Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 760 ggr
[Kathja]1
2/14/14, 8:47 AM

Gruppmeditation - söndag 16/2

Så var det dags igen!

På söndag klockan 21 söndagen den 16/2, samlas vi för att förenas i allt som är. 

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. Tummen upp

Annons:
[Kathja]1
2/14/14, 8:48 AM
#1

Kathja 🥳

ollivoll
2/14/14, 8:49 AM
#2

Tjoohoo äntligen:)) Kathja ollivoll

Theleonora
2/14/14, 11:27 AM
#3

Wiieeehooo längtar! Kathja Ollivoll Theleonora


Otroulig
2/14/14, 7:09 PM
#4

Hihi 😃 Vad roligt att ni ser fram emot detta 💋 på er, som vill ha en träff i syberrymden❤️

Kathja 
Ollivoll 
Theleonora

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/15/14, 4:41 PM
#5

Puffar lite för vår gemensamma stund. ❤️

MissInAction
2/15/14, 6:04 PM
#6

Ja!! ❤️☀️

Kathja 
Ollivoll 
Theleonora
Otroulig
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Jofiel
2/15/14, 6:15 PM
#7

Kathja Ollivoll Theleonora Otroulig MissInAction Jofiel

Håbe
2/15/14, 6:15 PM
#8

Jag ska försöka vara med. Mitt humör och energi far lite upp och ner för tillfället. Från djupaste blääää, ska det vara så här, till ett stort woow vad allt är toppen. Jag vet precis varför och det är som det ska och det försvinner när det är dags för det. Ingen fara. Men lite hjälp med energi och positivitet kunde jag gärna behöva i nuläget. Kathja Ollivoll Theleonora Otroulig MissInAction Håbe

maria6
2/15/14, 7:00 PM
#9

Kathja

Ollivoll

Theleonora

Otroulig

MissInAction

Hábe

maria6

Jofiel
2/15/14, 9:51 PM
#10

Håbo och jag skrev nog samtidigt. Men jag är också med……..:-)

Håbe
2/15/14, 10:41 PM
#11

Inte meningen att peta ut dig från listan 😃.

Kathja

Ollivoll

Theleonora

Otroulig

MissInAction

Håbe

maria6

Jofiel

[Kathja]1
2/16/14, 8:58 PM
#12

Så var det snart dags. ❤️

Otroulig
2/16/14, 9:09 PM
#13

OJ!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
ollivoll
2/16/14, 9:51 PM
#14

Vad lustigt. När jag mediterade så hörde jag ljudet av en hök. Jag tror det var en hök. Jag såg ingen fågel vision, inget djur alls faktiskt. Har det hänt er nån gång att ni hört något under meditation? Att se saker har hänt mig men inte hört ljud. Är detnågon som vet om det kan betyda någonting?

[Kathja]1
2/16/14, 9:54 PM
#15

Vad coolt Olli! Det har jag aldrig varit med om faktiskt. 

Hök: Du kan själv ta dig dit du önskar. Min gåva till dig är att nå fram. Detta kan gälla en bestämd plats eller ett speciellt mål du har. Det viktiga är att inte se det som onåbart. Allt är möjligt för dig.

Ur Djurens Språk Solöga

Om det kan vara till någon hjälp… 🤔

Håbe
2/16/14, 9:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Satt och mediterade en stund. Det går bättre och bättre. Det var mycket hästar. Vind och hastighet. Sen fick jag sån lust att teckna. Snodde ett papper ur skrivaren och en halvtrubbig penna som låg där. Visste inte vad det skulle bli men bad om hjälp att få ut i handen den känslan jag hade i kroppen. Det blev en till änglabild. Verkar som det är något jag borde jobba vidare med. De vill mig något. Den här blev lite hastigt ihoprafsad. Lite spretig och kantig, ofärdig, men jag gillar den på något vis :-)

Otroulig
2/16/14, 9:58 PM
#17

Inte så mycket tydligt idag, annat än i kroppen, jösses vad det värmde i hjärtchakrat - såg palmer och såg en mörk kvinna komma gående på en strand - försökte få fram vem det var - men det kom aldrig fram - sen lät jag henne ta med mig in i djungeln och där satt ni alla som indian kvinnor runt en läger eld - lite så där svettiga och skitiga ( här kände jag att jag började skapa lite själv haha) så mitt stackars ex kom fram i en särk och låg på knä och bad om förlåtelse och att jag insåg att jag redan gjort det och att jag måste släppa honom fri  - jag lät honom gå upp i atomer och sen brände vi särken som blev till ett fyrverkeri upp i röken 💣🎈🎈🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/16/14, 9:58 PM
#18

Får ståpäls av det där Håbe. Snacka om att få reda på att någon vill dig något, vad spännane. ❤️

Otroulig
2/16/14, 10:02 PM
#19

Rys på den Håbe 🌈❤️

Jo Ollivoll jag har faktiskt under en grupp meditation hört ett tåg ur tydligt som helst - tyckte att det störde  - ingen annan hörde det. Häftigt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2/16/14, 10:02 PM
#20

Fint Håbe!

Coolt Otroulig, jag tänker mig heta gudinnor ;)

Jag mediterade i 6 min ung och då hann jag hälsa på ollivoll och jofiel, men fick inte upp nåt. Sen mediterade jag lite till, för jag har ju en ballong att släppa (i bikt-tråden) och de första sex minutrarna var det svårt, och jag försökte blåsa och blåsa men ballongjä€%eln försvann inte. Men efter de där sex minutrarna så blev det en himla fart på ballongen och den for i cyberspace. Hoppas den fortfarande far!! 🎈 💣 ❤️ 🌊 ✨


Annons:
ollivoll
2/16/14, 10:03 PM
#21

Haha nej vad läskigt kathja ( på ett bra sätt) förrgår kväll fick jag en sån längtan att packa ihop en väska, ta katten och sätta mig i bilen och bara dra iväg. Bara köra iväg från allt. Till ingen speciell destination. Om, tänkte jag, om jag bara vågade.

[Kathja]1
2/16/14, 10:07 PM
#22

Nu vet du att du kan, inget är onåbart Olli! ❤️

ollivoll
2/16/14, 10:11 PM
#23

Thelenora vad jag inte kunde låta bli att skratta åt inlägget:)) Du fick mig att se en bild av dig blåsande på en ballong och såg hur frustrerad du blev under tiden. Det var så sött! Skönt att ballongen forde iväg till slut ;)

ollivoll
2/16/14, 10:12 PM
#24

Otroulig, wow ett tåg:) vad coolt att du oxå har hört något under meditation, vad kan det betyda, fick du veta det?

Otroulig
2/16/14, 10:15 PM
#25

Näe det var väldigt många år sen - det tåget har gått hahaha😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2/16/14, 10:23 PM
#26

Hahahaha, Thele😂 BALLONGJÄÄÄVEEEEL😡💣😂

🤗 -det är ju så befriande med ilska ibland, jag brukar börja skratta efter att jag har varit tokarg👍. 

Ollivoll, jag hör ofta saker i meditation…eller resor eller vad jag nu sysslar med🤪….jag åker ju ofta ut i rymden o kan höra stjärnorna( ok, crazyvarning på den, men det är sant) …och får ofta "uppslag" till musik….

I perioder när jag utvecklas mkt kan jag höra som propellrar, svischljud som rör sig i kroppen, som virvlar. Vet att Shia o jag har haft väldigt liknande upplevelser där, känns som om man lyfter rent fysiskt, massa färger också…🌈✨

Håbe - jajaja, jag säger ju att de är med dig🤗❤️ - vacker änglateckning!

Minney
2/16/14, 10:28 PM
#27

Jag var i min regnskog igen och för första gången var jag inte ensam där utan det var flera kvinnor där, i gråa särkar, väldigt pratande, nästan som fågelkvitter. Så gick jag på stranden, en lång strand som jag brukar se mig själv på som ett ledset barn. Men jag var inte ledsen, utan log. Det var mycket starkt. Kände mig lite overklig efteråt.

Annons:
Otroulig
2/16/14, 10:34 PM
#28

Ah det var kanske dig jag såg! 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Minney
2/16/14, 10:41 PM
#29

#17, lite liknande. Nu känner jag mig ännu mer overklig, eller det kanske är verklig jag känner mig förresten:-)

maria6
2/17/14, 5:46 AM
#30

Tack alla, lág i min säng och mediterade och somnade efter en stund, sov lungt hela natten och vaknade tidigt, pigg och med en skön känsla i kroppen. Ser saker och ting klarare i dag, blockeringar har försvunnit; har fátt tillbaka känslan av  att allt är möjligt! 🙂☀️

[Kathja]1
2/17/14, 10:43 AM
#31

Härligt Maria, samma budskap som Olli fick. ❤️

Jofiel
2/17/14, 8:11 PM
#32

Jag gick omkring bland en massa gröna blad. De fanns överallt, på marken, i träden, i luften. Lite märklig känsla. Jag gick ensam hela tiden. Sen somnade jag gott som vanligt.

Upp till toppen
Annons: