Annons:
Etiketttrender-och-tidsanda
Läst 3228 ggr
SHIAWASE
1/2/14, 8:29 AM

Numerologi

Hittade en kul sida,,,

Har aldrig varit intresserad av numerologi tidigare,,

MEN,,, kolla garna upp ditt namn~~~

Jag tyckte mycket om det som kom upp!!😍

http://www.paulsadowski.com/Numbers.asp

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Skogshumblan
1/2/14, 8:31 AM
#1

Åh sånt kan vara intressant och spännande! Tack för tipset!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

SHIAWASE
1/2/14, 8:35 AM
#2

Mitt namn ulrika:

Female universal ruler

Swedish Female will

number 9: Humanitarian, giving nature, selflessness, obligations, creative expr

You operate best when you follow your feelings and sense of compassion, and allow yourself to be sensitive to the needs of others. You work well with people, and have the potential to inspire. This suggests that you could successfully teach or counselession

My inner dream (number 5)

You dream of being totally free and unrestrained by responsibility. You see yourself conversing and mingling with the natives in many nations, living for adventure and life experiences. You imagine what you might accomplished

osv. Kul!!!

Som negativt, fanns att jag kan vara Stubborn and rigid~ och att jag uppfattas som sjalvcentrerad

:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
1/2/14, 8:40 AM
#3

Jag fick en avläsning för ett tag sedan och den stämde läskigt väl! Jag har livsväg 11 - ödestal 8 - själstal 9 - personlighetstal 8 och mognadstal 1. Så vet ni hur jag är.😉

Som personlighet kan jag visst upplevas som kontrollerande och jag kan ibland upplevas som påstridig och till och med dominant. Vem jag?!? 😉

SHIAWASE
1/2/14, 8:49 AM
#4

haha❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
1/2/14, 9:05 AM
#5

Tror att jag ska påminna min man om det där. JAG kan ju faktiskt inte hjälpa vad jag heter och när jag är född!!! 😉 😛

Är trevligare att fokusera på mitt livsvägstal som är 11 och som säger mig att jag är en andlig budbärare, mina nyckelord är: humanism, föregångare, ledare, upplysning. Med den livsvägen behöver man nog vara lite bossig, hi hi.

Jag ska ju "utveckla min måttlösa potential så att den kan manifesteras i ett visionärt andligt ledarskap som bidrar till att skapa sann upplysning och som inspirerar mina medmänniskor att sträva efter att uppnå sin fulla potential." Det är inte kattskit det inte! 😉

szirius
1/2/14, 12:22 PM
#6

Jag har ju en kompis som är numerolog så jag har fått alla mina nycklar o vägar o inre o yttre o allt vad det är, typ 15 sidor. Tycker att det är spännande…och självklart…tal bär också på en energi✨.

Annons:
Otroulig
1/2/14, 8:09 PM
#7

Lite intressant det här. Jag har kollat mig själv och jag har mönster linjen 11 (vet inte om du menar den med livslinjen Kathja- summan av hela namnet) Sen finns den en yttre och inre livslinje tydligen.

Men mycket stämmer faktiskt. Mina karma läxor:

6. Jag ska vara generös med mig själv. Göra det trivsamt hemma. Har jag en trädgård ska jag njuta av den. Jag ska gärna bjuda hem folk. Lära mig att verkligen förstå min livskamrat och hjälpa unga och gamla till ett mer positivt liv. 

Tja, check på hem och trädgård. 

7. Jag ska lära mig att inte vara rädd för ensamheten. (CHECK 😃) Samt att tiga kan vara guld, lite mer ödmjukhet..mm har börjat jobba på det. 

Sen brukar jag kolla mitt personliga år…tycker inte att det stämt så bra hittills. (Eller hihi, lite kanske).  Just nu är jag i 3, fram till min födelsedag i maj Detta är skördeåret (ser man på! 👍) Det jag sått i ettan (om jag inte förstört det i tvåan) ska jag skörda i år. Det är ett artistiskt år, jag ska pyssla i hemmet och skapa. Det ska tydligen ligga romantik i luften (inte sniffat upp nåt än) Jag ska vara positiv, spontan och inte glömma humorn.

Det jag fnissade åt var året innan nr. 2 "Du kan lätt förlora tålamodet i nummer 2. Saker måste få tid att mogna." Jag skulle bara vänta, vara diplomatisk och ha tålamod. Ni som hängt här ett tag vet ju hur jag våndats. 😇😈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
1/3/14, 6:30 PM
#8

Mycket intressant! 🙂
Fast jag är förvirrad då det står att man ska ange full name, och jag heter Anna Maria Martinsson. Får olika svar beroende om om jag skriver Anna Maria Martinsson, Maria Martinsson eller bara Maria. Hittar såklart saker som stämmer jättebra med alla, plus något som jag inte alls känner igen.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
1/3/14, 6:36 PM
#9

I min bok ska man köra hela namnet. 

Kan hålla med lite - det känns lite som horoskop. Jag hittar många saker som stämmer i allt…

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/3/14, 7:15 PM
#10

Jag har ju som sagt ett som jag har fått ställt åt mig för en tid sedan som stämmer läskigt bra på alla områden - men när jag kollade via länken ovan fick jag inte ens samma nummer. 🤔

SHIAWASE
1/4/14, 12:46 AM
#11

Sådana här sidor på nätet där det räknas ut automatiskt ska man nog bara ta som en lek på kul🙂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
1/4/14, 1:19 AM
#12

#11 man ska nog ta hela livet så mkt som möjligt som en lek på kul, tror jag😉😂

Jag gör som min goda vana trogen, tar det som jag blir glad av, haha. Tex så fick jag några siffror till mig iom mitt byte av efternamn, dvs de var karmasiffror som fattades men inte nu längre och det ska då betyda massa braigt. Det tog jag till mig direkt - såklart liksom❤️✨ Och oavsett om det är siffrornas energi  eller tankens kraft  - jag tror på båda - så har vi haft fina kärleksår sen vi gifte oss😍

Jag är också på gränsen mellan häst o get, så jag byter lite beroende vad de säger om året -är det ett bra getår, ja då är jag ju get såklart👍! 😛

[Kathja]1
1/4/14, 6:52 PM
#13

Jag lärde mig just att man kan spå sitt år med hjälp av numerologi - lite roligt det med.

Du lägger ihop din födelsedag tex månad 3 och datum 7 med årets nummer - 3+7+2014 = 8. Sedan kollar du korten i stora arkan (tarotkort) för att se vilket kort som är ditt. Kan du dem inte kan du kolla på denna sidan. 😃

Jag fick 11 - 

Det här kortet visar på beslut, säkerhet och att man vet vad som gäller. Man planerar i en helhet att få allt att fungera och inom rimliga gränser.Det visar på en valsituation och att man nu kommer att göra ett definitivt beslut.Avslutar det man inte längre är i behov av. Eventuella uppbrott, skilsmässor, då man nu vågar ta beslut, känna inom sig och se var man är på väg.

Annons:
Upp till toppen
Annons: