratt :) )

[rore]
2014-03-11 09:58
#242

🥳

SHIAWASE
2014-03-11 10:02
#243

Rore ,, som vanligt strålande❤️

Älvan🤗 tänk vad vi vet mycket som barn och vad som suddas ut senare,, men du!! Jag vill se någon fin Avatar hos på din profilbild!!😍

Mycket roligare, du skriver så bra, och inspirerande,, och så mycket roligare att kunna associera till någon fin bild☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-03-11 10:05
#244

Ler när jag läser era insiktsfulla och vackra ord. Passar mig bra idag. Ute skiner solen från klarblå himmel och jag är brutalt OFF, men jag tänker att det väl är en eftersläng av förra veckan och sorg. Allt är som det är och det är helt okej. Får väl se var dagen landar idag…

Blev sugen på att ut och springa i morse. JAG! SPrINGA! 🤪 Har (som tur är) inga "springskor" så det får allt avvaktas med det rycket. Men en rask promenad i solen skulle nog sitta fint…

Annons:
MissInAction
2014-03-11 10:28
#245

Spring barfota, Kathja!!! Go natural! 😉

Jag kom inte upp ur sängen imorse. Rädd att börja tänka och gråta… så jag somnade om och snoozade i någon timme. Gick upp halv tio… och nu har jag hjälpt en klankompis från Spanien att konfigurera chattprogrammet då han har uppgraderat windows. Skönt att kunna hjälpa till lite ♥
Ska strax dra iväg till "dagis" och jag tror och hoppas att de förstår att jag tagit tid på mig. Bossen vet om hela storyn, och några kollegor med. 

☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-03-11 10:31
#246

MissInaction Vet inte din story och behöver inte det heller för att veta att du behöver en stor kram och kärlek. Kram och kärlek rakt ut i cyberymden!!!!

[Kathja]1
2014-03-11 10:32
#247

Vad skönt att du kan följa ditt flöde MissI och ta dig den tiden du behöver för saker och ting. Själv har jag suttit och "fönster shoppat" en stund och känner hur livet har återvänt lite, skön känsla. Jag vet ju att detta bara är tillfälligt och att jag behöver ha "off-läge" för att allt ska falla på plats. Så bara att glida med och gilla läget. Och virka lite på nästa matta. Har iaf fått klart en väldigt fin (om än ganska skev) rund badrumsmatta. Stolt som en tupp! 😎

MissInAction
2014-03-11 10:34
#248

Har sett mycket rävar på sistone… folk som skickat bild på räv till mig, rävar som dykt upp i newsfeed i FB, folk som pratat om "räv bakom örat" och nu imorse när jag snoozade så såg jag en räv uppe i ett träd! 😮
Den var så fin så jag försökte naturligtvis ta kort på den med min kamera, eftersom den tittade ner på mig också, men inställningarna strulade och sen blev det mer fokus på mobilen och andra tekniska gadgets 🤐

Jag mediterade för något år sedan för att få möta mitt kraftdjur, och ritade sedan av det jag såg.. men jag kan inte komma på vad det är för djur, ser mest ut som en blandning av olika. Lite rävlik men ändå inte räv, tror jag.
Räv kanske står för något helt annat 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2014-03-11 10:36
#249

aaahh,, skrev just ett inlägg om " vad förmedlar du till Universum" det försvann bara så där,, haha, och nu måste jag iväg!! fixa middag och sedan PTA möte!! så ni får inte ta del av mitt fantastiska inlägg,,haha och inga fina gubbar har jag heller ( smileysar)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
2014-03-12 08:55
#250

Solen strålar från klar himmel. ☀️

Tvätten är snart klar och sen vankas det en promenad. Ute i den sköna vår luften. *längtar*

Älvan
2014-03-12 09:57
#251

Rore Jaaa solen skiner! Är så glad. Livet fantastiskt trots folk utifrån om jag gav faktauppgifter om min yttre värld skulle lägga huvudet på sne med ögon fyllda av medlidande; stackare, vad jobbigt du har det. :) Förr hade jag tyckt det, men i min inre värld är jag lycklig o har kontakt o lever i kärlekens flöde.

Annons:
Otroulig
2014-03-12 19:50
#252

Den tolfte Mars…12/3 det kändes bra och lite speciellt på nåt sätt, kände jag i morse. Varför vet jag inte 🤪.

Det har inte hänt nåt speciellt, det har varit en bra dag, det var en otrolig vacker eftermiddag och jag fick nästan sommar känslor i den vackra kvällsskymningen- ljuset kändes som sommar!

Szirius kan ju nästan säga att det är sommar, 17 grader i helgen, jösses ☀️.

Har haft lite yttepytt oros tankar om mitt 50 års kalas - men har bestämt att jag ska känna mig fram. Jag har hela tiden sagt att jag ville ha ett riktigt PARTY 🥳 med Disco, maskerad och grejer. Men inspirationen har inte kommit… Idag började jag skriva på gäst listan och vi blev ca 40-50 med ungarna och två gamlisar. Så då övergav jag den tanken. Nu lutar det mer åt att slå upp ett tält i trädgården, hoppas på varmt väder i maj och köra "kom som du är" varianten det känns bättre. Lite mer relaxed och ungar och hundar kan ränna runt och vara med.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-03-13 06:22
#253

Kom som du är låter väl nice! Vad du än hittar på så kommer det att bli kanon. En annan har just kravlat ur sängen, ska till jobbet på handling på förmiddagen, men är super trött efter en natt med dålig sömn. Blev väckt av mannen en gång och hundarna två, och så somnade jag väl sent och vaknade väl tidigt. Så jag ser fram emot när jag är hemma igen. Men nu ska jag iaf passa på att möta gryningen.

szirius
2014-03-13 11:51
#254

Hej hopp, tittar in o sänder massa ❤️🤗. Har varit på skogspromenad på morgonkvisten med en vän, oj så vacker skogen är nu☀️, det börjar grönska här och fåglarna sjunger som galningar🥳. Svänger lite hit o dit men är liksom lugn i det samtidigt…bara iakttar hur tankepladdret håller på…guppar med på en kork, allt är som det ska…🌊

MissInAction
2014-03-13 16:30
#255

Det är vååååååår!!! 
Fast det pratas om -10 och snö till helgen här - nej tack!! 😡

Hörrni förresten, vad tycker ni om låten som ska representera Sverige i ESC i år? Jag hörde ju alla bidragen då under finalen för första gången, förutom en låt som jag hade hört vid ett tillfälle tidigare. Tyckte att denna var en av tre som för mig kunde få vinna, men egentligen brydde jag mig inte. Men låten har växt för mig och jag har lyssnat mycket på den på YT.
Tycker att den har känsla ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-03-13 20:38
#256

Szirius, du manifesterar det ena efter det andra, skogsamvaro, samvaro i helgen. Det går bra nu🥳

Miss, jag har inte kollat nåt på Mellon, såg bara de sista 10 minuterna. 

Rackarns var jag har fått energi!! Det är sååå härligt och jag är så tacksam! Jag tar längre promenader på morgonen, gör min plank övning varje dag, är aktiv när jag kommer hem. Jag känner mig stark!

Jag känner mig väldigt stabil, träffar människor som mest bara har det besvärligt - men jag kan stå kvar i min egen fina vibb. Hurra för mig!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
2014-03-14 07:59
#257

Hurra för Dig Otroulig🥳❤️

Det är ju så härligt när det blåser och stormar runt om och "man" bara kan vara kvar i stormens öga och se. Utan att tappa fäste❤️

Sitter och laddar in för stundande jobb helg.

[Kathja]1
2014-03-14 08:11
#258

Då är vi två rore! Börjar inte förrän klockan fyra så ännu njuter jag av ledig dag. Har beställt en lugn och fin helg med många glada skratt, en helg som går fort. Jag är så "mätt" på det stället, men så länge som jag ska jobba som anställd blir jag kvar. Det går inte att hitta ett jobb som bättre ger mig det jag önskar. Sparkade iaf igång dagen med en halvtimmes promenad i skogen, härlig solig lite kyligt morgon. Det är mycket dagdrömmande för tillfället. Ett mysigt sätt att boosta energi och hitta vettiga förhållningssätt till det som är. Nu är det te-stund och sedan ska jag kör en sväng till apoteket. Puss på er alla fina! ♡

Annons:
szirius
2014-03-14 11:45
#259

Här skiner solen varmt☀️, får nästan passa sig så att man inte bränner sig😮. Jag har inte kommit igång än…seeeeeg, men nu har jag fått i mig mat o väntar på energikicken! Då ska jag cykla o handla, beskära rosor( är lite väl sent ute redan) jobba några timmar, baka o sen iväg på tjejträff ikväll! Vet inte riktigt hur jag ska hinna allt, men det får gå!🥳

Ha en fin fredag alla, oavsett vad nu pysslar med🤗

Otroulig
2014-03-14 19:31
#260

Hej alla fina,

Sitter här och myser med en brasa. Jag la mig efter prommis med jycken och inköp av mat. Tanken var att jag skulle försöka komma i kontakt med mina allra innersta önskningar. Jag funderar nämligen om mina drömmar verkligen är min innersta själs vilja. 

Tänkte som så att det går ju lite trööögt så det kanske är nåt annat jag kanske missar, nåt alldeles fantastiskt enkelt, som bara inte kommit upp till mitt medvetande för att jag kanske låser mig..

Men det kom inget utan jag slumrade nog till istället 🤦‍♂️. När jag vaknade till var jag lite urrig och nu sitter jag framför en mysig brasa och njuter 🙂.

I dag  på eftermiddagen var jag verkligen inte varit i flödet på jobbet hahaha, höll på med att försöka putta in dokument i rätt revisioner och vad jag än tog mig för så strulade det hahaha, så jag gick hem i stället.

Längtar till i morgon då jag ska få massage och resten av dagen är ett oskrivet blad. Beroende på vädret blir det äppelklippar dag igen. + att jag ska göra 1  1/2 minuts planka - vetisjutton hur det ska gå till - jag tycker en minut var jobbigt! 😓 Men vet ju att jag kan. 

Blir även med extra hund i morgon och 2 veckor framöver. Dagis ska på semester och nästa vecka blir min ❤️ salongshund alla dagarna. 

Tänk vad jag skapat det fint, ALLT löser sig. Nu välde ne liten tacksamhets våg in.

Ni som jobbar - ha värdefulla dagar. Szirius, ha så mysigt på din träff. 

Hoppas alla här har en trevlig fredag kväll ❤️😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-03-14 20:51
#261

Skönt att det inte bara är jag som har en slänga av tvivel kring om min livsväg är min livsväg eller om jag bara yrar. Jag är så där underbart off och neutral i mina känslor idag, jag var lika dan i går. Helt nollställd som att inget spelar någon roll. Allt är helt okej och inget spelar någon roll. Inget pockar på. Även det är en känsla att utforska. Vill mest gömma mig i ett hörn, filura lite och virka en stump. Skönt att det är så lugnt här på jobbet. ♡

Otroulig
2014-03-14 20:58
#262

Ja precis, lite så där neutral känsla har jag också. Rätt nice faktiskt. Ett konstaterade liksom, att jaha - mina drömmar slår inte in - jag får chanser men det blir inget..kanske att det är nåt annat som väntar? Det kanske är nåt jag missar - nåt bättre??? Men allt är bra och nuet är fiiiint!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-03-14 22:33
#263

# 261 låter ju som allt annat än off tycker jag😉, off för mig är motstånd, frustration, irritation, otålighet eller nån annan sån där skavig känsla…🤐

#262 jaaaa, så skönt när man kan tänka att " jaha, det är väl nåt ÄNNU bättre som väntar, nåt större som jag inte ens kan tänka ut! wihiii, den tar vi. Tack🌺. Jag fick en dipp av massa baaaarn ikväll o barnlängtan snörpte åt i mig…klev rakt in i verkligheten, hur den ser NU, i stället för att hålla öppet just det där, att vem vet vad som väntar! Oavsett liksom. 🤗

[rore]
2014-03-15 14:10
#264

Lång lunchen börjar ebba ut….seeeg som 17:on känner jag mig. Ska nog kika in skafferiet o se om där finns nån go kaka till kaffe slurken jag behöver för att vakna…. Go lördag på er.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: