Annons:
Etikettklotterplank
Läst 4175 ggr
[Kathja]1
2013-04-24 06:34

Klotterplank 14

Så var det dags för ännu en klottertråd! Så klottra på om stort och smått. 😃❤️

Den förra tråden har ni här ifall ni vill kolla så ni inte missat något. 😉 

Annons:
SHIAWASE
2013-04-24 08:09
#1

Ja!!! God eftermiddag~~~❤️

Sitter har och oversatter nagot vansinnigt svart om test av handskar for kemiskt bruk😡

Tranade pa formiddagen~~~

Ska snart ivag igen pa karate -traning (instruera)

Min man fick ett underligt samtal i morse av en kvinnlig bekant🤫Hon hade nagon ex-boyfriend (en icke-japan, fran Nigeria eller nagot sadant) som inte vill lamna henne ifred, alltsa Stalker,, hon har varit till polisen, men de kan inte gora nagot nar inget har hant😮 (det ar ju valdigt smart:***)

Hon skulle traffa honom idag, men ar radd,, sa hon ringde efter min man som fick aka dit Samtalet tog nagra minuter,, Killen kommer nog att lamna henne ifred framover ☀️Har inte hort vad for samtal de hade,, men sadana dar killar ar ju vanligtvis inte alls sarskilt tuffa**

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
2013-04-24 11:57
#2

Hallojsan i tråden!

Idag lät jag fötterna bestämma och struntade i tankarna som ropade förskräckt * ut o gå så långt?*😮

Jopp så blev det👍. 2 och en halv timmes prommenad med två korta pauser. En för fika och en för meditation. Blåste gjorde det också så nu känner jag mig faktiskt riktigt härligt ur dammad😛🌺*ger mig själv en blomma för den insatsen🌺

Fin dag till er alla 🌺☀️🌈

szirius
2013-04-24 12:30
#3

Jag hade bestämt att gå upp tiiidigt i morse, men inatt fick jag inspiration och gjorde musik till kl 3, sov längre och har nu fortsatt på fm. YES! Älskar när det plötsligt bara kommer❤️. Tur att man kan ändra sig😉. Min effektiva "handla mat,skriva, rensa och sortera papper-fm" blev en musik-fm i stället, och lika bra gick ju det. Försöker jag påminna mig om iaf😇 ( andas, det finns tid till allt, följ hjärtat…) Dagen är dessutom inte slut än på långa vägar. Huvudet är dock på spinn, nu vill jag sådär mkt igen, samtidigt🤪, men en sak i taget var det, ja…även idag😇.

HÖRRNI, jag tänker just nu på hur tokigt det kan bli ibland…man kan ju inte SKYNDA SIG ATT NJUTA, eller hur?😃 Mitt knopp har lite svårt att fatta det ibland…det är ju så hääääärligt ute just nu, och jag är i ett kreativt flöde - tiden går bara så fort!!!!  Pang så är kl 22, varenda dag likadant, jag vill meeeeer🤐. På riktigt så förstår jag inte att det gått 24 dagar in i april! What? Snart maj?🤪

crinalina
2013-04-24 18:22
#4

Ja, eller hur!! Hur tusan kan det vara nära på maj redan?? Men det sägs ju att tiden kommer fort när man har roligt, jag skulle vilja tillägga när man njuter och mår bra! Jag har haft några fantastiska första månader detta år, med fokus på att må bra och göra ännu fler saker som får mig att må ännu bättre. Och det funkar ju kanoners! 

Idag har sonen och jag haft strandpremiär! Vi skulle ha varit förra veckan men då var det molnigt. Idag var det kanonväder. Lite småkyliga vindar men vindskydden var uppställda runt solsängarna så det var tokvarmt där. Vi brukar hyra solsängar eftersom det känns lyxigare än att ligga på en handduk direkt på sanden, och eftersom vi inte går till stranden mer än en gång i veckan max så är det helt klart värt det. 😎

Efter stranden så handlade vi lite och sen tog vi en fika och surrade lite innan bussen gick hemåt. Nu sitter jag i soffan och softar. Skönt efter en dag i solen. 

Ja just ja, berättade jag om att jag läste på om naturliga solskydds"medel" härom veckan, och kom fram till att kokosolja tycks vara det absolut bästa man kan använda! Trixet är att vänja in huden med det. Börja med ca 20-30 minuter och sen antingen gå in eller smörja in sig med SPF, för att sedan öka på med kanske 10 minuter per gång (var eller varannan dag) i minst 2 veckor. Därefter så ska det räcka med att man smörjer in sig med det en gång per dag så skyddar det mot det farliga och släpper igenom det bra med solens strålar. Jag började använda det förra veckan och det funkar superbra så här långt och ger en djup och fin bränna. Det är det som de använder i väldigt många av världens avslägna länder, typ Karibiska öarna och i Asien, ja där det finns kokos naturligt helt enkelt, och cancer är i stort sett obefintligt där. Jag känner att det känns helt rätt att gå mot att använda det som naturen har att erbjuda när det gäller min kropp. Det är ju därför det finns där, tänker jag. Dessutom får man en fantastiskt ren och fin hy eftersom oljan drar ut smutsen från porerna, och man blir len som en barnrumpa! 😎

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2013-04-24 20:40
#5

Shia, ibland händer det att jag vill ha just den här muskel/man tryggheten, Som när jag fick äckliga sms av grannen mitt emot. Då ville jag verkligen ha tryggheten av en stor stark man. Vad fint av din man att vara behjälplig ❤️.

 Synd att det är lite långt till er 😉 annars kanske man skulle kunna fått låna honom iklädd karate kläder heheh 😃.

Szirius, jag ler lite igenkännade när jag läser om din otålighet. Inte för att jag känner så just nu. Jag är nog mer där Rore var före promenaden. Trots att jag  tränat. Lite sorgset uppgiven liksom.

Var på intervju.. det kändes sådär….

Det känns som att alla goda förhoppningar bara faller platt. Chanserna kommer ju till mig, det är jag väldigt tacksam för, jag borde ju se dom som tecken på att jag är på väg åt rätt håll. Men ibland känns det som att jag bara byter riktning på min stig, jag ser ett ljus går glatt och förhoppningsfullt mot det och sen slocknar ljuset, jag måste ta en annan stig och det känns som att jag inte kommer någonstans. Tillbaka på gå…😕

Lite nego just nu - känner jag… jaja då får jag väl vara det då..

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-04-24 21:03
#6

Crinalina - Jag säger bara Hawaiian tropic, och 80 talet då alla stränder STANK cocosSkämtar

Annons:
crinalina
2013-04-24 21:47
#7

Otroulig, man kan aldrig gå tillbaka till Gå. Alla stigar leder framåt. Alla vägar bär till Rom, det vet du ju! Att möjligheter dyker upp och sen faller platt gör dem ju för att du är mitt i processen att bli specifik i dina önskningar och drömmar. För att du ska lära dig och känna vad som ÄR din innersta dröm! Det är ju en helt fantastisk plats att vara på! 

A-H brukar säga att när man är långt ifrån sina drömmar så ska man "go general", dvs vara så generell man kan i sina önskningar, men ju närmare man kommer "målet" desto mer kan och ska man specificera sig. Det är där du är nu! Se varje liten stig som ett steg istället för en stig, varje liten stig är ett steg högre upp på stegen som leder dit du vill. Njut och var glad! Det är ju helt fantastiskt! ❤️

Kathja! Ja, eller hur! (Den finns för övrigt fortfarande att köpa) Skillnaden är ju dock enorm. Det var processad kokosolja med en massa kemikalier i, det jag använder är organic virgin coconut oil. Helt naturell alltså. 😎

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2013-04-24 22:28
#8

Tack Crina, MissInAction lade just upp rätt A-H klipp FB till mej ❤️

Ja vetisjutton om det blir så här knasigt oxå för att jag har två drömmar…som jag inte kan se gå ihop. B&B har jag lagt på is, hon vill eventuellt träffas igen men jag lugnar mig lite någon dag eller två med att svara känner jag. Det känns inte rätt, det idag kändes heller inte rätt - MEN det kan leda till nåt som är rätt. Så jag låter det mest bara vara just nu. Sen slängde jag just iväg intresseanmälan till klasskompisen. Det HÄNDER i alla fall saker - det kan jag inte klaga på 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2013-04-24 22:37
#9

Ja, det brukar ju dyka upp det man behöver när man behöver det. ❤️

Det är förresten inte ditt jobb att se hur dina drömmar kan gå ihop. Om båda är dina drömmar så fixar LoA det åt dig, det vet du väl?! Så fortsätt att dröm båda drömmarna du, men inte med fokus på just det B&Bt utan rent allmänt. Låt LoA och Universum göra "sitt" jobb! 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2013-04-24 23:29
#10

Otroulig, just som Crina sager, begransa dig inte med att tanka att du har tva drommar,

Som du vet, sa kan vi inte forestalla oss framtiden, vi vet inte vilka finurliga finessar, nya innovationer som Universum kan erbjuda oss~ Det anda vi vet ar hur det kanns att ma bra,, och vi vet pa ett ungefar vad vi skulle vilja gora for att ma annu battre Men borjar vi tanka sa begransar vi oss, och stanger dorren till alla fantastiska losningre!!
Kram pa dig❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-04-24 23:39
#11

haha,, Jag har lite brattom , men tankte skumma igenom alla olasta tradar innan jag satter igang nu pa morgonen🌺

Men ~~ Nu ar Crinalina i skrivartagen, sa jag far lasa och kommentera senare😍Harliga, givande och langa inlagga Crina❤️ Skriv-inspirationen ar pa ingang:)

Nu ska jag gora matlada till min dotter, far lasa och kommentera senare idag!! Kram pa er🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2013-04-24 23:45
#12

Hahaha, jajjemensan! Den börjar här inne! God morgon Shia, hoppas du får en härlig dag. Här blir det snart godnatt! :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-04-25 07:38
#13

Det fattar jag nog också Crinalina. 😉Men för mig spelar det ingen roll. Det jag vill ha det skaffar jag mig. Skulle det så vara något som hälsomuppar förespråkar så fine, om inte också fine. 😃 Jag ville bara vara lite nostalgisk. 😎

Annons:
linnease
2013-04-25 13:20
#14

#10 Ja precis! En bondgård med B&B t.ex!? Eller så är det nåt HELT nyskapande på gång, med alla ingredienser från massa olika håll som du gillar.

SHIAWASE
2013-04-25 14:23
#15

Har har det varit over 20 grader idag,, inte ett riktigt solvader, men nara:) Jag ska val ta och leta ratt pa kokosoljan som Crina pratar om for en babyhud skulle man ju inte tacka nej till!!❤️Den borde ju finns i det har landet ocksa, aven om det ar "fint" att vara vit och blek i det har landet!!hihi)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2013-04-25 15:03
#16

Finns i mataffärer lite överallt i Kanada, särskilt mer ekologiskt inriktade (använt i matlagningen ibland i vinter). Hittade på Coop här nu när jag kom hem med! Finns två varianter i mataffär, processad där de på nåt vis fått bort lukt och smak av kokos, och bara ren kallpressad som fortfarande luktar/smakar kokos. Kanske finns i din mataffär Shia. (Är i fast form under 25 grader, smälter över, cool grej!)

SHIAWASE
2013-04-25 15:32
#17

Ska kolla runt lite linnease:)

Hur kanns det forresten att vara hemma i Sverige??!!! Vi vill ju hora!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

KallaMigMimmi
2013-04-25 20:00
#18

hehe Shia det kan bli tokigt då man saknar några bokstever😃vet hur det er!

kokosolja som solfaktor..det blev jag skeptis😎 har anvent det då en gång då jag hørt det ger super brenna och det var just vad det gjorde, super rød brenna!! men fungerade bra till min kompis så kanske beror på vad fær hud man har?

Jag har fått någon merklig inflamation-någet som ger mig huvudverk nackont, svulnande kinder och tjutande øron så fort jag kommer hem från jobbet:/ lekaren hittar inge på prover,och då er man frisk ellerhur…

en ven kom med førslaget att ta bort mjølkprodukter, har hørt många gånger att mjølk er inflamations bringande så nu ska jag prova det och tappa bort det:)

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

linnease
2013-04-25 21:31
#19

Hm jag liksom acklimatiserar mig fortfarande :) Massor som pågår i huvudet, men inte blivit sugen på att skriva nåt än, liksom inte klar riktigt ♥ Kram alla! Och alla nya här som jag inte riktigt pratat med oxå, kul att se alla!

crinalina
2013-04-25 21:31
#20

Mimmi, det ger en superbränna! MEN man kan inte smörja in sig och gå direkt ut i solen i flera timmar. Man måste vänja in huden i ett par veckor (minst) först. Första gången är man i solen kanske 20-30 minuter, för att nästa dag eller dagen efter det, vara ute i kanske 10 minuter längre, och så fortsätter man så i ett par veckor. Det är det som de flesta gör fel med det. Oljan börjar liksom jobba tillsammans med huden och kroppen efter ett tag, men först måste den alltså lära sig. 

Ja, precis linn! Jag har två olika oljor, en processad som inte luktar eller smakar något alls, och en organisk virgin som både smakar och luktar olja. Och ja, jag har köpt mina i matbutiker, fast inte de vanliga spanska butikerna eftersom de sällan har mer än spanska basprodukter utan i specialinriktade sådana. Jag använder det även i matlagningen. Det är nyttigt även den vägen. Haha

Och kom ihåg att VÄNJA in huden långsamt med det!! Om man ska vara ute längre än 20-30 minuter första gången så tar man med sig vanlig solkräm och smörjer in sig med efter den tiden. 

Kathja, vad menar du med att det du vill ha det skaffar du dig i det här sammanhanget? Och vad menar du med hälsomuppar? Det känns lite som att du är på krigsstigen mot dem som försöker undvika att utsätta våra kroppar för konstgjorda kemikalier genom att använda det som är av naturen producerat? Är det något fel med det? Jag hänger inte med riktigt i vad du motsätter dig just där. 

Och jo, jag förstod att du försökte vara nostalgisk. 🙂 Men för mig finns det ingen nostalgi i det då jag inte tillbringade tid på stränder på 80-talet så jag har inte dem minnena, har bara hört talas om dem. 😎

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
KallaMigMimmi
2013-04-25 21:51
#21

kram till dig også linesse<3 er någon månad tills kokosolja till solning kan anvendas i sverige tycker det blåser lite kalt enu:)

på detvisset carinalina!..jag tog det liksom på och va ute i solen hela dagen och trode det skulle skydda for att bli brend:P Ska testa det någon gång i sommar igen och følja dit råd om korta solningar:)

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

szirius
2013-04-25 22:06
#22

är du tillbaks nu Linn? 🙂 ja, du sa ju april☝️.

Förklara gärna mer om kokosoljan, funkar det alltså som SOLSKYDD🤔 ? Det enda jag vet är att mormor brukade smörja in sig med kokosfett, men för att bli brun -hon kokade ju☀️ och blev sådär ohälsosamt brun🤐

Jag använder  dr. Hauschkas solfaktor, den ska vara såpass fri som det nu går ifrån massa kemikalier…

Och jag uppfattar inte alls att kathja motsäger nånting …jag ser iaf ingen krigsstig 😃

crinalina
2013-04-25 22:29
#23

Ja, det har ett naturligt solskydd men man ska bara ha ett tunt lager och alltså inte vara helt oljig. Solkyddsfaktorn byggs upp vid användande, det är därför man ska vänja in huden med det. Huden ska alltså inte koka. Det finns andra naturliga ämnen, som olika oljor, som har högre SPF men kokosoljan tycks, av det jag läst, vara den som även släpper in tillräckligt med bra strålar så kroppen kan producera -Dvitamin. Frågorna till Kathja kommer sig av hon i ett flertal av dagens trådar tar upp just detta med hälsa och kost och där hon verkar ha en negativ inställning. Därav mina frågor. Jag vill veta om det är något jag missuppfattat bla. (Förlåt att det blev om dig i tredje person nu Kathja, ville bara förtydliga för szirius)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2013-04-26 00:14
#24

Ja, kom tillbaka i torsdags, en vecka sen precis :)

SHIAWASE
2013-04-26 00:59
#25

Godmorgon!!!

Har haft en effektiv morgon har, svarat pa massa mail som blivit efter, uppdaterat vara hemsidor och fixat…

Brukar ju forsoka springa pa morgonen pa sista tiden, men idag far det bli jobb, lite stadning, innan jobb-dagen borjar pa allvar~~

Kanner mig helt plotsligt sprudlande av energi~~

Solen skiner och idag ar det balkongvader,, kanske man skulle behova lite kokosolja (hihi)~~

Idag kommer jag nog ha en helt fantastiskt underbar dag tillsammans med min van dator☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-04-26 08:41
#26

#20 Oj! Var inte meningen att "pika" någon. Jag menar bara att jag har noll koll och noll intresse av ifall grejer är hälso-rätt eller hälso-fel, med andra ord trillar jag över något ekologiskt som jag gillar så fine då kör jag på det om inte så blir det något annat. Och hälso-mupp är ju bara ett annat ord för hälso-freak och jag tycker att mupp låter gulligare. 😃

Så nej jag krigar inte mot någon! Varför skulle jag? 🤔Jag, och andra, måste ju kunna snacka om er som är hälso-människor på samma sätt som ni snackar om oss som inte är det - utan att någon tar illa upp. Eller? Jag är hälso-mupp när det passar mig och min kropp, och andra gånger väldigt mycket ohälso-mupp. 🤪

Hade jag vetat att det var känsligt så hade jag inget sagt. SORRY! 🌺

[Kathja]1
2013-04-26 12:34
#27

Här hemma är det en riktigt huslig dag! Var helt inne på att ha en slappe dag idag men uppenbarligen så trodde jag fel. Tänkte mig en ätar  (kör ju periodiskfasta) och slappe dag - men mitt jag var helt inne på en faste dag med husliga inslag. 

Jag har tvättat och bakat två omgångar med småkakor och tränat en sväng. Känner mig riktigt hemma-fru-huslig. Älsklingen hade sovit super kasst så han gick upp och somnade om i soffan under en hög med hundar. Ute är det grått och blåsigt (igen) så det är iaf skönt att vara hemma och ledig.

Uppskattar så mitt jobb!!! Att jobba veckans alla veckans timmar under två dygn och sedan kunna vara hemma är precis min melodi. Ska det vara ska det vara ordenligt.

Annons:
KallaMigMimmi
2013-04-26 17:26
#28

Bra att du er god ven med din dator shia:) trots att den saknar bokstever;) jag er lite små sur på min att jag inte kan hitta hur man legger till svenska:/ 

Luktar gott i huset hos dig nu då katja^^ Småkaks bak och trening två av mina favorit saker<:)

har også endags fasta idag, jag tror att det er bra att ha hel paus even på magen ibland. det er Bededag i danmark, en trevlig liten helgdag då man inte gør något spec, utan lite som man vill. jag har en fasta dag idag och en festa dag med god mat imorgon:)

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

[Kathja]1
2013-04-26 18:33
#29

Mimmi - det låter ju som att det blir en strålande helg för din del, både fasta och festa. 😉

crinalina
2013-04-26 20:49
#30

Haha, nej jag tog det inte personligt på något vis. Jag bara reagerade på att du nämnde det i flera trådar under gårdagen och undrade lite varifrån det kom. Jag är ju absolut ingen hälsofreak på något annat sätt än att jag ser till att äta och göra sådant som får mig att må bra. Och precis som du så bryr jag mig inte om ifall det ses som hälsosamt om jag mår bra av det. Jag menar, större delen av världen anser att fett är farligt, och jag det är en stor del av min kost. Jag köper inte ekologisk mat eller närodlat bara för att man ska, jag köper det som finns på butiken där jag handlar. Men om det är något särskilt jag vill ha, som tex med kokosoljan, och det inte finns på mina vanliga butiker utan jag måste leta reda på det, så köper jag nog hellre den ekologiska. Men bara för att jag faktiskt köper den för att jag känner att jag behöver skydda min hud på ett naturligt sätt som får den att må bra istället för en massa kemikalier som jag märkt inte får den att må bra alls. 🌺

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2013-04-26 23:58
#31

Mimma☀️

Ha en harlig helg:) Min dator kan ju skriv med prick i mail och word dokument, men inte sa har direkt pa natet😕 Sa som sagt, det kan ju bli lite knasiga fraser ibland, haha😃

Har ar stralande sol och blir nog en varm dag!

Golden Week borjar har i Japan idag, vilket innebar massor av roda dagar, alltsa helgdagar, sa mang tar ledigt dagarna emellan ocksa och far lang ledigt pa sa satt~~

Nar det galler min och min mans jobb, sa har vi ju inga granser mellan vad som ar jobb och fritid, och "vanligt" liv,, utan allt flatas ju samman i en salig rora🙂Jag har ju bade oversattning, samt massa andra projekt pa gang, vi har karate dojon, och meditationsklasser och healingklasser och kristallshop~~ ☀️Men det ar ju sa vi har valt det, sa det ar harligt!!

God natt pa er fina~~ Jag fortsatter att njuta av den tyst solig morgonen, innan min springtur!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-04-27 09:27
#32

God eftermiddag!!!

Har suttit med min kanonsvara oversattning och lite annat i eftermiddag, sa mitt huvud ar totalmosigt. Och jag har skrap under min "a" tangent, sa varje gang jag ska trycka "a" mast jag tryck flera ganger, JATTEJOBBIGT!!
Och just "A", det finns ett a i varje ord, sarskilt for mig som inte har a med prickar over pa mitt tangentbord😭 Jag ar saaaa snabb att skriva , men idag tar allt saaaaaa lang tid,, men jag andas och ler anda😍

Hoppas i alla fall att detta skrap ska forsvinna snart,, tog och vande upp och ner pa datorn, och skakade pa den lite,,, men ingen battring an sa lange,,🥵

Forutom att bekymra mig om mitt A, sa sprang jag en runda imorse~~~
HARLIGT^^^🙂

Tank om man kan fa bort det dar "salskinnet" som ligger runt omkring mig (haha)~~~ Det vore ju harligt,, men jag tycker om mig sjalv lika mycket anda, med eller utan salskinn❤️

Skont med en springtur i naturen, och MASSOR av situps efterat ialla fall✨Nagonstans darunder finns val rutorna?? eller?🤔

 Som ni ser, sa behovde jag ut med lite pladder  ~~ efter att ha anvant mitt huvud fooor mycket idag:)☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-04-27 12:20
#33

God eftermiddag kväll på dig Shia. Idag var det extra roligt att läsa ditt inlägg för jag läste verkligen skrap istället för skräp och salskinnet😃 började jag fundera vad det var. Jag förstår inte inte riktigt er som är så smala och fina att ni inte ÄLSKAR era kroppar. Jag gillar min kropp, mer nu faktiskt när jag börjat träna lite igen och jag har mer än ett sälskinn kan jag säga, hehe. 

Här är det vackert väder och jag ska straxt antigen röja inom hus eller ut i trädgården. 

Har just pratat med en fd arbetskamrat som var en i gänget av de som sparkades och har försökt peppa med lite LOA tänk.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-04-27 13:08
#34

Tänk vad jag tycker om detta land!!!!Mitt huvud var helmosigt efter dagens jobb, hämtar minsta dottern på dagis, cyklar tio minuter så befinner vi oss i en hot spring , en helt naturlig sådan, fantastisk för kropp och själ!!!Nu sitter vi häroch äter och mår bra, och i och med att man sitter på golvet så här det som om man sitter och slappar, äter och dricker i sitt vardagsrum!!! Japaner vet hur man slappnar av!!! Resten av familjen äter väl rester hemma, haha:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
crinalina
2013-04-27 19:15
#35

Haha, ja jag läste också skrap idag. 

Låter helt fantastiskt underbart, Shia! 

När det gäller kroppen, Otroulig, så tror jag att det är med den som det är med allting annat i våra liv. Det ska matcha varandra. Våra tankar och känslor och det vi har ska vara i synk med varandra. I alla fall är det så för mig. Jag känner mig inte som jag när jag har fett på magen och daller under armarna, hur lite det än är. Och jag vill känna mig som jag, det som är jag innerst inne, det som är jag från födseln. 

Det är samma sak med att skriva, det känns som jag när jag skriver. Eller allting annat jag har skapat att finnas i mitt liv. Det känns som jag när jag är mamma till min son, det känns som jag när jag är flickvän till min pojkvän, det känns som jag när jag tänker på mitt hem. Det matchar. 

Det har inte känts som jag när jag har tänkt på min kropp de senaste åren, och till och från under hela mitt liv. Och när det inte har känts som jag är när jag har varit otränad, även om jag ibland har varit smal då. 

Svårare än så är det inte. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2013-04-27 19:41
#36

Precis Crina!

SHIAWASE
2013-04-28 00:57
#37

Godmorgon!!!

Solig sondag har:)

Otroulig! Tur for din arbetskompis som har dig🌺

Precis Crina~~☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-04-28 07:05
#38

Underbart väder , sushi lunch på balkongen:)Har legat och solar också!Lycka(^^)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2013-04-28 08:54
#39

God morgon alla!

Soligt väder här också. Nu är verkligen våren här på riktigt. Igår såg jag en hel slänt full med tussilago och när jag var ute och räfsade gräsmattan så kom en stor, bumlig humla brummandes. Mina två absoluta favoritvårtecken på samma dag 😃❤️. Just humlor och tussilago är såna där saker som jag brukar använda som humörvändare.

I fredags kväll var vi på fotbollsmatch med sonens lag och då lyckades jag bli hyfsat myggbiten också. Pollensäsongen är helt klart igång men jag har det under kontroll just nu. Förhoppningsvis började jag behandla i god tid den här gången.

Det här är verkligen min bästa tid på året! ☀️

SHIAWASE
2013-04-28 09:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#40

Ja oj vab skönt det är här idag. Jag och minsta befinner oss vid ån nedanför vårat hus! 25 grader, blå himmel och en värmande sol!!Tack moder jord:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-04-28 09:31
#41

Haha, ni vår vrida på datorn:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
linnease
2013-04-28 10:36
#42

Ååååh hon är så sjukt söt din minsta, alla bilder på FB på sistone ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Vortex being!!!!!

SHIAWASE
2013-04-28 10:41
#43

Ja Linn , du ska bara höra hennes kommentarer , totalt i vortex, som fattar allt typ!! Intressant, där ser man vilket inflytande vi föräldrar har , hihi , de andra två är ju uppvuxna innan jag och min man hittade helt rätt!! Haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2013-04-28 11:06
#44

Nä? Oj så häftigt! Jag har alltid sagt att jag ALDRIG NÅNSIN ska ha barn, ända sen jag var typ elva år :) men det var nog för att jag kollade omgivningen och inte kunde relatera, för jaaa, det är precis vad jag vill! Hittat rätt först själv, och låta barnen vara Source beings från start, och kunna följa sin egen väg!! ♥♥♥

Din minsta får mig lite sugen.. hihi! ☀️🌈✨🤗

szirius
2013-04-28 18:04
#45

Vi har grillat med kusinerna idag, en het dag☀️, om än lite blåsig. Maken googlade på vattentemperatur o det är redan 20 grader i en sjö nära oss! och hela veckan nu ska vara ihooo, nästa helg blir det bad!🌊

Barn ÄR ju source beings från start, ALLA!  Ställer man frågor om livet o döden o meningen till en 3-4 åring kan man verkligen få helt otroliga guru-svar😉.  Sen påverkas man av ditten o datten ( o karma o grejs kanske…). Ibland tänker jag att meningen kanske inte är att stanna kvar i det där , utan att just meningen är RESAN, att finurla runt, gå kringelkrokar och hitta tillbaks igen🎈. Kontraster o allt det här…in o ut, stängt o öppet, känna, tänka…följa sin egen väg är ju liksom STÖRRE när man väl förstått att man inte gjort det innan☝️…och en människa uppväxt i en LoA- familj har säkerligen sin allra egna väg att uppleva känslostegens låga o höga nivåer likväl😉

linnease
2013-04-28 18:09
#46

Ja, det har jag tänkt på med faktiskt.. Det är ju galet mera spännande om man helt glömmer bort hur allt funkar och får leta i blindo ett tag :)

Otroulig
2013-04-29 08:01
#47

God morgon/ eftermiddag till er. Har inget att berätta egentligen:) har haft en fysisk period, arbetat med kroppen. Skönt, var helt slut igår efter träningen. På morgon promenaden idag upptäckte jag att jag vinglat iväg i tankarna och var på gnäll stället igen. Tog mig ju naturligtvis därifrån. Men det roliga var att jag insåg att det var så länge sen jag varit där! SÅN skillnad sen jag sa upp mej. Behöver ju inte irritera mig på hur chefer och ledning agerar längre. Sååååååå skööööönt!! Ha en härlig måndag!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-04-29 08:27
#48

God morgon fina du, och alla andra också. 😃

Här är det också lugnt och skönt, är ledig tills på fredag så jag tar var dag som den kommer. Och det har inneburit en massa EFT. Känner hur allt tycks flöda på ett helt annat sätt, även om det kanske inte syns i det yttre ännu. Livet ler och solen skiner. ☀️

Annons:
Lannelia
2013-04-29 08:59
#49

Gomorron :)

Jag har väll inget speciellt att berätta heller, jag känner bara luuuuugnet just nu🙂 Ska strax gå iväg på jobbet och sedan se om detta blir sista dagen där eller…. Jag har absolut ingen aning om vad som kommer att ske, jag vet bara att jag vill fortsätta vara i den här känslan, i det här flowet. Om det är med eller utan detta jobb, återstår att se🙂

Jag verkar inte ha något emot mera egen-tid, och känner mig trygg i vetskapen om att det finns många bra o härliga grejer som står upplajnade för mig om jag går vidare från det här, men även om jag blir kvar..🙂 Feeling so incredibly coool today.. 🌊😎🌈❤️


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Håbe
2013-04-29 17:16
#50

Ha ha, jag hade ett roligt samtal med en 5-åring på jobbet idag.

Det kom en riktigt tjock humla studsandes förbi oss så där som lite nyvakna humlor gör. Helt utan styrsel liksom. Som ni kanske vet vid det här laget så är jag lite svag för just humlor . De är så ulligt, gulliga. Jättesöta så man bara skulle vilja gosa med dem. De är ett av de första insekts-vårtecknena och jag gillar det där gamla talesättet om humlor-att rent vetenskapligt så borde de inte kunna flyga eftersom kroppen är för stor och vingarna för små, men det vet inte humlan om så den flyger ändå….

I alla fall, humlan studsade förbi, varpå två mer eller mindre skräckslagna barn gallskriker. "Iiiiiiiih en humla! Akta dej!!!"

Jag svarar, med ärlig förtjusning, "Åååh en humla, visst är den fin! Jag äääälskar humlor"

Barnet (O): "Neej man kan inte älska humlor. Dom är äckliga"

Jag: "Joho då JAG älskar humlor! Jag blir lycklig av humlor. De är så söta och gulliga"

O blir knäpptyst, tittar på mig med skeptisk blick, typ- är hon faktiskt galen på riktigt? Lång tystnad medan jag fortsätter skina som en sol.

O: (med mycket allvarlig röst) "Håbe, du är inte precis vanlig"

Jag tror det var menat som "du har en och annan skruv lös" 😂😃.

Dagens bästa komplimang, anser jag ❤️

[Kathja]1
2013-04-29 17:48
#51

Absolut en komplimang. ❤️

crinalina
2013-04-29 17:49
#52

Haha, vad härligt! Och du är ju inte precis vanlig! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2013-04-30 08:05
#53

Haha Håbe! Härligt! Vilken tur att du är ovanlig. (Lite förvånad över min nya telefon, kan inte göra hjärtan längre när jag skriver här ) I dag är det Valborg och jag ska bjuda på ramslöksfrossa. Mamma hade plockat med sig en kasse från Skåne. Så det ska bli: bubbel och egengjord ramslöskost på gobröd, Ramslök/ sparris soppa och sen lax med varma grönsaker och hollandaise sås smaksatt med Ramslök. Desserten blir köpe glass, där försvann temat. Blir det fint väder kanske vi knallar iväg och tittar på brasa, en av gudsönerna skulle som scout vara med att tända brasan. Ha en under härlig Valborg för er som firar det:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2013-04-30 08:14
#54

vet inte alls vad ramslök är…men allt låter supergott Otroulig!🎈

Vi kör en favorit i repris sen i fjol och har 30 grader varmt på valborg☀️. Vi firar inte valborg, våren eldas in den 28 februari här😉, men på sina egna gårdar i samband med vårstädning. Men i morgon är det röd dag🙂- då ska vi åka o fiska (eller…jag tittar på såklart…möjligtvis kan jag sitta med ett metspö utan bete på kroken, bara för att rofyllt titta på det guppande flötet🌊.Ev blir det en tur förbi tivolit också…det finns nån som tjatar lite om det…🥳 De har häst o vagn-tävling i morgon här i byn, men det brukar vara föööör mkt folk för att jag ska gilla det🤐Men de åker ändå förbi huset så vi kan sitta på ballisen o kolla på kvällen👍

crinalina
2013-04-30 21:43
#55

Men hallå!? Var är alla idag? Är alla och firar valborg? Jag hoppas att ni alla njuter, och att vädret är som sig bör denna kväll. 🙂

Ja här firar vi ju inte det, men vi har 1a maj och helgdag imorgon.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
SHIAWASE
2013-04-30 23:14
#56

Godmorgon!!
Jag ar har:) Har suttit uppe sedan 4 och jobbat,, ar tv-inspelningsdag idag , sa jag maste fa undan lite innan dess!!

Har firas varken valborg eller 1:a maj☀️ Idag ar det allts en helt vanlig dag  med jobb och skola!!

Ha en finfin dag alla:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2013-05-01 07:59
#57

God morgon!

Skönt med sovmorgon så här mitt i veckan. Vi fick sällskap av båda barnen i natt så särskilt utsövd är man väl inte men mysfaktorn uppväger det 😴❤️.

Idag blir det besök hos frissan och ett sista varv i affärerna för att köpa det vi behöver till resan.

Lannelia
2013-05-01 10:12
#58

Gomorron, hoppas ni alla haft en underbar morgon! ❤️

Ja Håbe, denna helgdag mitt i veckan satt väldigt fint måste jag också säga !😃 Oh, ska du ut och resa?? Det har jag missat!! Jag har missat en hel del här.. ska ta mig tid senare och do some catching up.. !😃

Oj oj, jag hittade denna A-H video idag!! Den var verkligen SPOT ON för mig!! Jag har tvivlat en del på mig själv och sen mått dåligt över att jag har känt en del negativa känslor till och från under den senaste tiden… för jag har faktiskt trott att när man är fel ute o känner negativa känslor så kan man råka manifestera världens undgång på en sekund!! Hahaha!!!!!😉😂 Så nu när jag fick höra detta brast jag ut i skratt och gråt! Haha, vilken befrielse, vilken tröst, och vilken SANNING detta var för mig! 😃 Underbart!

Önskar er alla en fantastisk dag🤗🌈❤️☀️ hihi!


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

crinalina
2013-05-01 10:28
#59

Åååh, vad härligt när sanningarna dyker upp så där! Och de gör det ju alltid i rätt tid! 😃 ❤️LoA

Här var det ju vanlig dag igår, men idag är det helgdag så allting är stängt. Sambon har semester hela veckan, ända tills på tisdag, från sitt dagjobb men han har en massa privat jobb som han gör så han har lagt beslag på vardagsrummet där han har sitt kontor. Så själv har jag hitills tillbringat en väldans massa tid i sängen med min laptop. Vädret har ju varit allt annat än bra här den senaste veckan, men idag ska det vara bra igen. 

Känner att det börjar bli dags för oss att skaffa oss ett bord till vår takterrass, så jag kan sitta i gazebon och skriva lite. Det börjar klia i fingrarna nu. 😃👍❤️ Solen är alldeles för varm för att jag ska kunna ha laptopen i direkt solsken. Och så är den svart så den skulle nog bli varm på tangenterna också, haha. 

Nu ska jag göra mig lite kaffe och lite frukost! 

Kram på er alla 🤗

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
2013-05-01 12:55
#60

"Åååh, vad härligt när sanningarna dyker upp så där! Och de gör det ju alltid i rätt tid! LoA"… Crina- inte mitt favoritcitat just när deppat ihop efter några timmars självrannsakan i affärernas provhytter.

crinalina
2013-05-01 13:02
#61

Haha, fast självrannsakan i affärernas provhytter har ju absolut ingenting med sanningar att göra! 😃

Kram på dig, Håbe! ❤️🤗

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2013-05-01 13:03
#62

Härligt klipp Lannelia, så trösterikt. Vi halkar alla av banan ibland och jag känner igen mig i att slå på mig själv, när jag gjorde det förut. OCH så härligt att få höra att det bara är att lägga ned det här med att man tror att man tar STORA beslut. Det här klippet var klockrent för mig och en bekräftelse på att jag är SÅÅÅÅ på banan 🏆🎂🎈

Jag är så GLAD 😃för jag har haft en period nu när jag börjat SKAPA igen, är kreativ, har världens flöde, får hur mycket som helst gjort. Universum bara hjälper till och ser till så att personer och händelser bara får det att flyta för mig. Jag lyssnar på alla små signaler och det bara flyyyyyter på 🌊

Livet känns så spännande och jag står liksom och hoppar av nyfikenhet och förväntan över vad som skalll komma. ❤️☀️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Håbe
2013-05-01 20:04
#63

Crina-Att se sig själv i helkroppsspegel, ur alla möjliga vinklar, får man nog bara inse innehåller en hel, rejäl dos med sanning 😭.

Det var länge sen jag såg mig själv i spegeln och bara kände att "ååh vad jag avskyr mitt utseende!" Det var länge sen jag kände mig gråtfärdig av att se mig i spegeln. Jag vet ju hur jag ska råda bot på det men det är sååååå svårt! Jag är en godisgris. Det är bara att inse.

Lannelia- vi åker till Spanien om en och en halv vecka. Ska "hem" och hälsa på lite släktingar och visa barnen alla mina platser som jag älskade som barn. Ser så mycket fram emot det. 14 år sen jag var där sist.

crinalina
2013-05-01 20:18
#64

En totalt överdriven sanning i sådana fall. INGEN ser bra ut i provhytter!! Jag har varit med vältränade, supersnygga vänner in i och de ser helt annorlunda ut i de där hemska speglarna än de gör i verkligheten. 

Jag tittar mig själv i helkroppsspegel mer eller mindre dagligen och är ganska nöjd med mig själv, men när jag kliver in i en provhytt och tittar på mig själv så ser jag hemsk ut. 

Det är bara så det är. 

❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2013-05-01 20:58
#65

Jag håller med om provhyttsspeglar, de är lögn o bluff!😎Konstigt att ingen kommit på att ha provhytter med speglar/ ljus som får en att se tiptopp ut i stället, då skulle säkert folk handla mkt mer😉

Håbe, ge din kropp lite kärleksfulla ord❤️

Vad HÄRLIGT att ni kommer iväg efter 14 år🙂

crinalina
2013-05-01 21:37
#66

Ja, jag har tänkt den tanken jag också. Att folk skulle ju handla mer om de såg bra ut i de där speglarna istället. 👍

Gör som szirius säger, Håbe. Ge din kropp lite kärleksfulla ord nu. Skriv ett kärleksbrev till din kropp, vetja! Det gjorde ju jag för några månader sedan och det gav resultat. Allt fint och bra som din kropp gör och har gjort för dig. Gett dina två härliga barn, transporterar dig dit du vill, njuter av maten du äter, låter dig se, lukta, höra, känna, smaka allt underbart som kommer din väg. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-05-01 22:11
#67

Sitter och porrsurfar inredning och renoveringsdetaljer på den absolut bästa sidan Byggfabriken.com - medan min man suckar över hur jag ylar över kakelplattor och högspolade toaletter och bakelit toa-ringar. Ooooiiiiihhh!

linnease
2013-05-01 22:53
#68

Haha, härligt Kathja :)

[Kathja]1
2013-05-02 20:13
#69

Sitter och ler åt mig själv. Vill berätta den goda nyheten, men har ingen att berätta. Hi hi. Men känner mig som att jag skulle ha nyheter typ - jag har blivit miljonär!!! - att berätta. Trevlig känsla men svår att dela med andra på något sätt. 🤪Är bara super duper nöjd, tacksam, tillfreds, lycklig, harmonisk och mera LYCKLIG. En vanlig sketen torsdag. ☀️🌈

Annons:
crinalina
2013-05-02 20:15
#70

Haha DEN känslan känner jag igen jätteväl!! Men jag har nog aldrig kunnat beskriva den så bra som du gör. En vanlig sketen torsdag är ju världens bästa dag att känna så på! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-05-02 20:26
#71

Absolut! Men det hade varit nice att kunna förmedla den på något sätt.🤔Tills dess njutar jag bara. 😃

crinalina
2013-05-02 21:03
#72

Du får suga på känslan. Skriva Wooohooo för dig själv! Hoppa och dansa och sjunga för att du är så glad över den goda nyheten. 😂

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-05-02 21:14
#73

Det gör jag, sliter hårt på min man just nu om inte annat, hi hi. Men delad glädje är dubbel glädje.  😉

Otroulig
2013-05-02 21:15
#74

Vad fantastiskt det låter Kathja!! Härligt!! Jag måste få berätta om en manifestation en bekant gjort. Det är en kvinna som är väldigt negativ. Det finns många saker hon INTE tycker om. Nåt av det värsta hon vet är att vara med på kort ( i det närmaste hysterisk) hon vill INTE vara med på kort. Gissa vem som syns på Google maps i vår lilla stad, gissa vem som kommer med i tidningen när reportern bara tar ett kort i farten från en bil? Jajamensan :) hihi!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2013-05-02 21:16
#75

Härligt! Jag ÄLSKAR känslan när har goda nyheter! Wooohoooo!!!! 🥳

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Torahzen]
2013-05-02 21:16
#76

say cheese 😃

Annons:
[Kathja]1
2013-05-02 21:17
#77

👍🍸🌊❤️

SHIAWASE
2013-05-02 22:31
#78

Godmorgon pa er!!!

Har lilte mycket att gora,, sa jag kikar bara in och sager Heeej!!!

Harligt med goda nyheter~~~🎈

Otroulig! synd bara for den dar kvinnan att hon inte ar medvetetn om vilken kraft hon besitter😉

Har ar det helgdag idag~~ och pa mandag, sa langhelg med andra ord,,, vilket inte forandrar min tillvaro, forutom skol och dagisledigt😮

Ska forsoka fa undan lite nu pa morgonen sa att jag kan vara lite social med barnen I eftermiddag ska vi ha Kristall market/oppet hus i var dojo~ sa da ska jag vara dar och smila sa att det kan vara lite lattare for forpipasserande att komma in och titta!! (och kopa)Det ar namligen inte sa "latt" att bara stiga in da annar med massa macho-karate killar ,, Det ar nog ingen som tror att det finns en massa vackra kristaller dar inne (haha) Tur att de har mig som stralar lika mycket som en kristall☀️😉

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-05-03 08:05
#79

Stråla på Shia! Jag har reflekterat över små saker som repeteras/ manifesteras i mitt liv. Mest grejer jag är med och pratar om. T.ex är jag med i ett samtal om Gröna husets Lustiga hus, så kommer det upp på tapeten nästa dag igen. Såna små saker. Det är tydligt, och det känns som att det går snabbare på nåt vis. En lite reflektion bara. Nu är det fredag och jag ser fram emot en härlig helg. Helt oplanerad, men det känns som att mitt nya kreativa, aktiva jag kommer att fylla den med trevliga saker. Myyyyyys!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-05-03 08:22
#80

Mycket spännande på gång här inne. Själv ska jag jobba i helgen så jag taggar för det. Tänkte mig att hitta en super duper känsla kring det också men det blir mest en känsla av att "få det gjort" och snart är jag ledig igen. Men det ger sig. Jag har ju faktiskt världens bästa jobb om man nu "måste" jobba heltid. Ett jobb med en massa FRIHET och ledig TID - just som jag vill ha det. Så inget att klaga över. Och solen skiner. ☀️

SHIAWASE
2013-05-03 09:18
#81

God eftermiddag alla!!! Otroulig! Jag veeet, det gar snabbare, och kanslan ar harlig:)

Vi ar mitt uppe i kristallustallning(kolla pa fb, dar har jag lagt upp bilder)

Faktiskt lite trevliga moten dar ,, sa har pa eftermiddagen, denna soliga dag!!!

Kathja!!! Ha en super duper jobb helg:) ~~ kram pa dig❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-05-03 10:10
#82

Såg era bilder, blir sugen på att köpa mig några. Får bli en annan dag. 🤗tebax ❤️

Otroulig
2013-05-03 10:25
#83

Ja me blev sugen på lite kristaller igen. Har ju lite stenar i mina gömmor som tidigare geolog. Samt inköpta mineraler och kristaller i Healing syfte. Kanske ska plocka fram dom:) Den enda jag använt på senare tid är Rosenkvarts. Fantastiskt vackra kristaller din man har:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Lannelia
2013-05-03 10:50
#84

Oj vad ni är snabba på svara här man får mycket läsning mellan gångerna man kikar in!❤️Oerhört trevligt! 🌺🙂

Jag skrev ett inlägg förut som inte kom med, men men.. 🙂

Idag är tanken att jag ska jag tatuera mig, för första gången 😍 Känner att de börjar vara dags att ta min tattoo-oskuld🤪 får se vad som sker !😃 Lägger väll upp bildbevis sen om det blir nåt 😃 haha


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

linnease
2013-05-03 11:20
#85

Oj så mycket fint och kul här!! Yay för allihopa! Här är det chill o t-shirt och shorts på altanen idag, och allmänt vortexfokus idag! Körde det förra helgen, och shit vad mycket som kom ut av det, hade energi nog att vindsurfa på riktigt t.ex för första gången på typ tre år. Och massa coola upplevelser av att Source är på RIKTIGT, det finns en större power där ute, ett riktigt medvetande liksom, som älskar mig bortom beskrivning och vill ta hand om mig och leka med mig. Och VILL att jag ska veta att det finns! Väldigt coolt. Aldrig upplevt det innan riktigt, nåt som inte känns som jag själv riktigt, utan MERA!

szirius
2013-05-03 14:04
#86

#85 åååh, blir glad att läsa det! Bästa känslan ju🙂, jag kan bli så rörd och lycklig o tacksam totalt utan gränser, sådär som Kathja beskrev ovan, av att förstå att universum/Gud/alltet/Source älskar mig oändligt! Blir så nu också! wooo, liksom, vi går alla omkring i våra liv och är oändligt älskade precis hela tiden! Det är väl DET man känner är den goda nyheten!!😃❤️

Kan verkligen förstå predikanter o såna som står på gatorna och är überfrälsta o skriker JESUS LOVES YOU🥳!😉 Måste ju vara samma vibb de är i, same same fast different liksom…

[Kathja]1
2013-05-03 14:44
#87

Kan inte annat än hålla med Szirius, frälsning (oavsett i vilken form och kring vad) är underbart. ❤️

Idag är jag i ett dilemma, har dock helgen på mig att "känna" på detta. Har ju fått en förfrågan om jag vill hålla i en teamdag i slutet av maj för ett gäng på Hallandstrafiken i Falkenberg. Men vad i herrans namn ska jag ta betalt för det?!?!! Jag ska skräddarsy 4 timmar åt dem så det är ju lite jobb… Eller en hel del, även för en såndan som jag som gärna höfta ihop det mesta. 🤔

Men hur mycket man ska ta betalt är ju iof ett trevligt dilemma. 👍

linnease
2013-05-03 15:26
#88

:) :)

Kathja, jag skulle gissa vad nån som gör det regelbundet skulle ta för tid på sig, och vad de tar för timpeng, och sätta det priset. Sen lägger jag så många timmar jag behöver, särskilt om det är första gången jag gör nåt

Otroulig
2013-05-03 18:51
#89

Tjoho, vad bra jag mår!!! Känner mig så levande, stark, fylld av energi, lycklig, tillitsfylld, kreativ, ny!! Tror att det är många faktorer till detta, ursprunget kommer givetvis inifrån. Men nu har det krupit ut i det fysiska. Livet är så spännande!!! Puss på er!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2013-05-03 21:56
#90

Linn! Vistt är det en helt fantastisk känsla när man inser det, och verkligen KÄNNER det!? Jag var där mycket i början av året. Att source älskar mig oavsett hur jag ser och vad jag gör, har alltid gjort, kommer alltid att göra, i all oändlighet. Det är en sådan mäktig och enormt underbart kärleksfull känsla! ❤️

Vi har feria här i stan, det är som en marknad, eller festival, eller något åt det hållet. Det är flera olika under årets gång och just denna är den ovanligaste. Vi har en stor marknadsplats här, och halva området är fyllt av huslängor. Kanske mellan 50 och 100 lokaler i olika storlekar. Under denna feria så är dessa lokaler, casetas kallas dem, fyllda av olika nationer. Varje nation har ett tema som hör deras land till, och det spelas musik och säljs mat och dryck från den nationen. Väldigt speciellt. Men sååååååååå mycket folk, förra året var det ca 1 000 000 besökare. Och så finns det tivoli såklart, för både stora och små. 

Ingen av oss här i hemmet är något för stora folkmassor, men jag och sonen ska gå dit och kika imorgon eftermiddag/tidig kväll. Det är ju liksom en sån sak som man SKA ha varit på om man varit här den här tiden på året. Den håller på fram till 4-tiden på morgonen och det är fullt överallt hela tiden i stort sett. 

Otroulig, jag har också märkt just den saken. Jag diskuterade tex kramp i vader och stopp i magen med min syster och mina kusiner för två dagar sedan, och igår hade jag båda delarna. Inte mycket utan bara så där så jag kunde reflektera över manifesteringen. Haha

Och just ja. När jag blir solbränd så blir jag inte brun på baksidan av mina armar. De blir lika vita som de alltid varit oavsett hur brun framsidan blir, så när sonen och jag var på stranden förra onsdagen så sa jag till honom att jag i år tänker bli brun även där, och tänkte att det ordnar sig ju på något vis. Dagen efter på jobbet så kommer en av stamgästerna in som jobbar i en hälsokost, specialmatsbutik (han som fixade organisk jungfrukokosolja åt mig) och började utan att jag sagt något att berätta att hans flickvän (en irländsk tjej som också är stammis hos oss) förra sommaren åt ett kosttillskott för att hjälpa pigmentet och att hon blivit chokladbrun till slutet på sommaren, och hon är alltså vitare än jag är annars. Och då när han sa det så mindes jag att jag tänkt att hon var så fint brun förra sommaren. Så igår så kom han in med dessa kapslar till mig så nu ska hela jag bli fint solbränd, även baksidan av mina armar! 😎☀️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Torahzen]
2013-05-03 22:37
#91

Åh, vad är det för kosttillskott? Jag skulle må gott av lite färg på kroppen, all-round alltså!

crinalina
2013-05-03 22:51
#92

Det här är ett spansktillverkat, men jag är säker på att det finns liknande att få tag på i Sverige. Det innehåller en del vitaminer och mineraler som hjälper pigmentet. Du får kolla i hälsokostbutiker. 😃 Det aktiveras dock av solsken, så man måste vara i solen för att få färg. ☀️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Torahzen]
2013-05-03 23:17
#93

Jag har surfat runt lite, men det verkar bäst att fråga…

Lannelia
2013-05-03 23:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#94

Här kommer den :D


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

linnease
2013-05-03 23:58
#95

Åh! Jag vill me bli brun, istället för röd. Solat massa idag, är lite småröd nu. Googlade, finns nåt som heter maxisol och en hel bunt andra. Kom fram till att affärerna är stängda, och jag har solat IDAG, så jag ska nog ta och käka en morot :D (betakaroten)

Lannelia, cool! Betyder den nåt?

SHIAWASE
2013-05-04 01:11
#96

Godmorgon!!!
Vad ni klottrar:)

Har ar sol och harligt,,, sa det blir nog lite balkongsittning idag:))))

Fint Lannelia!!!🌺

Ha en fin natt alla,, sa njuter jag av denna fina dag☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-05-04 07:59
#97

Det finns betakaroten i burk, det brukar jag ta - funkar fint. ☀️

En annan har just dragit igång dagen på jobbet. Fastnade så i tanken på att jag är klar med detta nu, dags att vända blad, igår. Nu gäller det bara att ha de bästa tankarna kring just det så att allt faller på plats. Så dagens uppdrag är ANDAS och njut. ☀️

Lannelia - Fin! Betyder? Känner igen tecknet men kan inte komma ihåg. 🤔Nu blev jag ännu mer sugen på att fixa mig fler tatueringar. Har redan planerat mina två, sedan är det stopp. Har två sedan innan, men den ena ska jag tatuera över - är nämligen en gåva från mina barns pappa, är det sista jag har kvar av honom vad jag vet.

Ha det bäst alla fina!❤️

Annons:
[Kathja]1
2013-05-04 14:24
#98

Ingen här och jag har tråkigt! Är på jobbet och allt jag kan komma på att göra är att städa och det vill jag inte. Kollegan är på vift och de killarna som är kvar är på sina rum och softar. Lite gnällig tror jag visst. 🤐

Otroulig
2013-05-04 16:13
#99

OJJ vad hände här?? La mig tidigt igår, halv elva och somnade. Vaknade vid 9 och tog en promenad med hunden. Men jag var fortfarande trött och hade lite ont i ryggen. Så jag la mig igen och vaknade kl. 15.15!!🤔 så nu äter jag frukost vid fyra hahaha. Fattar inte, men jag behövde väl det då. 😴

Har drömt mycket om mitt uppträdande mot människor…har lite att jobba på där.. fattar inte varför det blir så tokigt ibland, när jag helt enkelt är tanklös. Hmm.

Lannelia, fiin och väldigt skarp.  Som sagt,betyder den nåt? 

Jag är inte ett dugg sugen på att tatuera mig, har ingen heller. När jag var tonåring och fast i offer rollen surrade jag om att tatuera in en tår vid ögat.🤔 En sån tur att det var omodernt med tatueringar då!!

Jag har räknat dagarna som är kvar på jobbet: 8. Det känns så spännande:) vad kommer att komma!! Jag kan inte planera någonting känns det som. Ett alternativ är ju på gång, ringde och kollade igår och min gamla arbetskamrat lobbar för fullt ❤️ för egen del gör det mig inget om det dröjer en månad eller så, så jag kan ta lite ledigt och njuta av våren. Bonden har inte hört av sig nåt mer…det skulle jag glatt hoppa på!! Med tanken på hur stark den drömmen varit så känner jag att jag måste ta en sådan chans om den kommer.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
2013-05-04 16:42
#100

Hallojsan i tråden!!

Här tror jag att poletterna börjar trilla ner en efter en, efter ett långt och svårt stillastående med stormande känslohav inombords och många tårar,,,

Äntligen börjar det ljusna och tusen tusen tack för❤️ "mera EFT tråden*" Trodde inte riktigt på den,, men tänkte att det kan ju inte göra någon skada,, för värre än så här,,,🤫😞,,,,,,,,,,,,,,

Känslovindarna mojnar och korken som jag sitter på glider fint på spegelblankt känslohav åter igen hemma i mig själv.

Vaknade med utländska ord i mina öron som jag var tvungen att skriva ner:

" The hidden self
Shows within by kicking and screaming on the inside.

Like a foster in the belly on it's way out.

Don't be affraid!
This is your Trueself showing you your way to go.
Your way to heal"

Åter igen befinner jag mig på den magiska sidan utav livet.  Jag känner en oändlig tacksamhet.❤️

[Kathja]1
2013-05-04 16:56
#101

Vad fint rore. Det är ju ändå spännande det där hur det kan svaja ibland och så kommer det en liten grej och vips är man på banan igen. 🌊

Otoulig - skönt att höra att det inte bara är jag som är TRÖTT. Känner mig som en klubbad ko idag, tyvärr är jag på jobbet och mycket kan jag göra på arbetstid men vid sova går nog gränsen. Men hade jag varit hemma idag hade jag kört på din melodi. Känner att jag bara vill lägga mig och sova tills på tisdag för då ska jag bli väckt av glada nyheter, typ. 😎

Otroulig
2013-05-04 17:48
#102

#100 Åh vilka fina budskap du får ❤️🌺

Härligt att du glider fram nu. "återigen befinner jag mig på den magiska sidan av livet" 😃❤️

Tänk vad det händer grejer!! Hos en del av oss fysiskt och andra känslomässigt. Så spännande att se vad som skall födas fram.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2013-05-04 22:14
#103

Det känns som att det är mycket som händer för alla möjliga just nu. Fler och fler väljer att förändra något i sitt liv som de stör sig på har jag märkt. Hurrraaaaaaa!! Fram för ännu mera sånt!! 😃

Själv är jag fortfarande i ett stadie av stabilitet och harmoni. Jag kommer på mig själv med att bara njuta av det jag gör för stunden, och det spelar ingen roll om jag står med händerna i det ljumma, bubbliga diskvattnet på jobbet eller sitter ute på piren och tittar på havet, bergen, båtarna, stränderna, husen och himlen och hör vågorna klucka mot klipporna. Allt är precis lika härligt och underbart, och allt fyller sin funktion i mitt liv. 

Jag var ju så där trött förra veckan, och sov mycket. Det brukar jag göra när något hamnar på plats där inuti mig. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2013-05-05 09:17
#104

Guten Morgen!!🥳

Känner mig som en frejdig Helga med flätor i håret och skulle vilja komma och väcka er med lite tut i luren, känner mig helt enkelt lite full i faaan 😈

Vet inte vad det blir för aktiviteter idag - men det känns som att det blir en del. Sov väl till mig lite energi igår. 

God morgon/eftermiddags kramar till er alla!❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
2013-05-05 09:54
#105

Och kram i massor till dig Otroulig min van:)

Har har vi ju langhelg,, men jag har mest suttit vid datorn~~~

Inget att gora at! En trevlig middag med vanner harom kvallen, lite mycket vin ,, men en kristall i vinet sa forandras bade smak och verkan:)
en svang ut med minsta dottern igar~~

De tva storre har fullt upp,, aldsta tillbringar hela helgen med en tv-reklaminspelning (hon ar dansare, alltsa inte yrkemassigt, men hon far massor med jobb nufortiden,, 15 ar:),, mellandottern kanske ska aka till kina om nagon vecka for nagon annan inspelning av ett tv-program, ~~

Men jag och minsta akte "pulka" pa kartong igar,, nerfor grassluttningarna har !! kul

Annars sa ar det ju sa att jag ar sa tacksam for min tillvaro,, MEN,,, nu behovs snart en forandring i jobbstruktur,,,

Med andra ord,

Overflod av pengar och lagom med jobb:)

Jag VET~~~~ Det ar pa vag(Min smilis funktion fungerar inte idag)

Det ar bara jag som hindrar flodet lite~~

Och det HAAR andrats~~ sa jag vet att det ar pa vag , sa tills dess, andas njut och jobba pa!!! Puss, puss pa er!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2013-05-05 11:10
#106

Cool, ni är TV-kändisar hela bunten!!! 😃 Undrar vad din minsta kommer att hitta på när hon blir större, som dessutom är totalt uppkopplad, hihi :)

SHIAWASE
2013-05-05 11:15
#107

Haha,, Linn:) Det kan man ju undra~~~~ Ska bli kul att se!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-05-05 11:21
#108

Forresten , tankte pa det som du , Linn, sager om att hon ar totalt uppkopplad,, Jag har skrivit om detta nagon annanstans forut,, men Jag hade tankt vara "klar" med tva barn,, sedan fick jag till mig saaa starkt att jag "maste " fa ett barn till, inte som att jag "vill" ha ett barn utan att det var nagon som ville bli fodd, att jag inte hade nagot val~~~

Jag funderade ett tag men insag att jag inte "hade nagot val" ,, slutade med preventivmedel och blev gravid manaden efter med denna uppkopplade persone~~haha,,(inte ens nagot radgorande med min man ^^)

Vi ar ju alla uppkopplade, och vi behover aven glomma for att expandera, sa visst kommer aven hon att glomma och ga igenom sina kontraster,, men en valdigt intressant historia dels hur hon bestamde sig for att komma hit, och dels att hora hennes " visdomsord" till oss andra i familjen!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2013-05-05 11:55
#109

Haha, roligt! Väldigt bestämd själ verkar det som :D Eller, bestämd känns som för 'hårt' ord.. men iaf. Nåt sånt. :) Powerful intentions?

Theleonora
2013-05-05 12:08
#110

Tack Shia för att du berättade om minstingen, som dessutom är så otroligt söt!!! 

Är i en fas då jag behöver höra/läsa om att det finns nåt större runt oss och som vakar över oss och hjälper oss. Har nog gått lite för långt utanför mig själv igen…

Men det finns en högre mening och allt sker av en anledning.

Kram


SHIAWASE
2013-05-05 12:35
#111

Theleonora!! Langesedan:) Jaaa,,

Allt sker av en anledning, och allt ar precis som det ska vara och allt ar Bra!!~~~ Det ar alltid bra att komma in hit nar man kanner sig lite som "ute pa vift"

Kram pa dig:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
2013-05-05 18:59
#112

Coolt Shia ❤️ det var en fin historia🙂 vilken underbar själ. Vad månde det bliva för underbart hon kommer att skapa 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lannelia
2013-05-05 21:09
#113

Det är ju OM-tecknet!! Som står för ljudet av existens, enighet med universum och världssjälen. Det kraftfullaste mantrat… För att beskriva det väldigt kort.. :D


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

[Kathja]1
2013-05-05 21:12
#114

Så var det ju! Visste att jag borde veta vad det betydde. ☺️

crinalina
2013-05-05 21:40
#115

Jag känner igen det där med att det var någon som ville födas. Fast jag märkte det ju inte innan jag blev gravid med min son, som du gjorde med din dotter. Min son blev till trots att jag åt p-piller, och det fanns aldrig någon tvekan i mig att han skulle födas trots att jag just då var bara 18 år, och bara varit ihop med killen i 2-3 veckor när jag blev gravid. Han var liksom menad. 

När alla andra sedan sa att de trodde jag skulle få en flicka och gå över tiden, så var jag hela tiden stensäker på att det var en pojke som skulle födas för tidigt. Och pojke är han ju, född 5 veckor för tidigt. Och det gjorde han för att han hade en sådan stark vilja och verkligen ville ut. Han var redan redo för det. De försökte i nästan en veckas tid att få honom att hålla sig kvar där inne, men ingenting hjälpte så till slut fick de ju snitta mig och plocka ut honom. 

När jag nu tänker tillbaka, med kunskap som jag inte hade då, så kan jag ju se att han var väldigt uppkopplad som liten. Han var alltid glad och grät nästan aldrig. Det var så där så när han gjorde det blev man förvånad och visste knappt vad det var för ljud. 

På dagis var han älskad av de andra barnen för att han alltid var glad och för att han hade ett otroligt smittande skratt. De brukade roa sig med att få honom att skratta för att de blev så glada av det. 

Sen började mobbingen när han var 6 år och genom hela den tiden så visste han precis vem han var och var han stod. 

Han är tacksam för de åren eftersom han blev starkare av dem. Starkare i sin vetskap om vem han är. Min fina pojke. Nog har han haft en resa så här långt, och nog har han en del kvar. Men han kommer absolut att skapa musik som kommer inifrån. Musik för världen. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2013-05-05 22:23
#116

Häftigt Crina!

OM! Wow, väldigt cool grej/symbol/vibb för en tatuering.. Power!!!

linnease
2013-05-05 22:27
#117

Idag har jag pratat på Skype med Aaron Connection, wow!!! Så sjukt bra!!!!!! Tokmycket bra ideér och ledtrådar och inspiration och glimtar av massor av spännande, fullt av kärlek och magi! ♥♥

[Kathja]1
2013-05-05 22:34
#118

Och Linn det är vem/vad? 🤔

Annons:
linnease
2013-05-05 22:47
#119

Väldigt likt Abraham-Hicks, fast annorlunda.. :) :) Kolla länken!

[Kathja]1
2013-05-05 22:49
#120

Har kollat nu. Spännande för dig, ser fram emot fortsättningen… 😉

linnease
2013-05-05 23:07
#121

Ja kul att du kollade :) Kändes svårt att förklara, lättare att kolla där. Eller att lyssna på deras ljud- och youtubeklipp, finns länkat från http://aaronconnection.com/more.html

SHIAWASE
2013-05-06 00:53
#122

Tack Linn!! Kikade lite verkar valdigt intressant,, Jag behover ocksa lite nya inputs just nu!! Och jag kanner ocksa som Kathja att det ar dags att satta  igang med mina projekt,,, de ar ratt sa stora saker~~ sa jag behover attrahera in ratta personer i min tillvaro,, och de ar pa vag~ men jag tror att jag aven har nagra bromsklossar inom mig,, som om att de ar for stort eller sa,,, Men det ar det ju inte!!!

Sitter just nu och njuter av mitt morgonkaffe pa balkongen!! Harligt nar den har arstiden kommer!!

Kanske blir det en springtur innan jobbet for att fa iordning pa tankar och inspiration:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-05-06 07:01
#123

Det är spännande att se hur så många av oss är i fas med varandra, snacka om att vi alla är ett. Det ÄR dags att sparka igång ACTION-fasen nu. Det är så spännande att se var vi alla kommer att stå nästa vår. 😉

Idag ska jag skicka mitt förslag på upplägg för teamdagen och vad jag vill ha i arvode…. Har kollat runt lite och man tar allt från 5000kr till 30 000kr för en föreläsning, och detta är 4 timmar skräddarsytt efter deras önskemål. Så en spännande dag! 😎🤑

Annars är det bara skönt att få gå hem om två timmar efter en stundtals ganska seg helg. Det rä tydligt hur våra tankar styr vår tidsuppfattning. Fastnade i lite neggo tankar kring mitt jobb i fredags kväll och lördagen blev så seg. 😴 Så under lördagkvällen så styrde jag om mig och gårdagen gick som en dans. 🎧

SHIAWASE
2013-05-06 07:23
#124

Jaaaa!sa precis idag till mig själv idag när jag städade, det blev städning istället för meditation och springtur, men minst lika bra verkan, att Nu är det dags för action!!!!!och detta tack vare alla er!! Härligt med synk:) och när man får känna av hur vi alla är One:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2013-05-06 07:48
#125

Härligt med synk ja!! Jag ska följa med i ACTION-flödet jag också!!!! Hoppas på att alla får en bra dag idag!❤


Annons:
SHIAWASE
2013-05-06 08:54
#126

Jag skrev tva inlagg fran mobilen, men de kom ju inte med!!

Inget viktigt,, bara att idag ar det over 25 grader varmt, narmare 30 tror jag ,, underbart!! Luftfuktigheten har inte satt in annu, sa det ar helt underbart,,,, !!!Varsta hogsommardagen skulle det vara i Jamtland~~

MEN , for japanerna ar det bara maj, sa de gar i langarmat och varmtkladd (av nagon anledning gar de efter kalender och inte efter reality) , dessutom vill de inte bli solbranda sa det ar svarta skarmar for ansikte, och langa svarta handskar over hander och armar~ forutom var familj da:) som alla alskar solen !!!

Underbart med synk och action! Yes! Jag har sadana fantastiska projekt pa gang,, sa nu vantar jag pa inspiration, action och moten!!! Blir allt som det redan ar i min vortex,, sa kommer det att bli nagot fantastiskt!! Tjohoo!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-05-06 09:53
#127

Jag klottrar pa:)

(Ett klotter kom inte med idag~~~ men det var ju inte sa viktigt tydligen)

Ar valdigt tacksam nar jag upptacker att jag faktiskt inspirerar folk!!! Jag verkar ju vara sjalvsakerheten sjalv!! haha,, Och jag verkar sakert ocksa vara den som inte har manga dippar,,, for det har jag ju inte, MEN jag har mina dippar,,,, och ni hjalper mig da~~~~sa TACK alla fina!!!

Men jag blir alltid lika forvanad,, och tacksam ,, och glad nar jag upptacker att jag har varit till hjalp for nagon,,, eller att nagon sokte upp mig for att den personen ville traffa mig~ WOW~ Kan JAG vara till hjalp!!!Underbart,, ar alltid tanken(Jag har fortfarande inte den tilliten till mig sjalv) Vi hade ju kristall -utstallning-forsaljning i tre dagar ( eller Vi,, det var min man ),, men  jag la in ett inlagg i det pa min blogg i alla fall

Jag var inte dar hela dagarna, utan hemma (vi bor i samma hus) ,,, men det var  flera som sokte efter mig,, dels bekanta som hade kollat pa FB,, MEN det mest forundrande HELT obekanta som last pa min blogg,, sa da skyndade jag ju mig naturligtvis ner~~~

En man kom och sokte efter mig~ Och jag maste saga att de som dras till mig ar "TOTAL ONORMALA" haha,, inte alls personer som kan fungera i vanliga samhallet (Alltsa onormala i samhallets kritierier , INTE i universums kritierier) Och det ar saaa fascinerande att de dras till mig,, Denna man var ocksa sa,, Ingen som gar att fa riktig kontakt med,, men han fragade efter mig,, sa jag gick ner,, stod bredvid honom,,, pratade lite, log lite,,, och han log,, och sen sa han tack och gick~~~

Intressant Jag drar til mig manga av "den sorten" hihi,,,, intressant

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-05-06 12:47
#128

Hej o hå, jag inser att jag varit borta från datorn när jag tittar in här o ser allt jag missat🙂. Jag har helt enkelt fullt upp med annat nu, och märker att jag får det GJORT också om jag inte ens slår på datorn😇☝️

Har haft några dagar då mkt flutit upp till ytan, riktiga rensningar, men på ett lugnare sätt…jag har större kontakt med "grundbulten" nu och kan stanna mer i nåt lugn trots att det är kaotiska tankar o känslor o även saker som sker i det yttre. Jag känner mig fullkomligt förvirrad och helt lugn på samma gång. Låter förståerligt va?🤪

Jag tror att jag gör försiktiga "framsteg" i att inte försöka stoppa den rullande bilen….🎈

Har en återkommande mening som kommer till mig..." det här är allt". och den gör mig så lugn. Va skönt liksom, det här är allt!✨

Men just idag är jag tröööög, kommer liksom inte igång, väntar på att den där kicken ska sätta in, men den lyser ännu med sin frånvaro…kan bero på vädret, det är mulet o smådugg idag, efter över 2 veckor med gassande sol. Känns om höst. Kan bero på att jag haft en period nu då jag haft mkt energi och nu är det åter dags för att dra in tentaklerna lite. "Min lilla lista" har nu BARA grejer där jag behöver ändra vibb för att känna för att göra🤐.Känns liksom oöverkomligt, känner att jag vill vara OANSVARIG o sitta under en korkek o få allt serverat på silverfat!

Och jag inser nu vart mitt humör svängde denna förmiddag…jag vill hitta en bra gynekolog, som känns bra liksom, det vore önskvärt med lite personlighet och empati😉…men hur går man till väga? Ska jag åka runt o testa dem?  Inser också att jag är så överdrivet lojal- utan anledning! Jag har all rätt att byta läkare om jag inte är nöjd, men det tar emot för att jag inte vill " såra" nån. Tror ju knappast att läkare/tandläkare/frisörer etc saknar en och känner att man SVIKIT dem, men det där sitter i mig…en sak att tappa på - tack för den!

Ja, livet hörrni, så spännande det är!

[Torahzen]
2013-05-06 13:05
#129

Om du inte byter läkare så sårar du dig själv. Vem ska du prioritera? Fråga runt bland kompisarna, kolla i telefonkatalogen, be om tecken på en bra gynekolog som passar DIG. Det löser sig. Hoppas du tappar bort problemet ( i dubbel bemärkelse).

Kram! 🤗  ❤️ ☀️

[rore]
2013-05-06 13:15
#130

Visst Är det spännande Szirius Livet❤️! Kan ju inte annat än hålla med. Tycker mig känna igen mig i orden du skriver.☀️

Tror bestämt det är pussel bitar falla på plats tider nu,, och det är absolut inte fy skam. även om det låg en hel del motstånd inom mig från början.

Här skiner solen från en klarblå himmel och det är sköna 17 grader utomhus.

SHIAWASE
2013-05-06 13:37
#131

Kram pa dig Szirius!! Och alla andra ocksa for naturligtvis!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-05-06 13:44
#132

Jaha,, dar for det inlagget ivag,, (det var liksom inte klart,,,) mina smilisar fungerar ju inte fortfarande???

Naval,, Har sitter jag ju pa min forsta "balkongkvall" i ar!! Underbart,, klockan 20:45 snart och det ar fortfarande over 20 grader~~~ mina myskvallar har antligen borjat:)

Imorgon ska jag ivag till domstolen,,, inne i centrala Tokyo,, de behover tolk for nagon som har akt fast for narkotika,,

rattegangen blir inte forran i september, men personen ifraga sitter haktad och det ar val forundersokningar etc.

Straff ar sa mycket hardare har ,sa man onskar att dessa ungdomar (tror jag att det ar) kunde tanka mera an de gor nagot sadant~ naval,, jag vet ju inte vad det handlar om annu<,

Just nu njuter jag av en mork och ljummen kvall,,,~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Torahzen]
2013-05-06 14:20
#133

Jag hade en mysig kvällspromenad igår. En ljummen kväll och en härlig solnedgång. I like!!!! ☀️

szirius
2013-05-06 15:08
#134

YES! Nu har jag skiftat. Skriver i tacksamhetstråden i stället❤️

SHIAWASE
2013-05-06 22:39
#135

Kikar in och sager Godmorgon!!! Underbar sol idag igen ~~

Undrar nu hur det kommer sig att jag inte an fa fram nagra smilisar,,hmmm,, trodde det var nagot tillfalligt,, men spelar ingen roll om datorn ar omstartad,, gar fortfarande inte

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-05-06 23:19
#136

God morgon Shia!! Du får väl göra såna här då :) Ha en härlig dag!! May the Force be with you!! Fast det är den ju alltid om man låter den:) Kramis

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2013-05-06 23:49
#137

God morgon Shia☀️. Här är det åska o dunder utanför! Ni har säkert liknande "exotiska stormar" med superblixtar nästan konstant men inget regn! Och VARMT. Det är väldigt speciellt. Hemma i Sverige tyckte jag att åska var supermysigt, men här är den liiiiite läskig…alla fönster skakar. Huvudet känner av det också…det är en helt annan urladdning, MER helt enkelt. Men coolt också, ju🙂

Jag hade liksom tänkt mig att ta en "ordentlig vecka" denna vecka, senast i säng vid 22 så att jag får mer sömn, dra ner lite på kaffet och så….första dagen gick åt skogen kan man nog säga😃…fortfarande inte i säng, har druckit säkert 4 koppar idag (2 mer än jag mår bra av)…såååå…😇i morgon är en NY dag!🎧

[Kathja]1
2013-05-07 08:40
#138

Så nu har jag skickat förslag på upplägg av teamdagen jag fick i uppdrag och vad jag vill ha betalt. Känns bra men PIRRIGT! Ber en extra bön att de anser mig vara värd vad jag anser mig vara värd. 🤐

Otroulig
2013-05-07 09:23
#139

Hmm tänker hur jag skulle tänka om jag fick din offert. Inte skulle jag tänka nåt om att vara värd.. Dyrt eller billigt. Antingen jaha det var ju ett bra pris för allt vi får eller oj det var lite dyrt och mer än vi har i budget. Lägg inte in något personligt värde laddat i det här.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2013-05-07 09:27
#140

DET gör jag inte, lovar. 😃Och jag vet att det är ett bra pris för vad de får.

[rore]
2013-05-07 10:10
#141

Härligt Kathja och Du lycka till!!❤️🎈

Otroulig
2013-05-07 10:20
#142

BRA!! Blev lite orolig där;) Fasiken vad kul! Glömde visst säga det! JAG skulle vilja vara med på det eventet!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-05-07 10:22
#143

Kuul Kathja!!! Spannande!!! :)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2013-05-07 15:25
#144

Jag sitter och tittar på Ronja Rövardotter, och är lite lätt bakis. Min sambo och våra vänner grannarna var alla lediga igår, liksom jag och sonen, så vi var och grillade hos dem. Det blev ganska mycket vin, cava och även lite Bailyes i den härliga vårsolen och värmen, en massa god mat och många härliga skratt. En perfekt ledig dag. 

Ute skiner solen och jag känner tacksamhet för att jag inte har stressen kring solen som jag hade i Sverige. Jag kan med gott samvete sitta inne en hel dag, solen finns där i morgon också, och i stort sett varenda dag de närmaste 5 månaderna. Jag har många härliga stunder och soltimmar framför mig. Så nu njuter jag av lite kaffe, vildvittror och rumpnissar, och Allan Edwall. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-05-07 15:58
#145

Idag har jag bakat GI-kex, shit vad goda de blev. Är kanske inte meningen att man ska äta hela plåten…själv…på en dag… Så det har jag inte gjort. Ännu. 😉

Har också tittat på min man medan han grävde i trädgårdslandet. Han gräver och jag står för underhållningen. En arbetsfördelning i min smak. Har varit ute så mycket, blev en lång sväng med hundarna idag, så jag är sådär gott solvarm och lite röd på sina ställen. En underbar dag helt enkelt. ☀️

SHIAWASE
2013-05-07 23:03
#146

Godmorgon!!
Igar var jag till domstolen i Tokyo,, forsta gangen efter alla ar har jag har varit dar, den ligger i riksdags, regergings kvarteren,,, EN saaa helt annan atmosfar dar,, lugn, massor av trad,, inga butiker eller ,, en jattestor park i narheten, dar jag tod mig en prommis Mitt i Tokyo, men en annan varld~  Kommer att tolka vid en rattegang for en svensk person som just nu sitter haktad

Idag skiner solen som vanligt!!! Jag ska ta en meditations-stund nu pa morgonen innan resten vaknar,, for igar brakade jag ihop med mellan-dottern,, nagot fantastiskt rejalt:(,,,,  Och det var precis nar jag skulle sova, sa jag hann nog aldig rensa den kanslan riktigt~~
Sa lite meditation och diamond alignment,, sa ska vi val se om jag kan ta mig till en nivaa "over" henne (haha)

Igar, i mitt raseri sa var vi namligen pa samma "niva" (hihi)

Han underbar natt pa er!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
2013-05-08 07:53
#147

Kram Shia:) Vad är det med tonårsdöttrar och deras mammor? Jag och mamma hade också världens sammandrabbningar, huvva! Vilken fantastisk morgon, har bara njutit av alla dofter, knoppar och fåglar som kvittrar som besatta. Är hundvakt, det är så roligt att se hur dom agerar med varandra. Nu är det dessutom leeeeedigt i fyra dagar! Ljuvligt! Skulle önska att det var kanon väder. Blir det inte det så känner jag att en tokrensning som heter duga skulle behövas här. Jag har letat i mina skåp och upptäckt skräp som är 15 år gammalt, bra och ha prylar som ska BORT. Skulle behöva Thora tror jag;) hon verkade bra på sånt :). Kram på er alla!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-05-08 08:11
#148

Det är inget annat än en frigörelseprocess, och ju tajtare man är (m.a.o på samma nivå) desto mer dramatisk brukar processen bli. Det är som att du måste ta i mer om en sak är fastlimmad vid en annan sak än om den bara ligger lös på. Så inget underligt alls. Bara att andas och rida med, 🌊 fixar man det då kommer man att ha en skön relation sedan då ungen är "loss". 🌈

szirius
2013-05-09 22:14
#149

Ingen som skrivit här idag? Nu är det kväll🌛, jag är rätt ojordad o snurrig i mina energier🤪, så jag ska lägga mig o skriva, och försöka ta mig en egen dag i morgon…det har varit intensivt och socialt den här veckan, känner mig TRÖTT. Längtar efter ensamhet, typ ensam hemma en helg o bara meditera, sova, läsa, skriva. GUUUUUD så underbart. Tydligt att jag behöver landa nu…en del oro i systemet också🤐.

SÅ:tid till mig själv att påminna mig om att allt är bra, allt är som det ska🎈

Shia❤️, är mellisen 11-åringen? Vi har bråkat om datatid i veckan, jag får lust att klippa av sladdarna ibland😡! Så mkt blandande känslor i det…känsla av misslyckande med uppfostran😭, att han svarar emot så otrevligt osv. Men vi är också väldigt tajta…

[Kathja]1
2013-05-09 22:26
#150

Känner att jag är så nöjd med att mina tre är stora nu ska ni veta! Håller ett bra fokus varje gång min mans barn snackar om att flytta till oss, är så nöjd med det som är. Jag har gjort mitt på styra upp barn fronten.

En annan har ju jobbat sedan i går kväll, men brukar ju hinna in hit några ggr i alla fall, men just här har jag inte skrivit något idag. Har iaf haft en underbar dag - skrev i tacksamhetstråden istället.  😃

linnease
2013-05-09 22:30
#151

Massa socialt här också, tröööötttt. 😴

[Kathja]1
2013-05-09 22:42
#152

Gå och lägg dig Linn - så är vi sociala en annan dag. 😴

linnease
2013-05-09 22:46
#153

bra ide. Ibland när jag blir trött blir jag så låg så jag tror knappt det BLIR en annan dag ens.. åsså vill jag inte gå o lägga mig…

Annons:
[Kathja]1
2013-05-09 22:49
#154

Men ditt empiriska underlag borde ju säga dig annat. 😉

linnease
2013-05-09 23:10
#155

hahaha!!! jo det borde ju det.. :D shit men jag 'trippar' liksom så lätt, flyter ut i nåt oändligt rum där det bara finns samma som det är just NU för all framtid, trött. Kan inte ens komma ihåg att det är en dag imorrn eller var en idag typ

crinalina
2013-05-09 23:12
#156

Jag har haft en myskväll med min kärlek. Först gick vi ner på byn och tog ett par (alkoholfria) öl och surrade lite. Vi hade tänkt att äta något där också, men så kom vi på idén att köpa med oss pizza hem och sätta oss uppe på vår härliga takterrass och äta istället. Så där har vi suttit de senaste två timmarna och ätit pizza och surrat om allt möjligt under stjärnorna och molnen. Myyyyyyyys! ✨🌛

Vi har värmebölja just nu, i dagarna tre, då vi har över 30 grader i skuggan. Kl 20 ikväll var det fortfarande 29 grader, och nu när jag skriver detta så är det fortfarande 25. Imorgon ska bli likadant, sen ska det gå ner till det mer normala för årstiden, vilket innebär ca 25 grader i skuggan dagtid. ☀️

Från och med nu kommer det att bli många sådana mysstunder där uppe. ❤️ Samtalen, oavsett vad det är de handlar om, känns så mycket mer äkta och intimare när de är under bar himmel, ostört från allt och alla. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2013-05-10 03:43
#157

Halla alla!!! Min dator ar knasig,, sa jag holl pa med den igar,,,,

Vill nu manifestera en datakunnig,,

Nar jag startar datorn kommer error meddelandet

Cannot create temporary directory  upp

sedan,, kan jag inte oppna word 2003 dokument i min dator helt plotsligt (word 2010) jag har googlat och forsokt men omojligt,,,  Sa jag har fatt skicka over dokument till min gamla datorn,, andra dem dar skicka tillbaka till nuvarande dator och oppna~~

Har var ocksa 30 grader igar, 25 idag underbart!!!

Szirius! Ja,, det ar 11-aingen, fyller 12 i juli De flesta sager att vi ar valdigt lika`` (hmmm::)

Nu ska jag satta mig och jobba ikapp det jag missade igar:)

Hoppas ni drommer fina drommar alla! Kram pa er:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2013-05-10 10:18
#158

Ha ha, jag har lite roligt här hemma just nu 😃😈.

Min man och jag är verkligen varandras motsatser i nästan allt. Han är ordning, reda, struktur och planering-jag är impuls, kreativitet, "det ordnar sig alltid" och flexibilitet. Båda tycker ju så klart att ens egna sätt är klart mycket bättre än den andras 😂.

I alla fall så blir jag lätt galen på att han alltid ska planera allt vi ska göra in i minsta detalj. Varje semester, eller dagsutflykt, vi åker på är så minutplanerad så att det aldrig funkar och han blir jättesur. Barn väntar liksom inte med att bli kissnödiga till den rastplats man tänkt ut innan. Varje gång tänker jag att jag ALDRIG mer ska åka någonstans med honom utan att ha pratat om det här först. Jag tror ju på att vi hittade varandra för att vi båda behöver lite av den andras sätt för att få ihop livet på ett bra sätt. Och det ska gudarna veta att jag behöver lite mer planering ibland. Men inte SÅ mycket. Jag mår dåligt av att ha för mycket planerat. Jag vill ta det som det kommer. Så nu när vi ska åka till Spanien så har jag faktiskt pratat med honom och sagt att han inte får planera sönder det. Han fattade inte alls först vad jag menade men när jag drog ett ganska stort antal exempel från tidigare resor så gick det upp ett ljus för honom. Han hade ingen aning tror jag. Så han har hållit sig i skinnet men skött planeringen av sånt som faktiskt behövs-fixa vägkartor, kolla upp tider, växla pengar…o.s.v. Men nu sista dagarna börjar resfebern slå till (vi åker på tisdag) och han börjar planera allt igen- "när vi kommer fram så går vi till lägenheten, sen måste vi hitta någonstans att köpa frukostgrejor och vatten, kolla var allting finns…. "   Jag: "eller så går vi ner till stranden, köper en glass och bara tar det lugnt.." Han" men vi måste köpa frukost" Jag "det ordnar sig. Det finns småaffärer i vartenda hörn. Vatten får vi tag i var som helst och frukost får vi väl äta på någon bar första morgonen om det kniper" Han: "och så måste vi ta reda på var turistbyrån ligger…" Jag: "eller så är vi på stranden, plockar snäckor, äter god mat och tar dagen som den kommer…."

Ja typ så där håller vi på.

Vår son är såååå lik pappa. Allt ska planeras och struktureras. Han kan inte ens gå och handla lördagsgodis utan att planera i förväg precis hur det ska gå till, vad han ska ha, i vilken ordning,  när han ska gå dit och när han ska äta upp det. Skitjobbigt ärligt talat. På sista tiden har min man blivit väldigt medveten om sonens planerande och i morse kommenterade han det med "jag kan se så mycket av honom i mig själv"

Doooh!  Tror han ville att jag skulle säga emot men jag höll ju med.

"men inte håller jag på så där mycket?"

Då drog jag upp bara gårdagens planerande, av varje liten detalj, inför resan 😃. Han blev rätt generad. Nu har han lite våndor över det tror jag nu tystnar han varje gång han ens antyder något som skulle kunna liknas vid en planering. Så jag fick säga åt honom att han faktiskt ska vara stolt över att han är så bra på det. Se det som en tillgång, men försök tagga ner lite ibland. "Jag behöver faktiskt också ditt fixande i viss mån. Jag förlitar mig ju på att du har koll".  Bara för att vi är olika betyder det ju inte att ett sätt är fel och ett är rätt. Det är bara väldigt olika sätt och det krockar lite. Får se om han törs komma med något enda förslag nu på resan 😉.

Men lite går jag och småler åt honom -"Tur att man ska jobba idag så man får planera lite. På em ska förresten jag och xx sitta och göra PLANERINGEN inför sommarveckorna".

Ha ha, ja det är klart att han har valt ett jobb som kräver extremt mycket planerande och strukturerande ❤️.

Otroulig
2013-05-10 11:09
#159

Jag blir glad av att läsa att ni tar upp saker med varandra och utvecklas! Det är så fantastiskt att läsa om hur ni matchar varandra. Och att han faktiskt tar till sig och ser sina egenskaper i ett nytt ljus. Pokal till dig Håbe som växer och hjälper andra att växa! Just det där att växa i ett förhållande kan jag ibland, som nu tex undra varför jag tydligen inte ska.. Nåväl, allt är ju som det ska :). Du får ha så himla härligt i Spanien, det ska bli så spännande att höra om allt när du kommer tillbaka!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2013-05-10 11:22
#160

Crina, mmmm vad det låter mysigt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
linnease
2013-05-10 11:26
#161

Shia, är datorn full? Behöver minst 10% ledigt på den hårddisken som Windows är installerat på, annars blir de knasiga. Mac kan jag inte, men det kan säkert vara samma princip.

Defragmentera? Kan oxå vara bra kanske.

Åh Håbe, det låter som kärlek det :D ^_^  haha, roligt oxå..  Ja, håller med Otroulig. Och, det låter fiiiint att åka till solen!

Theleonora
2013-05-10 11:46
#162

Jadu Otroulig, när du har kommit på svaret på din fråga får du gärna dela med dig till mig för jag känner likadant. 

Och frågan är:

Just det där att växa i ett förhållande kan jag ibland, som nu tex undra varför jag tydligen inte ska.. Nåväl, allt är ju som det ska :).


linnease
2013-05-10 12:19
#163

Jag hängde med två vänner igår och pratade en del om pojkar :) Ena har nog aldrig haft något seriöst förhållande alls, andra har haft ett ordentligt, för sådär 7 år sen, och några som verkat lovande men inte blivit nåt. Båda tyckte det var supersvårt att träffa killar, hitta några som är vad de vill ha. Jag är alltid tvärtom, jag har nästan alltid träffat jättebra killar, varit i förhållanden i princip sen jag var 15, med max ett år eller två emellan, och alltid nån åtminstone på G liksom. Och ibland flera. Fick mig oxå att undra vad det beror på.. Om det är olika saker man vill, olika saker man tycker är viktigast, andra teman man vill utforska? Eller är det bara förväntningar, man råkade hamna in på nåt spår när man var ung, och så har det bara fortsatt liksom?

szirius
2013-05-10 12:26
#164

LINN, känner sååå igen det där! Att där jag ÄR, så kan jag omöjligt se att det kan finnas nåt annat, eller att det kan förändras!🤪Hur mkt jag än VET att det är så😇

Försöker se det som att jag ju faktiskt är i nuet jämt😃🥳, på gott och ont…🌺

Jaadu Håbe, det där är nog vanligt i alla familjer😉. Jag vill nog planera liiite,i jämförelse med maken som inte ens tänker en tanke i förväg🤐.Det kruxiga är ju att få det att bli bra för alla…maken mår dåligt av för mkt planering, medan sonen BEHÖVER struktur för att må bra, så mkt gör jag för hans skull…för att undvika oro och utbrott….vilket inte maken får till riktigt…så det här med FAMILJ, nog är det själsligt växande alltid🤪

linnease
2013-05-10 13:18
#165

Ja precis Szirius! Så mycket bara just NU så inget annat finns, går inte zooma ut o se nåt annat liksom. På gott o ont, ja!!!!! Fantastiskt bra om nu är bra :D

Otroulig
2013-05-10 14:00
#166

haha, trodde jag var intelligens befriad, jag fattade nada av vad Sziriuz kommenterade till Linn förrns jag förstod att det var tidigare inlägg. Phuuu, skönt:) #163 Ja, visst är det intressant. Hur olika det är för oss vad som är "normalt". För mig har det ju blivit normalt att vara singel. Det är ju det jag varit största delen av mitt liv. Trodde verkligen att jag skiftat för fem år sen, trodde att jag kommit i ett stim…men nä;) Tror att det är unika orsaker för flera av oss. För många tror jag att relationen till det motsatta könet(eller kanske intimitet) är lite fucked up;) man är rädd helt enkelt. Det är i alla fall intressant. Jag tror ju att jag en dag ska få facit på varför allt blivit som det blivit i det här livet. Ser verkligen fram emot alla jaha upplevelser!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-05-10 14:40
#167

Håbe - Tänker direkt att det du berättar om din man hänger bra ihop med det andra du har berättat. Om du förstår. 😎

Linn - Någon stans så är det ju så att det som är det naturliga för oss är det vi har vi våra liv. Så har man ställt in sig på att det naturliga är att vara i en relation så är det så det kommer att vara, och tvärt om.

Och vad det gäller att vara i Nuet så handlar det ju, som alltid, att hitta en balans och en väg ur det svarta då det dyker upp. Kanske hitta saker i det yttre som man vet kan påminna en om att ljuset finns. Att man mekaniskt vet att när jag mår skit ska jag alltid läsa detta för då hittar jag ut. Typ. Om man nu inte fixar att hitta ut bara genom att tänka.

Annons:
Håbe
2013-05-10 23:52
#168

Kathja-Jadå, jag förstår precis vad du menar. Och jag ser också en koppling där. Hur jag sen ska använda mig av den förståelsen och den kopplingen är en helt annan fråga, som jag inte har något svar på.

[Kathja]1
2013-05-11 07:46
#169

Men det har jag, fast inte här. ❤️

Håbe
2013-05-11 10:27
#170

❤️ Tack!

Håbe
2013-05-11 10:31
#171

Har jordens träningsvärk i armarna. Efter att ha burit två sänggavlar några hundra meter. Var iofs tvungen att hålla armarna ganska spända för att hålla upp gavlarna från marken men nu är man ruggigt otränad 😮. I så här dålig form, både vikt och kondition, har jag inte varit på många år. Dags att ta tag i det på allvar tror jag. (eller vet🤪)

szirius
2013-05-11 12:19
#172

lunchtid…fast inte här…vi äter vid 14-15 numera, sommartid ni vet😉

Just NU känner jag mig helt tillfreds, vi gör ingenting, har inga planer och jag känner mig inte rastlös av det😇😃. Senare ska vi kanske ta en cykeltur jag o sonen, beroende på vädret. En rejäl bit, nästan en mil. Men "målet" är glass på ett uteställe, så det ska nog gå😛

Fast det är fortfarande ostadigt väder…sol o 30 grader, varvat med småskurar och ibland hör man dunder långt bort.

Vi åt iaf de första egna röda jordgubbarna till frukost i morse❤️

Maken har basket på annan ort som vanligt…sport-änka, finns det ett sånt ord tro?🤐

Otroulig
2013-05-11 13:41
#173

Jordgubbar direkt från landet mmmmm. Det återstår någon månad tills vi är där. Här håller körsbärsträden i min trädgård att slå ut, sen kommer äppel träden, sån ljuvlig tid. Har haft en gammal vän här på besök, hon kom i går eftermiddag och vi satt ute på altanen och käka snacks och drack bubbel sen grillade vi grönsaker och lammspett. Det blev en del LOA och relationsprat. Hon sov kvar. På morgonen morgonpromenad med hundarna sen rejäl frukost och därefter en tur på stan. Nu sitter jag här och känner efter vad som skulle vara roligt att göra. Det blir nog nåt med växter och jord känns det som. Är bjuden på middag ikväll hos favvo grannarna och ser fram emot att bli bortskämd som vanligt. Livet är rätt bekvämt

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-05-11 16:14
#174

Livet SKA vara rätt bekvämt! Själv har jag mest suttit och babblat med älsklingen medan han har grävt i sitt trädgårdsland. En bra dag helt enkelt. Mår sådär gott bra så allt är bara bra. Kort och gott. Går runt och småler mest hela tiden. Precis som det ska vara, det normala i livet. ❤️

Annons:
Otroulig
2013-05-11 17:46
#175

Det låter härligt Kathja, har glott lite på mitt land…ett fd jordgubbsland som nu ligger i skugga och består mest av jordärtskockor som spridit sig. Dom får bo där ett tag till.

Jag fick upp ett väldigt lägligt Tarot kort i min mail.

Eight of Pentacles - som skall stå för arbete. Men dom skriver att det betyder så mycket mer. Att man ska hitta arbetet som är ens "Bliss" att innerst inne så vet JAG vad det är men jag har glömt bort det. Att vi alla är här för något speciellt. ( jag kliar mig ju fortfarande lite i huvet här..🤔)

Sen tog dom upp att hitta sin själsfrände- att man gör det när man är på den sanna vägen  Att det verkligen gäller att hitta till sig själv och den man verkligen är - för hur annars kan den andra personer hitta mig om jag inte är den jag verkligen innerst inne är.

Det var lite fint tyckte jag och köper det glatt!! För jag tror ju att jag är på rätt väg.😃

Love Yo

Love 

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-05-11 18:58
#176

Tror? Jag vet att du är på rätt väg, det känns hela vägen hit. 😎

crinalina
2013-05-11 21:33
#177

Och hela vägen till Spanien också! 👍

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2013-05-12 08:28
#178

Hej pa er!!!

Otroulig~~Det kanns hela vagen hit till Japan ocksa!!!

Min dator ar fixad!! nastan i alla fall. Jag skrev om problemet pa FB och en bekants, bekant kom med losningen!!

Nu kan jag iallafall oppna word dokumenten~~ Underbart!! Smilisarna har fungerar fortfarande inte annau!!!

Ha en harlig dag alla!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2013-05-12 09:22
#179

God morgon!

Här ska det packas, tvättas och fixas inför resan. Oiiii, två dagar till,  sen är det playa och helado för hela slanten ☀️.

SHIAWASE
2013-05-12 10:06
#180

Later fantastiskt harligt Habe!! Ar riktigt avis:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2013-05-12 12:25
#181

Och om två dagar säger jag Bienvenido a España! ☀️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Håbe
2013-05-12 13:12
#182

Gracias! 😃

[Kathja]1
2013-05-13 05:51
#183

Jag har så otroligt roligt just nu så det gör inget att jag vaknade kl.04.45, lär ju göra något "annan dag" eftersom jag ska jobba i två dygn till, meeeen jag bestämmer mig för att timmarna kommer att gå som en dans, just som hela livet just nu. 🌊

Otroulig
2013-05-13 07:59
#184

Godmorgon! Kathja det låter som du är på topp. Kul!!! Själv fladdrar jag lite, det känns som att det behövs en liten finjustering. Inget allvarligt alls, men nåt ligger och skräpar lite. Hindrar det totala flödet. Kram på er alla och ha en härlig måndag!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-05-13 08:28
#185

Godmorgon!! pa er!

Ja,, Kathja later harligt nu for dig!!
Har ar det varmt och skont idag,, jag behover ocksa finjusteras lite,, mar toppen,, men kanner mig nagot stressad for allt jobb som hopar sig Men jag ar ratt sa bra pa att stalla om och bara fokusera pa det jag gor just i stunden,, men jag skulle behova massor av tiiid!!!:) Till att bara vara

Mar bra gor jag ju i alla fall~~ sa jag guppar val vidare tills harmonin ar balanserad igen:)

Kram pa er !

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-05-13 13:16
#186

hej hopp alla! Jag bestämde mig för att ta en lång cykeltur idag…visade sig vara kanske den blåsigaste dagen detta år😃…så nu har jag lock för öronen och säger "va?" till allt😉 . Cyklade förbi ett litet fyndställe och hittade bl.a varsin ringklocka till cyklarna, vilket har saknats - för ingen penning alls🏆. Likaså tärningar, som fattats till vårt yatzy, wihii, hmm det var mer smågrejs, nice iaf! Och jag hade bara småmynt, en hel drös, som de blev jätteglada över😃! win-win!

Idag har de första rosorna slagit ut. YES!🌺

Funderar bara på vad jag ska göra med den stora SANDHÖGEN vi fick på gården när de borrade brunnen….🤔. Sandlåda tyckte maken. Inför framtiden( jo, han är optimist). Men vi har en lekpark precis bredvid så det lockar inte….andra förslag?

Jag har ganska mkt saker för mig just nu, men är i ett flöde då allt bara blir gjort utan att jag tänker på det…riktigt skön känsla….tror att det är för att jag just inte tänker för mkt utan bara ÄR, en sak i taget liksom. Så självklart ju🎈, men man inser det först när man verkligen ÄR DÄR, hur lätt och skönt det kan gå på, livet, utan att man behöver stressa upp sig. Bara en sak i taget🌈.

Håbe
2013-05-13 17:13
#187

Intressant erfarenhet idag/igår.

Har hållit på och slitit med min PIM-uppgift hela helgen. För den som inte vet står PIM för Praktisk IT- och mediekompetens. Man ska göra tre uppgifter. Först skriva ett dokument som måste innehålla vissa förbestämda inställningar och moment, andra är en Power Point-presentation som även den måste innehålla vissa moment och nu sist en stillbildsfilm och den är den jag våndats lite över. Bilderna fixar jag ju men det skulle på ljud också.

Jag trodde att den skulle vara inlämnad senast den 30:e så jag tyckte att jag hade gott om tid. Av en "slump" gick jag in och läste lite noggrannare i fredags och inser att den skulle vara inne den 12:e. Plötsligt blev det ju lite kort om tid. Så jag slet med det hela dagen igår och skulle jag skicka iväg det men hade jätteproblem med inloggningen på jobbmailen. Det gick inte att komma in. Sen när jag äntligen kom in så gick det inte att bifoga filen. Försökte skicka från min privatmail men då funkade inte det heller. Han har ju samma skoldatanät som jag så om mitt krånglade så gjorde ju hans också det. Började stressa upp mig över det först men sen kände jag bara att det faktiskt gör det samma. Jag har gjort vad jag kunnat, jag är nöjd med resultatet och syftet med att gå utbildningen var att jag skulle lära mig just Power Point och annan bildpresentation och det har jag ju gjort. Jag kanske inte får något diplom som jag kan visa upp om jag söker jobb men det gör faktiskt detsamma.

Idag på jobbet provade jag igen, fast det egentligen var för sent, och då gick det att bifoga filen men inte skicka den eftersom filen var för stor. Kändes som att det kanske inte är meningen att jag ska få iväg den. Skickade ett mail till min handledare och beskrev problemet och förklara varför ingen uppgift kommer in i från mig. Någon timme senare ville jag gå in på mailen och kolla om han svarat men då kommer jag inte in igen. Då kände jag bara att nu får det vara. Det är ok. Jag har gjort vad jag kunnat. Någon timme senare ringer min handledare upp mig. Han hjälper mig så jag får utökat diskutrymme i min mailbox, jag förklarar att jag inte kommer att hinna korrigera om något är fel nu och han skickar tillbaks det. Det är så bra som det kommer att bli helt enkelt. Han går igenom "det viktigaste är att du har med……. och en rad punkter. Källförteckning och liknande och jag har med allt utom en viktig detalj som hade gjort att jag inte hade kunnat bli godkänd. Jag fixade till det på någon minut och skickade sen iväg alltihop utan problem. Det var som att jag hindrades på alla möjliga sätt att få iväg det innan jag fixade till det.

Otroulig
2013-05-13 18:47
#188

Håbe🙂 Visst är det härligt när man får hjälp ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Håbe
2013-05-13 21:12
#189

Ja det är en ganska häftig känsla faktiskt. Åter igen att allt sker av en mening som är till det bästa även om det inte känns så just då.

Och jag fick svar från min handledare. Jag fick godkänt 👍. Såklart!
 Fick väldigt bra kritik dessutom 🙂.

crinalina
2013-05-13 21:38
#190

Jag älskar de där så tydliga tecknen på att man inte ska, och så kommer anledningen till att man inte ska direkt efter. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-05-13 22:19
#191

Inne och vänder, shit vilken dag jag har haft!!! Har jobbat på i ett i 16 timmar. Men mår lika bra för det.  Oooooooiiiiiiihhhh 😃

SHIAWASE
2013-05-14 00:41
#192

Godmorgon pa er!!! Harligt Habe ~~ Skont att fa till det, och fa godkant innan semsterresan!

Har skiner solen idag igen~~ denna tid pa aret ar ju absolut basta:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-05-14 12:07
#193

Hej alla, här planeras inför en helg i huvudstaden med besök, har inte samma flowkänsla idag som igår…försöker tänka att det kan vara KUL med att ordna logistik…och tillit att pengarna räcker till lite nöjen…hmm, går sådär😇😉

Är lite svajig och vet vad det beror på, i morgon kommer gravstenen och urnan ska grävas upp och sedan jordsättas igen. Kan inte bestämma mig om jag vill vara på plats när det sker eller inte…

#192 håller absolut med! Det exploderar i grönska och blommor, fåglarna sjunger, tvätten hänger ute, goda primörer finns att få tag på- och folk är allmänt gladare🙂

linnease
2013-05-14 13:22
#194

Klart du ska vara med Szirius! Don't be afraid of emotions ♥♥ That's all it is, emotions! Energies, experiences, wisdom.

[Kathja]1
2013-05-14 17:27
#195

Jag har jobbat som en tok i två dygn, hela huset fullt av påtända killar. Men vad bra det har gått, och vad roligt vi har haft - trots att vi har skällt en hel del. Jag har flow. 😃🌊

Så jag lär vara trött i mon när jag kommer hem… 😴

Annons:
Håbe
2013-05-14 18:29
#196

Jag är i Spanien! I mina barndomskvarter :-) sååå glad! Och de pratar spanska här!!! :-D

Otroulig
2013-05-14 18:48
#197

😂 Nähe! Gör dom?? Garvar här hemma 😂

Ha det så himla bra Håbe!!!

#193 ❤️🤗 du får väl helt enkelt känna efter i morgon.

TÄNK vad innehållsrik en dag kan kännas! Jag är helt fascinerad, denna dag, ett liv. Har sagt det förut och nu kom en sån där dag igen.

Vaknade ju av en underbar glädjefull dröm och fick igår på Dagliga affirmationer nåt om att vara barnslig och leka mer. Idag har jag ibland blivit översköljd av lycko, skratt och glädje känslor, från ingenstans. Undrade lite vad de kom ifrån 🤔 tankarna gick lite som så..om vi alla är ett, då borde man ju kunna plocka upp andras känslor och t.om välja vilka man vill ha.. Jag valde i alla fall kanon känslor några gånger idag!! 😉

Nu på eftermiddagen ringde min gamla arbetskamrat som lobbar för mig på ett jobb. Det jobbet som känts mest verklighetsförankrat. Det lät lite mer osäkert idag. Haha, nu när jag t.om börjat tittat på hus i den staden😎 Nåja, jag sa till honom "det blir som det blir" .

Jag berättar verkligen för folk att jag mår så himla bra och att jag verkligen inte oroar mig. På reaktionerna kan man kategorisera lite hur tillitsfulla folk är, det är lite kul😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-05-14 20:58
#198

 Började skriva här men det får bli en egen tråd…. 🤐

szirius
2013-05-14 22:13
#199

Snacka om att manifestera på grisblinkar!

 1) Bad om hjälp från ovan att välja hur jag ska göra i morgon. firman ringde, det blev ändrad tid och de kommer på lördag i stället och då är vi i huvudstaden hela dagen.

2) Har haft en sån DAAAAG och kväll så att jag får skriva "tack för att denna dag är slut"!!! Önskade rakt ut : kan jag bara få sooova en hel dag i morrn??? Maken fick ett ärende och blir borta hela dagen, sonen ska till kompis efter skolan. Inställd danslektion. YES!😴😴😴

Satan i gatan vilka energier som jag INTE bara iakttagit utan har svängt med i idag.  Länge sen jag hade sån här PMS😡😭😇🤔😡😭) 

Helt SLUT! I morgon tar jag semester från mitt huvud och kropp, tack så mkt!🎈

[Kathja]1
2013-05-15 07:28
#200

1,5 timmar tills jag ska gå hem efter att ha varit på jobbet i 67 timmar och de flesta av dem har jag jobbat. Sitter här och myser över hur bra allt blir när man följer The feeling.

Vi har haft det super snurrigt med 6 av tio killar påtända 🚬🤪och en massa att göra kring det, men allt har gått kanon bra. Och igår när jag hade kvällsmöte och rundade av de senaste dygnen var det bara harmoni. Och trots att jag har skrivit ut folk, skällt på folk och styrt i en massa saker så var alla grabbarna 100% nöjda med det vi hade haft.❤️

Tilläggas ska att jag har nog härjat mest med dem av all personal eftersom jag varit här mest, men det var övrig personal som har fått skit i omgångar.🤐

Så snacka om att vad man än gör så blir det bra om man är i harmoni och kärlek. tack och amen på det. Men nu ska jag snart susa hem, nöjd med mig och min insats, hem till älsklingen för soff-gos och en dag av rekreation. 🤗😴

Otroulig
2013-05-15 08:25
#201

Soooov Szirius, och kram till dig. Du har i alla fall direkt kontakt uppåt TROTS att du valsar med i känslor. Hurra för det! Ja Katjha, jag tycker ju att jag är lite där, lycklig mitt i allt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-05-15 09:14
#202

Hej, hej pa er!!

Tar och skriver en liten snutt i manifesteringstraden,, sedan ar det staddags, matlagningsdags och dagishamtningsdags!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2013-05-15 09:31
#203

Kom ocksa pa att jag bara ville heja pa Kathja lite!!!

Det ar en harlig vibb du sander nu!!! Korken som har suttit fast, och bara tillatit flodet att sippra ut, ibland mer och ibland mindre,  har antligen lossnat,, och det flodar pa i varldens fart!!!
Underbart!
Ska bli saaa spannande att se vad som kommer  fram ur allt detta!!!

Kram!:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-05-15 14:48
#204

Tackar EFT för det. 😃

szirius
2013-05-15 17:39
#205

Woooooo!!!! Om det var down down igår så har jag flygit på moln hela dagen idag! En helt underbar känsla i heeeela mig! Timme efter timme efter timme. Kanske jag bara behövde pysa ut igår😉- har inte gått in i låsta tråden och läst än…ingen lust AAAAlls , är nån annanstans nu! 

Gillar också Kathjas energi🌺! Verkar som sagt hålla i sig, blivit stabil och ständigt strömmande! heja EFT och heja Kathja!✨

[Kathja]1
2013-05-15 18:20
#206

Vad söta ni är! ❤️

SHIAWASE
2013-05-15 22:29
#207

Godmorgon!! pa er alla fina!!:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-05-15 22:51
#208

Godmorgon Shia!!! En ny underbar dag med nya möjligheter!!❤❤ Själv ska jag knyta mig nu!! Hoppas på fler drömmar i natt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-05-16 08:10
#209

Vaknade lite svajig idag, tror väl att det är pga. trötthet efter mitt jobbande de senaste dagarna och så den annalkande mensen… Men nu efter en stunds meditation och laddning av batterierna så börjar jag återvända igen.

Vi har en del "att göra saker" de närmaste veckorna och det gör det tydligt för mig hur mycket lättare det är att vara i sitt flow när man styr själv hur dagen ska se ut. Men det är bra övning i att kunna vara där alltid, eller iaf nästan alltid. 🌊

Börjar så smått planera för nästa steg i businessen nu då jag fick mitt uppdrag på Region Halland. Klurar på företagsnamn, ny hemsida och marknadsföring. Inser att pengarna ju ligger i att jobba mot företag. 🤔

Men beställningen är ju lagd sedan länge så nu är det bara att se till att vara i fas med allt. 👍

Annons:
linnease
2013-05-16 09:30
#210

Kyrkan dök upp, när du sa att pengarna ligger i att jobba mot företag. Kan man göra seminarier, föreläsningar, uppdrag mot dem? Tänkbar kund, ditt språk och tänk skulle ju kunna passa dem så bra, och ta dem mot helt nya horisonter!!! Vore supercool. (Bara en tanke som dök upp)

[Kathja]1
2013-05-16 09:58
#211

Jag har varit inne på det flera gånger, så tanken är inte ny. Där ligger det nog kanske inte så mycket pengar, men det gör ju iof inget för de kan lika gärna komma från annat håll. Så med tiden kommer det nog bli en del pratande i kyrkor och församlingshem tror jag. 😎

linnease
2013-05-16 11:18
#212

Cool!!! Shit det känns verkligen rätt, tänk om kyrkorna skulle komma ifatt med allt det vi vet här, och igen, PÅ RIKTIGT bli en plats, en länk, en kunskapskälla och visdomsbank till Gud!!! Till vilka vi ÄR! Back to the roots, liksom, Jesus budskap fast NU, och du Kathja är en del av  inkarnationen av kristusmedvetandet IDAG! 😃🥳💣☀️🌈🎁🎂✨  *önskardetfannsenstorjävlaexplosionssmiley:D*

linnease
2013-05-16 11:50
#213

Haha, t.o.m jag skulle vilja jobba där då, jag som alltid varit så tok-anti kyrkan : D

[Kathja]1
2013-05-16 18:50
#214

Shit vad glad du gör mig!!!!!!!! Och klart att du ska hänga på om det känns rätt. Det roliga är att när vi flyttade till vårt hus så kände jag redan tidigt att jag skulle göra något stort som hade men kyrkan att göra, typ grunda en egen, så det är väl bara vänta och se. 🌊

szirius
2013-05-16 19:18
#215

Haha, och jag har sagt till maken att han skulle bli en sån grym guru! Han kan bara VARA, sitta på en stol o svara på frågor lite soft sådär, o folk kommer från när o fjärran och betalar stora sedlar för att lyssna på hans visdom😃👍! YES! (Typisk att det hittills bara är jag som insett vilken talang han besitter😉….vi får vänta in världen lite, tills folket är redo😃

[Kathja]1
2013-05-16 19:26
#216

Det kommer. 😉😃👍❤️☀️🌈🌊

Annons:
szirius
2013-05-16 19:46
#217

Snacka om att min propp lossnat! vet inte vart jag ska skriva om allt, haha, jag bubblar …ska hitta nån låst tråd…🤐

linnease
2013-05-16 19:51
#218

Hehehe, skööööna ni är tjejer! Åh ser fram emot att läsa den låsta tråden.. Men först ner till stranden igen med efterrätten, och chilla tills solen går ner!

[Kathja]1
2013-05-16 20:15
#219

Härligt, det ploppar proppar mest över allt här inne. 👍

linnease
2013-05-16 21:19
#220

"Det roliga är att när vi flyttade till vårt hus så kände jag redan tidigt att jag skulle göra något stort som hade men kyrkan att göra, typ grunda en egen, så det är väl bara vänta och se. Våg"

"Haha, och jag har sagt till maken att han skulle bli en sån grym guru! Han kan bara VARA, sitta på en stol o svara på frågor lite soft sådär, o folk kommer från när o fjärran och betalar stora sedlar för att lyssna på hans visdom😃👍! YES!"

Cool, förresten, båda grejorna!

[Kathja]1
2013-05-16 21:22
#221

Du är söt Linn, tack fina du. Pepp uppskattas alltid. ❤️

SHIAWASE
2013-05-16 23:06
#222

Godmorgon!!
Vad det bubblas pa har!!! Underbart!

Jag ska ta mig en sprintur snart, innan jag tar i tu med vad dagen har att erbjuda~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-05-16 23:44
#223

🌺🙂❤️🌈☀️

Titta !! Jag kan ju klicka pa smilisarna igen!!!!  Helt sa dar bara plotsligt,,, sjalvklart for att jag hade gett upp, och slutade bry mig om jag kunde fa med dem i min text eller inte~~~

Man oj, sa mycket roligare det ar nu nar de ar tillbaka☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
linnease
2013-05-17 00:03
#224

Gomorron Shia!! ☀️❤️🌺  Ja, blir finare med smileys!

szirius
2013-05-17 03:00
#225

God morgon Shia…eller nu är det kanske förmiddag? 😃 Kan inte sova😇

Fast…det kan nog underlätta om jag stänger av datorn😉

Otroulig
2013-05-17 08:04
#226

Godmorgon eller eftermiddag. Själv sitter jag med mobilen så inga smilisar här😃😃. Jag var och sköt raketer och drack bubbel för en 50 åring i går till 01.30. Men du slår mig i vakenhet än då Szirius. Idag är min sista dag!!! Det känns konstigt, pirrigt, skönt. Har lite svårt att fatta min reaktion, den är inte direkt enligt mitt gamla mönster. Jag ÄR nog mest tror jag. Jag ser fram emot att vara klar med det här nu och gå vidare… Oj när jag skrev det dök det upp lite ångest, poff nu är det borta. Haha!! Ha en härlig dag och kväll!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-05-17 08:11
#227

GRATTIS till din sista dag och början på något nytt. Ooooooiiiiihhhh vad spännande! 🍸🎈🎂💋❤️

Själv är jag idag JÄTTEtrött, trodde så idag blir det till att ta det lugnt. Ska packa in alla hundarna och älsklingen i bilen vid lunch idag, åka upp till Vallda och hämta två bonuspojkar och sedan fortsätta upp till Ramsvik, en liten ö strax utanför Hunnebostrand.

Äldsta bonussonen ska på anställningsintervju på campingen som ligger bredvid farmor och farfar så han ska göra det och vi blir förhoppningsvis bjudna på middag. Så nog blir det lugnt idag, det blir 5 timmar i bil fram och åter, så gott om tid att bara vara. Och jag slipper att laga middag idag. Det gäller att ha ett bra fokus. 😉

SHIAWASE
2013-05-17 08:44
#228

Mitt favoritord just nu!😍

UNFOLDING!!!!

Things are unfolding,,

och jag njuter av att se HUR det kommer att unfoldas~~~

Wooooo~☀️🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-05-17 08:48
#229

Det är så spännande!

SHIAWASE
2013-05-17 08:58
#230

Och Otroulig,, sager som Kathja!! Grattis till din sista dag pa jobbet, och forsta dag pa nagot nytt!!!

Vad som kommer vet vi ju inte,,, Men som sagt ar det pa vag att visa sig~~~ sa NJUT Otroulig av vad som ar pa vag☀️🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
crinalina
2013-05-17 20:29
#231

Woohooo! Grattis Otroulig! Nu längtar jag till min sista dag som jag hoppas kommer in en relativt snar framtid! 👍

Shia, jag älskar också det ordet! Unfolding! Det är spännande, förlösande, avslappnande, kärlek, tillit och ja en massa andra sådana ord allt i ett! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2013-05-17 22:49
#232

JAA, UNFOLDING, jag har alltid känt en väldig attraktion till det ordet, njuter av det!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-05-18 09:56
#233

Yes! Unfoldning:)
Ikvall ska jag ivag pa nagon samling, med alla ordforanden, vice ordforanden for olika organisationer i omradet (typ byforsamlingar,, haha)Detta ar det fantastiska med Tokyo, en sadan stor stad, men det ar som man bor i en by, med hembygdsgardar (finns i varje kvarter) och hembygdforeningar, ,, Jag ar ju vice ordforande fo skolans PTA,, sa det blir jag och gubbarna(mest gubbar som ar ordforanden namligen ,, men de brukar tycka om mig och jag dem,, sa det blir nog kul!😉) med god mat och mycket ol! (haha)

For ovrigt kanner jag mig som om jag precis har bestallt min forsta utlandsresa,, ni vet man HAR bestallt den, men man kan liksom inte riktigt tro att man VERKLIGEN SKA AKA!!! Antligen,, Man ar glad och pirrig, men ar radd for att bara hoppa upp och skutta, for man kan liksom inte tro att det blir verklighet forran man sitter pa flygplanet🎈 Sa ar det med mig och mina projekt, och det unfolding som sker dessa dagar😍

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-05-18 10:02
#234

Funderar vidare pa kanslan,,, Ni vet,, man VET att man kommer att aka ,, allt ar bokat, betalat,,, sa den dar kanslan av att "kanske nagot hander, att man blir sjuk sa man inte kan aka" den ar inte tillrackligt stark for att manifestera ett hinder,, utan kanslan att MAN KOMMER ANTLIGEN ATT FA AKA,,,, ar flera ganger starkare,,, och man dagdrommer om resan,, och langtar,,, och kan inte tro att man antligen kan aka,, sasom man har sparat och jobbat, och langtat for att kunna aka,,

sedan nar man aker sa ar det precis sa underbart som man trodde, MEN

Man borjar redan fundera pa nasta resmal!! Man har liksom fatt "smak" pa det,, sa da planerar man och borjar fokusera pa nasta resa~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-05-18 11:40
#235

Ha ha, vilken underbar beskrivning. Vet PRECIS vad du menar. Är där jag med. En underbar känsla! Eller som jag sa till min älskling känslan ÄR det viktigaste, men tänkt så fräckt när det yttre matchar känslan. När man kan SE hur rika vi är på alla sätt och vis. 😃

Otroulig
2013-05-18 12:10
#236

Shia, vilken härlig känsla!!🎂🏆🎁 

Jag tycker att det händer så mycket!!! Det är turbulens, bara på min gata t.ex så är det ungefär hälften av husen som blivit sålda och folk ska flytta, jag vet inte hur många människor jag hör om som verkligen står inför ett nytt kapitel i sina liv. Det känns som att väldigt många ligger där i startblocken och start pistolen har redan smällt av 💣

Och nää det kom aldrig någon sorg under dagen. Jag ville städa undan och blev sist kvar. Då tog jag mig en liten tur runt i huset, tackade för allt jag fått uppleva och smekte väggarna lite kärleksfullt ❤️ 

Min gode vän V som tidigare var min chef, pratade häromdagen om någon bok han läst om att företag ska ses som en organism. I vårt samarbete och även tidigare så stämde verkligen det. Vi var som en organism som verkligen levde i symbios och jag är oerhört tacksam över att få ha upplevt det. Höll ett litet tack tal till den lilla tappra skara som var där igår. Och sa just det att jag verkligen älskat mitt jobb och att jag aldrig upplevt en sådan härlig gemenskap och hjälpsamhet. 

Nu är min plan att rensningen ska fortsätta även i hemmet. Det gäller att passa på när man kommit in i den osentimentala känslan.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-05-18 19:50
#237

Påminner mig själv om att ifall jag ser tåget så är jag på rätt perrong, nu ska det j-a tåget stanna också!!! 🤪

Annons:
Otroulig
2013-05-19 11:10
#238

😃 Kathja

Var ääääär ni? 

Har ingen söndagstidning längre och ville gå in här och njuta av lite läsning - men ni har tydligare annat för er.

Var på 50 års fest i går..energierna grumlades ju längre tiden led och alkohol intaget hos gästerna ökade….ni vet när man sitter lite och gapar över hur folk blir. Gick hem så tidigt jag kunde utan att göra värden ledsen. 

Vi har fått sommar här ☀️. Det var 25 grader i går och svetten lackade. Det var premiär med shorts och sandaler nu på morgonpromenaden.

Jag måste fixa någon typ av tårta eller nåt 🎂….fyller ju år…tycker det är rätt kass egentligen, jag får alltid fixa och dona på min födelsedag, tycker mest att det är ett spring upp och ned med kaffekoppar, tårtfat osv. jaja. Förbereder jag mig så kanske jag kan sitta i lugn och ro och umgås bara. DET är ju trevligt !!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2013-05-19 12:04
#239

 ❤️🌺🎈💋Grattis Otroulig! 🎁🎂🌈☀️

Haha, ja visst är det väl skumt det där att man får fixa sin egen tårta och sitt eget kalas när man fyller år, för att folk ska komma och fira den!? Men som du säger, du får förbereda dig ordentligt, och så får du köra med alla andra! DET är också trevligt! För du fyller ju år så de kommer ju knappast att säga nej om du ber de göra saker. 👍

Här har vi fått klä på oss igen eftersom det varit kyligt och blåsigt. Ute skiner nu iaf solen, men termometern visar på kalla 17 grader i skuggan. Hu! I solen är det ju naturligtvis varmare, i af om det är vindstilla, och det ser inte ut att blåsa för stunden. Jag ska snart gå upp och sätta ihop bordet jag köpte under veckan och fixa och dona lite där uppe. ☀️

Sen blir det Zumba ikväll och sen hoppas jag på att kunna titta på ishockeyfinalen. Jag hoppas jag kan se det på TV4Play, för ishockey är någonting de inte visar på spansk teve. Haha 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2013-05-19 12:05
#240

Grattis, grattis Otroulig!!!

Jag var ju ute med gubbarna igar,, och det blev ett ratt haftigt alkoholintag~~ sa ratt sa seg i dag😎

Kommer det massor av folk till dig?? eftersom du maste fobereda!!

Aldsta dottern fyller  15 pa onsdag,, sa jag maste ju ocksa fixa tartor!

Jag pratade med mamma nyss, och hon berattade att de har fatt sommar aven daruppe!! Harligt ~~~

Har har det blast sa mycket idag, sa man har inte kunnat haft fonstrena oppna,, och det ar VARMT inne,,,,

Kram pa er finisar!!!

Imorgon ska jag folja med advokten till en svensk som sitter haktad for narkotikasmuggling,,,, (jag kommer att tolka rattegangen ocksa),,, vad han har stallt till det for sig***

Naval detta var min sondagsrapport!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-05-19 12:12
#241

Tror att det har varit för mycket sommar, världen stannar då. Och så melodifestivalen på det… Själv avnjöt jag gårdagen i trädgården, gjorde lite nytta och kom med glada tillrop åt mannen resten. På kvällen hoppade vi Mello och avnjöt Bruce Willis senaste Die Hard film. Me like! Jag är torsk på såna filmer - Die Hard, IronMan, Expendables, Transformers you name it, I like it, hi hi. Ja och så filmer med Jason Statham, mmmm 😉

Ja vi har du snackat karlar förut så ni vet ju vad som gäller. 😎

Annars skutta jag lite upp och ner just nu, men det har nog med PMSen att göra. Mår kanon, och så flippar jag på något och så en timme senare är jag på topp igen. Som min älskling sa "det är lite svårt att hänga med". Annars brukar jag mest bli off när jag ska ha mens.

Men jag vet ju att mitt normala tillstånd är att vara på topp så allt är lugnt.

Har den senaste veckan känt att det är dags att börja jobba mer på mitt andliga plan, känns som att det bara är det kvar efter allt annat som är gjort - vet bara inte hur, men önskan är skickad om hjälp så det kommer att ge sig. Jag har alltid känt att jag är MÄNNISKA i första hand, men den senaste tiden har jag börjat att känna att jag nog missar viktiga delar genom att se mig som det först… 😇

crinalina
2013-05-19 12:25
#242

Åh, jag gillade verkligen den senaste Die Hard-filmen, jag och sonen var och såg den på bio för ett tag sedan. 😃

Jag förstår vad du menar med att ha sett sig som människa i första hand, men börja känna att man ska bli mer andlig. Jag kommer in i sådana perioder lite då och då sedan i januari. Ibland betyder det att jag ska ägna mer tid åt meditation, ibland att jag ska hålla mer medveten kontakt med mina änglar och guider, ibland att jag ska lyssna på musik som ger mig "rätt" energi (vad som är rätt vet jag inte förrän då). Alltid när jag har varit mer andlig så sätts saker i rullning på ett eller annat sätt. Det är härligt! ❤️

Nu ska jag meditera lite innan jag beger mig upp på taket. 

Shia, låter som att det blev en bra kväll med gubbarna igår då, om alkoholintaget blev stort! 👍

Ha en fin söndag alla fina! ❤️🌺

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-05-19 12:34
#243

Jag har haft såna perioder förut, mediterat mycket, utvecklat min medialitet, jobbat lite med just det bara för att det är kul. Men nu känns det som att det är något annat, större, mer - men som sagt det ger sig ju alltid. 🤔

crinalina
2013-05-19 13:07
#244

Ja, så är det ju. Vi är ju olika och gör saker olika. Det är ju det som är charmen med livet och människan. För mig känns det större, och djupare, speciellt när jag är i kontakt med änglarna på ett mer medvetet plan. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
szirius
2013-05-19 17:48
#245

Grattis Otroulig!🥳🎂🎁

Känner igen det där med födelsedagar …gästerna borde ju komma med tårtan🤔!

Här har vi asahett idag, men ser att det är sommarvärme i Sverige också🙂. Vi har gjort huvudstaden 2 dagar och är TRÖTT men vi har haft det toppen😜.

Trodde att jag skulle ramla i säng o somna här hemma, men icke. Humöret svängde och nu känner jag mig lite skavigt rastlös och småirriterad…som om jag vill göra nåt, fast jag egentligen inte orkar. Typ. Blir ofta såhär när jag varit social. Det tar lite tid att landa i lugnet igen och "farten inom mig" får för sig att jag ska fortsätta, fortsätta, att det ska hända GREJER hela tiden - fast jag egentligen är jättetrött och BEHÖVER tystnad nu…underligt är det…🤔

Otroulig
2013-05-19 19:44
#246

Trött..😴skulle egentligen ha tränat men det har varit folk här sen två.

Jag blir trött av att vara social…  Inget märkvärdigt bara familjen och några kompisar - men 16 pers ändå som ska ha kaffe, kakor osv. Dom har kommit och gått. Fick en otroligt vacker Hortensia som jag önskat mig och palmen fick jag hjälp att få ut till terassen. Så nu är det gjort. 

Nu börjar det kännas konstigt att inte gå till jobbet i morgon….fast skönt! 

Tack fina ni för alla gratulationer ❤️❤️❤️

Tänk nästa år blir det 50 !!!😮🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2013-05-19 21:06
#247

Åååå, hortensia🌺! Vill också ha! Och pion🌺! Och rhododendron🌺. Tror jag ska börja fylla år i maj i stället😃

Wohooo - 50 årsfest på Hawaii nästa år - vad kul vi ska ha!🥳😃

Theleonora
2013-05-19 21:40
#248

Grattis Otroulig! Kram ❤️


[Torahzen]
2013-05-19 22:53
#249

Grattis Otroulig! 🎂

Grattis Sverige till WM-guld i hockey!!!! 🏆

[Kathja]1
2013-05-20 08:27
#250

Idag svajar jag allt en del. Tror iof att det bara har med den annalkande mensen att göra, men dåligt tajmat är det. Har ju min föreläsningsdag som jag ska fixa klart tills nästa vecka. Men känner mig själv så jag vet att när jag mår så här blir det inget bra gjort i alla fall, så jag har gett mig själv dagen ledig. Började den med chakrabalansering, en välbehövlig sådan, ska göra den någon gång till idag tror jag. Sedan ska jag bara känna in vad jag behöver för att komma rätt, lutar åt en dag i soffan. Kolla G.G och mysa med hundarna. Det är ju en dag i morgon också. 😃

SHIAWASE
2013-05-20 09:15
#251

Sadana dagar Kathja,, bara struntar jag i allt,, aven om jag har forberedelser,, sa vet jag att det inte ar nagon mening,,, sa da ar det bara att vara,,,:)❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2013-05-20 09:41
#252

Visst är det bäst att göra det, och bara jag tänkte tanken så bliv livet lättare. Så nu någon timme senare, lite chakrarening, lite go musik och bra tankar och så tillåtelse från mig själv att bara VARA  - så är jag på banan igen och går runt och sjunger. Men det får bli en dag med varande i alla fall. Hinner med det andra en annan dag för med bra fokus och bra känsla får man gjort mycket på en dag. 😃

Otroulig
2013-05-20 11:56
#253

Bra jobbat Katja! Själv vaknade jag först vid 8.00 med en stress känsla, att jag skulle upp, den kändes inte så harmonisk, så jag somnade om hehe. Drömde till och med om att rensa och vaknade sen av sopbilen, haha!! Men sen är jag så tacksam för jag kan verkligen tona in på rätt känsla eller kanske mera rätt energi nivå, det hela känns lite luddigt att förklara, men det är precis som om jag hittar rätt energi nivå där allt flödar fritt och vad som helst kan hända. Sitter nu ute och äter frukost vid blommande äppelträn ❤❤❤ Ska ner till AF sen, då gäller det nog att fokusera på rätt energi ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2013-05-20 14:51
#254

Kathja, av nån anledning blev jag sugen på att googla dig igår, vad du och din man har för företag (haha, var nog när du skrev nåt om att han inte betedde sig som en ekonom eller nåt :D ). Och hittade det här på nåns blog! 🤗

MARS 16, 2012 · 2:38 E M
Meningen är att vi ska må bra.
Jag är smittad. Till brädden fylld av glädje, positiv energi, motivation och inspiration. Vi har haft föreläsning på jobbet med färdtjänstavdelningen. Kathja Rxxxx, livsstilscoach, talade om medvetet skapande. Med en tydlighet, lätthet, humor och lyhördhet beskrev olika tillvägagångssätt för att uppnå livets mening - att må bra. Enkelt uttryckt. Men så stort, och ibland så svårt att ta till sig och verkligen förstå.  
Det snurrar i huvudet. Kroppen bara är. Jag känner mig härligt glad och barnsligt sprallig. Just nu är jag så full av den goda känslan att jag inte kan återge nåt alls. Men jag har talat om det förut. Läs gärna igen: Låt dem vara, Lyssna till ditt hjärta, Vägval, Den goda känslan, och Kärlek eller rädsla.

TACK Kathja för idag!

[Kathja]1
2013-05-20 15:20
#255

Visst är det fint! Henne kom jag i kontakt med via en Attraktionslagssida inte på FB, vill nog påstå att jag har gjort skillnad i hennes liv på flera sätt. Var hon som ordnade det där uppdraget och det uppdraget ledde till att hennes chef ville ha mig att hålla i teamdagen i nästa vecka. 😃

Det är det där jag vill göra, inget annat, inspirera till harmoni och lycka! ❤️

SHIAWASE
2013-05-20 23:26
#256

Sager bara hej och godmorgon!!! En harlig aktivitet och energi har inne just nu,,, men jag ska ta och fixa matlada till minstingen som ska pa utflykt, och sedan ska jag ivag pa mote sa jag maste fixa till mig sjalv ocksa!!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-05-20 23:43
#257

# 255 vill nog påstå att jag har gjort skillnad i hennes liv på flera sätt. Var hon som ordnade det där uppdraget och det uppdraget ledde till att hennes chef ville ha mig att hålla i teamdagen i nästa vecka.

och hon har gjort skillnad i ditt liv också😉

SHIAWASE
2013-05-21 08:10
#258

Haha:) minstingen fick feber ,, ingen utflykt, telefon från mellandotterns skola, hon slog en kille på käften , han blödde näsblod så nu har jag pratat med skola och hans föräldrar. Jag rättfärdigar INTE hennes beteende men han är tydligen svart bälte i kung fu , hon har grönt i karate . Hans föräldrar var glada över att han för en gångs skull gav igen ,,,min dotters version har jaginte hört ännu:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2013-05-21 08:20
#259

#257 Självklart, även det på många plan! 😉

[Kathja]1
2013-05-21 08:53
#260

Idag är inspirationen och lusten att GÖRA på plats, mediterar, fyller på energi och skriver upplägg för nästa vecka om vart annat. Allt med ett bra fokus! Oooooohhhhiiiii!!!!

Tror att jag i denna känslan skulle kunna ställa mig och spontanhålla hela deras dag, hi hi. Shit vad jag gillar att vara HÖG på LIVET. 😃❤️🎈🌊🌈☀️💋❤️

linnease
2013-05-21 09:23
#261

Hehehe, rolight Shia :D

Yay Kathaja, go Kathja, go Kathja!! *pompomsmiley*

[Kathja]1
2013-05-21 09:27
#262

😘

Otroulig
2013-05-21 12:03
#263

Ja OJ vilken härlig fart det var här 😃 och nu kan jag i lugn och ro sitta och läsa utan att få dåligt samvete för att jag ska jobba 😇.

Fast lugn och ro..jag blir liksom HÖG istället 🎈Kathja smittar av sig 💋.

Shia, oops, ska bli intressant för dig att höra din dotters version förstår jag. 

Igår var tvättar dag. Idag lite mulet - men det tycker jag är skönt för när andan börjar fall på så blir det ju operation rensning!! 

Måste fylla i arbets förmedlings knasiga ansökan. Dom är inte insatta i LOA. Där måste man söka några specifika jobb. Jag försökte förklara att jag sökte allt från dräng till chef. Kvinnan som skrev in mig kom av sig hela tiden, hehehe, hon sa att man kan ju inte söka jobb med gruv anknytning och tro att man kan bo kvar på samma ort. JO jag kan sa jag - har ett på gång. Hon bara log 🙂 trevlig kvinna!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-05-21 12:05
#264

Klart att du får en handläggare som är med på (din) bana(n). 😃

linnease
2013-05-21 12:08
#265

Hahaha!!!

Annons:
SHIAWASE
2013-05-21 12:12
#266

Klotterplanket fullt igen!! wow!!! (ska gora ett nytt senare,, annars brukar ju Crina eller Kathaj vara snabbare~~~ an jag:)hehe)

Naval,, sitter nu pa min underbara balkong,, klockn ar 19:00 ,, ska ta och fixa mat, men det ar varm och skont,, drack morgonkaffe ocksa har ute idag,, uinderbart!!

Motet med min narkotikasmugglare blev installt igar, sa det blir i morgon istallet~~

Men vad jag njuter av att sitta ute och filosofera!!! Puss pa er:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-05-21 12:14
#267

Shia - ja, ja jag ska göra det! 😉

[Kathja]1
2013-05-21 12:18
#268

Stänger denna tråden nu, den nya hittar du här.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: