Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1495 ggr
SHIAWASE
12/31/13, 7:07 AM

Tack till MIG~~~

Som skapare av mitt liv, vill jag nu TACKA mig SJALV for detta ar!!!

For allt det fantastiska som jag har skapat~~~❤️

Tack for:

Att jag har skapat massor av roliga jobbtillfallen!!! TACK.

Att jag har skapat massor av fantastiska moten, med underbara manniskor!!! TACK

Att jag har skapat berg och dal-bana i moten med mina barn, som har hjalpt mig framat!!! TACK

Att jag borjar skymta en mer konkret vag som jag vill ga!!! TACK

Att jag ar snall mot mig sjalv och uppskattar mig sjalv!!! TACK

Att jag har skapat en starkare tillit till livet under detta ar!!! TACK

Att jag har utvecklat en starkare kontakt med MITT JAG!!! TACK

Tack !!! och jag ser fram emot annu ett fantastisk ar fyllt av medvetet skapande dar jag skapar och formar mitt liv, tillsammans med alla andra fina sjalar som jag attraherar in i min tillvaro🌺

Vad vill Du tacka dig sjalv for??

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Skogshumblan
12/31/13, 8:18 AM
#1

Ja vilken bra grej! Stämmer in och tackar mig själv för allt positivt jag jobbat mig till, för att jag vågade jobba bort jobbsökarångesten. Tack! Tack för de små små stunderna med sorg, tvivel och vanmakt. Tack för att de får finnas i mitt liv som en ventil men de äger inte mig. Tack för att jag väljer att se mitt liv som en tillgång och vill växa vidare. På alla områden, tack! Tack för att varje möte med människor, även mig själv, de berikar mig. Tack för alla stunders träning där allt bara flyter på och funkar. Tack för glädjen, stoltheten och tacksamheten jag känner över att jag är just jag. Och tack för ödmjukheten som hjälper mig att stå på jorden ;) Tack för alla er här inne! Tack för att vi får,finnas och hjälpa varandra!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
12/31/13, 8:41 AM
#2

Jag vill tacka mig själv för att jag vågar se mina spöken. TACK

Jag vill tacka mig själv för att jag har tagit mig tid att städa både i mitt yttre och mitt inre. TACK

Jag vill tacka mig för att jag är kärlek. TACK

Jag vill tacka mig för alla nya insikter. TACK

Jag vill tacka mig för att jag, om än med små steg, följer min inre önskan om vad jag vill göra med mitt liv. TACK

Jag vill tacka mig för att jag hittat TILLIT till allt som är. TACK

Jag vill tacka mig för att jag är jag. TACK

Jag vill tacka mig för mina underbara ungar. TACK

Jag vill tacka mig för att jag är bra på att hänga med i livets berg-och-dal-bana. TACK

Jag vill tacka mig för att jag tar mig tid till mig själv. TACK

Jag vill tacka mig för att jag gör skillnad. TACK

Jag vill tacka mig för att jag älskar mig själv. TACK

Minney
12/31/13, 10:37 AM
#3

Jag vill tacka mig för att jag blivit godare och omtänksammare mot mig själv. För att jag öppnat upp mot nya insikter och för första gången känner att det inte bara är teori och vackra ord - utan att jag kan känna kärlek till mig själv. Jag vill tacka mig för att jag börjar acceptera och sakta börjar släppa gammal skit. Jag vill tacka mig för det ökade lugnet. Jag vill tacka mig för alla mina skratt och roliga och vackra stunder. Och för tårarna och svärtan som ändå tar mig framåt. Jag vill tacka mig för att jag tränar mer och för min kropp. Jag vill tacka mig för mina glimrande fantastiska barn. Jag vill tacka mig för att jag letade mig in hit och för att jag är öppen för det stöd, förståelse och styrka ni ger.

szirius
12/31/13, 10:59 AM
#4

Wohoooo - är på väg ut genom dörren  men vill bara snabbt tacka alla er för att ni delar med mig! Vilken lyckoboost att läsa om allas tacksamhet!❤️

Otroulig
12/31/13, 2:37 PM
#5

Oiiii, det var min känsla också Szirius! Jag blev helt hög och var tvungen att starta upp datorn så även jag kan tacka mig själv. Jag vill tacka mig själv för mitt mod för att jag tog beslutet att säga upp mig, att jag vågade hoppa utan fallskärm! Och jag vill tacka mig själv för att jag hittat hit till alla er underbara som stöttade mig speciellt i själva hoppandet - men även annars. MITT HJÄRTA FLÖDAR ÖVER JUST NU (och fasiken inga smileys nu!) men gråter lycko/tacksamhets tårar nu ): snyft Jag vill tacka för alla spännande möjligheter jag skapat under året - herre jösses vad det drällde in tåg på perrongerna där ett tag. BRA gjort att få in dom på stationen - även om det inte var just min perrong. Jag vill tacka mig själv för att jag idag med handen på hjärtat kan säga att jag transfomerat sorg i mitt förflutna till en väldig kärlek och tacksamhet. Jag vill tacka mig själv för att jag kunde vara HELT i tillit när mitt kontrakt började lida mot sitt slut och framtiden var osäker. Det var ett fint bevis på hur långt jag har kommit i tilliten. Jag vill tacka för skapandet av mötet med nya människor och nya uppgifter som fått mig att utvecklas och vara mer flexibel. Jag vill tacka mig själv för att jag mött så många människor med kärlek och faktiskt gör en skillnad i andra människors liv. Jag vill tacka mig själv för att jag lärt mig att vända tankar så att jag inte upplever motgångar som jobbiga längre. Mer som små gupp i vägen. Tack för att jag får vara jag, i mitt nya jag som jag skapat!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
12/31/13, 3:34 PM
#6

❤️Tackhar ar det 30 minuter kvar pa aret!! och jag sitter framfor datorn,,haha,, men jag har haft en TREVLIG kvall, god middag,, prommis till tempel med minstingen,, har precis kommit hem sitter och varmer mig i soffan  med man och mellis och minsta ( aldsta ar pa vifta),hmmm BRA och mYS

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
1/1/14, 5:53 PM
#7

Det blev ett stormigt slut på detta år i mitt inre - men så välbehövligt! Det känns som att jag verkligen ser klarare än någonsin på vad jag vill förändra, vem jag vill vara. Att jag inte har nåt riktigt val än att lysa klarare om jag inte vill sitta fast i det som varit. Så jag vill framförallt tacka för de insikter året gav mig, hur jag valt osäkerhet 2013. Nu vill jag välja mod 2014. Men jag ska gå varligt fram. Det känns läskigt, jag vet inte exakt HUR jag ska gå tillväga, men det är spännande och början på något nytt✨. Jag är tacksam redan nu för min öppenhet att finna mig själv ännu mer detta år, få en ännu starkare relation med min kärna, våga vägledas.🌊

Upp till toppen
Annons: