Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 693 ggr
ollivoll
2014-01-19 13:02

Angående andlighet 2014

Hej Är det någon härinne som vet något om den andliga fortsättningen år 2014 bär med sig. 2013 var ju förändringarnas år ( Phu vilket man kände av) men för alla liksom jag som inte hållet på med det andliga så länge ( började 2013 augusti) så har jag läst någonstans att 2014 skulle bli mycke enklare pga atmosfärsförändringar etc. Kan någon utveckla det mer? Försöker googla men hittar ingen bra sida att läsa. Länka gärna sidor som ni finner intressanta. Eller om ni orkar förklara:) Hoppas jag inte är jätteotydlig i min fråga. Tack på förhand

Annons:
Lurtzen
2014-01-19 17:08
Otroulig
2014-01-19 17:33
#2

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-01-19 17:46
#3

Mitt tips är nog att googla på youtube o känna dig fram..finns ju en uppsjö kring detta tema, beroende på vad du söker. Man kan ju ta till sig så olika saker också, det nån gillar kan jag uppleva om ren gallimattias🤪, medan nåt jag verkligen får bra vibbar av👍, tycker nån annan är konstigt.

( hamnade nyss på nån sida om kinesisk astrologi som sa att ifall 2013 kändes trögt, att det varit svårt att komma loss riktigt, så kommer det flöda desto bättre 2014😛- den tar vi va😂)

Jag tycker om Lee Harris energy forecasts på youtube, men han har inte lagt ut nån för januari än.

Tycker också om Doreens oracle cards 😇

Finns flera som säger att kontrasterna kommer att bli ännu större ett tag framöver-  så ännu viktigare att hålla sitt eget fokus☝️

Otroulig
2014-01-19 17:50
#4

Näe - vad har hänt med käre Lee? Jag var också in och kollade där idag. 

Jag gillade verkligen Gabriels 2014 i ängla tråden! 

Ja, trögheten skulle jag gärna vilja bli av med…men där sitter förmodligen det mesta fast i mig själv 😇. Kethcup, ketchup, ketchup vill jag ha!!😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

ollivoll
2014-01-19 20:17
#5

Tack för era svar: )) Härligt:)) ser fram emot detta året, det har varit extremt tuffa år innan. Dax att flyta med strömmen istället för att simma mot strömmen.

szirius
2014-01-19 20:20
#6

#5 jaaaaaaaaaaaaaaa🥳🌊🌊🌊 vi får hjälpas åt o lära oss surfa ovanpå vågorna tycker jag😂 - vad KUL vi ska ha!!!!🎈

Annons:
Upp till toppen
Annons: