OT - Off Topic

Mental illness is the birth of a healer

2014-01-08 20:50 #0 av: linnease

Såå intressant. Jag vibbar med det här på massor av plan..!

http://www.jaysongaddis.com/2010/11/the-shamanic-view-of-mental-illness/

Alltså shit vad jag vill ut och jobba med det här. Så många det finns att hjälpa! Så många som skulle ha nytta av allt jag vet och kan, wow!!

Anmäl
2014-01-08 20:55 #1 av: Torahzen

Go girl!

♥♥♥ Livet är nu - lev det väl! ♥♥♥
Tora, Sajtvärd på Feng Shui

Anmäl
2014-01-08 21:03 #2 av: [Kathja]1

Jag och en kollega har spånat på att dra igång behandlingshem med den inriktningen, tror att det skulle bli hur bra som helst!

HjärtaSajtvärd på Tro Hjärta

Medarbetare på LawOfAttraction 

Anmäl
2014-01-08 21:58 #3 av: linnease

Wow! Det vill jag va med på! Så häftigt, min nye styvfar har drivit behandlingshem och har massor av erfarenhet, riktig entreprenörsmänniska. Honom i mitt nätverk kan vi ha massa nytta av oxå om jag skulle vara med där.

Anmäl
2014-01-08 21:59 #4 av: Otroulig

Sisådär ja!! Det här kändes ju klockrent!!! Utan att ens ha läst Skrattar

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anmäl
2014-01-08 22:01 #5 av: linnease

Eller hur!! Precis vad jag vill göra oxå!!

Anmäl
2014-01-08 22:15 #6 av: [Kathja]1

Vi får väl se vad det blir av allt, är kanske inte super sugen på att driva behandlingshem... Eller jo kanske om jag får bestämma Cool och slipper hålla på med administration. Skrattar

HjärtaSajtvärd på Tro Hjärta

Medarbetare på LawOfAttraction 

Anmäl
2014-01-08 23:20 #7 av: Otroulig

Ja det var mycket som slog an hos mig med. Ritualer, naturandar, mentala "sjukdomar" bokstavs symptom.
(Apropå ritualer, ni skulle sett mig för tre år sen, vid tre snåret på ett gärde och viftade runt och spred frön och bad till naturandar, Gud eller vad det var, jösses)

Det enda jag har svårt för är när det pratas om negativa andar som ska vill besitta en, det går fet bort.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anmäl
2014-01-08 23:49 #8 av: linnease

Haha, det skulle jag inte gissat Oroulig, du verkar som den mest sansade av oss alla här annarsSkrattar Roligt!!

Hm, ja det känns fel. Man kan säkert tolka det så men det är ju inte så det funkar. Inte läst allt än jag.. Men kommer nog :)

Anmäl
2014-01-08 23:51 #9 av: SHIAWASE

Intressant artikel!!!

Jag har också svårt för negativa andar, men tänker att det kan handla om energier av låg frekvens som matchar personen ifråga,,,,

Kathja och Linn, skulle ju vara ett perfekt projektRegnbåge,, och Kathja, administration och annat som inte känns intressant är ju bara att överlåta till andraSkämtarDet gäller ju alla projekt,,, hitta personer som passar  för de olika uppgifterna som projekter innehållerHjärta

Sajtvard, Law Of Attraction iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.