Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1302 ggr
[Kathja]1
2014-02-06 20:16

Gruppmeditation sön 9/2

Så var det dags igen!

På söndag klockan 21 söndagen den 9/2, samlas vi för att förenas i allt som är. 

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. Tummen upp

Annons:
[Kathja]1
2014-02-06 20:16
#1

Kathja ❤️

Otroulig
2014-02-06 20:25
#2

Kathja ❤️

Otroulig 💋

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-02-06 21:57
#3

Kathja ❤️
Otroulig Pussmun
MissInAction 🐱


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

ollivoll
2014-02-07 09:03
#4

Kathja Otroulig MissInAction ollivoll

Minney
2014-02-07 20:51
#5

Kathja Otroulig MissInAction ollivoll Minney

Jofiel
2014-02-07 21:10
#6

Kathja Otroulig MissInAction Ollivoll Minney Jofiel

Annons:
Theleonora
2014-02-08 10:00
#7

Kathja 
Otroulig 
MissInAction 
Ollivoll 
Minney 
Jofiel

Theleonora


SHIAWASE
2014-02-09 08:32
#8

Kathja Otroulig MissInAction Ollivoll Minney Jofiel Theleonora Shiawase

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2014-02-09 09:15
#9

Idag ska jag försöka vara med.

Kathja
Otroulig
MissInAction
Ollivoll
Minney
Jofiel                                                                                            Theleonora 
Shiawase                                                                                       Håbe

Håbe
2014-02-09 09:17
#10

Varför ser texten ut så där? Det gjorde den inte när jag skickade den. Ser ut som den ska när jag redigerar också 🤔. Nåja, nästa på listan får fixa det.

MissInAction
2014-02-09 11:39
#11

De som står till höger är de som vi ska skicka extra kärlek till? 😃 ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

ollivoll
2014-02-09 12:35
#12

Haha den var ju jättebra MissInAction:))

szirius
2014-02-09 13:31
#13

Jaaaa, söndag igen! Ska tända doftljus o krypa ner i badet lagom till 21🌛🌊✨❤️

Kathja

Otroulig

MissInAction

Ollivoll

Minney

Jofiel                                                                                            Theleonora 

Shiawase                                                                                       Håbe

Szirius

Annons:
Håbe
2014-02-09 15:09
#14

Ha ha, MissI. Jag tar iofs emot extra kärlek med öppna armar när som helst. Dum vore jag väl annars. Men jag tror inte att jag är i något direkt behov av att kärleksbombas just för tillfället.

Theleonora
2014-02-09 16:47
#15

Tummen upp smiley till dig MissI! Skicka gärna extra mycket, jag är redo att ta emot!!!!


MissInAction
2014-02-09 20:23
#16

Kärlek inkommande ikväll! ❤️🎈☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-02-09 21:36
#17

Kände mig lite ofokuserad och kom aldrig riktigt in i något flöde. Hoppas att ni hade en fin stund ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

ollivoll
2014-02-09 21:42
#18

Idag såg jag inga bilder men däremot färgen blå. Mycke blått, skönt och svalt. Läkningens färg.

Theleonora
2014-02-09 21:43
#19

Försökte också foka men det gick inge bra. La mig tom i badet för en rofylld stund men nu har jag så himla ont i mina tänder :S. Kände en del i hjärtat också. Men aj vad ont det gör i tänderna 😁


Theleonora
2014-02-09 21:45
#20

Intressant. Vi skrev samtidigt. Blått då tänker jag halschakrat, uttryck, val och kreativitet. Och organ som hör till är ju allt från mitten på bröstkorgen och upp till näsan ;). Spännande, ser fram emot veckans utmaningar. Antagligen är det dags att börja göra val och säga ifrån!


Annons:
[Kathja]1
2014-02-09 21:52
#21

Blå är bra! Vi möttes vid havet. 🌊 Jag började med att åka båt, sedan klev jag ur båten mitt på havet och gick mot land. Där satt ni och väntade, Linn satt och gjorde sandslott  - du var liten. 😊 Sedan satt vi där i sanden ett tag och pratade om livet och våra drömmar. Förutom Shia som skuttade runt och hojtade "det är dags nu". 🤪 Sedan vinkade jag hejdå och drog jag iväg på en egen liten tripp. ✨ Tog bland annat vägen om Szirius och hennes badkar. 🤐

SHIAWASE
2014-02-09 21:56
#22

Hej, hej,, ja jag kom heller aldrig riktigt i något flöde, eftersom jag liksom kände att "jag måste börja dagen" typ☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2014-02-09 22:00
#23

Intressant om sanden och stranden Kathja. Jag satt i sanden på stranden i Spanien. Drog med fingrarna i den solvarma sanden. Gjorde mönster. Njöt just av att sanden var så varm och behaglig att röra vid. Vinden blåste mot ansiktet och det doftade hav. Då kom du och satte dig mitt emot mig och jag tog sand i mina kupade händer och hällde över det i dina. Sen var det något om humlor och vitt ljus men jag tappade fokus för musiken jag hade satt på började buffra.

[Kathja]1
2014-02-09 22:09
#24

Så det var du som fixade sanden Håbe! Coolt, jag visste ju att den inte var min iaf. 😉 Och visst satt vi är och "lekte" i sanden. ❤️

Minney
2014-02-09 22:09
#25

Jag satt i telefon (igen). Så bröts samtalet av ngn outgrundlig anledning o jag försökte ringa tillbaka. Men det gick inte, ingen ton. Fick ett mess från henne jag pratade med att min svarare tog samtalet o hon kom inte fram. Då kom jag på - jag skulle ju meditera nu! Så jag la ifrån mig telefonen o lutade mig tillbaka o flöt iväg en stund. För mig var det grönt, som en regnskog där solen bröt fram genom bladen. Och varmt. Hade en skön stund där jag både försökte finna mitt högre tillstånd o jorda mig själv. För jag hade en känsla tidigare om att åter hålla på att tappa greppet om vem jag är. Kommer inte så långt att jag känner er när jag åker iväg. Men känner ändå att ni finns där. Startade för övrigt om telefonen sedan o den funkade som normalt:-)

linnease
2014-02-10 12:34
#26

❤️❤️❤️

åh så fint att jag fick vara med fast jag inte var med i stunden igår 🤗 tänkte det innan oxå, idag har jag inte ro att vara med, men jag är nog med i alla fall ☀️

szirius
2014-02-10 14:02
#27

Jag fick massa babbelenergi! Typ UPPLYSNING i ord, kände helt klart vad jag ville säga till olika personer, kände mig som i en stark stråle rakt upp, rak, tydlig, klar✨. 

Blev så fylld så jag tog ett block o skrev o skrev o skrev. Kinderna blossade. Oooh, Kathja, trevligt med besök - visst hade jag mysigt😉.

Är kvar i detta idag, känns som saker ska bli sagda☝️- och såg på Doreen nu att " SPEAK YOUR MIND" denna vecka😃

Annons:
Jofiel
2014-02-10 17:48
#28

Jag såg en måne som återkom hela tiden. En halvmåne. Någon mer som såg den? Sen somnar jag alltid såå gott…….

Theleonora
2014-02-10 18:28
#29

Nu kommer jag ihåg lite mer. När jag först började sjunka in i meditation så såg jag ett vitt ljus och det var två barn i vita kläder som lekte där. Sen är jag ju lite ovan med det här så jag tog mig ur det. Iaf, har i flera veckor fått budskapet på alla möjliga sätt att släppa taget, gå vidare, släpp det gamla innan du ger dig in i det nya men det är nåt som krampaktigt håller fast. :S. Trött. Såg ingen måne. Har varit ganska nöjd med tillvaron idag men det är vara det där som jag håller fast i som pockar på min uppmärksamhet som jag inte vet hur jag ska släppa. Eller vågar snarare inte. Hmm.


[Kathja]1
2014-02-10 18:30
#30

# 27 Supermysigt, lite bubblor och tända ljus. 😉

# 28  Nej någon måne såg jag inte, jag hade fullt upp med all sand och allt vatten. 😎

Upp till toppen
Annons: