Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 2911 ggr
[Kathja]1
2014-01-22 21:51

Gruppmeditation - söndag 26/1

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Vi samlas därför klockan 21 söndagen den 26/1, för att förenas i allt som är. 

Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg 

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. Tummen upp

Annons:
szirius
2014-01-22 22:24
#1

Szirius🌺

Otroulig
2014-01-23 01:25
#2

Szirius 🌺

Otroulig 💋

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

aneri
2014-01-23 06:13
#3

Szirius Blomma

Otroulig Pussmun

aneri❤️

MissInAction
2014-01-24 09:19
#4

Szirius Blomma

Otroulig Pussmun

aneriHjärta

MissInAction 🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-01-24 09:22
#5

Så fint ni gör i tråden! Jag vill ju oxå såklart vara med. 😉

Szirius 🌺
Otroulig 💋
Aneri❤️
MissInAction 🌈
Kathja 🌊

ollivoll
2014-01-25 10:45
#6

Klart jag hänger på:) Szirius Otroulig Aneri MissInAction Kathja ollivoll

Annons:
Theleonora
2014-01-26 08:44
#7

Jag är med Szirius Otroulig Aneri MissInAction Kathja ollivoll Theleonora


Minney
2014-01-26 19:38
#8

Jag är med!  
Szirius 
Otroulig 
Aneri 
MissInAction 
Kathja 
ollivoll 
Theleonora

Minney

linnease
2014-01-26 19:40
#9

Jag är med ☀️

Szirius Blomma
Otroulig Pussmun
AneriHjärta
MissInAction Regnbåge
Kathja Våg
ollivoll 
Theleonora
Minney
Linn ☀️

retep
2014-01-26 20:41
#10

Jag är också med…

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

MissInAction
2014-01-26 20:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Har ni redan börjat?? Jag slogs så otroligt hårt av kärlek, hopp och värme alldeles nyss och fick tårar i ögonen. Känner mig så stark och full av hopp, tillit och kärlek ❤️❤️❤️

Fast det dök upp precis när jag såg den här bilden i min newsfeed på Facebook. Men faktum kvarstår att jag tänkte på er 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-01-26 20:59
#12

Nu kör vi, är du med Miss❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-01-26 21:16
#13

Jag bara älskar dessa stunder! 

Först möttes vi på en äng och fina szirus dansade för oss. Du flög fram, stark och glödande som guld. Så vacker! Så skuttade du MissI plötsligt iväg, sjungande att kärleken kallade och så lyfte du och flög, en bit upp i skyn möttes du av en mörk man. (😉)

Vi andra dansar bort mot en damm med ett vattenfall, alla tar av sig kläderna utom Otroulig som sitter vid kanten och läser en bok. Szirius, jag, Linn och ollivoll börjar att skvätta vatten på dig. Du blir först lite trulig och säger att du faktiskt har ont i knät. 🤪 På det hojtar vi andra - Skit i knät! Då reser du dig upp och tar av dig inte bara kläderna utan även ditt skinn. Du kliver ut ur dig själv och står där naken, vacker och stolt.

Ollivoll vännen du går ur vattnet och sätter dig och klappar en katt, ni kurrar i kapp - och du bara ler och utbrister  - Jag älskar att bara vara!

Thea - du börjar plötsligt att gråta för att vi har roligare än dig. 🤔

Så dyker Peter upp (jag hade missat att du skulle vara med och blev lite förvånad!) men vi ingår iaf ett avtal, om vad vet jag inte, men vi tar i hand och är nöjda. 👍

Tack för idag alla fina!

Annons:
Theleonora
2014-01-26 21:22
#14

Nja, inte för att ni har roligare, eller ja på sätt och vis kanske. Men jag har sedan imorse översköljts av starka känslor av utanförskap. Känner att jag glider ifrån er också, att alla ni mår bra och att jag inte kan må bra och hamnar på efterkälken. Så har det varit i alla vänskapsgrupper jag ingått. Jag har börjat känna mig utanför, isolerat mig själv och sen "förlorat" dessa kompisar som har hittat pojkvän, hus, barn ja allt. Och nu börjar jag känna att det händer samma sak med dom som jag hade som gäst igår. Alla försvinner hela tiden och jag står kvar där ensam utan ingenting. I h så hela tiden har jag trott att jag utvecklas och rör mig framåt. Allt känns tungt.


Otroulig
2014-01-26 21:33
#15

Hahaha! Jag var mitt gamla truliga jag 😃 Skit i knäet ! Underbart !! Åh vad härligt att vara naken och stolt 💋 Kathja!

Först var vi ett runt lite murrigt rum, kan ha varit en grotta, inga fönster. Jesus var med i mitten och pratade lugnt med oss, lite som en lärare, sen reste vi oss med lucia händer, vi hade vita kaftaner på oss så öppnades det en dörr och vi steg ut i ljuset och där vad det en vacker slänt ned, JA  - en stor äng och blå himmel och sol,  vi blev som barn sprang och lekte flygplan, gjorde kullerbyttor och var allmänt vilda och lyckliga, Peter bara log åt medans vi sprang runt och skrek av förtjusning - sån glädje. 

Sen fick jag känningar i halsen och försökte få fram en blå kristall som skulle lösa upp den  men det gick inge bra. Sen bestämde jag mig för att låta det regna pengar över er allihop och vi lekte ..Joakim von anka (heter han det?) sen dansade Szirius, vackra varelse och jag åkte iväg en sväng till Miss och hälsade på och skickade lite kärlek. 

Hihi, älskar också de här stunderna!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-01-26 21:35
#16

Jag kände mig lite off och sorgsen först.. trött.. Såg massa olika grejor. Kände Aneri som en ängel som stödjer vår grupp ❤️🤗 Och fick härliga vibbar från ollivoll. Sen fick jag en idé om att åka o hälsa på MissI och Thea! Det vore kul!!

linnease
2014-01-26 21:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Jaa pengar ja! Skrev samtidigt som Otroulig.. Jag visualiserade massor av pengar för oss här i morse, Joakim von Anka dök upp för mig med, jag hade en stor skattkammare, simbassäng full med pengar att bada i precis som han!😃 Och i slutet på meditationen nu så skapade jag en jättestor hög med pengar åt oss allihop 🍸🎈🌈☀️🎁✨❤️

linnease
2014-01-26 21:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18
linnease
2014-01-26 21:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19
linnease
2014-01-26 21:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20
Annons:
Theleonora
2014-01-26 21:43
#21

Du är så välkommen Linn!! ❤️


Otroulig
2014-01-26 21:55
#22

Så coolt att vi snappar upp varandra! Jag brukar ju aldrig fundera eller visualisera pengar!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-01-26 22:02
#23

Det förklarar varför allt var så "guldigt". Thanx Love!

retep
2014-01-26 22:04
#24

Theleonora! If God brings you to it; He will bring you through it! Dessa ord, denna handling är sann och kraftfull! Men det beror på dig, om Gud leder dig till "det",beror på dig att han leder dig igenom "det". Med andra ord så är det du som måste aktivera Gud så han kan gör "det", du gör "det", ni gör "det"! Vill du ha utbyte med oss här, inte komma på efterkälken , inte känna dig utanför? Då skall du göra "det" tillsammans med oss, låta Gud föra dig till oss, som han gjort…och sen låta honom och oss ta dig genom "det"…Han och vi vill se dig aktivera detta genom att du deltar och skriver, utbyter känslor och tankar med oss. Om du inte tillåter dig att ta fram och visa, oss, vad Du har. Då kan du inte heller riktigt se och levandegöra allt det du har, allt det fina du är!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

MissInAction
2014-01-26 22:14
#25

Åhh ja du är jättevälkommen Linn! Och alla ni andra också 😃🤗

Åh alltså jag blir alldeles varm av att läsa era berättelser. De är så levande! Jag har spelat ikväll men jag hade faktiskt en paus på ungefär 15 minuter runt kl 21 då jag gjorde te och när de där känslorna kom över mig. Satt en stund och bara var och sände och tog emot kärlek 🙂

Tack Otroulig för kärleken! Det känns❤️

Och tack Kathja för den fina bilden! 😍

Haha alltså de där bilderna är ju underbara! 😂🤑

Känner mig överhuvud taget otroligt mycket mer öppen, emotionell och spirituell i dag än vad jag brukar. Så underbar känsla. Vill bara fortsätta vara i den och att kvällen ska fortsätta många timmar till. Fast ska upp tidigt så ska väl varva ner och mysa till det lite 🙂

Är bara så lycklig just nu och sitter med tårar i ögonen.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2014-01-26 22:19
#26

Tack Retep för din text! Jag håller med dig och nu vet jag inte om jag förstår dig rätt men jag vill helst inte uttrycka mig särskilt mycket, just för att det för det mesta är mörkt inom mig. Det känns som att jag förpestar andras tillvaro då. Ibland ger jag uttryck för även min negativitet men då har det gått väldigt långt och jag har tryckt ner mina känslor så pass att det är dags att få utlopp för dom för jag sitter fast. Sen kan jag ha en lugn stund men det börjar ganska snabbt igen med det jobbiga :S


ollivoll
2014-01-26 22:20
#27

Det är verkligen alltid lika härligt varje söndag kväll att få meditera och känna alla era energier:) sen blir jag så lycklig av att läsa era inlägg efteråt:)) man blir så glad, jag verkligen älskar att få sända ut kärlek. Då blir det som kathja kände, jag bara älskar att vara:)) .fast lite sorgsen över att Thelonora känner sig lite utanför, ska försöka jobba ännu hårdare på att skicka ut kärlek och värme till nästa meditation:)

Annons:
Otroulig
2014-01-26 22:29
#28

Ollivoll 🤗 det går ju inte..att "jobba hårdare".  Du kan bara flöda🌊 precis som du gör. Vi finns här för Thea, heeeela tiden. Det är allt vi kan göra ❤️❤️

Ett utanförskap skapar man själv, jag vet, jag har tillbringat mycket tid där. Precis som retep säger, man måste våga kliva in.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-01-26 22:50
#29

Otroulig; hur tänker du när du säger att det inte går att "jobba hårdare"? *nyfiken*

Tack Ollivoll för din omtanke! Jobbar själv väldigt hårt med den biten just nu så tids nog kläcker jag skalet och kommer ut :).

Får hela tiden hintar om varför jag väljer att isolera mig så det går åt rätt håll. Är väldigt glad och tacksam över omtänksamma människor som hjälper mig i den riktningen.


Otroulig
2014-01-26 22:54
#30

Jag menar att man inte kan jobba hårdare att skicka kärlek..det måste ju vara fritt flöde. Det kan inte vara så att man måste anstränga sig  - då finns det ett motstånd och man blockerar sig bara. Så upplever jag det i alla fall. 🤗 på dig Thea.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-01-26 22:55
#31

Nä, visst men det förutsätter väl att man vet hur mycket personen har skickat. ;)

Och ibland måste man anstränga sig för att komma över blockeringar, hinder mm. Eller menar du att du aldrig har ansträngt dig över en blockering?


SHIAWASE
2014-01-26 22:57
#32

Thea❤️Du kan inte förpesta någons tillvaro, särskilt inte vår tillvar😃För vi skulle nämligen aldrig tillåta någon att förpesta vår tillvaro,,,

Men genom att delta mer, så kan du vrida och vända och ÄNDRA på dina känslor, och ta tillbaka makten över dig själv☀️

Just nu har du avsagt dig din makt, och därför uppstår denna känsla av utanförskap.

Du är fantastiskt som du är, härinne får du skriva vad du vill, hur du vill!!❤️Kanske dags att aktivt bryta lite mönster!! Och ta som sagt gärna hjälp av oss härinne❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2014-01-26 23:01
#33

Tack för kul läsning fast jag inte var med. 🌺

retep
2014-01-26 23:03
#34

Theleonora! Jag förstod ju det, att du tycker att du förpestar andras tillvaro! Men det är inget som stör mig och behöver inte vara något du ursäktar dig för. Om du vill så kan vi börja föra in litet ljus i mörkret, genom att prata litet samman i PM du och jag? Jag kan lova dig att vi kan börja vända på det och föra in ljus och positivitet i ditt liv. Du kan också bara rakt upp och ner skriva ett inlägg och berätta om mörkret och det negativa du känner. Tror att jag kan svara för oss alla och säga att vi skulle uppskatta att du delar det med oss.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
Otroulig
2014-01-26 23:06
#35

Nu förstår jag inte alls Thea.." det förutsätter väl att man vet hur mycket personen har skickat. ;)"

Det jag ville säga till Ollivoll var att man inte kan "ta i" och skicka kärlek. Man kan inte anstränga sig hårdare att skicka kärlek. Kärleken kommer när man andas, släpper allt och bara flödar. 

Det jag skickar ut har ju bara med mig att göra och ingen annan människa…

Jag pratade inte om blockeringar jag pratade om att skicka kärlek…men du kanske kopplar ihop det på nåt sätt 🤔

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-01-26 23:29
#36

I mina öron låter det lite märkligt att skriva att du kan inte ta i hårdare. Det får väl personen som sagt det avgöra och då föll det ju på att ta i lite mer nästa gång. Det kan ju vara vadsomhelst, man kanske lägger mer tid på Y och mindre på X och sen när man insett det genom feedback, säger att ja, nästa gång kanske jag skickar lite mer till X.

Du skrev såhär:

"Det kan inte vara så att man måste anstränga sig  - då finns det ett motstånd och man blockerar sig bara."

Antar att du menar att jag blockerar mig? Då kanske man behöver mer kärlek, ljus, energi för att frigöra blockeringen? Eller finns det begränsat med ljus, energi, kärlek? 

Retep, jag skriver gärna till dig till att börja med! Just nu känner jag mig trött och är redo för sängen. Men om jag inte somnar kanske jag skickar iväg ett PM om en stund :)


Otroulig
2014-01-26 23:39
#37

Nej vännen, jag menade inte dig❤️ Jag känner för dig och vill att du ska må bra. Jag vet hur du kämpar. Jag önskar att du kommer igenom det du ska komma igenom, och ut på andra sidan. Visst sjutton har jag haft blockeringar och tjatat här inne med och varit rädd för att ni ska tröttna på mig. Menar inte alls att förminska dig. Om du tolkat det så, så ber jag om ursäkt, det var inte meningen. Skriv av dig härinne, jag tror att du är på gång, när det är som mörkast är gryningen som närmast ❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-01-27 08:53
#38

# 36 Thea

Det handlar inte om hur "mycket" någon skickar utan hur du klarar av att ta emot. Man kan, som Otroulig säger, bara följa sitt flöde och skicka det man skickar  - vare sig mer eller mindre. Jag tror inte heller att man kan skicka 10 % till A och 25% till B för att sedan skicka resterande 65% till C. Man sänder ut kärlek och om någon vill och kan ta emot den så är det bara att göra det. Det är ju inte som så att om någon kom in i rummet medan jag sitter där och sitter så skulle denna inte få del av det jag skickar om denne är mottaglig. Det vore väldigt knöligt om man var tvungen att mäta upp mängden och sedan adressera det man skickar. 😉

Theleonora
2014-01-27 08:57
#39

Kram Otroulig! ❤️


SHIAWASE
2014-01-27 09:09
#40

Kram på dig Thea!! Jag tror att Otroulig talar för alla oss härinne❤️ känner alla för dig, och vi ser också dina steg framåt,,, och hur du sedan hamnar i dina virvelvindar,, PRECIS som vi ALLA gör emellanåt!!!

När det gäller att skicka kärlek, så tror jag bara att man kan öppna upp sin egna kanal och låta kärleken flöda ut!!!! Skicka lite, mycket, etc. så tänker inte jag .

Jag tänker att kärlek bara ÄR,, om jag öppnar en REN kanal, då kan jag förmedla starkare ljus, och kärlek, och energi.

OM MIN kanal är inte är ren, om det är en skugga,, (nu hittar jag inte ordet, vad heter det när vattnet är ?? alltså inte klart utan??) nåväl, OM jag INTE kan öppna en ren kanal, så kan jag heller inte förmedla energi av hög frekvens.

OCH ,, den som mottar, måste vara öppen för att ta emot. OCH med detta menas att vara medveteten om det egna ansvaret. MEd andra ord, INTE att någon kommer att heala mig utan att JAG HEALAR MIG SJÄLV genom att öppna upp för den energi och kärlek som flödar till mig.

DÄR har vi co-Creation!!

OCH!! nu kom jag på ordet, grumlig!! OM vår kanal är grumlig kan vi aldrig förmedla rent ljus☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2014-01-27 10:57
#41

Så bra beskrivet Shia! ☀️❤️

Annons:
Theleonora
2014-01-27 12:03
#42

Tur att vi alla är olika shia. Så du menar att man tycker om (ger kärlek) lika mycket till alla?! Det köper inte jag. Om mottagarens kanal är grumlig skickar man väl mer kärlek eller ändrar tillvägagångssätt för att rena den? Så länge båda är med på det såklart, vilket jag ju hade gett mitt godkännande till annars hade jag ju inte varit med på healingen. Jag tycker mig mest se begränsningar i ditt resonemang. Det är ok att försvara sånt också :). För allt är ok och allt är bra.


szirius
2014-01-27 15:03
#43

OJ vad ni skrivit mkt! Jag la mig i badet o det blev alldeles RÖTT, jaha tänkte jag, "mkt med den färgen nu, jag behöver väl det" - jag trodde att det var rött pga mitt "shamanresetillstånd"🤪 - först efteråt fattade jag att vattnet VAR rött😂pga hårfärgen som är rätt färsk ännu😊

Jag blev helt klar. Helt stilla. Inga tankar, som en tom evighet ut i rymden o tillbaks, jag var allt samtidigt. Och Linn, haha - det kom pengar för mig med, på slutet innan jag "vaknade". En guldskinande plingtanke om 1 miljon dollar( ????  bara dök upp hejsan hejsan) strålade rakt ut i kvällsnatten med en tooooon, aaaaaaaaaa…………..o försvann✨. Och en månad kom också. Augusti. Vet inte vad det handlar om men det blir ju spännande att se. Hawaaii i aug?😛

Vad jag dansar mkt då😃 - kan jag inte få börja sjunga # våga våga# 

Thele . du ÄR med oss. Du behöver bara bjuda in dig själv. ❤️

ollivoll
2014-01-27 16:56
#44

Till skillnad från flera här inne har jag inte riktigt utvecklat min mediala förmåga. Eller rättare sagt jag " litar" inte riktigt på min mediala förmåga. Men jag jobbar stenhårt på det:) Jag har förmågan (har ändå känt på den i vardagen, jobbet, hemma, bland folk) men jag tror mig ändå inte ha den…..hmm..ska dra ett exempel Igår under meditationen så "flög" jag iväg ( så känns det när jag mediterar) till min sk stop plats där jag sänder ut kärlek och värme till er/ universum m.m Under resan ser jag en "skugga" av en person som inte mår så bra, är lite nere,men detta ser jag bara en nanosekund då jag sveper förbi ,men den ångest som denne skugga ger ut känner jag en bra stund inpå min resa. Jag sänder ut kärlek till denna person men i all hast tog jag mig inte "tid" att verkligen ta detta på allvar och stanna av och ge tröst. För som sagt jag litar inte på att det jag såg och kände var verkligt. Vad jag menar till nästa gång är att lita på min känsla och lära mig snappa upp och stanna till. Lita på att det jag känner är verkligt. Och på så sätt känna in andras energieroch ge ut ännu mera kärlek ( för mig finns inte för mycke kärlek) eller att kärleken har en ände, den kan bara bli större och ännu större. jag älskar att se hur saker utvecklas runt det andliga och hoppas bli riktigt bra på det en dag. Som sagt det var bara ett litet ex på min nyblivna andlighet, som ni märker har jag mycke kvar att lära:)

Theleonora
2014-01-27 17:22
#45

Tack Ollivolll för din förklaring! Det känns bra för mig också som inte alltid litar på den information som kommer till mig och som alltid tror mig missförstå folk! Men då förstod jag din första text rätt. Känns härligt att jag litade på mig själv. Känns helt klart som ett steg i rätt riktning för mig.


retep
2014-01-27 17:22
#46

Ollivoll! Du behöver inte vara så blygsam! De egenskaper och förmågor du beskriver, de vitnar som jag ser det om både god utveckling och andlighet! Däremot skulle jag inte beskriva det som mediala förmågor.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
2014-01-27 17:24
#47

Just sånt där gör att det är så roligt, och nyttigt, att vara med på våra gruppmeditationer - vi får alla en möjlighet att få bekräftelse på att det vi upplever är något som faktiskt händer. 👍

Otroulig
2014-01-27 20:26
#48

Wow Ollivoll! 

Ja då förstår jag Theas kommentarer bättre, hon kunde känna av vad som låg bakom dina ord. Jag gick helt enkelt efter de ord du skrev. Jag fick aldrig den känslan Thea tydligen fick. 

Och precis som du tror jag inte att kärleken tar slut - det är ett oändligt flöde. Snarare att det fylls på ju mer man ger ❤️.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
ollivoll
2014-01-27 21:48
#49

Härligt att läsa:) det är alltid spännande med meditation och vad som sker och händer på vägen under tiden man håller på. Jo, jag är ganska blygsam så det ska bli riktigt kul nästa gång och se om jag får fler små syner:)) Kärlek har jag att ge så det står hääääärliga tiiiiiill:))

SHIAWASE
2014-01-28 00:13
#50

#42 Thea

Nej vi behöver ju inte hålla med varandra jämt, så helt ok❤️

Men för mig är det egna ansvaret en grundpelare i utvecklingen och i vår existens. Så även när det gäller healing.  Egentligen behöver vi inte få healing från någon annan, utan vi kan lika gärna öppna upp själva. MEN sedan finns det ju vissa som har öppnat upp mera, och är bättre på att förmedla energi. Healers med andra ord. MEN för att kunna ta emot och kunna tillgodogöra sig den energi som kommer, måste man vara medveten om att ingen kommer att fixa något åt mig, utan att det är jag själv som öppnar upp, som tillåter energi flöda igenom mig, och det är jag som väljer hur den ska påverka mig så att säga.

Det är väl så jag menar med co-Creation. Nu kommer jag bort från just detta ämne, och från dig, men ofta i healing sammanhang så förväntar sig många att någon ska fixa något åt en själv. Men så fungerar det ju inte.

Även med den kollektiva kärlek, energi som strömmar under gruppmeditationer tex. så tillgodogör man sig den bättre om man själv också öppnar upp och är medvetet fyller sig själv med kärlek, och energi. Och inte bara är en passiv mottagare  så att säga.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2014-01-28 06:54
#51

Oj och nu insinuerar du att jag sitter och och är passiv och väntar på att alla andra ska fixa saker åt mig. Wow. Varför inte bara erkänna att din först tanke inte stämde?! Men tack för den ;). Som sagt det är också ok! Jag låter ämnet vara nu.


SHIAWASE
2014-01-28 08:52
#52

Thea det där med passivheten, var en generell kommentar, jag skrev också ovan att nu kommer vi lite bort från ämnet och från dig❤️

Du verkar inte vara mottaglig för mina tankar just nu,, så jag låter det vara också☀️ Eftersom jag bara verkar trigga något hos dig🙂

Min första kommentar och ovan handlar om samma sak, och det är så jag resonerar när det handlar om energier och healing.

Men det är ju jag det. Som vi alltid säger här inne, så är det bara att ta till sig av de som känns rätt✨

Tog du något som missvisad kritik, så ber jag om ursäkt för att jag har uttryckt mig klumpigt😞, men mina tankar runt ämnet är oförändrade.🙂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2014-01-28 10:24
#53

Tack shia för ursäkten och för blommorna! Och tack alla för givande diskussioner på hög nivå. ❤️ Det har hjälpt mig i mitt och i min expansion! Jag ber också om ursäkt shia, för det var mitt det där. Något som träffade hos mig. Tack!


SHIAWASE
2014-01-28 10:30
#54

🤗

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-01-28 10:56
#55

❤️🌊❤️🌊❤️🌊❤️🌊❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: