Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1734 ggr
[Kathja]1
2014-02-01 20:58

Vortex - Känslan är allt

Det är inte helt osällan vi pratar om Vortex här inne. Att känslan är A och O. Genom att vibba, med andra ord hitta den energin som stämmer överens med din önsknings vibration. Det innebär att du faktiskt kan göra störst biten av skapandet hemma i soffan. Hur gör du när du vibbar?

Annons:
[Kathja]1
2014-02-01 22:59
#1

.

[Kathja]1
2014-02-01 23:00
#2

.

szirius
2014-02-02 11:47
#3

vad som tar mig dit är olika grejer hela tiden, just nu:

just nu Pharrel William entimmesmusikvideo " happy" i köket på hög volym samtidigt som jag skalar potatis😃 Mysbrallor o otvättat hår i en tofs, feeling fabolous😎 woiiiiii!!!!

Låten spritter i mig, jag känner frihet, glädje, massa sommarkänslor av bara ben o partystämning, lätthet, må braa bara liksom🙂

Grym LoA-låt oxå, lyssna på texten☀️

[Kathja]1
2014-02-02 11:54
#4

Själv vibbar jag mest på enkla tankar, typ affirmationer, hittar pirret och rätt känsla och ser till att hänga kvar där så länge som det bara går. A.H snackar ju om 17 sekunder som en magisk gräns  - håll en känsla i 17 sekunder och den blir skapande. 🌊

Abraham pratar om att fokusera i 17 sekunders intervaller. Om man håller fast en tanke i 17 sekunder så drar den till sig en annan matchande tanke som efter 34 sekunder drar till sig ytterligare en osv. Det blir typ som en hävstångseffekt och är ett oerhört kraftfullt verktyg, vilket ökar för var 17-sekunders intervall du avverkar. Efter 68 sekunders fokusering är vibrationen kraftfullt nog för att manifestering ska inledas!
17 17 17 17 = 68 sekunder av ren tanke/känsla och det kommer att hända grejer!
Översatt i praktiskt arbete skulle det enligt Abraham bli följande:

  • 17 sekunder är värt 2.000 arbetstimmar vilket är ett år med 40 timmar per vecka.
  • 34 sekunder är värt 20.000 arbetstimmar eller ca 10 år års praktiskt arbete!
  • 51 sekunder är värt 200.000 arbetstimmar eller ca 100 år år av praktiskt arbete.
  • 68 sekunder är värt 2.000.000 arbetstimmar eller ca 1000 år!!!

Då fokuserar jag hellre i 68 sekunder. 😃

Jag har för tillfället full fokus på att vibba pengar, innan har det varit mer på jobb och uppdrag för att få pengar - men nu bara PENGAR. 🤑Det känns iaf super bra! 🌊

(Ovan kommer ifrån denna sidan)

Otroulig
2014-02-02 12:01
#5

Mina bästa som ALLTID funkar är:

Naturen - att verkligen SE träden, grenarna, gräset, havet, himlen. Jag behöver bara koncentrera mig på ett träd, så vips på en millisekund är jag där ❤️

Meditation - fungerar nästan alltid, jag blir översköljd och omfamnad.

Minnen . Jag tänker på härliga stunder med människor jag älskat/älskar. Glädjefulla stunder så får mig full i skratt eller stunder där jag varit uppfylld av kärlek ❤️

Att göra något kärleksfullt för annan person - kom jag just på, det får mig raskt att trilla in i Vortex.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-02-02 15:44
#6

Jag har börjat flytta mina vibbar på olika ämnen medvetet till Vortex sista veckan eller så. Kört på känslan av massor av pengar sista dagarna, idag dök två sköna saker upp på min FB:

"The subject of money is really two subjects: (1) money, plenty of money, and (2) absence of money, not nearly enough money. /…/"  -Abe

Det är ju så sant, det finns ju egentligen nästan bara de två. Jag väljer nummer 1 från och med nu!!! Så cool!

OCH!! Direkt streamat live från Source, ifrån dagens Abe online workshop: "WE THINK THAT ALL OF YOU SHOULD EXPERIENCE TREMENDOUS PROSPERITY THIS YEAR. "

YAY!!! Jag är där!!!! 🥳🥳🥳☀️☀️☀️🌊🌊🌈🌈🎂🎂🏆🏆🎁🎁🎁🎁🎈🎈🎈🍸🍸🍸🌺🌺🤑🤑🤑

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[Kathja]1
2014-02-02 17:26
#8

Linn - Nice! Jag har också valt att vibba på PENGAR just nu. Och jag får säga att det är för mig väldigt mycket lättare än att vibba på tex fler klienter/uppdrag/jobb  -så nu vet jag var jag har mitt motstånd. Vilket jag iof visste redan innan  - detta med pengar=jobb=pengar=jobb…

Så jag är på Linn -  nu är det money, money, money för hela slanten.
HjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarHjärtaVågPussmunBlommaDrinkBallongVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengar

[Kathja]1
2014-02-02 23:16
#9

Pratade just med Älsklingen och kunde konstatera att detta funkar kalas bra! Han har fått flera jobb bara sedan i fredags. Bra arbetsfördelning, jag vibbar och han får jobba. En bra början! ♡

linnease
2014-02-03 00:18
#10

Cool!! 🤗

Minney
2014-02-03 07:59
#11

Tack för låttipset Szirius!! Den får upp mig på rätt vibbnivå direkt! Grå måndagmorgon, knökfull t-bana, trötta miner - och jag är happy😃

Otroulig
2014-02-03 20:48
#12

måste bara dela med mig, idag vid skrivaren låt en utskrift på ett mail - överskriften var vortex hihi 😉 så jag är i kontakt med fysiska vortex på jobbet, de ingår i vår produkter - nån som vill köpa några stycken???

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-02-03 23:21
#13

Jag! Jag vill köpa några Vortex! 😃🥳🏆❤️

Och åhhh jaaa! Musik är så himla kraftfullt och underbart när det gäller att skifta energi och vibbar!
Antingen att jag bara lyssnar på en låt eller att jag dansar också. Älskar att dansa 😍
Just nu hittade jag i SongPop på FB en av mina favoritlåtar från höstens danspass på Friskis&Svettis. Nu har de till min stor sorg slutat med de passen, men musiken finns ju ändå kvar ♥
Lyssnar på denna på repeat nu och kan banne mig inte sitta still. Bara det faktum att jag chattar med någon som håller mig sittande, haha! 
❤️☀️🌊🌈

Frågan är väl hur det går att somna ikväll när man känner sig såhär ❤️😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Kathja]1
2014-02-03 23:50
#14

Sova kan du göra i morgon. ♡

[Kathja]1
2014-02-05 10:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

.

Theleonora
2014-02-05 10:37
#16

Surfar på mobilen nu, körde en quicky love yourself EFT. Men vet att det finns en ganska kort EFT runda av Brad Yates som heter Tapping into the vortex! ❤️


Upp till toppen
Annons: