Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 958 ggr
[Kathja]1
2014-01-09 19:15

För att jag mår bra - övning från A.H

Hittade denna video i morse när jag morgon-peppade mig själv lite. Ta dig gärna tid att lyssna om du är intresserad av att hitta vägar som leder dig till dina drömmar…

Mannen i klippet berättar hur han genom att ha roligt, bara för att han mår bra av att ha roligt har manifesterat både drömkropp, drömjobb och drömkvinna. Är ju värt att prova tänker jag. 😎

Annons:
MissInAction
2014-01-09 20:48
#1

Underbart!! ❤️ Inspirerande ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-01-09 21:17
#2

Åh, den ska jag spara till i morgon i bilen!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-01-09 21:30
#3

Visst var det! Jag har börjat… Skickade det som ett mejl till mig själv så kan jag göra det oavsett om jag är på jobbet eller hemma. Sedan mejlar jag mig själv alla "glad-saker" varje dag. Känner mig lite smart.

Jag ska uppenbarligen bli mer strukturerad i detta…för i morse fick jag denna och nu i kväll blev jag inbjuden till en FB grupp där vi kör super strukturerat. Ska bli spännande att se vad det blir av detta. Struktur är ju kanske inte min starka sida. 🤪

Otroulig
2014-01-10 19:03
#4

Himla inspirerande video. Han är så himla sprudlande! Jag lyssnade t.om två gånger - en på väg till jobbet och en tillbaks. 

JA, jag kände idag att det är dags att göra en ny lista. Innehållet i den är väl ungefär densamma kan en tänka 😉 men det känns som att det är dags. Framför allt så tror jag att jag kan vara mer öppen nu - för jag har blivit det det sista halvåret. Jag vet vad jag vill - ungefär samma som tidigare - men nu kan jag vara mer ospecifik, jag har insett att ALLT kan hända. SÅ jag känner mig mer öppen och mottaglig. Inser att det kommer att vara lättare att komma in i flowet när jag läser min tacksamhets lista över saker jag redan fått.  Hade vi inte en sån tråd förresten…Jag är så tacksam nu när? Men det jag tror är viktigt är att denna kan man göra när man ligger högt på känslo stegen konstant. Vilket jag nu gör 👍 😎😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Ghosthunter
2014-01-10 19:18
#5

Awesome….👍

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Kathja]1
2014-04-12 11:16
#6

Hittade denna då jag letade efter annat (detta att vi svävar ut så i våra trådar under lättar INTE då man ska leta efter något speciellt 🤪)  -  tänkte att det är ganska många nya och någon kanske gillar denna.

Annons:
Upp till toppen
Annons: