Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 4504 ggr
Otroulig
3/13/13, 8:41 PM

Tecken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju tagit upp det här med tecken i en annan tråd. Tecken är ju det som fysiskt visare sig innan själva manifestationen. Och ibland så förstår man dom inte ( i varje fall inte jag)

Jag tänkte att vi kanske kunde samla dom och delge av våra hintar från universum…eller om de nu är skapade av våra egon😉 

Idag fick jag för mig att gå in på bönewebben på Svenska Kyrkan, den är så fin.http://www.svenskakyrkan.se/be/  för att helt enkelt be om ett underbart jobb 😎 men jag kom inte ihåg själva web adressen och istället kommer jag till denna sida …..jämför bilden med min Avatar och vem har skrivit de två första bönerna joo, någon som heter Maria….

Det här är i alla fall INTE ego baserat. Tillfällighet???

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
crinalina
3/13/13, 8:59 PM
#1

När det gäller tecken så är det ibland svårt. Vi kan hitta tecken på det vi vill hitta tecken på i många olika saker. I de fallen så är det just för att vi har fokus på själva tecknen och då får vi ju just det. Tecken. Det betyder inte att vi är närmanre själva manifestationen i sig utan vi har helt enkelt bara manifesterat tecknen. De tecknen brukar inte kännas så där jättemycket. 

Sedan så finns det ju tecken som verkligen är tecken, och då KÄNNS dem ända in i hjärteroten att de talar om någonting. Det är dem tecknen vi vill ha, och de tecknen kan man inte skynda på. De dyker upp när man minst av allt anar det, på sätt som man inte minst av allt väntat sig. 

Så jag tror att det gäller att lära sig skilja på tecken och tecken. Att lära sig att inte manifestera tecken utan att lära sig att se tecknen som kommer ändå.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
3/13/13, 9:09 PM
#2

Ja det är ju därför jag vill lära mig!!

Jag har ju svårt att skilja på det här.🤦‍♂️ jag vill bli 😎.

Jag kanske aldrig har sett ett sant tecken….kanske ska sluta tolka helt enkelt…

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
3/13/13, 9:19 PM
#3

Nog tror jag att du har sett sanna tecken, kanske all tecken du ser är sanna. 🙂

Skicka ut en önskan att du vill vara öppen för äkta tecken om vilken väg du ska gå, och sedan släpper du tecknen helt ett tag och ser vad som händer. 

Själv är jag åt andra hållet. Jag har svårt att se några som helst tecken fast jag vet att de finns där. Men sen rätt vad det är så går det helt enkelt inte att missa det. Då finns det där och nästan slår mig på nosen för att pocka på min uppmärksamhet. Haha Någonstans mitt emellan vore trevligt tycker jag. 🙂

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
3/13/13, 9:21 PM
#4

Vilken sida kom du in på istället? 🤦‍♂️

Otroulig
3/13/13, 9:31 PM
#5

Kathja, jag har loggat ur datorn nu. Men jag googlade på Gud hör bön och så var det någon av översta länkarna.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
3/14/13, 12:15 AM
#6

Har fått två insikter ikväll. Den ena har gett mig själv en förståelse av när jag ska vara kritisk till vad jag tolkar som tecken och inte. När jag som nu slängt mig ut utan fallskärm, sagt upp mig från mitt jobb jag haft i 16 år utan att ha något nytt att gå till, så faller jag. I desperation försöker jag hitta saker att hålla mig i för att inte trilla rätt ned i min djupa brunn utan hopp. Jag letar efter tecken om hopp. Det är då jag skall vara uppmärksam och inte övertolka. När mattan rycks undan. Det har ju skett mig och sker väl i varje människas liv flera gånger. Den här gången har jag ju helt frivilligt ryckt;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Otroulig
3/14/13, 12:20 AM
#7

#4 Och jag utgår ifrån att du ser bilden jag länkat in Kathja?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lannelia
3/14/13, 12:22 AM
#8

Jag brukar inte fokusera på eller leta tecken, men jag har snubblat över en del som har varit väldigt intressanta 🙂

Bland annat när jag kände mig redo för att börja hålla på med hästar igen. Då en dag när jag stod och hackade paprika till middan så ser jag ju att jag har lyckats karva ur paprikan så resterna ser ut som en häst, men fyra ben, huvud och allt, den kunde dessutom stå upp ! haha! OCH, när jag bläddrade genom tv kanalerna dagarna innan jag fick erbjudandet om att sköta en häst, lade jag märke till ett program/serie som gick jämt o ständigt och på flera kanaler samtidigt, som hette: "Hart of Dixie"! Gissa vad hästen heter ;) haha

En annan gång jag minns var när jag ville attrahera en speciell person in i mitt liv, och då, någon dag innan vi spontant träffades så uppenbarade sig ett stort R, format av ett par grässtrån, på mitt hallgolv!


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

MissInAction
3/14/13, 12:53 AM
#9

Åhh jag undrar om jag inte såg din bön på SK's hemsida, Outrolig! Om du nu skrev någon där 🙂

Jag känner mig lite seg i huvet just nu så kan inte komma på något särskilt om tecken, mer än att jag nog som crinalina ofta inte ser dem alls, men rätt vad det är så är det som att det inte går att undvika dem 😛

Lannelia, vad häftigt!!! Det där är ju verkligen tecken de luxe 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
3/14/13, 8:14 AM
#10

DEN såg jag. Blev bara nyfiken på resten…

Jag tror absolut att vi får till oss "tecken" eller budskap, problemet är väl när man börja LETA efter dem för då blir det nog gärna lite galet. Typ jag tappade en spagetti och den blev ett M så nu vet jag att HAN älskar mig, ja ni fattar.

Men budskap via ord, sånger, människor vi möter,texter, djur, drömmar - ja ja mensan. Hur ska annars Gud och allt där i kunna kommunicera med oss?

Jag tycker att man får till sig budskap och hintar mest hela tiden. Även om jag just i detta nu inte har någon konkret. ☺️

Men precis som du själv säger i #6 så är det lätt att hitta sin tillit i yttrr tecken på att man är rätt - när det handlar om att hitta tilliten i sig själv och i vetskapen om att allt är som det är och Gud tar hand om dig och leder dig rätt. 😎

Lannelia
3/14/13, 11:17 AM
#11

#8 "edit": R:et var ju första bokstaven i hans namn såklart…. 😊

Dock kom jag just på mig själv.. Jag har ju visst fokuserat på och manifesterat tecken, bara för själva tecknets/för skojs skull! Jag ser ju HJÄRTAN lite här och var, lite nu och då! För det är något jag verkligen tycker om att se❤️det gör mig glad, får mig att le, och det är väll något som jag skänker till mig själv, bara för skojs skull, tänker jag😃


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Otroulig
3/14/13, 11:24 AM
#12

Kathja, det är inte alla som har en fin Stig att prata med ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/14/13, 12:13 PM
#13

Det är det visst, jag är övertygad om att alla har sina vägledare. 😉

Och han börjar ju bli lite tjatig, han säger ju mest att jag ska ut och predika och att det är dax nu. 😎

Annons:
Otroulig
3/14/13, 1:12 PM
#14

Jodå dom finns där, det är jag övertygad om. Det är nog det enda jag uppfattat, att dom aldrig lämnar mig. Men sen är jag tydligen döv för fler meddelanden och dom jag tror att jag har fått, har kommit i lägen som beskrivits enligt ovan, så jag litar inte riktigt på mina tolkningar. Men allt är bra, det kommer ju fram emellanåt :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/14/13, 1:37 PM
#15

Visst gör det, det vet vi ju. Även om allt annat svajar så vet vi iaf det.

[Kathja]1
8/23/13, 6:13 PM
#16

It has to be a sign!!!

Har suttit en stund och drömt om vårt hus på Kreta. Tog och Googlade på bilder på "hus kreta" - och då dök det upp en bröllopsbild på mig och Älsklingen!  😃

Otroulig
8/24/13, 12:02 PM
#17

HA! Det var roligt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/24/13, 5:16 PM
#18

Visst var det! Och när jag skulle visa det för Älsklingen på hans dator kom bilden INTE upp, 🤪var tvungen att göra det på min.

Otroulig
8/24/13, 5:36 PM
#19

Igår på ICA såg jag säkert 5 olika par som var nykära och kunde inte hålla händerna borta från varandra, tecken eller inte, härligt att titta på i alla fall:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/24/13, 5:49 PM
#20

Tecken! 😎

Annons:
SHIAWASE
8/25/13, 3:28 AM
#21

absolut tecken❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
10/22/13, 11:12 PM
#22

I morse när jag borstade tänderna fick jag bara för mig att vi idag skulle följa med ett par nära vänner till deras församling, händer kanske 1-2 ggr att vi tittar förbi. Väl där satt jag bara och log… Dagens ämne var… TILLIT och MISSION! Hepp! Hade jag inte fattat innan att jag skulle lita på att Gud är med mig i min mission att "snacka Gud" så pekade hen där med hela handen.

Så det är ju bara att säga  - OKEJ, jag ger mig, jag gör det. Det får bära eller brista.🤮 Människor får tycka vad de vill. Färdig mesat med andra ord.  😇

Otroulig
10/23/13, 6:48 AM
#23

Tjoho!! ❤️❤️ härligt med tecken och hela handen visningar;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
10/23/13, 7:18 PM
#24

# 22 underbart! Är din man med på Gud-grejen?

[Kathja]1
10/23/13, 8:23 PM
#25

Oh ja, fast vi är inte alltid helt överens om budskapet. Han är lite mer traditionell än vad jag är om man säger så och vill ha allt förankrat i Bibeln, vilket iof inte är så svårt, men ibland håller han inte med mig. Han är mer rädd för att göra fel.

Det var ju som så att när vi flyttade till vårt hus för snart 7 år sedan så for samma tanke genom våra huvuden och det var att vi med den platsen som utgångspunkt skulle starta en församling. Så vem vet vad det kan bli innan vi är döda. 😃

Skogshumblan
10/23/13, 9:07 PM
#26

Tecken är ju som någon av oss klokar skrivit något som bara känns ända in i själen att det är något speciellt med. För mig är det oftast djur eller någon låt som ploppar upp i mitt liv. Har varit dikter ibland. Är det drömmar så är de så tydliga att jag minns dem,tills jag kommit på vad budskapet var.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Håbe
10/23/13, 9:46 PM
#27

Svårigheten är ju att tolka tecknen tycker jag. Vad vill de ha sagt liksom.

I samband med vårt pengadilemma som jag skrev om i en annan tråd, ploppade det upp annonser, tv-och radioreklam, mail…..m.m. om olika låneföretag precis överallt. Så fort jag satte på datorn, tv.n eller radion. Varje dag i mailen. Jag tänkte just på det där med tecken då. Ska jag tolka det som att jag borde ta ett snabblån och lösa det hela så? Är det det universum försöker ge mig en hint om? Men hela mitt jag, inifrån och ut, bara skriker i protest mot det. Är tecknet då att jag INTE ska nappa på något sånt? Att jag skulle bli medveten om min övertygelse om att det hela ordnar sig på något annat sätt men inte det?

Annons:
Otroulig
10/23/13, 10:09 PM
#28

mmm, håller med Håbe…ibland så är det ju det vi fokuserar på som vi får mer av, tecken t.ex… Känner igen det där med svårighet att tolka. 

Men kanske att det har nånting med era lån att göra 🤔 har ni testat andra banker, ni kanske får ett bättre lån hos någon annan bank?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
10/23/13, 10:16 PM
#29

Kanske var det bara ett teckan på att pengar finns överallt och att det alltid ordnar sig. 😃

Håbe
10/24/13, 6:58 AM
#30

Några snabblån blir det i alla fall inte.

Det var mer en reflektion kring att det vimlar av tecken på allt möjligt hela tiden, men det är svårt att se dem och ännu svårare att tolka dem. För min del är det nog fortfarande "en flygel på foten" som krävs för att jag ska förstå vinken. Å andra sidan, en flygel på foten, vad betyder det? Att jag borde köpa stålhättade skor?

[Kathja]1
10/24/13, 7:19 AM
#31

Hi hi, du är rolig du Håbe! Jag brukar tänka som så att när jag gör något jag inte brukar göra och det leder mig till något som som får mig att haja till (eller le, eller rysa) DÅ är det något jag ska ta till mig. Eller om det är något som sticker ut. Jag har tex de senaste dagarna sett fler spindlar än totalt på ett år. Då fick jag ju gå in och läsa Solögas förklaring på vad de ville mig. Som exempel. Men visst går att att läsa in saker i allt, om man nu är sådan. 😉

szirius
10/25/13, 5:42 PM
#32

Alltså, idag! ✨

Var så uppgiven i morse (trött, ont, sjuk) , gick ner i min kära danssal och mediterade och bad i en timme, rakt ut från hjärtat, bad om att få bli lite buren.

Efter lunch gick jag ut för att rensa lite rabatter, och det var pinfullt av nyckelpigor där, räknade till 20 sen la jag ner😃. En flög tom upp och satte sig på min glasögonkant🤓. Nyckelpigan kommer ju med budskap om att du är älskad❤️. Funderade på hur det kunde vara så många på samma gång som ville säga det😊, och sa lite på skoj "det är visst en hel änglaskara som älskar mig, härligt värre"😎. Och så gick jag in för att gå på toa och då låg där 3 stora vita fjädrar på golvet! Tror ni jag ryste eller!? Och ryser nu igen när jag skriver det.

Att få denna starka, starka känslan "vi är alltid med dig…" åååh, vad det är trösterikt🌺

[Kathja]1
10/25/13, 6:21 PM
#33

Så mycket kärlek, alltid, vi ska bara uppmärksamma det. ❤️

Otroulig
10/26/13, 11:58 AM
#34

❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
10/26/13, 12:00 PM
#35

❤️❤️🌈🌈🌊🎂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
12/12/13, 7:36 PM
#36

Idag när jag åkte hem från jobbet så satte jag på radion - jag brukar försöka känna in när jag ska göra det och inte - mycket reklam, nyheter med elände och sånt jag inte ville lyssna på 🎧

Jag satte på den i alla fall och dom spelade " Tänd ett ljus och låt det brinna" eller vad den nu heter den med Niklas Strömstedt och några till som sjunger acapella. Nåväl jag satt där och njöt av att höra " Låt aldrig hoppet försvinna, det är mörkt nu - men det blir ljusare igen" ( nu tycker ju inte jag att det är så mörkt hos mig - men ute i alla fall 😃 och mina önskningar har jag ju lagt undan ett tag) 

Tänkte att den var till mig ❤️- sen kom det roliga - vi synkade låten och jag - så fort jag mött en bil och kunde sätta på hellyset igen så kom " tänd ett ljus" i texten.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
12/13/13, 8:05 PM
#37

😃

[Kathja]1
12/13/13, 9:17 PM
#38

Tror att jag börjar bli snurrig - det dyker upp synkade siffror över allt just nu. Klockan är: 11.11, 12.12, 14.14 osv - kommer in här och inläggen har 222 läsare, eller vi har 2020 besökare. Osv, osv.

Om inte annat så blir jag på bra humör av det!

[Kathja]1
12/29/13, 9:15 AM
#39

Idag kom det en domherre och började tala med mig när jag gick ut med hunden. När den började kvittra kände jag hur jag nästan fick en tår i ögat. Fick ju såklart kolla upp vad Solöga säger att denna lilla sötnos förmedlar… Det hen sa till mig var att jag behöver ha egen-tid! Och nog stämmer det, vet inte vad det är men känner för tillfället att jag gärna skulle vara själv en dag eller tre - bara vara, pilla navelludd och snacka med Gud (mitt högre jag). Men vem vet, nu är ju önskan skickad. 😃

[Kathja]1
3/15/14, 10:08 PM
#40

Veckans tecken…

Räkningen på vårt hus för mars månad var på noll kronor, vilket ännu inte är en SANNING-sanning (utan bara en känslo-sanning) utan ett skrivfel, men det kändes som ett trevligt tecken om att leva skuldfri är på gång. Sedan har min man sedan vi flyttade till vårt hus drömt om att få köpa skogen mitt emot vårt hus, och i förra veckan blev det till salu. Och varför skulle det bli till salu om vi inte kan köpa det tänker jag? 🤔 Till sist gick snöret som jag har mina jobb-nycklar i av idag, bara sådär. Ett tecken på att jag är färdig jobbad här. 😎

Så nu j-ar är det dags! Jag tar emot i tacksamhet! För vad annat kan det vara som Universum vill tala om? 😉

 🤑🌊❤️🤑🌊❤️Vädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärtaVädrar pengarVågHjärta

Otroulig
3/15/14, 10:28 PM
#41

Kanoners!! Hihi! Så spännande att se allt bara trilla på plats! Att inte förstå hur, utan att bara VETA:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
3/15/14, 10:32 PM
#42

Det är ju så oändligt mycket mer spännande och intressant att veta ATT men inte HUR!  😃

MissInAction
5/28/14, 1:19 PM
#43

Hm nu har jag inte läst igenom alla kommentarerna på länge så jag hoppas att jag inte kommer med någon upprepning nu.. men vem vet 😇😂

I går lyssnade jag på två Abraham-videos varav den ena handlade om tecken. Budskapet var att tecken i sig dyker upp för att göra saker övertydligt för oss.. att vi i själva verket inte ska "behöva" dem, utan att vi ska förlita oss på att det vi önskar oss kommer till oss ändå! 

Sen finns det ju tecken som det jag skrev om i går… jag är nyfiken på ett jobb och på företagets hemsida står det om deras projekt MIA 😛

Och andra tecken.. som jag inte riktigt vet vad de står för? Men som jag "agerar på" eller hur man ska säga.
På bussen i morse satt jag och skrev ett sms till en person, och helt plötsligt utan förvarning kommer min och Markos chatt från Messenger upp på skärmen och fläker ut sig! Den var inte öppen och fanns ingenstans där jag kunde kommit åt att klicka på den… och det kunde väl ha varit vilken chatt som helst dessutom, men det var våran 😃♥ och han hade inte skrivit något just då, ska tilläggas… så det var intressant! Jag tog självklart tillfället i akt och skrev hej 😉 och han var vaken sedan ungefär en timme ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Skogshumblan
5/29/14, 6:58 PM
#44

Tecken finns. Frågan är om vi alltid förstår dem.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
10/27/14, 7:52 AM
#45

Det är ju härligt vad Universum levererar ibland! Jag satt och läste en sak angående Mantran. Man ska använda det ena ordet när man är si gammal och det andra när man är så gammal  - påstår vissa. 🤔Och då blev jag så trött och tyckte att det var mer knöligt än roligt. 🤪Och så tänkte jag"hur gör jag nu?". Och då startade ett A.H klipp om att allt som spelar någon roll är att välja att HA ROLIGT. Kunde inte låta bli att kolla alla sidor och annat som var igång i datorn och INGENSTANS var en aktiv video med A.H. Jag har inte ens lyssnat på A.H på säkert två veckor.  Coolt!

Otroulig
10/27/14, 9:09 AM
#46

Haha! Perfekt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
10/27/14, 5:05 PM
#47

# 45 Åh, jag fick ett liknande tecken i morse ❤️Vaknade av att nån viskade till mig ett budskap "Njut, vad du än gör se till att njuta av det, vad som än sker, hur än ditt yttre liv ser ut, fyll det av njutning…" superviktigt  råd för mig (TAACK guider o änglar) som tappat fokus o dippat ner i oro mellan varven det senaste dygnet( mkt politisk debatt bland folket jag är med nu, hätska diskussioner, om mörka makter, att behöva stå på barrikaden blablabla…jag vet att det bästa jag kan göra är att behålla lugnet när alla andra irrar, men jag klarar det inte til 100%) , nu fick jag nåt handfast att hålla mig i🌈. Och senare sa just maken i bilen, utan att jag nämnt detta, att det viktigaste är att se till att njuta. Yes! Ett enda ord som fick mig att minnas vad jag inom mig vet…att känslan är a och o, alltid…och nuet…inte springa iväg i framtidsångest utan se denna stund, se att den är fylld av kärlek, värme, omtänksamhet, vänskap….så - det kommer ALLTID finnas.

Otroulig
11/1/14, 2:42 PM
#48

Igår skrev jag på skoj på FB " a womens got to do what a womens got to do" i morse vaknade jag av dom orden och nu idag hittade jag samma kommentar från mig på FB på ett annat ställe. Alltså nåt jag ska göra.. Har försökt att lyssna inåt och det jag får till mig är att släppa taget. Så nu släpper jag alla att vara fria. Återigen ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
H-lena
11/6/14, 2:19 PM
#49

Jag har tyckt mig få tecken en längre period nu. Det handlar om två personer i mitt liv, och jag ser båda deras initialer, men främst första bokstaven i bådas namn i princip VARJE dag. Jag vet inte om det är för att jag blivit så van vid att se det så jag "håller utkik" möjligen. Men det är inte kul att få tecken hit och dit, men sen aldrig få den fysiska manifestationen i form av personerna i fråga, eller något liknande. Det handlar om två personer som jag tycker om, och som jag känner att jag behöver reda ut lite saker med för att kunna gå vidare. Har väntat och väntat, bett och bett, försökt manifestera men inget händer! 🤦‍♂️Börjar bli redigt trött. Jag har även bara försökt släppa, men sen kommer det alltid tillbaka, delvis på grund av alla de här tecknena. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra, jag känner mig fast mentalt på ett sätt och har gjort väldigt länge.. 😕 Det är en stor källa till ångest, negativa tankar och liknande för mig! (Usch vad fånig jag känner mig men jag behöver verkligen komma ur det här nu). Så vad gör man?


MissInAction
11/7/14, 10:49 AM
#50

Det brukar heta att anledningen till att det inte har manifesterats ännu är för att du lägger märke till/fokuserar på att det inte har manifesterats ännu - dvs du vibrerar brist! Och av brist kommer bara mer brist 🤐så så länge du har de tankarna så kan det inte manifesteras fysiskt.
Däremot kan du med fördel visualisera ett möte med dessa människor, hur saker reds ut och framför allt hur det känns hos dig när det händer, och efteråt. Det är ju den känslan du vill åt, eller hur? 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
11/7/14, 12:03 PM
#51

# 49 kanske har du något du behöver förlåta dem för, eller förlåta dig själv för iom dessa 2 relationer? Prova att göra en ceremoni i temat förlåtelse, fyll sedan på med bara kärlek…så att nästa gång de dyker upp i tankar eller tecken så finns bara kärleken kvar❤️Då blir dessa tecken ingen trigger för dig att börja grubbla, utan du vet att det som var,det var,  o det som är o finns kvar är gott.

H-lena
11/7/14, 1:02 PM
#52

#50 & #51 Tusen tack båda två! ❤️

Ett exempel på synkronicitet just precis nu, när jag läste ditt inlägg MissI så fick jag mejl med den femte delen på e-kursen "be an attractive magnet", som handlar om just att släppa taget! Perfekt! Ska göra den sen och hoppas att det hjälper.

Jag har generellt väldigt svårt att släppa det här helt och antagligen är det det som är problemet. Jag vågar inte riktigt släppa taget tror jag. Precis, det här med brist stämmer precis in på min situation känns det som! Massor med gånger har jag visualiserat men jag har väldigt svårt att känna in känslan tror jag också. Att manifestera tycker jag är svårt! Eller alltså manifestera medvetet. 

Szirius ja det har du kanske rätt i. Jag ska försöka göra någon ceremoni, får leta lite och se om jag hittar något. Det där med att det som finns kvar är gott känns svårt, men det kanske lättar om jag gör en ceremoni i temat förlåtelse. 

Det är svårt det här tycker jag! Vill inte att det ska ligga hos mig, för jag känner inte att jag gjort något fel. Men jag kan ju inte påverka någon annan än mig själv egentligen.


Livscoachen
1/19/15, 5:10 PM
#53

Måste ju delge det tecken som uppenbarade sig idag, efter nån dag jag har behövt reflektera mer än prata härinne. Funderat på allt alla säger, och ni vet även att jag inte är såld till 100% på hicks på vissa saker, men resten är bra. Så tecknet är så tydligt att universum/gud/något min intution ville säga mig något idag. Jag körde bil till affären, på en lastbil som blockerde vägen stod det "VORTEQ" Ja, vortex tänkte jag direkt på och insåg att jag bara ska hitta glädjen i nuet och leva och må bra🙂

Ska följa det tecknet!

SHIAWASE
1/20/15, 12:15 AM
#54

En mycket trevlig insikt och underbart tecken!!! Livscoachen,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Karin3.0
1/20/15, 1:49 PM
#55

#6 Modig du är! Hoppas du hittar det du söker 🌈

Annons:
Upp till toppen
Annons: