Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 460 ggr
MissInAction
2/11/14, 6:27 PM

Reiju varje vecka

Fick tips om detta ifall någon är intresserad. Det är alltså två kvinnor som kommer sända ut Reiju varje onsdag kväll mellan kl 20.30-20.45. 
Man skriver upp att man deltar i gästboken på bloggen!

Läs mer här 🙂 ❤️
http://www.reikitidningen.se/reiju


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Theleonora
2/11/14, 7:29 PM
#1

Missi, gick du solkarinas kurs i helgen som var? Läste inte på sidan dj länkade och såg att det är hon som skickar reju därav frågan :)


MissInAction
2/11/14, 7:57 PM
#2

Nej jag gjorde inte det! Jag har inte pengar just nu och jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag tycker om henne, skulle vilja träffa henne innan jag går en kurs 😃

Gick du??


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2/11/14, 8:15 PM
#3

Nä tyckte det var för dyrt. Sen var det ingen bra tid heller. Var nog inte redo helt enkelt.


linnease
2/11/14, 8:53 PM
#4

Thea, du behöver ingen kurs tror jag :) Bara hoppa direkt in i vortex istället!!!!! 🤗 Hihi..

Theleonora
2/11/14, 9:13 PM
#5

Hehe, tänkte också det. Är ju ganska nära, inte nu iofs, nåt håller på att släppa men a du förstår 🤗


linnease
2/11/14, 9:19 PM
#6

Jag förstår 😃

Annons:
[Kathja]1
2/11/14, 9:31 PM
#7

hopp, hopp, hopp…

ollivoll
2/12/14, 3:44 PM
#8

Det här hoppar jag på:) har signat mig, tack för tipset MissInAction:))

[Torahzen]
2/12/14, 7:06 PM
#9

Jag är också med.

szirius
2/12/14, 11:09 PM
#10

För mkt för mig, känner att det inte får bli för mkt ens av " det goda"…man ska ha tid emellan att balansera också…även om man säger att man "balanserar upp", så rörs energier igång så mkt av stora sessioner…känner iaf jag som är rätt känslig.  Man behöver ta ansvar för allt man öppnar sig inför också😉Jag passar för nu🙂

[Torahzen]
2/13/14, 10:06 AM
#11

Jag är ivrig att släppa så mycket som möjligt!!! Det känns …🤪Jag balanserar det med många skogspromenader.

szirius
2/13/14, 10:16 AM
#12

# 11 haha, ja kör på du bara, du vet ju bäst själv🤗! Du känner ju också väl till hur det funkar, med att om man rör upp mkt samtidigt så kan det ta lite tid innan allt landar🤪, har själv gjort det så många gånger, o tänkte att nu ska jag prova ta lite pö om pö i stället, lagom ivrig är nice för mig🙂. Tycker att healandet o rensandet sköter sig ypperligt av sig självt faktiskt❤️, det är bara att lyssna o följa med🌊🌈

Fast en försiktig fråga…var det inte just du o Theleonora som nämnde att ni är lite " healingberoende"… 🤔🌺

[Torahzen]
2/13/14, 10:53 AM
#13

Japp, jag erkänner. Jag har tagit det lite lugnare nu efter nyår. Det blev lite mycket ett tag.

Annons:
Upp till toppen
Annons: