Annons:
Etikettuniversum-och-andlighet
Läst 953 ggr
szirius
1/2/14, 10:05 PM

2014 enligt änglarna

Jag gillar Doreen…har inte alltid gjort det🤐 men tycker att hon har förändrats..och jag med gissar jag🤗

Känner mig iaf otroligt upp-peppad efter det här klippet och inte minst av bönen hon sa i slutet (börjar på 24.30 ifall nån vill hoppa) …såååå genomfylld med bara kärlek till allt och alla❤️

Annons:
[Torahzen]
1/2/14, 10:12 PM
#1

Jag har också sett klippet. Nästa år ska vi förenkla, keep it simple.

Otroulig
1/3/14, 6:39 AM
#2

Tänkte lite på vad många av er håller på med redan detoxar er. Det stämde ju för Januari. Hehe sen vet jag nån som gillar att höra ..var det maj eller? Att föreläsa och framföra inför stor publik 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/3/14, 8:23 AM
#3

Vem? Vad? JAG? Ska lyssna… 😎

Otroulig
1/12/14, 8:54 PM
#4

Ännu ett meddelande från ärkeängeln Gabriel.

Det låter ju helt underbart!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/12/14, 10:15 PM
#5

Perfekt! Nu har jag något att lyssna på när jag kan gå och lägga mig om en timme. 👍

linnease
1/12/14, 10:57 PM
#6

Låter såååå skönt ❤️

Annons:
[::Vera::]
6/21/14, 3:31 PM
#7

#0 Tack för det här! 🌺

Otrygghet och rädsla har ju lite tillfälligt smugit sig inpå mig, men klippet gjorde mig lugnare. Fick en känsla av att jag skulle kolla in lite gammalt som har delats här. Jag ber iof varje dag att jag ska få guidning och bekräftelse att jag är på rätt spår och att jag ska vara skyddad från låga energier. Inte så konstigt alls att jag hittade detta just idag. 🙂

Varje månad var som en berättelse hur det har varit för mig fram till nu…och jag tror även så som juli kommer att flyta på faktiskt. Då kommer jag att behöva lite extra mod att vara lite extra annorlunda, inte oroa mig för att andra ska döma mig. Jag ska inte försöka passa in, ska vara stolt över mig, snäll och tillåtande mot mig, vara udda, vara precis så glad som jag är utan att förlora glädjen pga snäva synsätt.

Jag kommer att behöva vara öppen så att jag kan känna mig värdig att ta emot, just precis där som jag blev ovärdig och därför förlorade en viktig del av mig och min styrka. Mina sår kommer att läka helt om jag kan vara tillräckligt modig under juli månad. Jag är övertygad!

(Nu kom tanken på arvskuld upp med. Jag undrar om jag då inte kommer att bryta arvsår i form av ovärdighet och skuldkänslor, som jag plötsligt kan se är ett destruktivt mönster från ett par generationer tillbaka. Men eftersom jag själv inte kommer att föra vidare detta till några barn, så kan jag inte se hela bilden eller meningen…Funderar vidare.)

När klippet kommer till precis innan bönen i slutet, så kan jag inte annat än att le…och att le lite mer 😉. Detta diskuterade vi ju alldeles nyss i en annan tråd!! Livet handlar om att ge och ta emot lika mycket. Att ge och ta emot är båda lika välsignat, hälsosamt och nödvändigt, säger Doreen.🙂

Bönen var stark.

Upp till toppen
Annons: