Annons:
Etikettloa-personligt
Läst 1160 ggr
linnease
2014-01-14 18:47

Kärleksbomba Linn

Hmmm varit mycket om att be om hjälp här på sistone och inte försöka klara sig själv hela tiden. Så jag vill be om hjälp ❤️

Oroar mig fortfarande massor för saker, har svårt att må bra så fort jag blir trött, lyckas bara om jag håller balansen riktigt noga. Vill ha hjälp att våga släppa och slappa av och lita på livet.

Och Marc, jag oroar mig massa för honom med och kan bli helt insnöad i det när jag tappar fokus. Så om ni kunde kolla in till honom med och se vad som är på gång? Vore skönt att få en klarare bild av allting, inte bara vad jag känner in och tror och tänker, lite mera feedback.

Så många mer av oss här börjar ju bli superbra på att känna in.. det kanske är en bra känna-in-övning med tänkte jag. Eller bara skicka allmänt pepp eller vad som än kommer upp för er. Eller matrix eller healing eller sköldpaddor eller delfiner eller tomtar eller vad sjutton som helst 🙂

Visste inte om jag skulle skriva i hemlig tråd eller inte, men lägger det här. Går ju svara i PM om det är nåt som nån inte vill skriva här ❤️

Annons:
[Kathja]1
2014-01-14 19:02
#1

Självklart darling! ❤️ Just nu är jag bara as-trött, men så fort jag peppat-upp-mig så ska jag göra vad jag kan. 🤗

linnease
2014-01-14 19:04
#2

❤️❤️❤️

Theleonora
2014-01-14 19:15
#3

Självklart! Har skickat lite efter att jag såg din tråd inne på healing också. Brukar skicka lite när jag tänker på dig men just nu är jag superduper trött och fortf sååå ont i ryggen. Men skickar så snart jag hittat lugnet i mig :)


Otroulig
2014-01-14 19:33
#4

Visst Linn, måste också bara landa i mig själv lite först. Sen bombar jag ❤️💣❤️Återkommer om jag känner in nåt. Tror det är andra som är bättre på det 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-01-14 19:39
#5

Men Otroulig då!😉 Ingen är bättre än någon annan, vi har bara olika vägar att gå - alla kan! 👍

szirius
2014-01-14 20:10
#6

Kände direkt nåt med Marc, bara att läsa hans namn….hamnade på en isbrytare….is överallt  och mörkblått….han behöver kanske släppa in värmen liksom🤔…är på språng nu, men känner att jag gärna vill kolla in Marc👍. Will do, återkommer, kan inte säga när, följer vibbarna du vet🌊

Annons:
Otroulig
2014-01-14 20:41
#7

Nu har jag bombat, blev alldeles varm i hjärtat ❤️.

Är nog inte mycket till hjälp men fick upp en lastbil för Marc, och att du ska följa ditt hjärta (men det är ju inget nytt) Sen undrar jag om du provat yoga? Kan det var nåt?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-01-14 21:02
#8

❤️❤️❤️ supertack tjejer ❤️ Ååh jag kraschade helt idag, är så rädd att han ska dö ifrån mig. Känns som han står och väger, på gränsen hela tiden.. ☺️ Verkade som han var dålig igår kväll, och idag har han inte hört av sig, brukar alltid säga hej när han vaknar annars

Otroulig
2014-01-14 21:21
#9

🤗 Linn, han hör säkert av sig snart. 

Skickar varma tankar ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-01-14 21:22
#10

Linn🤗🤗❤️❤️❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-01-14 21:50
#11

Andas vännen! 🤗💋❤️

linnease
2014-01-14 22:27
#12

❤️❤️❤️🤗 jaa.. bara grejor att släppa. Behövde släppa ut lite 🙂

MissInAction
2014-01-15 00:03
#13

Men åh vännen ❤️ Jag vet inte vad det är som pågår i era/hans liv just nu men jag känner igen oron och rädslan du nämner. Been there!!

Jag ska gå och lägga mig nu och innan jag somnar så skickar jag värme och massa love till dig - jag har massor till övers just nu ☀️❤️🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
szirius
2014-01-15 00:18
#14

sen vet du ju…att död…är bara död…han "dör inte ifrån dig", någonsin❤️

szirius
2014-01-15 00:19
#15

ååååååh, nu är jag HEELT pepp på att spela in en låt o våga dela här, även om det bara blir en "råkopia" med krassligt ljud😇…har tänkt på Otroulig när jag sjungit den, men skulle nog kunna trösta dig med✨

SHIAWASE
2014-01-15 04:12
#16

Väntar på låten Szirius

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2014-01-15 06:48
#17

DELA FÖR SJUTTON!! Szirius 😃

Skickar lite ljus och kärlek här nu och hoppas att allt lättat ❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
2014-01-15 10:40
#18

Linn 🤗❤️🤗❤️❤️❤️

szirius
2014-01-15 10:53
#19

morgonkääärleeeeek❤️❤️🤗

SHIAWASE
2014-01-15 11:32
#20

kvällskärlek till Linn (mina gubbar har försvunnit,, så jag kan bara göra osynliga hjärtan) OCH var är låten??? till szirius (kram, kramar)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
linnease
2014-01-16 00:45
#21

❤️❤️❤️🌈🌈☀️🤗

Mm bättre idag. bara så trött 😴 Varit för trött för att formulera mig tills nu! Tack tjejer  (ja han hörde av sig, var bara på jobbet ovanligt tidigt o haft bråttom dit o massa att göra.. 😇)

jaaa Szirius, vill oxå höra dina fina låtar

Yoga har jag provat nån gång emellanåt, inte fastnat för det.. Men jag tolkar det som rör på mig mer och stretcha 🤗 Hamnade på gymmet ikväll, skulle bara ut på promenad men hade kortet i fickan (man kommer in 24/7 med sitt kort här), sååå skönt, aaahh.. I strumplästen :)

Isbrytare ja.. låter som en bra tolkning.. Och död, alltså.. jag vet ju det.. men jag råkar gilla hans knubbiga fysiska jag väldigt mycket 🤗 Det är som svårt att gosa med ett spöke!! 🤗

Kraaaam allihop!!

Otroulig
2014-01-16 06:55
#22

Skönt att höra Linn❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-01-16 12:45
#23

Har inte haft tid att spela in den än, sorry!!! Kanske, kanske ikväll…

[Torahzen]
2014-01-16 12:59
#24

Ja, mer musik från szirius!

This is my wintersong… 🎧

Upp till toppen
Annons: