Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 2091 ggr
[Torahzen]
2013-03-10 22:01

Må bra-musik

Jag hittade ingen gamal tråd fast jag vet att vi skrivit om detta.

Jag gillar Nora Jones, en nyfunnen favorit med skön bara-vara-musik.

Annons:
SHIAWASE
2013-03-10 23:06
#1

Ska lyssna senare!! Tycker ocksa om Nora Jones☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2013-03-11 00:30
#2

Det här är såndär hissmusik, tycker jag…. eller bakgrundsmusik 😃 Dock en skön, trevlig sådan!

Åh en sångerska som jag tycker påminner lite om detta nu och också ger mig må bra-känslor är Katie Melua ♥ ❤️☀️

Till exempel den här låten. Finns på Spotify också. Albumet The Katie Melua Collection är en favorit. 
Och här är texten om man vill se den 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2014-03-01 17:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vet att det finns åtminstone två andra musik-trådar men den här är nyast, så här får det bli! 🎧❤️ ♫ ♫ ♫

Vad tror ni om det här? Med tanke på hur starkt man kan känna av musik och hur snabbt man kommer in i olika känslolägen, så tror jag det är helt rätt! När vi använder hela hjärnan samt kopplar tonerna och rytmen till olika känslor, så kan man på ett ögonblick hamna i vortex! ❤️☀️🌈🎈🥳 🌊

Och… den här låten har ringt i mitt huvud hela dagen idag. Tycker den är helt underbar!!! Jag hade aldrig sett videon förut och wow, säger jag bara. Heeeelt underbar, jag bara älskar att se alla glada människor! Och den mannens leende, pure joy! ❤️ ☀️❤️
Suttit och lyssnat och tittat nu ett tag och skrattat och gråtit av lycka och bara älskat allt och alla och hela världen 😍

http://www.youtube.com/watch?v=5dWeeUIZFgA


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2014-03-01 18:34
#4

Kan lägga in de låtar som jag har i min Happy Mode-playlist i Spotify ♥
Youtube-länkar:

One Day - Matisyahu (passar på med en inspirerande video)
Somewhere over the rainbow - Israel Kamakawiwo'ole Oh boy - Peps Persson
Den bästa dagen - Marie Fredriksson
C'Est La Vie - Khaled


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-03-01 20:48
#5

http://www.youtube.com/watch?v=6d6jg7jGBlQ Har hittat denna av en slump och lyssnat dagligen i 6 mån. Läste nu i en annan tråd att det är Francescos bön (om han stava så. Var katolsk munk 1100 t) Servant of peace heter den och av Snatam Kaur. Själva bönen börjar mitt i låten! :)

[Kathja]1
2014-03-01 20:58
#6

Oh happy days  ❤️

Annons:
szirius
2014-03-02 10:25
#7

Jag gillar ju denna 😍! Jag blir sprallig o glad av den, känner mig " on top of the world"  och kan inte sitta still!!!🥳

Clap along if you feel like a room without a roof
Because I’m happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I’m happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I’m happy
Clap along if you feel like that’s what you wanna do

Håbe
2014-03-03 16:48
#8

Den har jag som ringsignal på min telefon 😃. Man blir på gott humör varenda gång det ringer.

Mandra
2014-03-06 12:21
#9

Fick den här i mejlen från en coach jag har kontakt med. Det är hon som sjunger. Mycket vackert. :)

Älvan
2014-03-06 12:32
#10

Jag skrattar av ditt inlägg szirius Jag upptäkte låten för ett par dar sen via en tråd här. Om Emmanuel..som förutsåg om mars. Det var intressant med hans analys av just låten "Happy" som redan släpptes juni 2013 , men först nu blivit enorm hit världen över. Han sa att först nu har skiftet till högre energi skett och då börjar folk lyssna ordentligt på texten. Är det inte härligt? Man sa ju att var det 22 dec 2013 skulle skiftet ske och jag antar att det nu jobbat sig igenom så att en så stor del av människorna skiftat att det påverkar jorden som helhet! I AM HAPPY!!!!

SHIAWASE
2014-03-15 09:03
#11

Fin musik Mandra!! Härligt med så mycket musik nu som dyker upp med underbara texter. Vi har gäster nu från USA som bor här i en vecka ( hon är japanska, han från USA, de bor i USA),, hennes son kommer snart att debutera i Japan, han är musiker, hip hop men med spirituella texter.. har inte hört honom, men tror nog att det är väldigt fantastiska texter (med tanken på vilken fantastisk människa hans mamma är )

Så underbart att det dyker upp mer och mer, som når ut till alla typer, generationer!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Mirjah
2014-03-15 21:10
#12

http://youtu.be/46yRNBuY2D4 Sköna rytmer och skönt flow. Snubblade över detta på Spotify!

Upp till toppen
Annons: