Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1913 ggr
szirius
10/25/13, 7:03 PM

KÄNSLOSTEGEN

KänsloStegen

1. GLÄDJE

- 1.2. Insikt, högre vetande

- 1.3. Känner mig kraftfull

- 1.4. Frihet

- 1.5. Kärlek

- 1.6. Uppskattning

2. Passion

3. Entusiasm

 -3.1. Ivrighet, förväntansfull

- 3.2. Lycka

4. Positiv förväntan och tilltro

5. Optimism
6. Hoppfullhet
7. Nöjdhet

8. Uttråkning

9. Pessimism

10. Frustration

- 10.1. Irritation

- 10.2. Otålighet

11. “Överhopad/bara för mycket”

12. Besvikelse
13. Tvivel
14. Oro
15. Anklagelse
16. Modfälldhet
17. Ilska
18. Hämnd
19. Hat

- 19.1. Raseri

20. Svartsjuka
21. Osäkerhet

- 21.1. Skuld

- 21.2. Ovärdighetskänslor

22. Rädsla

- 22.1. Sorg

- 22.3. Depression

- 22.4. Förtvivlan

- 22.5. Maktlös

Annons:
szirius
10/25/13, 7:08 PM
#1

Jag hittade inte känslostegen så jag tog mig friheten att klippa in den från din hemsida Kathja😇, hoppas att det var ok.

Så nu hittar man den direkt om man skriver in " känslostegen" 🙂

Ville bara kolla på den….ilska ligger längre upp än deppet…så tjohooo🥳, det är ändå några steg åt rätt håll…förut har jag oftast reagerat lätt med uppgivenhet och hopplöshet, men nu blir jag arg i stället💣. Är i en enorm rensningsprocess, det är ett som är säkert☝️. Typ 34 års ilska som vill komma ut🤪

[Kathja]1
10/25/13, 7:59 PM
#2

Klart att det är okej, jag lägger in den som dokument ifall man vill ladda ner den på datorn lite snyggt. 😉

Theleonora
10/25/13, 10:33 PM
#3

Då är vi två szirius. Ilska och frustration är vad jag känt idag. Gråter men det kommer inga tårar för det är av ilska. Och magen är uppsvälld som vanligt av allt motstånd. Gah giv mig kraft!!


szirius
10/26/13, 11:06 AM
#4

För mig är det en skön rensande känsla…känns inte som motstånd utan att jag släpper på det som varit nedtryckt. Igenom och ut mer…

Jag tror fortfarande på träning för din del…få igång flödet i kroppen, promenera eller cykla dig trött varje dag, så att inte all energi fastnar uppe i huvudet❤️

Theleonora
10/26/13, 11:27 AM
#5

Jo, har lite smått börjat med träningen, var på yoga igår men då blev jag ju såklart arg för att jag inte orkade köra alla ställningar (men inte så konstigt med tanke på att jag inte åt ordentligt innan och åkte direkt från jobbet). 

Frustrationen kommer lite av att jag har lite aktiviteter med vänner på kvällarna och vill ju inte sitta där med en massa ilska i kroppen eller nedtryckt ilska för den delen. Och då kommer tidsaspekten in och då kommer det ännu mer motstånd. Men ska köra lite eft så jag är good to go ikväll!!


Otroulig
11/25/13, 9:42 PM
#6

Putt 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Otroulig
2/24/15, 8:57 PM
#7

Putteliputt för de som inte sett denna.  Hehe det känns bra att pendla så högt nu förtiden. Från att ha varit i botten för några år sen YEEHA!

Men vart man än är så gäller det att se stegen som ligger närmast och inte försöka göra för stora hopp.  Ilska är bättre än rädsla. Uttråkning är bättre än irritation. 

Var snälla mot er själva ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: